Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Ogilvy on Advertising
Dobre knjige
07.03.2007

Ogilvy on Advertising

Knjiga, ki bi jo moral prebrati vsak, ki se ukvarja z marketingom. Obvezno čtivo. Če te knjige ne prebereš in ne znaš napisati dobrega povzetka, se z marketingom ne smeš ukvarjati. Zanimivo, da moraš imeti celo za hojo po travi (igranje golfa) izpit, za ukvarjanje z marketingom, pa je dovolj volja ...

ogilvy

David Ogilvy je eden in edini. Žal ga ni več. Že v uvodu v knjigo pravi, da oglaševanje ni vrsta umetnosti, namenjena zabavi, pač pa je medij, ki informira. David Ogilvy pravi, da "ne želi biti kreativen", ne želi, da njegove izdelke ocenite za zanimive, želi le, da kupite!

Ko je govoril Ahines, so rekli "Kako dobro govori!", ko je govoril Demosthenes so rekli: "Marširajmo proti Filipu"

Ideja iz knjige, ki si jo velja zapomniti: Izumiti morate veliko idejo! Ogilvy pravi, da ima morda eden od 100 oglasov veliko idejo - razlog zaradi katerega bomo kupci oglas res opazili in izdelek kupili. Izumiti, iznajti morate razlog zaradi katerega sploh velja oglaševati.

Velike ideje prihajo iz podzavesti. Podzavest pa produktivno proizvaja velike ideje le, če ima dovolj goriva. In branje bloga zna biti dobro gorivo. Še bolj pa pisanje bloga. :)

Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?
Marketing
07.03.2007

Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?

Pravkar pregledujem dnevno pošto. In danes sem na mizo dobil eno od "klasičnih" prodajnih pisem. Vse je tako, kot mora biti. Popisana kuverta, dober naslov, personalizirano, 6 elementov ... Vse večkrat testirano.

Uporabljajo verzijo v zgodovini preizkušenega naslova: "Pravkar je eden od zaposlenih, sodelavcem po mailu poslal kopijo plačilne liste, kakšen bo vaš naslednji korak?" - Naslov, ki deluje odlično na managerje v podjetjih s tajnimi plačami ...

never

Današnji naslov je enako dober: "WHAT NEVER TO SAY TO YOUR STAFF" Tudi mene zanima, česa nikoli ne smem reči svojim zaposlenim ... :)

Današnji naslov: "Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?" pa je znan naslov, ki še danes dobro prodaja revijo, ki se ukvarja s temami s področja psihologije.

Zgodovina je dobra učiteljica, tudi v marketingu! Ne mečite pošte v koš, vsako pismo, ki ga dobite, vsak letak, je lahko lepa brezplačna marketinška lekcija.

Dva plakata
Marketing
06.03.2007

Dva plakata

golota

Golota vedno pritegne pozornost ... Če bi 100 naključnih voznikov vprašali, kaj so na plakatu videli, bi bil odgovor jasen. Lepotička, dobre prsi in še en avto je na sliki. Grem stavit, da bi bil delež tistih, ki bi znali povedati za kateri avto gre zelo nizek.

ceca

To je pa plakat, ki bi moral biti vsem za zgled ... S samo štirimi črkami pri ciljni skupini vzbudimo močno čustveno reakcijo! C E C A. In čustva prodajajo, to vemo.

Poleg tega so oglasi za koncerte res prava star, ker nikoli ne pozabijo povedati, kdaj in kje bo zadeva. Večina kreativcev pozabi na kdaj, kje, na telefone, spletne naslove itd. Skratka, ko boste naslednjič pripravljali oglas, ga testirajte po sistemu - "bi to delovalo, če bi šlo za koncert". Kako se meri učinkovitost plakatov, ki vabijo na koncerte? Po zasedenosti dvorane.

Kako se meri učinkovitost plakatov za avtomobile? Kdo bi to vedel ...

Sicer pa imam občutek, da bom 17. marca na koncertu Josipe Lisac. Kaj morem, sem pač malo pristranski.

Telepatija?
Dobre knjige
06.03.2007

Telepatija?

Verjamete v telepatijo?

Ste že kdaj začutili, da vas kdo gleda v hrbet?
Ste že kdaj o nekom razmišljali, potem pa je zazvonil telefon … in poklicala vas je ravno ta oseba.

Odgovore a takšna in podobna vprašanja lahko najdete v knjigah Ruperta Sheldraka … Sodelujete lahko tudi v raziskavi!

http://www.sheldrake.org/homepage.html

Dejstvo je, da vsega še ne vemo ...

