Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Smešno?
Dobre knjige
Komentarji:   329 11.12.2014

Smešno?

Pred 3 leti sem se uvrstil v finale na tekmovanju za Standup komika leta. Pripravljal sem se tako, da sem svoj 7-minutni nastop vsaj delno ponovil približno 100-krat. Nekajkrat sem se posnel in potem gledal posnetke. Nato sem se z menedžerjem znanih slovenskih standup komikov zmenil za 4 nastope v manjših dvoranah. Šele potem sem si upal nastopiti v finalu pred približno 400 ljudmi.

alesstandup

Bil sem še kar smešen, vendar ne dovolj za zmago.

Standup komiku, ki ni smešen, se ljudje preprosto ne smejijo. 

Prodajalcu, ki uporablja napačne besede, se prav tako ne smejijo. Kupijo pa tudi ne. In to utegne biti precej drago.

Pošteno odgovorite: Imate kakovostne izdelke in storitve? Se splača kupovati pri vas? So vaše stranke zadovoljne z vami?

Verjetno ste trikrat odgovorili pritrdilno. Kako to, da potem pri vas ne kupuje več ljudi? Je možno, da jih s svojim nagovorom, z besedami, ki jih uporabljate vi in vaši prodajalci, ODŽENETE?

V prodaji je veliko odvisno od tega, kdo ste, kaj prodajate, kakšna je vaša ponudba. Potem pa pridejo na vrsto prave besede. Če uporabite prave besede, prave stavke, boste garantirano prodali več.

Predstavljajte si, da obstaja orodje, s katerim lahko hitro in enostavno določite prave besede za prodajo vaših izdelkov in storitev.

Takšno orodje res obstaja in je novost v naši založbi. Komplet priročnika, delovnega zvezka in delovnih kartic, s pomočjo katerega ne boste nikoli v zadregi glede besed, ki jih boste vi ali vaši prodajalci izgovorili pred potencialnimi strankami.

Govorimo o pisani in izgovorjeni besedi.

besedeprodajajo

Z uporabo tega orodja boste hitro povečali učinkovitost svojih prodajnih nagovorov. Garantirano. Postanite lastnik tega dragocenega kompleta še danes. Investicija se vam bo povrnila že pri prvi dodatni prodaji. 

 

Obstajata dve vrsti lastnikov psov
Dobre knjige
Komentarji:   0 16.05.2013

Obstajata dve vrsti lastnikov psov

Tudi tisti, ki psa nimate, ste verjetno opazili, da obstajata dve skupini lastnikov psov. V prvi so tisti, ki pse sprehajajo, v drugi pa tisti, ki se pustijo psom sprehajati.

Prvi svojega psa obvladajo, saj lepo mirno hodi zraven, povodec ni napet, pes se ne zaletava v mimoidoče ljudi in pse.

V drugi skupini pa so takšni, ki svojih psov ne obvladajo. Njihovi psi vlečejo enkrat na eno, drugič na drugo stran. Lajajo, ovohati želijo vsakogar. Običajno takšni psi ne pustijo svojih lastnikov v miru pojesti, saj jim je dovoljeno ždeti ob mizi, kjer vztrajno prosjačijo za hrano.

In še bi lahko naštevali. Sedaj pa k bistvu zgodbe. Tisti, ki znajo s psi, tisti, ki svoje pse obvladajo, so o pasji vzgoji prebrali kakšno knjigo, večina jih je obiskovala tudi v pasjo šolo. Ravno lastniki, ki najbolj obvladajo svoje pse, radi gledajo oddaje in berejo knjige o pasji vzgoji. Skratka, tisti, ki bi najmanj potrebovali še eno knjigo o pasji vzgoji, jo zanesljivo kupijo. In tako ima povprečen lastnik vzgojenega psa vsaj 10 knjig na temo pasje vzgoje.

Povprečen lastnik kužka, ki je prevzel nadzor nad svojim lastnikom, nad vso njegovo družino in bližnjo okolico, pa nima nobene knjige o pasji vzgoji.

