Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zato se splača delati ...
Dnevnik guruja
16.04.2007

Zato se splača delati ...

Pride človek takole izmučen ob 19.30 v pisarno in med neprebrano pošto odkrije tole:

Spoštovani gospod mag. Aleš Lisac,

Zares lepa hvala za poslano bogato gradivo za Seminar Joea Sugarmana, 19. aprila 2007 in za Vaše cenjeno pismo z dne 19. marec 2007. Prejet CD sem poslušala že najmanj 10krat – na poti v službo in nazaj in priznam, da pri vsakem ponovnem poslušanju slišim nekaj novega.

Za vse skupaj sem se zahvalila v ponedeljek Vašemu prijaznemu fantu iz Vaše pisarne. Hkrati mu obrazložila, da se seminarja po vsej verjetnosti ne bom udeležila (udeležim se ga lahko le privat – zaradi določenih finančnih obveznosti v naslednjih mesecih se mi ne izide). Zavedam se , da je to enkratni dogodek, slišati iz ust izkušenega gospoda g. Joea Sugarmana – kako prodajati katere koli izdelke.

Še enkrat lepa hvala in veliko zadovoljstva še naprej. 
Lep pozdrav!

In je lep, a naporen dan postal še lepši.


Osebne poštne znamke
Dnevnik guruja
12.04.2007

Osebne poštne znamke

Bravo pošta! V marcu so začeli z izdajanjem osebnih poštnih znamk. Odlična ideja! Pohvaliti moram marketinški oddelek pošte. Tudi sam sem seveda takoj naročil osebne znamke za naše podjetje.

lisac

Pohvaliti pa moram tudi poštni "oddelek za zmanjševanje prodaje". Naročilo znamk so namreč tako zakomplicirali, da grem stavit, da poleg našega podjetja in morda še dveh treh, do sedaj znamk ni uspel naročiti nihče drug. V boj s poštnim "oddelkom za zmanjševanje prodaje" sem poslal študentko Natašo. V 24 korakih in po mesecu dni ji je uspelo kupiti znamke.

Na poti, do znamk, so jo tudi slekli ... Da prav ste prebrali. Mnoga podjetja imajo odlične ideje, potem pa se vmešajo agenti iz "oddelka za zmanjševanje prodaje" in vse uničijo. Škoda.

Preberite Natašino zgodbo, je kar dolga, ampak se splača prebrati. In komentirajte prosim.

Kuhamo.si?
Dnevnik guruja
12.04.2007

Kuhamo.si?

Zavajanje strank se na dolgi rok zanesljivo ne obnese. Kratkoročno pa lahko »marketinški rokohitrci« z dobro skritim drobnim tiskom zaslužijo kak evro. Sicer nemoralno in neetično, ampak nekaterim je vseeno.

Nagradne igre so odlično marketinško orodje. Ker je odziv običajno velik in ker lahko odziv natančno izmerimo. Uporabo nagradnih iger svetujem takrat, kadar želite pridobiti podatke o potencialnih strankah in kadar veste, kaj boste potem s tako pridobljeno bazo strank naredili.

Nagradna igra mora biti za stranke popolnoma brezplačna. Po mojem so vse nagradne igre, kjer morajo stranke nekaj investirati, da lahko sodelujejo, nelegalne, neetične in nemoralne. Ali so nelegalne, sicer ne vem natančno, ker nisem pravnik. Vem pa, da ni v skladu z božjimi zapovedmi, če nekomu rečeš, da je sodelovanje brezplačno, potem pa mu štirikrat na mesec vzameš po en evro.

Sam sem organiziral že veliko nagradnih iger. Na štirih smo za glavno nagrado podelili avto. Ampak nikoli nismo za udeležbo zaračunali niti centa. Poslati si moral razglednico (poštnino smo plačali mi), mail ali pa poklicati na brezplačno št. 080.