Ste vedeli, da znanstveniki ne znajo razložiti recimo kako uspe golobom najti pot domov. Ne znajo tudi pojasniti, kako psi ugotovijo kdaj se domov vrača gospodar, čeprav se vrne nenapovedano in z drugim prevoznim sredstvom, kot običajno.

Brezplačni avdio in video posnetki, članki, rezultati raziskav. Poglejte, ko boste imeli malo več časa in boste bolj znanstveno razpoloženi.

Ste sposobni zbuditi spečo žival, samo tako, da bujlite vanjo?

Prepovedati oglaševanje zavarovalnicam!
Lisac Marketing Ekspres
04.03.2007

Prepovedati oglaševanje zavarovalnicam!

Za vas imam pomembno marketinško – prodajno lekcijo. Dobro prisluhnite! Nasvet je enostaven in neverjetno učinkovit. Ta nasvet vam bo garantirano, praktično brez stroškov in takoj povečal prodajo.

Pod enim pogojem! Imeti morate odličen izdelek ali storitev, ali vsaj soliden izdelek ali storitev.

Najprej pa: Zakaj bi morali prepovedati oziroma vsaj regulirati oglaševanje zavarovalnic?

Večina zavarovalnic nas prepričuje s simpatičnimi zgodbicami. Recimo tista je že simpatična, ko navijač
Rezultati prvega kola
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
02.03.2007

Rezultati prvega kola

32 zgodbic o tem, kaj deluje in kaj ne. 32 testov iz katerih se vsi lahko nekaj naučimo

http://www.prvak.si/opis_nalog_resitve_kdo_je_zmagal_in_zakaj/

 

Jonas
Dnevnik guruja
02.03.2007

Jonas

Včeraj sem imel 38 vročine, nogometa na TV ni bilo, pa sem malo pogledal Jonasovega milijonarja. In prišel do naslednjega zaključka:

Novega milijonarja se bodo gledalci relativni hitro naveličali. Zakaj?

• Ker je takšen, kot je bil pred leti. Nič novega. Jasno, da smo takrat zadevo vsi gledali. In jasno, da je prvega milijonarja iz nove serije že zaradi velike medijske podpore (Američani imajo lepo besedo za veliko in pretirano navdušenje – hype) gledalo veliko ljudi. Iz nostalgije. Ampak to je podobno sanjarjenju o svoji bivši ljubezni iz mladosti. Dokler sanjariš, je vse super, potem pa, ko po 18 letih v živo vidiš tisto staro tetko, je takoj vsega konec … :)

• Ker se ljudje itak vsega dokaj hitro naveličamo. Proizvajalci pralnih praškov so že zdavnaj ugotovili, da povprečni kupec po treh nakupih ene vrste praška, kupi nekaj drugega, nekaj novega. Zato je potrebno na tri do štiri mesece zamenjati embalažo praška, zamenjati barvo zrnc, skratka, predstaviti »novo in izboljšano« verzijo. Ker pa se nekateri naveličajo tudi novega in izboljšanega, proizvajalci praškov proizvajajo tudi do 20 različnih vrst praška (v glavnem ista zadeva z drugim imenom). Tako da ne glede na to kaj kupiš, kupiš nekaj njihovega …

• Ker je Jonas vseeno figura, ki jo scenarij milijonarja preveč omejuje. Sploh glede na to, kako se je predstavil v Hribarju in tudi sicer v zadnjih časih, bodo ljudje pričakovali več – dobili pa bodo le odlično vodenega, vendar čisto »navadnega« milijonarja.

Škoda, da Jonas ni uspel prepričati ljudi na televiziji, da bi enkrat na teden vodil nekaj podobnega kot vodi Jay Leno vodi vsak dan. To bi mu bilo pisano na kožo, gledalcev pa ne bi manjkalo.

Povzetek oziroma marketinška lekcija tega zapisa? Eden pogostih razlogov, da kupci prenehajo kupovati določen izdelek ali storitev, je preprosto dolgčas.

Poskrbite za to, da ne boste strank dolgočasili, presenetite jih!

A zakaj sem še jaz napisal nekaj o Jonasu, saj vendar o njem ta teden pišejo vsi? Priznam, zato, ker vem, da se Jonas trenutno dobro bere.

Recimo, da je vaš cilj nabrati čim več jabolk. Boste splezali na prazno jablano in tresli kot nori, ali boste raje splezali na polno jablano in samo malo potresli?

Dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo!
Marketing
02.03.2007

Dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo!

Kako nastaja Macerat iz smrekovih vršičkov v medu (125 ml)?