Velika napaka, ki jo delamo prodajalci, je, da poskušamo prodati nekaj, kar nekdo potrebuje. NAPAKA. Prodajati moramo tisto, kar nekdo ŽELI.

Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.

jure

Kdo bo kupil to izjemno knjigo?

Tisti, ki že tako ali tako spremljate tovrstno literaturo. Dobri prodajalci. Tisti, ki si želite dodatnega znanja, dodatnih informacij. Žal ta knjiga ne bo prišla v roke tistim podjetnikom in prodajalcem, ki jo najbolj rabijo. Ampak tako pač je. Statistike in splošne zakonitosti težko spremenimo.  Če spadate med tiste, ki že tako ali tako kupujete znanje o prodaji, je knjiga »Uživajmo v prodaji« pravo branje za vas.

 

Kako prodati kar koli?
Dobre knjige
Komentarji:   0 25.10.2011

Kako prodati kar koli?

Knjiga Kako prodati kar koli? ameriškega pisca več Timesovih uspešnic Harryja Browneja je pravo olajšanje za tiste, ki mislite, da ne znate prodajati. Poglejte kaj pravi avtor:

  • Obratno od splošno sprejetega mnenja, prodajalčev entuziazem ni nobena vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
  • »Pozitivno razmišljanje« je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. »pozitivni mislec«.
  • Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
  • Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
  • Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
  • Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
  • Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.

 

browne

 

Zanimivo, mar ne. Več o tem Kako prodati kar koli, lahko preberete tukaj.

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
Dobre knjige
Komentarji:   4 19.01.2011

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

Dan S. Kennedy je napisal knjigo o uporabi humorja v prodaji. Predvsem govori o tem, kdaj in kako uporabljati humor v poslovnih prezentacijah pa tudi pri pisanju ponudb, knjig …

dank

Zakaj bi potencialne stranke sploh želeli nasmejati? Ker potem kupijo več. Enostavno in preverjeno. Dolgčas slabo prodaja, smeh pa ni dolgočasen. Če stranko nasmejimo, imamo njeno pozornost, kar poveča verjetnost prodaje.

Nekaj kratkih poudarkov iz knjige:

Outernet
Dobre knjige
Komentarji:   1 14.01.2011

Outernet

Brata Žižek sta napisala odlično knjigo. Naslov knjige je Outernet, seveda pa govori o internetu. Ker ima več kot 300 strani, vam v tem kratkem povzetku ne morem napisati več kot samo mnenja o knjigi. 

zizek

Če preberete to knjigo, boste dobili odličen vpogled v to, kaj internet sploh je in kaj se dogaja. Posebno vrednost dajejo knjigi citati. Praktično na vsaki drugi strani je citat kakšne znane osebnosti. Že sama zbirka citatov je impresivna. Če preberete to knjigo, lahko mirno ne preberete 30 drugih knjig na to temo. Lepo, da imamo Slovenci takšno knjigo.

Pomembno je glavno sporočilo, ideja knjige. Danes lahko govorimo o Outernetu. Če želimo biti uspešni na internetu, moramo v poslovni model vključiti vse medije, tudi stare dobre klasične medije. In obratno … tudi stara dobra klasična trgovina danes brez interneta ne bo uspešna.

V drugem delu knjige je tudi veliko »mesa«, tj. praktičnih nasvetov za vse, ki želijo uspeti s pomočjo interneta. Žižka enostavno pojasnita mnoge pojme, ki se na spletu pojavljajo, pa morda zanje ne veste, kaj natančno pomenijo. Knjiga ni zgolj za enkratno branje, temveč gre bolj za priročnik, h kateremu se večkrat vračaš. Citate sem pa že omenil …

Končna ocena? S knjigo sta Žižka še enkrat dokazala svojo izjemno načitanost. Dokazala sta, da se na svoje področje spoznata. In če pri kakšnem projektu potrebujete nasvet strokovnjaka, boste po branju te knjige pomislili na Žižka. Ja, eden od ciljev vsake knjige je še dodatno povečati kredibilnost avtorjev. Njuna knjiga ta cilj nedvomno izpolnjuje.