Poglejte si »nagradno igro« portala www.kuhamo.si. 1142 besed drobnega tiska. Šele z zelo pozornim branjem (uporaba povečevalnega stekla je nujna, če drobni tisk berete na tiskani razglednici) morda odkrijete, da vas sodelovanje v nagradni igri stane štirikrat po 200 SIT na mesec.

Zaradi takšnih prodajalcev (megle?) ljudje postanejo skeptični in nezaupljivi. Nezaupanje pa povečuje stroške … o tem sem že pisal. Skratka, s takšno prakso snovalci opisane nelegalne (po nestrokovnem mnenju marketinškega guruja) loterije, sebi ne bodo naredili kakšne velike koristi, škodili pa bodo tudi panogi nasploh, ker se bo še povečalo nezaupanje kupcev.
Intimno
Dnevnik guruja
12.04.2007

Intimno

Zelo intimno, zelo Chilly

V bistvu preveč intimno. Videl sem TV oglas za intimno milo Chilly. Oglas sem si zapomnil, ker to milo v oglasu priporoča »Slovensko združenje porodničarjev in ginekologov«. In sem naredil to, kar naredi marsikdo.
chilly

Šel sem na najdi.si, potem še na google in poskušal poiskati kaj o tem milu in Slovenskem združenju porodničarjev. Iskal sem dolgo in praktično zaman …

Milo sem po dolgem iskanju komaj odkril na spletni strani Skupine Bolton Adriatic. Gre za podjetje, ki nam prodaja znane blagovne znamke: Rio Mare, Neutro Roberts, WC Net … Ampak nič o tem, da to milo priporočajo porodničarji in ginekologi. Pa tudi pri porodničarjih in ginekologih nisem našel nič o tem intimnem milu.

Podjetje, ki zastopa takšne blagovne znamke, mora vedeti, kaj dela. Ampak vseeno. Če investiraš denar v TV oglase (veliko denarja), se splača urediti tudi predstavitev taistih izdelkov na internetu.

Splača se poskrbeti, da bodo iskalniki tvoj izdelek našli pred izdelki konkurence ali pa recimo, da bodo izdelek sploh našli. Ljudje takšnih izdelkov ne kupujemo preko interneta, ampak informacije pa iščemo. Dokaz za to so diskusije o intimnih milih na mnogih forumih.

Nasvet marketinškega guruja? Usklajene akcije v več medijih delujejo bolje kot oglaševalske akcije, ki se izognejo tako pomembnemu mediju, kot je danes internet. Več zelo dobrih primerov o tem, kako integrirati klasično oglasno akcijo z aktivnostmi na internetu, sem večkrat slišal na predavanjih Roka Hrastnika. Več dobrih zapisov na to temo pa lahko preberete na blogu Boštjana Cokana.

Sicer pa sem mislil pohvaliti oglas, ki se sklicuje na priporočilo avtoritete – v tem primeru »Slovenskega združenja porodničarjev in ginekologov«.

Ampak, da bi bila zadeva še bolj kredibilna, bi človek moral kaj o tem priporočilu kje najti. Saj veste, ljudje smo čedalje večji skeptiki … V marketingu že dolgo ni več dovolj, da nekaj trdiš, svoje trditve moraš tudi dokazati. Kot na sodišču. Tisti, ki dokažejo, prodajo (še) več.

Blog marketinškega guruja priporoča tudi ZDRUŽENJE ZA LETALSKO IN VESOLJSKO MEDICINO SLOVENIJE SZD!

Lažem … Tole sem si izmislili. Je pa res, da tudi to združenje obstaja. Kompleten seznam združenj Slovenskega zdravniškega društva (lahko vam pride prav, morda kakšna sekcija priporoči, kar prodajate …) lahko najdete na http://www.szd.si/sekcije.shtml

 


Pismo s 100% odzivom!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
10.04.2007

Pismo s 100% odzivom!