Preberite tale tekst:

»Ko začnejo spomladi, po zimskem počitku, sokovi zemlje prek korenin pronicati po žilah smrekovega debla in se v iglicah začenja proces rasti, smrekovi vršički zrastejo do želene velikosti in sočnosti. Nabrane vršičke postavimo v steklene posode in jih umešamo s čebeljim medom. Pripravljeno mešanico maceriramo tri mesece na Endovitalovi ekološki kmetiji v Seču na Kočevskem. Kozarci so s to vsebino izpostavljeni energijam sonca in piramid. V treh poletnih mesecih, v katerih izluži med iz smrekovih vršičkov njihove sestavine, se dogajajo na kmetiji tudi mnogi drugi procesi in dela. S skrbnim negovanjem narave skrbimo, da imajo čebele, ki so tu, obilo dela z nabiranjem čebeljih dobrot. Na njivicah gojimo zelenjavo, med katero je tudi rdeča pesa, ki jo kasneje uporabimo za izdelavo nepasteriziranega sirupa. V vsem tem času se na kmetiji zvrsti veliko srečanj z uporabniki Endovitalovih izdelkov, saj neokrnjena narava in naše delovanje v njej ponujata mnogo lepih občutkov. Ko se poletje počasi prevesi v jesen, se dejavnosti na kmetiji umirjajo in tudi Macerat iz smrekovi vršičkov dobi končno podobo. Kozarce z vsebino odnesemo v naš proizvodni laboratorij in tam dobljeni sirup stisnemo in ga z ljubeznijo zapakiramo v manjše stekleničke, ki jih nato prek lekarn ali specializiranih prodajal v roke dobijo ljudje, ki Macerat iz smrekovi vršičkov potrebujejo za svoje boljše počutje in zdravje.«

Lepo, mar ne? Mislil sem, da pijem navaden sirup, sedaj mi je jasno, da gre za nekaj čisto posebnega. Dejstva pripovedujejo, zgodbe pa prodajajo. In zgoraj je ena lepa zgodbica. Bravo! Ste zaznali komaj opazno uporabo malo bolj strokovnih izrazov (»maceriramo«), ki še dodajo vrednost izdelku?
Cenejše zavarovanje za izkušene voznike!
Marketing
01.03.2007

Cenejše zavarovanje za izkušene voznike!

Tukaj je! Cenejše zavarovanje za izkušene voznike!

Zavarovalnica Generali me zadnje čase navdušuje. Za zavarovalnico imajo zelo dobre oglase. Kaj mi je pri njihovem oglasu všeč? Vsak lahko trdi, da ima 30% cenejše zavarovanje. V takšne trditve ljudje ne verjamemo več. Ampak, če pojasniš, da je zavarovanje cenejše za izkušene voznike, potem trditev postane veliko bolj verjetna.

generali

Oglas je dober tudi zato, ker ne poskuša prodajati zavarovanj vsem povprek. Namenjen je samo izkušenim voznikom. Taista zavarovalnica je imela tudi oglas, ki je bil namenjen samo voznicam. Zopet dobra poteza. Bolj specifični ste v oglasih, bolj natančno poveste, komu je oglas namenjen, bolj kredibilen in učinkovit bo oglas.

Jasnovidka ...
Dnevnik guruja
28.02.2007

Jasnovidka ...

Vedeževalka Viviana – nadaljevanje ...

Evo, samo za vas trošim dragocene evre. Viviana mi je (za €18.79) poslala štiriperesno deteljico. Dobil sem jo ravno dan po tem, ko so lopovi na ženinem avtu naredili za €10.450 škode. Skratka prvi učinki se že kažejo. No, poleg deteljice, sem seveda dobil novo ponudbo.

Viviana je moj primer predala prijateljici Donni Dondani!

donna


Donna mi je napisala: »Vaša astrologinja se je odločila, da vas osreči. To je dokazala že s tem, ko je v celoti financirala študijo, ki sem jo opravila, da bi preverila vašo energijo in analizirala vašo avro. Povedala mi je, da je to storila za vas in da vam ne bo ničesar zaračunala. Kako prijazno z njene strani!«

No, na kratko povedano, je Dona Dondana ugotovila, da sem v težavah in da vse moje probleme lahko reši kamen – avrični kristal.

Bom kupil tudi to, da vam bom lahko poročal naprej. Marketinški nauk? Stranki, ki je vroča, ki kupuje pri vas, morate ob vsaki priložnosti ponuditi še kaj več, kaj novega. Gremo stavit, da bom naslednjič poleg kamna dobil novo ponudbo za še eno magično orodje, ki bo pa čisto za res napravilo konec vsem mojim problemom.

Vedeževalke so pametne … Ko enkrat v svoj primež nekoga dobijo, ga ne izpustijo iz rok. Večina drugih podjetij, ves čas išče nove stranke, na stare stranke pa pozabijo.

Od "patetičnega" do "profitabilnega"marketinga!
Dobre knjige
27.02.2007

Od "patetičnega" do "profitabilnega"marketinga!