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs
Dobre knjige
Komentarji:   4 07.01.2011

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs

Poslovne prezentacije so pomemben medij, s katerim lahko podjetje poveča prodajo, uveljavi svojo blagovno znamko. Steve Jobs je zaslovel s svojimi karizmatičnimi nekonvencionalnimi nastopi. Steve Jobs z odra predvsem prodaja, namen njegovih govorov je prodati!

stevejobs

Garmine Gallo je avtor knjige, ki govori o prezentacijskih skrivnostih Stevea Jobsa. Najprej čestitke avtorju za odlično idejo. Če bi avtor v knjigo zapisal vse nasvete o poslovnih prezentacijah, pa obenem ne bi omenil Steva Jobsa, knjiga ne bi bila bestseller. Marketinški nauk? Če sami niste znana blagovna znamka, se »prišlepajte« na nekoga, ki to je.

Da se razumemo, knjiga je odlična. Res pa je, da ne bi nikoli prišla v moje roke, če ne bi bil na naslovnici Steve Jobs.

Kaj sem si izpisal iz knjige:

  • Poslovna prezentacija naj ne vsebuje več kot tri glavne točke, tri glavna sporočila. Ljudje si enostavno nismo sposobni zapomniti več kot treh stvari.
  • Po desetih minutah vsakemu občinstvu pade koncentracija, prezentacijo moramo strukturirati tako, da imamo vsaj vsakih 10 minut nekaj močnega, nekaj kar občinstvo zbudi.
  • Prezentacija bo uspešna, samo če verjamemo v izdelek ali storitev, ki jo prodajamo. Samo če smo pri stvari s strastjo. Strast je ključna za uspeh prezentacije.
  • Nikoli ne načrtujte prezentacije s pomočjo power pointa. To pride na koncu, najprej moramo načrt za prezentacijo narediti na majhnem koščku papirja.
  • Vsaka prezentacija mora vsebovati zgodbo.
  • Del dobre prezentacije je tudi zgodba o sovražniku. Saj veste Steve Jobs vedno pokaže na velikega sovražnika. Če pokažete, da imate z občinstvom skupnega »sovražnika«, boste prodali več.
  • Uporabljate kratke stavke! Uporabljajte kratke močne stavke, takšne kot bi jih napisali na twitter ali SMS sporočilo.

In še ena izmed statistik iz knjige. Primerjava prezentacij Steva Jobsa in Billa Gatesa. Oba sta govorila na isti konferenci … Povprečni Stevov stavek je vseboval 10,5 besede, povprečni stavek Bila Gatesa pa 21,6 besede. 2,9% Stevovih besed je bilo težkih, 5,11% Billovih besed je bilo težkih za razumevanje.

Toliko na kratko. Knjiga je vsekakor vredna branja. V naslednjih tednih bom na tem mestu objavil še nekaj kratkih povzetkov knjig, ki se ukvarjajo s poslovno retoriko, poslovnimi predstavitvami. Konec januarja pa izide moja knjiga na to temo.

Poglejte tale poučen video - Steve Jobs v akciji in pojasnila avtorja knjige!

Prodajanje z odra
Dobre knjige
Komentarji:   0 28.12.2010

Prodajanje z odra

V decemberskem Podjetniku so pred izidom moje nove knjige objavili intervju z mano. Preberite, kaj je iz mene izvlekla avtorica prispevka Petra Mauer:

Pri prodajanju skupini strank bolje izkoristimo svoj čas, dinamika med udeleženci je večja, več je spodbujanja in zato so navadno tudi rezultati dobri, trdi marketinški strokovnjak Aleš Lisac. Priznani in izkušeni marketinški lisjak Aleš Lisac bo v kratkem izdal knjigo Kako pripraviti dobro poslovno prezentacijo. V njej nas bo seznanil z novim, bolje rečeno, spregledanim medijem – prodajanjem z odra oziroma prodajanjem večji skupini strank.

alesoder

Tako prodajo naj bi obvladali ne le vsi prodajalci, temveč tudi podjetniki.