Recimo, da pošljete pismo 24 osebam. Vsakega od 24 izbranih prosite za 100.000 evrov. In prepričate prav vse!

Vsak od 24 plača kolikor ste želeli ... Se strinjate, da mora biti pismo s katerim ste dosegli 100% odziv hudo dobro?

V nadaljevanju si lahko preberete originalno verzijo tega pisma. Avtor pisma je Bruce Fairchild Barton. Njegov priimek je eden od priimkov v znani skupini marketinških agencij BBDO. BBDO je ena od treh globalnih mrež agencij (BBDO, TBWA, DDB)  v okviru Omnicom združenja. 345 izpostav v 76 državah.

Pismo je nastalo leta 1925. Že večkrat sem rekel, da je zgodovina odlična učiteljica - tudi v marketingu. Kako to, da imam občutek, da tisti, ki danes delajo v mnogih marketinških agencijah pozabljajo na to, da so se prav vsi ustanovitelji največjih agencij, zelo dobro spoznali na direktni marketing.

Enkrat v prihodnosti bom za vas analiziral to pismo. Vi pa ga lahko komentirate že danes. Ampak vzemite si čas in lepo počasi preberite to mojstrovino.

Pismo na novi strani --->

Petrolove dobičkonosne besede
Dnevnik guruja
06.04.2007

Petrolove dobičkonosne besede

Petrol ima 348 bencinskih servisov. V povprečju vsak dan, vsako črpalko, obišče 1000 kupcev. Petrol torej vsak dan obišče 348.000 kupcev.

In prijazni prodajalci na vseh bencinskih servisih prijazno vprašajo:

»Gospod je to vse? Boste kaj toplega za pod zob? Kakšna čokolada, kaj za popit?«

In te prijazne besede prodajajo, dobro prodajajo. Do mesta Lodz na Poljskem sem trikrat tankal. V Sloveniji, na Češkem in na Poljskem. Samo pri nas so me prijazno vprašali, če bom še kaj poleg goriva. In samo na Petrolu sem res kupil še nekaj pijače …

Prodati več kupcem, ki so že pri nas … Vsi vemo, da se da tako zaslužiti več. Vemo že … Ampak vedeti ni dovolj, znanje moramo spraviti v prakso. Petrolu je recimo uspelo izšolati in motivirati prodajalce na 348 bencinskih servisih, da vprašajo. Kaj mislite, koliko na dan in na leto zaslužijo s prijaznim vprašanjem, s prijaznim pogovorom s stranko? In koliko ne zaslužijo tisti, ki ne vprašajo ...

67% višji odziv
Dnevnik guruja
05.04.2007

67% višji odziv

Vem, da vas sedaj pa že malo mučim s temi testi ... Ampak, ker gre za zabavno in poučno zadevo in ker testi dokazano dvigajo branost revij, časopisov in verjetno tudi blogov, imam za vas še en test. Tokrat gre za primer testiranja učinkovitosti "landing" strani. Ena spodnjih strani, je bila za 67% boljša, kar pomeni, da je za 67% več tistih, ki so do te strani prišli, tudi izpolnilo obrazec.

Torej A ali B?

babycenter1

babycenter2

Za tiste, ki želite še več takšnih testov, navajam vir:

http://www.offermatica.com/stories-1.16.html?src=apr07nl.

 

Tako bi morali delati vsi!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
03.04.2007

Tako bi morali delati vsi!

Vem, da veste, da sem velik zagovornik testiranja. Upam, da tudi zaradi državnega prvenstva v direktnem marketingu in mojega pisanja, vse več podjetnikov svoje marketinške ideje, rešitve, ponudbe, itd. testira. Enes mi je včeraj poslal po mailu tole:

Pozdravljeni,
priznam, da redno prebiram vaš blog in se ob branju zabavam. Priznam, da sem se ogromno naučil od vas, ter da občasno kopiram vaše ideje.
Kar tako naprej!!!