Od »patetičnega« do »profitabilnega« marketinga!

headlines


Naslovi so zelo pomemben del vsakega oglasa, prodajnega pisma, brošure, spletne strani, zapisa na blogu … David Garfinkel nam pokaže 297 preverjenih »kilerskih« naslovov. Z malo domišljije in poskušanja te naslove lahko prirejene uporabimo v vsakem poslu. Koristna knjiga. Če bo na vaši polici, vam ne bo treba začeti s praznim listom papirja. Enostavno boste predelali nekaj preverjeno dobičkonosnih naslovov. In vaš marketing se bo iz »patetičnega« spremenil v »dobičkonosnega«.

Si še kdo želi povečati inteligenco?
Dobre knjige
26.02.2007

Si še kdo želi povečati inteligenco?

Si še kdo želi povečati inteligenco?

einstein


Ste vedeli, da inteligenca še zdaleč ni prirojena? Z malo vaje, recimo 20 minut na dan, lahko tudi vi kmalu razmišljate kot Einstein. Tako kot lahko z vajo okrepimo mišice, razvijemo fizične sposobnosti, lahko povečamo svojo inteligenco. Dr. Win Wenger je razvil preprosta orodja za povečanje inteligence. Povečajte ostrino svojega razmišljanja, izboljšajte svoj spomin, odkrijte, kaj dela vaša podzavest … Knjiga je polna anekdot o tem, kako so znanstveniki prišli do svojih najpomembnejših odkritij. Uporabljali so (ne da bi to vedeli) metode, ki jih je odkril Dr. Win Wenger. Če želite izvedeti več, ne da bi kupili knjigo, si oglejte spletno stran. www.winwenger.com. Veliko koristnih in brezplačnih informacij, za vse, ki verjamete, da je višja inteligenca dobra ideja.

Oprsje na katerega boste ponosni!
Dnevnik guruja
25.02.2007

Oprsje na katerega boste ponosni!

Eden najenostavnejših načinov, kako do dobrih marketinških idej, je pogledati, kaj se dogaja v drugih panogah, in potem poskusiti tisto, kar očitno deluje v eni panogi, prenesti v vašo panogo. Vsi vemo, da nagradne igre odlično delujejo. Ker gre v bistvu za loterijo, kjer ti ni potrebno niti srečke kupiti. Zadnje čase pa so čedalje bolj popularni tudi resničnostni šovi.

Predstavljate si, da ste lepotni kirurg. Jasno, da si želite več strank. Najti dekleta, ki si goreče želijo večje in ki si tudi upajo pod nož, verjetno ni lahko. Oglaševanje je drago, razmišljati je potrebno kreativno. Rešitev? Kombinacija nagradne igre in resničnostnega šova.

prsi

Prva nagrada je seveda povečano oprsje … Ko vam bodo naslednjič rekli, da ste šli predaleč, da je vaša ideja preveč revolucionarna, vaše kritike spomnite na lepotnega kirurga. Če lahko nekdo za glavno nagrado obljublja večje joške, lahko vi naredite marsikaj …
"Ali pa vrnemo denar ..."
Dnevnik guruja
23.02.2007

"Ali pa vrnemo denar ..."

»15 minutni marketing«

V nedeljo sem prespal v hotelu Ibis, v poljskem mestu Lodz. Na nočni omarici v sobi me je pričakal ličen prospekt, na katerem je z velikimi črkami pisalo, da bodo prej kot v 15 minutah izpolnili vsako mojo željo.

ibis


Ali pa oni plačajo nočitev!

Nekaj podobnega sem pred leti videl v ZDA, kjer so nam v restavraciji ponudili »15 minutes lunch«. Natakarica je na mizo prinesla veliko štoparico. Če v 15 minutah ne bi dobili naročene hrane in tudi računa, nam kosila ne bi bilo treba plačati.

Dve zelo natančni, jasno in glasno izraženi obljubi.

Prospekt v hotelu Ibis mi je všeč. Ker ni namenjen samo gostom, pač pa tudi zaposlenim v hotelu. Zaposleni vedo, kaj je njihova naloga. Vedo, kaj svojim gostom javno in z velikimi črkami obljubljajo. Vedo, da morajo gostu pomagati – in to prej kot v 15 minutah.

Gostje smo seveda zadovoljni. Ker vidimo, da se trudijo. Ker vemo, da se bodo potrudili, ker vemo, da bodo reagirali hitro, vsekakor prej kot v 15 minutah.