Kje vidite največjo razliko med tem, kako prodajati skupinam in kako individualnim potencialnim kupcem?
Najboljša je še vedno prodaja ena na ena, saj ta temelji na bolj osebni ravni, toda prodaja z odra omogoča predstavitev izdelka ali storitev večjemu številu ljudi naenkrat, boljšo izrabo časa, večjo dinamiko med udeleženci, več je spodbujanja in zaradi tega so običajno tudi rezultati dobri.

Ključ do uspeha je torej interakcija s poslušalci. Kako to dosežete, ko je v dvorani oziroma predavalnici večja skupina ljudi?
Interakcija s skupino seveda ne more biti 100-odstotna, toda če imamo pred sabo 30 potencialnih strank, lahko z vsemi sodelujemo. Zelo pomemben, če že ne bistven, je očesni stik. Vsakemu namenimo pogled, a ne po kakšnem vnaprej določenem zaporedju, temveč mora imeti vsak občutek, da smo ga pogledali – naključno in enakomerno, medtem ko nikakor ne sme misliti, da vanj buljimo. Kadar gre za večje število ljudi, petdeset ali sto, gledamo malo na sredino, spredaj, zadaj, saj se je nemogoče posvetiti vsakemu posebej.

V knjigi ste omenili tri pogoje za uspešen nastop, in sicer vsebino, načrt in izvedbo predstavitve. Kaj od tega je po vašem mnenju najpomembnejše?
Vsebina je zagotovo nujen pogoj za dobro predstavitev z odra – če ne poznaš področja, o katerem govoriš, je delo zaman. Toda navadno so podjetniki

Nalepkice v direktni pošti
Dobre knjige
29.12.2009

Nalepkice v direktni pošti

»Tokens and stickers always improve results,« pravi Richard V. Benson »The World's Greatest Direct Marketing Guru«.

Ste se kdaj vprašali, kdo za hudiča se bo ukvarjal z nalepkami, ki jih dobimo v kakšni direktni pošti? Ali to sploh deluje? Kdo sploh razume, kaj je potrebno nalepiti in kam?

nalepke1

Ne sodite po sebi, dragi moji. Podjetja, ki se desetletja ukvarjajo z direktno pošto, podjetja, ki od tega živijo, so ugotovila, da nalepke delujejo. Zakaj? Verjetno zato, ker se prejemnik s takšno pošto dlje časa ukvarja – dlje ste v trgovini, več na koncu kupite.

nalepke2

Sicer pa ni pomembno, zakaj deluje, pomembno je, da deluje. Richard V. Benson v svoji knjigi »Secrets of Successful Direct Mail« v prvem poglavju zapiše 33 pravil, ki po njegovem mnenju (50 let izkušenj z direktno pošto …) vedno držijo. In pravilo o nalepkicah je le eno izmed 33 pravil. Izjemno dobra knjiga, priporočam vsem, ki vas zanima direktni marketing. Itak pa direktni marketing zanima čisto vse nas, če ne drugega, tudi na internetu veljajo pravila direktnega marketinga, internet je v svojem bistvu direktni marketing.
 

Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   67 30.07.2009

Prepričevanje – Kako prepričati?

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 

Ste dober mislec?
Dobre knjige
Komentarji:   3 17.07.2009

Ste dober mislec?

Kaj menite o predlogu, da bi moral vsak nositi značko, na kateri bi pisalo, kako se počuti?

No, kaj mislite?

Namesto da takoj rečete: ‘To bi bilo super!’ ali ‘Kakšna kozlarija pa je zdaj to?’, si raje vzemite 5 minut in naredite vajo PMI.

Odlična je, saj korenito spreminja (zagovedeni) način mišljenja. O čem govorim??? Preberite si (jasno odličen) zapis moje žene na to temo!