Pred kratkim sem prvič v življenju sestavil prodajna pisma. Brez vaših nasvetov ter knjige "Sprožilci" bi bili rezultati veliko slabši.

Vprašanje imam za vas. Katero od priloženih prodajnih pisem je do sedaj oz. bo imelo boljši odziv? (Akcija še vedno traja, tako da se rezultati znajo spremeniti)

A:Vsak cent je pomemben (v pismo smo tudi priložili 1 cent)
B:Kako enostavno do 37,8% nižjih stroškov?
C:Kaj bi vi izbrali?

Kakšna se vam zdijo pisma?

Verjamem da bi se dalo vse skupaj tudi bolje sestaviti ter se izogniti kakšnim začetniškim napakam. Ker bi se rad še veliko naučil, razmišljam da bi se vpisal na tekmovanje v direktnem marketingu 2008.
Ali predlagate kakšno dobro knjigo o internet marketingu, ali pa o marketingu nasploh?

Verjeli ali ne (vprašajte Enesa, če ne verjamete), sem uganil. Pravilno sem razvrstil vsa tri pisma od najboljšega do najslabšega. Poizkusite uganiti tudi vi!

Verzija A, Verzija B, Verzija C

 

 

Mojster Joe Sugarman
Dobre knjige
02.04.2007

Mojster Joe Sugarman

Danes, mi je pisal nepremičninski agent iz Novega mesta. Sprašuje kako napisati dober tekts za prodajo hiše. Pa mi je prišel na misel oglas, s katerim pred leti hišo za 6 milijonov dolarjev prodajal Joe Sugarman. 

KLIK za pdf oglasa.

Oglas je res sladkorček. Mala mojstrovina marketinškega genija. Uživajte. Komentar pod oglasom by Drayton Bird.

Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit
Seminarji
02.04.2007

Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit

Če želite lahko skočite na Vaš Profit.Fotografije z delavnice z zanimivimi komentarji. Dan po delavnici me je Stevo ostrigel in popravil frizuro ...

Dobili smo finalistki!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
02.04.2007

Dobili smo finalistki!

V polfinalu prvega Državnega prvenstva v direktnem marketingu so se srečali Mojca, Peter, Polona in Mirjam. Kdo je prišel v finale prvega in edinega marketinškega tekmovanja, kjer od zmagovalcu NE odloča žirija?

Poglejte si vodeno prezentacijo! Prezentacija POLFINALE.

Kmalu bomo začeli sprejemati prijave za prvenstvo 2008. Se boste prijavili? Prvakinja bo znana 19. aprila 2007. Pokal in ključe mazde MX5 bo prejela od legende direktnega marketinga Joa Sugarmana.

Donald za na pot
Dobre knjige
31.03.2007

Donald za na pot

Pakiram ... Spet se odpravljam na Poljsko. Jutri me čaka nekaj čez 1000 kilometrov vožnje. In seveda en kup knjig, ki jih bom poslušal med vožnjo.

donald trump

Donald Trump mi bo povedal, kako do bogastva. CDje bom tokrat poslušal drugič. Odlična roba. Čeprav Donald na CDjih v resnici govori morda 20 minut. Ostalo berejo drugi ... Ampak saj je vseeno, Donald je mojster marketinga in promocije.

Aja, na CDjih bom še enkrat slišal tudi skrivnost Donaldove lepe pričeske ... ("Donald tells all on the art of the hair!"). Hm, moram Stevota vprašat kaj si misli o Donaldovi frizuri.

Vsi smo radi pohvaljeni!
Dnevnik guruja
29.03.2007

Vsi smo radi pohvaljeni!

Komentar Tomaža Korelca na moje 10 stransko pismo za seminar Joa Sugarmana 19. aprila v Ljubljani:

"Ziv Ales,

Vsaka čast.

Tekst za Slatkornega človeka je fenomenalen.

Za polizat...