V hotelu Ibis itak kakšnih hudih želja nimaš. Gre za skromen hotel, kjer prespiš, poješ zajtrk in se odpraviš na delo … Ampak skromna oprema in majhna soba vsekakor ne pokvarijo vtisa. Vsi zaposleni se trudijo. Prijazni so, vidi se, da vsi natančno vedo, kaj je njihova naloga. 15-minutna obljuba je le še pika na i.

Kratka zgodovina skoraj vsega
Dobre knjige
23.02.2007

Kratka zgodovina skoraj vsega

Bill BRYSON: Kratka zgodovina skoraj vsega

Odlična knjiga, ki sem jo najprej poslušal v angleščini. Ker nisem vsega razumel, kljub vsemu ima knjiga kar nekaj strokovnih izrazov, ki jih med vožnjo recimo ne razumeš, sem kupil še slovenski prevod. Priznam, da je prevod odličen, knjigo pa je izdala Mladinska knjiga.

bryson


Če bi na tak način poučevali naravoslovne predmete v šolah, bi bilo manj nezadostnih ocen, dijaki pa bi se raje učili. In predvsem bi bolje razumeli fiziko, kemijo, biologijo, astronomijo, botaniko, geologijo …

Avtor v knjigi razloži vse, kar je bilo v znanosti odkrito do sedaj, večinoma pa vse razlaga skozi zgodbe. Zgodbe o znanstvenikih, ki so do odkritij prišli, zgodbe o prepirih, zmotah, kraji idej …

Najbolj mi je ostalo v spominu 10. poglavje, ki ima naslov Stran s svincem. V poglavju je govora o Clairu Pattersonu, ki mu je uspelo izmeriti starost zemlje. Še bolj pa mi je bil všeč del o izumitelju Thomasu Midgleyu. Thomas je najprej izumil »etil« – dodatek svinca v bencinu, ki je zmanjšal klenkanje bencinskih motorjev. Stranski učinek? Celoten planet smo zastrupili s svincem. Nato pa je taisti Thomas Midgley izumil še eno krasno zadevo. Plin klorofluorogljik (CFC), ki smo ga uporabljali v klimatskih napravah, v deodorantih in drugih razpršilcih. Problem je le v tem, da ta plin uničuje ozonsko plast.

Tale Thomas je bil res sposoben možak, odkril je dve izjemno dobro prodajani sestavini, ki pa sta skoraj uničili naš planet. No, sedaj imamo neosvinčen bencin, klimatske naprave delujejo na nek drug plin. Vendar se zemlja še vedno segreva … Morda je gospod Thomas izumil še kaj, kar v knjigi ni omenjeno …

Lopovi
Dnevnik guruja
22.02.2007

Lopovi

Žena je imela včeraj rojstni dan. Danes zjutraj je prejela "darilo" ...

Prišla je do svojega avtomobila in ugotovila da ga približno 15% manjka! Volan, zračne blazine, motorni pokrov in skoraj cel motor ... Žalosten pogled.

lopovi 

Zavarovalnica prijazna, policija prijazna, tudi na servisu vsi prijazni ... Ampak človek izgubi cel dan in verjetno me bo vse skupaj stalo €5000. Ker je škode toliko, da mi bodo kljub temu, da je avto praktično nov, priznali "ekonomsko" totalko.

Lopove bi seveda z lahkoto polovili. Policaji vedo koliko nesreč je bilo s tem tipom avta (imajo zapisnike, lopovi so dele kradli po naročilu). Enostavno bi se odpravili na obisk k 15 lastnikom Toyot Coroll Verso, ki so imeli v zadnjem času nesrečo. Nato bi jih vprašali, kje avto popravljajo. Nato pa bi od mehanikov zahtevali potrdilo o naročilu in plačilu rezervnih delov ... In hitro bi našli nekoga, ki dela z deli kupljenimi po zelo nizki nabavni ceni :) In tako naprej. Seveda policaji to vedo, ampak ...

sedaj pa sledi marketinški nauk:

Enostavneje in ceneje je pri delu dobiti "kriminalca" Aleša L., ki vozi 69 km na uro, pri omejitvi 50km/h, kot pa se lotiti zgoraj opisanega projekta. Tudi vam svetujem, da se raje ukvarjate s strankami, ki so na dosegu roke, kot pa s tistimi, v katere morate vložiti preveč časa in denarja.

Še en marketinški nauk (vedno je potrebno gledati več korakov v naprej, zavedati se morate dolgoletne vrednosti svojih strank):

Če že policija nima časa, bi se iskanje lopovov splačalo sponzorirati zavarovalnicam. Na zavarovalnici so mi povedali, da so imeli v dveh dneh dve Toyoti Coroli Verso podobno opustošeni. Skupaj škode več kot €19.000. In v prihodnosti bodo ti lopovi naredili vsaj še za desetkrat več škode. Za ta denar, bi bilo celo ekonomsko upravičeno, če bi jih spravili za rešetke. Ja splačalo bi se jim organizirati ekipo detektivov ... Sanjarim?