Šarlatan
Dobre knjige
Komentarji:   6 10.07.2009

Šarlatan

Od prevarantov se lahko veliko naučimo. Trenutno berem knjigo Charlatan. Knjiga govori o Johnu R. Brinkleyu, ameriškem brezsramnem prevarantu. Leta 1917 je zaslovel in obogatel s kirurškim posegom, ki naj bi moškim vrnil upadajočo potentnost.

Za kakšen kirurški poseg je šlo?

Verjeli ali ne, John R. Brinkley je kozje žleze presajal na ljudi. Še bolj konkretno … kozja moda je presadil v moškega pacienta.

brinkleyknjiga

S tem nonsensom je postal slaven, postal je tudi eden najbogatejših Američanov. Jasno, da te operacije niso moškim vrnile mladosti, mnoge je pohabil, veliko jih je umrlo.

Ampak ko ljudje nekaj želijo verjeti, potem jih takšne »malenkosti«, kot so recimo dejstva, ne prepričajo. Avtor tudi lepo pokaže na povezavo med mediji in prevaranti. Mnogi mediji objavijo kakršen koli oglas, samo da jim nekdo plača.

V tistih časih so recimo tudi do 50% vsega denarja ameriški časopisi dobili od takšnih ali drugačnih prodajalcev »zdravil«. Hm … če dobro premislimo, farmacevtska in kozmetična podjetja so še danes med glavnimi financerji medijev.

Seks prodaja
Dobre knjige
Komentarji:   8 04.01.2009

Seks prodaja

Tole knjigo sem dobil za darilo. In jo prebral na mah. Knjigo je napisala gospa, ki se zelo dobro spozna na najstarejšo obrt. Sidney Barrows je bolj znana kot »The Mayflower Madam«. Bila je Madam, vodila je »escort service« podjetje. Tisti, ki ne veste, kaj je »escort service«, preprosto vtipkajte escort v najdi.si ali google.si in boste videli. :)

escort

Se podjetniki lahko česa naučimo od gospe, ki je vodila uspešno escort service podjetje? Prepričan sem, da je odgovor pritrdilen. Saj gre vendar za najstarejšo obrt. Poleg tega pa je gospa ponujala »young ladies«, po najvišji ceni v mestu.

90 dnevna ločevalna dieta
Dobre knjige
Komentarji:   3 16.09.2008

90 dnevna ločevalna dieta

90dnevna

Ta knjiga je uspešnica. Čestitam slovenskima avtoricama.

Veste, kateri dve besedi z naslovnice sta mi najbolj všeč? Marketinško najboljši besedi na naslovnici sta besedi »Prvi del«.

 Kdor želi resnično uspeti v katerem koli poslu, mora razmišljati kot šahist. Vsaj nekaj potez naprej. Za prvim delom seveda pride drugi del. Zakaj bi zadovoljnim strankam prodali samo eno knjigo, če jim lahko prodamo več?

 

Yes
Dobre knjige
Komentarji:   6 22.07.2008

Yes

Prepričevanje je znanstvena disciplina. Avtor pokaže vsaj 50 načinov, kako smo lahko bolj prepričljivi. Vse dokazano z eksperimenti.

yes

Eden od eksperimentov je tudi v prejšnjem zapisu opisan primer recikliranja brisač.

Če bi tekstu sporočila dodali še pojasnilo, da večina gostov brisače uporablja večkrat, bi se odstotek gostov, ki brisače ne mečejo na tla, pač pa jih ponovno uporabijo, povečal za 26%. Znanstveno dokazano. Razlog za takšno obnašanje? Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi ljudje … Zato na McDonald's restavracijah piše: »Billions and billions served«.

Še par zanimivih primerov. Recimo, če na koncu TV oglasa rečemo: »Pokličite, naši operaterji čakajo na vaš klic«, bomo prodali znatno manj, kot pa če rečemo: »Pokličite, če pa bo linija zasedena, pokličite prosimo še enkrat.« Zakaj? Ker v drugem primeru dajemo vtis, kot da je naročil veliko. Ljudje smo pač čredna bitja in letimo tja kjer je gneča … V knjigi je tudi zanimiv dokaz, da prevelika izbira zmanjšuje prodajo. Ko so v trgovini zmanjšali število okusov marmelad, se je prodaja povečala. Ali pa primer napisa, ki naj bi preprečeval vandalizem, pa ga je v resnici vzpodbujal ...