Me je ena vprasala kaj mislim o Sugarmanu... pa sem sel brat ...

Bralca ene parkrat tako dobro "zapeljes", da vsak-a postane mokra-er...

Orgazmičen tekst - Samo toliko, da ves.

No, saj itak ves.

Tomaz"

Vsi smo radi pohvaljeni. Jaz recimo naredim prav vse, če me kdo hvali, če pa me graja, pa od mene težko kaj dobi. Tak pač sem ... Posebno pa mi je všeč, mi prija, da me je pohvalil nekdo, ki je v podobnem poslu kot jaz. Večina bi rekla, da me je pohvalil konkurent. A ni to lepo, da ima v Sloveniji nekdo toliko poguma, da je tako odprt, da pohvali nekoga, ki je morda celo konkurenca?

Vsi, ki tole berete, takoj na http://www.creatoor.com/  in kupite vse, kar Tomaž prodaja. :) Resno mislim.

Paretovo pravilo
Dobre knjige
28.03.2007

Paretovo pravilo

Danes sem bil cel dan na Bledu (svetovanje), včeraj cel dan v Slovenj Gradcu (ne vem že katera ponovitev delavnice Nemogoče - 60 udeležencev), od petka do ponedeljka sem bil na Poljskem ...

80_20

Skrajni čas, da še enkrat preberem tole knjigo ...

V 20% časa naredimo 80% pomebnih stvari ...

20% oblek nosimo večino časa, ostale obleke se nam valjajo po omarah.

20% zapisov na blugu, naredi večino vtisa na bralce, ostalih 80% zapisov je malo brez veze ... :)

Pravilo 80/20 tudi pomeni, da nam 20% strank prinese okoli 80% dobička. Paretovo pravilo preprosto pomeni, da niso vse stranke enake in da se z vsemi strankami ne splača ukvarjati na enak način.

Dobra knjiga o temeljnem zakonu, ki velja povsod v življenju in v vseh panogah poslovanja. Pravilu se je potrebno prilagoditi, spremenili ga ne bomo nikoli.

Test za vas!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
23.03.2007

Test za vas!

Preizkusite svoje marketinško znanje, intuicijo!

Rešite enak test, kot so ga ta teden reševale tekmovalke in tekmovalci na prvem Državnem prvenstvu v direktnem marketingu. 


TEST!

Zabavno, poučno in kar težko … S pomočjo tega testa smo dobili 4 polfinaliste. Preizkusite se! 
Med štiri najboljše na prvem državnem prvenstvu v direktnem marketingu, so se uvrstila kar 3 dekleta. Kdo so polfinalisti?

http://www.prvak.si/tekmovalci_seznam_tekmovalcev_fotografije_izjave/ 


Če ne kupujejo ...
Marketing
23.03.2007

Če ne kupujejo ...

Kaj narediti, če prodaja izdelka upada, če nekako več ni "in"?

cola

Ena od možnih rešitev je, da kupcu ponudimo razlog več za nakup. Razlog več za nakup pijače z mehurčki?

Revija, ki je inovativno prilepljena na steklenico. Pod etiketo. Za začetek v Belgiji. Več podobnih inovativnih idej z vsega sveta boste našli na http://www.springwise.com/

Poker
Dnevnik guruja
22.03.2007

Poker

Spet sem bil s telefonom na WCju ene od primorskih restavracij ... In slikal tale oglas:

poker

Odličen primer odzivnega oglasa, kjer bo naročnik lahko natančno izmeril učinkovitost oglasa.

Sto dolarjev je dovolj velika podkupnina, da vpišeš tudi kodo oglasa (LOKAL). Naročnik oglasa pa bo natančno lahko izmeril, koliko strank in kako dobrih strank, jim je oglas v WCjih prinesel.

Če oglašujete, obvezno merite odziv. Odziv je VEDNO možno izmeriti!