Posnemati ali ne posnemati?
Marketing
21.02.2007

Posnemati ali ne posnemati?

Dobrih idej mrgoli. Manj je odličnih izvedb dobrih idej.

Poglejte ameriški original www.woot.com in slovensko kopijo www.opaopa.si.

Kaj pravite? Vaše mnenje? Teksti na ameriški strani znajo biti res dobri, no pa tudi slovenski so kar v redu. Zapomnite si, dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo. Zapakirajte svoje sporočilo v zgodbo.

Vedeževalka Viviana
Dnevnik guruja
19.02.2007

Vedeževalka Viviana

Viviana (jasnovidka, vedeževalka iz tarota, astrologinja, numerologinja, delovanje na daljavo) se me je zopet spomnila. :)

viviana

Pravi, da bo 4. marca polna luna. Pravi, da bo to zame srečen datum. Če, bom seveda sledil njenim nasvetom ...

"Aleš, skrita in skrivnostna moč, vendar kljub temu poznana že 3000 let, vam lahko omogoči, da boste usklajeni s polno luno, ki vam mora prinesti blaginjo in srečo, po kateri že od nekdaj hrepenite!

Hitro odkrijte, Aleš, kaj bo NEVERJETNI SPODBUJEVALEC SREČE takoj naredil za vas!

Veste, Aleš, ko gre za srečo neke osebe, niti najmanj ne oklevam in naredi največ, kar je v moji moči. in prav to sem storila za vas, Aleš, od tega pa je komaj nekaj ur. Verjemite mi,  to je bilo potrebno narediti in ni bilo druge rešitve ... Na vsak način sem hotela vedeti, zakaj vaše vsakdanje življenje ni tako, kot si ga zaslužite, tako, kot bi moralo biti ...

... Potem, ko sem za vas naredila svojo kratko študijo lune, sem se odločila, da ponovno obiščem svojega prijatelja zdravitelja, da mi posebej za vas izroči štiriperesno deteljico. Dal mi je eno zadnjih, ki jih je našel ... Zavedajte se, da je to štiriperesno deteljico veliki zdravitelj našel za vas, nekega večera, ko je bila polna luna.

... Veste, štiriperesna deteljica se ne zavrne, saj so jo imeli v starih časih za amulet, ki prinaša srečo, ljubezen, bogastvo in blaginjo."

Ja, Viviana mi prodaja štiriperesno deteljico. Za samo €16,99. In morda jo bom kupil.

Ker si tudi jaz želim ODREŠITVE. :) Če prodajate (OD)REŠITEV za probleme vaših strank, vam bo šlo dobro. Vivianino pošto rad prejemam. Ker so njena pisma odlično napisana, personalizirana, ker obvlada umetnost prepričevanja.

Edini problem je v tem, da je med prepričevanjem in manipulacijo včasih tako malo razlike ...

Prodajajte dražje - 4. del
Dnevnik guruja
19.02.2007

Prodajajte dražje - 4. del

Eden od načinov, kako povečati vrednost izdelku, je da ga RAZSTAVITE.

domina

V hotelu Domina so mi bruschete postregli razstavljene. Dodatno delo, ki sem ga imel z mazanjem na kruh, mi ni prineslo nobenega popusta ...

V dragih restavracijah naročite zrezek in na krožniku dobite zrezek. Ostalo je "dodatna oprema", ki jo tudi dodatno plačamo.

Če greste v Tivoli na Horsa z vsemi prilogami, dobite eno okusno mešanico vsega - nobenih doplačil za omake. In cel komplet je še cenejši, kot razstavljene bruschete. Priznajte, da je marketing zabavna igra. Prodajtati dražje pa spet ni tako težko, kot si nekateri mislijo. 

 

Andy Bounds
Dnevnik guruja
16.02.2007

Andy Bounds

Pravkar sem se vrnil iz Trevisa. Andya sem peljal na letališče. Še en odličen seminar, še ena velika skupina zadovoljnih podjetikov. Od danes naprej bodo prodali več in z manj truda.

andy

Priznam, jaz največ odnesem od pogovorov s kolegi guruji, ki jih vabim v Slovenijo. Plačam večerjo, jih peljem z in na letališče in mi priznajo vse kar vedo o poslu :) No zadeva deluje tudi v obratni smeri ...

Dva Andyeva nasveta za takojšnjo uporabo:

1. pokličite nekaj svojih strank in jih vprašajte zakaj kupujejo pri vas, vprašajte jih kakšne koristi vidijo pri poslovanju z vami. Ni pomembno, kaj se vam zdi koristno za stranke, pomembno je, kaj mislijo stranke.