In še veliko, veliko podobnih primerov. Robert Cialdini je napisal že drugo zelo zanimivo knjigo s področja prepričevanja, ki sem jo prebral.
 

Prepisovanje govorov
Dobre knjige
Komentarji:   2 16.07.2008

Prepisovanje govorov

prepisovanjegovorov

Prepirajo se, ali je politik prepisal govor ali ne … Dobesedno prepisovati seveda ni prav. Je pa res, da mora vsak resen govornik, vsak resen predavatelj, prebrati vsaj kakšno knjigo govorov.

Dva primerka z moje knjižne police. Veliko idej, veliko znanja je v teh govorih. Zabavno in poučno. Me prav zanima, če je podobna literatura na knjižnih policah poslancev, politikov. Grem stavit, da večina ni prebrala še ničesar o retoriki …

Imajo vsi govori v teh knjigah kaj skupnega? Hm, tako površno in na prvo žogo bi rekel, da v praktično vseh govorih, govorniki pohvalijo publiko, laskajo publiki. In to v večini primerov kar na začetku govora.

Če boste pohvalili svoje občinstvo in če bo pohvala prišla od srca in bo realna, boste dobro začeli.  

Ruthless Management Of People & Profits
Dobre knjige
Komentarji:   30 18.06.2008

Ruthless Management Of People & Profits

Predstavljam vam odlično knjigo. Pravzaprav eno najboljših knjig, kar sem jih prebral v zadnjem času. Če bi to knjigo prebral prej, bi kakšno zadevo v svojem poslu naredil drugače. Knjiga je provokativna, razumemo pa jo lahko le podjetniki, le delodajalci.

danmanagement

Iz vsebine:

- Video kamere za nadzorovanje zaposlenih in ostali pripomočki so nujni. Če zaposlene nadzorujete, gre produktivnost navzgor. Zadovoljstvo zaposlenih sicer upade. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«

- Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje. Če delaš več kot tvoji podrejeni, tega oni ne bodo opazili, ali pa te bodo imeli za norca.

- Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion. Kaj naredite, če fotokopirni stroj ali kamion, ki ste ga najeli, ne dela? Vrnete ga tja, kjer ste ga dobili, in kupite ali najamete novega …

- Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji. Ne da se jim več hitro teči, zgubijo voljo po tekmovanju, nočejo teči v dežju. Ker se zaposleni prej ali slej polenijo, jih je nujno potrebno pravočasno zamenjati.

Why You'r DUMB, SICK & BROKE …
Dobre knjige
Komentarji:   15 10.06.2008

Why You'r DUMB, SICK & BROKE …

And How to Get SMART, HEALTHY & RICH!

Vam je naslov Randyeve knjige všeč? Mislite, da se knjiga s takšnim naslovom lahko dobro prodaja? Kdo bi vedel. Običajno ni ravno priporočljivo žaliti svoje potencialne kupce. Ampak tisti, ki so v resnici zabiti, brez denarja in bolni, te knjige itak ne bodo brali, kaj šele kupili. Vsekakor je naslov provokativen, v Randyevem stilu.

gage

Enako velja tudi za vsebino knjige. Randy (skoraj) brez dlake na jeziku pove, kar misli. Kaj pravi Randy Gage?

- v vseh kadrih vašega življenja se vedno znova in znova pojavlja ista oseba. Ta oseba, ki nastopa čisto v vseh kadrih vašega filma, ste seveda vi. In vi ste krivi za čisto vse, kar se vam dogaja.