Zahovič
Dnevnik guruja
21.03.2007

Zahovič

Lidl in Zahovič ...

Pred kratkim smo govorili o "celebrity" marketingu - o uporabi znanih osebnosti v marketinške namene. Saj se spomnite, mar ne? Helena Blagne je že drugič kupila kuhinjo Svea ...

Dobra poteza tole z Zahovičem. Z Zahotom bo vse veliko bolj odmevno,  kot bi bilo brez njega. In ljudje govorijo o tem.

Zaho igrica

Nekateri imajo pa še dovolj časa, da igrajo igro "Zaho glavca". Trenutno vodilni je kliknil 2716 krat, da se je prebil na vodilno mesto. To pa je vztrajnost ...

Joseph Sugarman bi rekel, da gre za lepo uporabo psihološkega sprožilca, ki se mu reče "involvment".

Kreativni oblikovalec
Dnevnik guruja
21.03.2007

Kreativni oblikovalec

Včeraj sem predaval v predavalnici G na v stavbi Gospodarske zbornice. Lepa stavba, lepe predavalnice.

Med odmorom sem šel na stranišče. Na vratih sem zagledal tole:

wc

In sem bil v dvomih ... Sem pravega spola, da vstopim skozi ta vrata? Potem sem šel še do sosednjih vrat in s primerjalno analizo ugotovil katera vrata naj bi bila zame.

Potem sem o zadevi vprašal udeležence predavanja. Od 22 vprašanih samo dva nista bila v dvomih, vsi ostali smo imeli isti problem. Nismo vedeli, ali gre za oznako moškega ali ženskega stranišča.

Lepo je, da je lepo, ampak bolj pomembno je, da deluje, da opravlja osnovno funkcijo. To še posebno velja za oglase. Prodajati morajo, če so povrhu vsega še lepi in zabavni toliko bolje. Ampak najprej mora dober oglas prodajati! 

Tested Advertising Methods 2.0
Dobre knjige
19.03.2007

Tested Advertising Methods 2.0

Še en test iz knjige Johna Caplesa, tokrat v mojem svobodnem prevodu:

Oglas A:

  • Slika: Slika moškega, ki s prstom kaže plešo drugega moškega
  • Naslov: "Pred 60 dnevi so me klicali Pleško"
  • Tekst: Zgodba o moškem, ki je dosegel odlične rezultate s preparatom za rast las
  • Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"

 

Oglas B:

  • Slika: Zdravnik specialist ponuja ček bralcu
  • Naslov: "Če vam v 30 dneh ne zrastejo lasje, vam dam ta ček."
  • Tekst: Pojasnilo, da vam vrnejo denar, če ne boste zadovoljni z delovanjem preparata.
  • Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"

 

Mislite, da je več prodal oglas A ali B?

Tested Advertising Methods
Dobre knjige
19.03.2007

Tested Advertising Methods

"THEY LAUGHED WHEN I SAT DOWN AT THE PIANO, BUT WHEN I STARTED TO PLAY!-"

To je naslov enega najuspešnejših oglasov v zgodovini oglaševanja. John Caples je pri svojih 25 letih (davnega leta 1925) začel z novo šolo oglaševanja.

caples

V knjigi boste našli zgodovinske primere, ki jih drugi avtorji citirajo znova in znova. V knjigi boste našli natančna navodila kako sestaviti oglas, ki deluje. Našli boste tudi recimo 20 primerov testiranih oglasov, od katerih je bilo 10 uspešnih, 10 pa ne - tako malo za ugibanje in preverjanje marketinške intuicije.

Recimo primerček za vas, pa ugibajte:

A)

  • Slika srečnega para, ki se z avtom odpravlja na izlet
  • Naslov: A vacation that lasts the rest of your life
  • Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"

 

B)

  • Brez slike
  • Naslov: How you can retire on a guaranteeed income for life
  • Ponudba: Free booklet: "Retirement Income Plan"

 

Ena od teh dveh verzij je bila zelo uspešna, druga pa neuspešna. No?