2. "Zlato pravilo prodaje"? Ko enkrat stranka reče DA, utihnite!

Še več Andyevih nasvetov, tudi brezplačno na www.andybounds.com

 

Prodajajte dražje - 3.del
Dnevnik guruja
15.02.2007

Prodajajte dražje - 3.del

V Žurnalu so naredili lepo uslugo prijateljicam noči. Brezplačna objava na prvi strani in še zapis v notranjosti ... Takšne brezplačne publicitete bi si želel vsak ...

zurnal

Ampak ne bomo govorili o brezplačnem PR-u, pač pa o tem, kako prodajati dražje. Kot vidite, so dekleta omenjena v članku, poceni. Predstavljajte si nasledjo sliko:

a) recimo slika pocestnice nekje ob avtocesti na vhodu v Padovo. Preveč šminke, oblačila v stilu tipične prostitutke s ceste ...

b) prijateljica noči na barskem stolčku v igralnici. Uglajena, najbolši parfum, obleka znanega kreatorja ...

Vidite obe sliki? Si predstavljate?Obe dami ponujata enako storitev. Morda je celo prva dama boljša ... Ampak cena za drugo damo, bo vsaj petkrat višja. Nauk?

Embalaža je pomembna. Lokacija je pomembna. Na ceno storitev  vpliva marsikaj, včasih (ne preveč pogosto) tudi kakovost storitve ...

Pa smo spet pri Adriini zavesi, ki dvigne ceno vozovnice za trikrat. Za enako storitev ...

Prodajajte dražje 2. del
Dnevnik guruja
15.02.2007

Prodajajte dražje 2. del

Včeraj zvečer sem predaval v Novem mestu (Kmetijska šola GRM). Odlično občinstvo in organizacija. Za popotnico so me opremili z različnimi kmetijskimi izdelki - za poln prtljažnik.

jabolko

Kako nekajkrat povečati vrednost jabolka? Še posebej na včerajšnji dan (Valentinovo), pa tudi sicer ... Nekater znajo. Pa tako enostavno je, samo potruditi se je potrebno. Embalaža je pomembna ...

Malenkosti
Dnevnik guruja
14.02.2007

Malenkosti

Posneto na Rijeki, v začetku meseca ...

rijeka

Posnetek je tako slab, da se nič ne vidi. No, na plakatu piše, da je to primerno mesto za objavo oglasa. Brez telefonske številke, brez imena podjetja ...

Kot, da vam dekle v baru na prtiček s šminko napiše: "Pokliči me!" in pozabi dopisati telefonsko številko ... Malenkosti, malenkosti ...

Igra
Dobre knjige
14.02.2007

Igra

Kot vidite sem kupil dva izvoda knjige »The Game«, avtorja Neila Straussa.

igra

Eno zase in eno za prijatelja. Khm … no tole knjigo vam v bistvu ne bi smel priporočiti. Zaradi zelo opisnega, vulgarnega jezika in morda zaradi tematike. Knjiga namreč opisuje navadnega moškega, ki se iz nerodnega, sramežljivega pisatelja, prelevi v »pick up artista« - moškega, ki se mu ne zna upreti nobena ženska.

Knjigo še berem, tako da bo poročilo kratko. Se pa nekaj zgodbic dogaja tudi v bivši Jugoslaviji … Konkretna navodila, taktike, kako »upecati« prav vsako … Hudo zanimivo in poučno.

Skratka izjemno poučno čtivo za vse, ki jih zanima tematika prepričevanja – no pa sem vam dal dober (vse za znanost) izgovor za nakup knjige ...

Nekaj zelo zanimivega in nenavadnega se vam bo zgodilo, če kliknete na http://www.neilstrauss.com/.

Raje ne klikajte. Jaz vam za tole sploh ne bi smel povedati, ampak ker ste že moji redni »navijači«, ker ste zelo izbrana skupina, naj vam bo. Dekleta brez zamere ... Vem, vem pa ravno danes na Valentinovo ...

Poljski letalski marketing
Dnevnik guruja
14.02.2007

Poljski letalski marketing

Poljski letalski marketing

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v letalu poljske letalske družbe LOT na sedežu 5B in razmišljam … O marketingu seveda.

Potem mi prinesejo večerjo. Lična kartonska škatla s klasično letalsko hrano. Vendar je bil LOT-ov paket s hrano nekaj posebnega. Če si ga pravilno raztrgal,
Prodajajte dražje!
Dnevnik guruja
14.02.2007

Prodajajte dražje!

Prodajajte dražje!

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v Adriinem letalu na sedežu 7A in razmišljam … Razmišljam o tem, kako ustvariti vrednost iz nič ...