- Filmi so pristranski in poneumljajo. Predvsem pa večina filmov in medijev nasploh, bogate ljudi prikazuje kot zlo. Randy se recimo spravi nad Titanic. V tem filmu je Jack srečen, ker je reven. Rose je nesrečna. Zakaj? Ker se bo poročila z dolgočasnim bogatašem. Filmi, TV, časopisi nas programirajo v smeri, da so bogati ljudje slabi, da so do bogastva prišli na nepošten način.

Primažite ji klofuto!
Dobre knjige
Komentarji:   11 09.05.2008

Primažite ji klofuto!

"Specifični položaj moškega v tej civilizaciji

Položaj moškega, ki se opredeli, da bo v pogojih (podivjanega) liberalnega kapitalizma in naraščajočega feminizma napravil kariero (ustvaril svoje poslanstvo) na nekem področju (podjetništvo, stroka, znanost …), je izredno težak. Kos mu je lahko zdrav moški (ki preveč ne pije, ki ne kadi in se redno ukvarja z aerobno vadbo: tek planinarjenje, intenzivno plavanje …), ki ima skrbno in razumevajočo ženo. Takšnih žensk pa skoraj ni, kajti:

Korak pred konkurenco
Dobre knjige
Komentarji:   0 21.04.2008

Korak pred konkurenco

Tole pismo sem dobil v nedeljo:

Gospodine Ales,

BRAVO za knjigu koju ste izdali za srpsko trziste pod naslovom KORAK ISPRED KONKURENCIJE.

I veliko hvala.

Procitala sam skoro svu validnu literaturu iz podrucja marketinga koja je objavljena na nasem trzistu. Vasa je najbolja. Koncizna, jasna, primenljiva, drzi paznju, cita se u jednom dahu.

Otvaram lanac kafeterija u Beogradu i svaka mi je ideja dobrodosla. A u vasoj knjizi ih ima pregrst. Mozda nekada budemo i poslovno saradjivali. Bila bi mi cast i zadovoljstvo.

Zelim vam napredak na svim poljima vaseg zivota i rada.

Direktor MOQUI, d.o.o
Svetlana Novak, dipl.ecc.
www.mogi.co.yu

Zakaj sem sedaj na svojem blogu s tem hvalim? Saj veste že Carnegie je napisal, da moramo druge čim večkrat iskreno pohvaliti. Tole pismo je iskrena pohvala, mar ne?
Dale Carnegie tudi razlaga, da je ena od temeljnih človeških potreb, potreba po pomembnosti. Vsak od nas si želi biti pomemben. In to neustavljivo željo po pomembnosti vsak uresničuje po svoje.

Jaz recimo pišem in predavam. In, če me kdo še pohvali, mi naredi dan. Pohvale in laskanje (če je iskreno), so tudi močno marketinško orodje, močno orodje za prepričevanje!

Je pa tale zapis tudi ne preveč prikrit oglas za Korak pred konkurenco. Na voljo tudi v 5 knjigah (prihaja 6 in 7) in tudi na CDju.
 

Direktni marketing po zdravi pameti
Dobre knjige
Komentarji:   9 03.03.2008

Direktni marketing po zdravi pameti

NOVA KNJIGA, KI JO ABSOLUTNO MORATE IMETI!

Direktni marketing po zdravi pameti. Avtor Drayton Bird. V slovenskem prevodu. Knjigo morate imeti. Brez izgovora. 

David Ogilvy je izjavil: »Drayton ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug na svetu.«

Je potrebno dodati še kaj?

Vi veste, kako pomembno je znanje. V knjigi so zapisane 40-letne izkušnje in primeri človeka, ki o direktnem marketingu res veliko ve. Podobne knjige v Sloveniji ni. Gre za obsežno delo, ki govori o vseh področjih direktnega marketinga. Česar koli se boste v prihodnosti lotili, v knjigi boste našli pravi odgovor zase.

Knjigo naročite že danes. Na spletu, ali pa kar pokličite Natašo na 080 1509. 

dmbird

Ja, na Dnevniku marketinškega guruja, kar tako brez sramu, prodajam knjigo. Ampak, če vam te knjige ne bi vsaj poizkusil prodati, bi se slabo počutil. Če vam za to knjigo ne bi povedal, bi imel slabo vest. V tem trenutku boste težko našli boljšo investicijo. Res toplo priporočam.