Za krajše čakalne vrste
Marketing
16.03.2007

Za krajše čakalne vrste

Odličen oglas. Ugotoviš kaj ljudi žuli in jim rešiš problem.

adriaticslovenica

Dober je tudi prikaz nizke cene - v obliki 4 skodelic za kavo. Oglas bi bil še boljši, če bi namesto "... ste pri specialistu v samoplačniški ambulanti na vrsti v najkrajšem možnem času, ..." pisalo:

"ste na vrsti najpozneje v 24 urah, ali pa za vsak dodaten dan čakanja prejmete €1.000".

Konkretna obljuba vedno deluje bolje, kot pa splošna nedefinirana obljuba.

Novi ali stari oglasi?
Marketing
15.03.2007

Novi ali stari oglasi?

So bili oglasi včasih boljši ali slabši kot danes? So včasih (recimo leta 1880) bolj jasno povedali zakaj se splača kupiti določeno zdravilo?

pervivo

Katere bolezni zdravi Pervivo?

revmatizem

Nobenega dvoma ni, da Bassorin pomaga zoper revmatizem.

radio

Radio Balsam pa vas reši kurjih očes.

Dober oglas je tisti, ki natančno razloži koristi izdelka za stranko. Ste opazili pričanje bolniške sestre Alojzije (strokovna avtoriteta!), v oglasu za Radio Balsam? Ste opazili, da je Bassorin edino sredstvo te vrste, ki ga je odobril cesar Fran Josip I.?

No povejte, je bolj prepričljiv oglas za Pervivo, objavljen včeraj, ali precej starejša oglasa za Radio Balsam in Bassorin?

Premeteno ...
Marketing
13.03.2007

Premeteno ...

Listek na hlačah. Velikost, cena in stavek, ki poskrbi, da ravno te hlače kupi več strank, kot pa bi jih, če tega stavka ne bi bilo.

hlace

Fotografija je slaba, ampak ... Na vsakih hlačah te blagovne znamke je pisalo nekaj v stilu "Hey good lokin'" ali pa "Nice pants" itd. Stavki, ki bi ti jih rekla prijateljica, ko bi te videla v novih hlačah ... Tudi listki na hlačah, tudi računi, skratka vse je tudi marketinški dokument, ki povečuje (ali pa ne) prodajo.

FEDMA o državnem prvenstvu v direktnem marketingu
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
13.03.2007

FEDMA o državnem prvenstvu v direktnem marketingu

The Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA) je v svojem glasilu objavila kratko novico o Državnem prvenstvu v direktnem marketingu:

Slovenia: Direct Marketing Championship
Lisac & Lisac, a company member of the Slovenian Direct Marketing Association (ZDM), is organising the first national Direct Marketing Championship. Contestants will make direct marketing strategies for pre-planned real-life projects such as the opening of a new hair salon, the promotion of seminars etc. The championship will be result based and will employ no judges. For more information, please follow link to website (in Slovenian) or email Ales Lisac

Verjetno še ta teden, bo znanih 8 najboljših, drug teden pa dobimo 4 polfinaliste. Vse seveda na www.prvak.si in na tem blogu.

Million Dollar Mailings
Dobre knjige
12.03.2007

Million Dollar Mailings

Denny Hatch ni normalen ... V zadnjih 15 letih je prebral in analiziral preko 600.000 mailingov. Doma ima arhiv z 200.000 mailingi.

mailings

Knjiga, ki jo predstavljam danes, je zelo, zelo poučna. V tej knjigi je Denison Hatch predstavil samo mailinge, ki so se ponavljali vsaj 3 leta - to pomeni, da so bili uspešni. Jasno, da knjige nisem prebral (ima preko 500 strani!) v celoti. Jo pa velikokrat vzamem v roke, ko iščem kakšno idejo. Knjiga ima primerno ceno, $86.