Večerni let z Dunaja v Ljubljano. Pred menoj v drugi in tretji vrsti sedijo štirje potniki. Trije moški in ena ženska. Po govoru sodeč, dva tujca in dva Slovenca. Na videz čisto navadni ljudje …

Ampak moram priznati, zavidam jim.

Za vozovnico so plačali (ali pa nekdo drug v njihovem imenu) trikrat več kot jaz. V Ljubljano bomo seveda prileteli skupaj … Oni bodo popili kozarec penine, jaz pa pomarančni sok.

Svet (marketinga in prodaje) ni pravičen. Oni lahko plačajo trikrat več kot jaz. Trikrat več, samo zato, da je med nami majhna neugledna zavesa. Zavesa, ki prevozniku omogoči, da isto storitev proda trikrat dražje.

Kaj bi vi, dragi moji prijatelji, lahko naredili v vašem poslu, da bi delovalo tako neverjetno dobro, kot deluje zavesa v Adriinem letalu?

Ustvariti vrednost iz nič, to je prava (marketinška) umetnost!
Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!
Dnevnik guruja
10.02.2007

Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!

Ljudje naredimo veliko napak.
Največ takrat, kadar nujno potrebujemo denar.

Enako lahko rečemo za podjetja. Ko potrebujejo denar, so pripravljena popuščati pri cenah in sprejeti vsak posel. Napaka!

Napaka, ki sem jo nekajkrat naredil tudi sam. Recimo pride stranka, ki je za svetovanje pripravljena plačati res lepe denarce. Ampak za svoj denar seveda zahteva nekaj, kar je še bolj dragoceno. Čas! Ampak zaradi čedne vsotice človek projekt sprejme. Namesto da bi se ukvarjal s projekti, ki bodo dolgoročno donosnejši.

Napaka!

Vsak človek, vsako podjetje bi moralo nekje, na kakšni banki, imeti dovolj »j_ _i se« denarja. Ko imaš enkrat dovolj tega »j_ _i se« denarja, je vse lažje:

Pride stranka in hoče nizke cene … Lepo vljudno in prijazno ji pojasniš, da imajo nižje cene pri konkurenci in da nimaš nič proti, če jih preizkusi. Ti pa cene pač ne boš znižal.

Če si zaposlen in šef s tabo slabo ravna, mu enostavno daš odpoved. Ker imaš dovolj »j_ _i se« denarja. In potem tudi ne sprejmeš prve ponudbe, ki se pojavi, pač pa počakaš na pravo priložnost.

Ja, denar ne osrečuje … Pomirja pa.

Lažje se je pravilno odločati, če otroci niso lačni. Ko boste naslednjič kupovali kakšno neumnost, se spomnite tega zapisa. In denar raje nakažite na svoj »j_ _i se« tekoči račun (vzajemni sklad, itd. ).
Cilj pisanja?
Dnevnik guruja
09.02.2007

Cilj pisanja?

Kolikokrat naj še povem ... edini cilj oglaševanja je PRODATI! Ne, na prav noben izgovor, ne pristanem. Če oglas ne prodaja, ni dober in pika. Pa kaj potem, če so oglas vsi opazili, prodaje pa ni? Pa kaj potem, če je ljudem všeč, kupujejo pa ne?

Preden objavite naslednji oglas, si zamislite, da je od tega oglasa odvisno, ali bodo vaši otroci jutri jedli, ali ne. Jim boste privoščili en lep, zdrav, topel obrok, ali boste raje še naprej modrovali o priklicu, utrjevanju blagovne znamke in podobnem? Otroci bodo pa lačni jokali ...

Pa še ena na temo tekstov in cilja pisanja. Ker je bil včeraj kulturni praznik, preberite nekaj izpod peresa Srečka Kosovela:

»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«

Kam investirati?
Dnevnik guruja
01.02.2007

Kam investirati?

Spomnil sem se zapisa v knjigi Commonsense Direct Marketing, avtorja Draytona Birda.

Drayton pravi, da ima 1 funt investiran v zaposlene, enak učinek kot 10 funtov investiranih v prodajno mrežo in enak učinek kot 100 funtov investiranih v pridobivanje kupcev.

Dragi kolegi podjetniki, kam boste investirali naslednjih nekaj tisoč evrov?

Tudi vi ste lahko jasnovidec!
Lisac Marketing Ekspres
29.01.2007

Tudi vi ste lahko jasnovidec!

Tudi vi ste lahko jasnovidec!

Vas zanima, kako 100% zanesljivo ugotovite, ali bo vaš oglas deloval?

Kako postati marketinški jasnovidec, ki ga vsi občudujejo in se čudijo 100% pravilnim napovedim?
na vrh