Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
Zakaj se korone še dolgo ne bomo rešili?
Kratek esej na temo delovanja države in vaše vloge pri vsem skupaj
Kdor razmišlja z lastno glavo, kaj hitro ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 11.05.2023Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?Preberite, kaj je zapisal:»Leta 1680, ko sem nameraval pripraviti izboljšano izdajo Krajepisa Kranjske, sem na Bogenšperku dal natisniti letak, s katerim sem zaprosil mesta in gradove na Kranjskem, naj bi mi pomagali z nekaterimi podatki. Vendar moje pismene in ustne prošnje, sli, ki sem jih pošiljal, in pisma mojega pisarja niso skoraj nič zalegla … Na vprašanja, ki sem jih poslal na več kot tristo naslovov, je odgovorilo le sedem gradov in mesti Kamnik in Novo mesto. Tudi predstojniki samostanov mi niso skoraj nič pomagali, pa tudi slavni stanovi ne kaj prida.«Čeprav je letake dostavil s sli, čeprav je tudi govoril z mnogimi, učinka ni bilo. Le zakaj?Razlogov je seveda verjetno več, ozadja v resnici ne poznamo, zato lahko samo špekuliramo. Ampak eno je jasno – Valvazor je imel enak problem, kot ga imajo danes mnogi podjetniki. Pošljejo ponudbo, učinka pa ni.Bi se Valvasor bolje odrezal, če bi objavil video na Tik toku, če bi namesto sla poslal mail, če bi oglaševal na radiu ali TV?Ne, ker je vse zgoraj našteto samo novotarija, gre za nove medije, za nove tehnologije. Bistvo dobre ponudbe je skrito drugje.Valvasor je naredil nekaj osnovnih napak. Glavna napaka je bila ta, da ni pravilno povedal svoje zgodbe, ni pripravil odlične ponudbe in ni testiral različnih pristopov ...Ni vseeno, kakšno ponudbo imaš in kako jo predstaviš. Gary Halbert je nekoč izjavil, da ni problema na tem svetu, ki ga dobro prodajno pismo ne bi rešilo.Boljši marketing bi verjetno rešil Valvasorja celo pred bankrotom. Za začetek bi z boljšim letakom prihranil pri stroških zbiranja informacij za svoje projekte.Z res premišljenim prodajnim pismom pa bi zbral denar od mecenov, ki bi lahko financirali vse njegove podvige, namesto da je na koncu moral prodati skoraj vse svoje premoženje.Se želite tudi vi naučiti pošiljati boljše ponudbe, takšne, ki vam bodo prinašale denar?Prepričan sem, da vam lahko pomagam. Zakaj? Ker se s tem poslom ukvarjam od leta 1989 in ker smo do sedaj 3-krat organizirali državno prvenstvo v direktnem marketingu in na več kot 1200 testih pokazali, kaj v Sloveniji deluje in kaj ne. Ker o tem predavam v Sloveniji in v tujini.Letos julija bom med osmimi izbranimi predavatelji, ki jih je na svoje zadnje predavanje povabil Drayton Bird (človek, ki po besedah Davida Ogilvyja ve od direktnem marketingu največ na tem planetu).Vsekakor se prijavite na brezplačen webinar z naslovom: Kako hitro in enostavno pripraviti učinkovit oglas za vaš izdelek ali storitev? Prijavite se tukaj.