Še zanimivost. Denny pravi, da se je direktni marketing rodil 11. junija, leta 1194, ko je požar uničil Katedralo Chartres. Škof Regnault de Moucon, je napisal "prodajno" pismo s katerim je plemiče v Angliji in Franciji prosil za donacije. Vsem, ki so kaj prispevali, se je zahvalil s personaliziranim barvnim oknom na obnovljeni katredrali ...  

 

Blato
Dnevnik guruja
12.03.2007

Blato

Vsak dan na Dunajski cesti v Ljubljani. 120 metrov od garažne hiše.

blato1

Se res splača? Kaj pa čiščenje čevljev, pa pranje avtomobila, pa kazen za napačno parkiranje ...

blato2

Plačuje €324 za leasing, noče (nima) plačati za parkiranje. Plačal €4300 za usnje na sedežih, satelitsko navigacijo, zmanjkalo za plačilo parkirnine. Ljudje smo zanimiva bitja ... Kdor pozna psihologijo kupcev, je car. Ljudje nismo racionalna bitja. Kdor zna prodajati, lahko proda kar koli. Ne verjamete? Spomnite se majhnih paketkov, ki jih ljudje kupujejo vsak dan, čeprav na njih piše, da ubijajo ...

Dolžina je pomembna - 2.0
Dnevnik guruja
12.03.2007

Dolžina je pomembna - 2.0

Primerek mojega malo daljšega pisma: http://www.lisac.si/uploads/sugar_pismo.pdf

To ni moje najdaljše pismo ... Vsi, ki ste ga do sedaj videli, ga hvalite. Ampak ali bo prodajalo? :)

Kot rečeno, daljša pisma običajno premagajo krajša!

Dolžina je pomembna!
Dnevnik guruja
08.03.2007

Dolžina je pomembna!

Pravkar mi je moj prijatelj Drayton Bird, poslal e-mail, v katerem je zapisal tudi tole:

"So my next point, number 3, is simple: try running longer copy. Much longer. Because it tends to work better in any medium.

Here are the results of some tests run by a colleague of mine:
Copy Length (words) Response Rate
1,064                             17.08%
1,999                             19.09%
2,763                              24.24%

Now, if an extra profit of 41.9% doesn’t interest you, please stop reading now. You are making far too much money."

Kot vidite je daljše običajno boljše, kot krajše. Če želite, da Drayton kaj pametnega pove tudi vam, mu preprosto pišite na drayton@draytonbird.co.uk. Napišite mu, da bi radi prejeli 51 brezplačnih nasvetov in povejte, da sem jaz rekel, da mu lahko pišete. Poglejte tudi na www.draytonbird.com.

Pravkar sem napisal prodajno pismo na desetih A4 straneh (3,337 besed)! Če, želite vam zadevo pošljem po mailu. :)

Helena Blagne kuha
Marketing
08.03.2007

Helena Blagne kuha

V kuhinji Svea seveda. Oglas je odličen, ker si ga bo zaradi Helene zapomnilo več ljudi. Oglas je dober, ker gre za obliko priporočila. »Če Helena kuha v tej kuhinji, bo super tudi za nas« - tako naj bi razmišljale potencialne stranke. In tudi razmišljajo. Saj nam je vsem jasno, da je Helena za to priporočilo nekaj dobila, recimo hud popust pri kuhinji, ampak vseeno. Priporočila znanih osebnosti so močno marketinško orodje.

helena

V Sloveniji še premalo uporabljamo t.i. »celebrity marketing«. Znane osebnosti – ob pravilni uporabi povečujejo prodajo izdelkov in storitev. Posebnost Slovenije, ker smo pač majhni, je, da so slovenske »znane« osebnosti dokaj poceni. Od €500 naprej, včasih tudi v obliki izdelkov, storitev, skratka, da se kompenzirati.

na vrh