Prepričevanje
Dobre knjige
Komentarji:   11 22.02.2008

Prepričevanje

PREPRIČEVANJE, AVTOR: DAVE LAKHANI

 »Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim da stori, in bova oba dosegla svoj cilj.«

Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Daveova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.

Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal sliko Davea v policijski uniformi. Daveu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.

prepricevanje

Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogarkoli v karkoli, potem to knjigo morate imeti. Imeti jo morate, preden jo v roke dobi vaša konkurenca.

Pisava je pomembna
Dobre knjige
Komentarji:   5 16.11.2007

Pisava je pomembna

Oblika pisave - font je zelo pomemben. V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da so teksti pomembni. Pomembno pa je tudi kako tekst "oblečemo". Pisava mora biti berljiva, to je zelo pomembno. Ker, če se določeni fonti slabo berejo, potem sporočilo enostavno ne bo prišlo do bralca. Pomembno pa je tudi, kako pisava izgleda. Vsaka pisava nam sporoča nekaj svojega. Za določeno vrsto izdelkov so primerne določene pisave, za drugo vrsto izdelkov pa spet druge.

Poizkušajte uganiti kateri napisi, sodijo h katerim čevljem. Skratka kateri napis bi za vsak par od spodnjih čevljev izbrali vi?

cevlji10

Kliknite na sliko in jo tako povečajte!

Sedaj pa si na naslednji strani še oglejte rešitev.

Kajenje prepovedano!
Dobre knjige
Komentarji:   10 19.08.2007

Kajenje prepovedano!

V originalni, tiskani verziji knjige »How to Win Friends & Influence People« avtor na strani 211 opisuje, kako je Charles Schwab naletel na skupino delavcev, ki so v njegovem podjetju kadili točno pod tablo z napisom: »Kajenje prepovedano!« Opisano je tudi, kako je Charles Schwab brez groženj in prepira prepričal delavce, da so kadili zunaj.

Veste, kaj so iz tega primera naredili v zvočni verziji knjige? Zadevo so priredili tako, da Charles Schwab ne prepričuje delavcev, naj kadijo zunaj, pač pa jim dopoveduje, naj nosijo varnostne čelade – v železarni naj bi jih zalotil, kako delajo brez varnostnih čelad.

Jaz sem ogorčen. Kakšne varnostne čelade – pred 100 leti! Ali bomo tako potvarjali zgodovino? Dejstvo je, da se je včasih povsod kadilo. Še leta 1997 se je kadilo na Adriinih letih v Skopje. Da ne govorimo o tem, da so mi v letih od 1993 do 1998 na večini poslovnih sestankov v Makedoniji ponudili kavo in cigareto. »Dečko, da se napijemo kafe? Pušiš? Ajde zapali jednu!« Leta 1992 se je še kadilo na rednih letalskih linijah med Evropo in ZDA.

Takšno spreminjanje tekstov v knjigah je čista bedarija. Jasno, da se bo mojemu sinu zdelo čudno, da njegov očka ni nikoli kolesaril s čelado na glavi, jasno, da se mu bo zdelo čudno, da so včasih na bankah zaposleni kadili, medtem ko so stregli stranke, jasno, da se mu bo zdelo čudno, da sem vozil svojega hrošča neprivezan (ker varnostnih pasov ni imel), jasno, da se mu bo še marsikaj zdelo čudno. Ampak, ali mu bom skrival resnico? To pa ne!

Saj nismo v komunizmu. Ko sem bil še na faksu, sem šel v kino Vič gledat Botra. In v tistem delu filma, kjer eden od mafijcev prepričuje druge, da se nima smisla prepirati z besedami: »After all we are not comunists …«, so seveda prevajalci ali pa cenzorji ta stavek pustili nepreveden. Podnapisa ni bilo. Seveda se je pol dvorane vseeno smejalo …

O knjigi »How to Win Friends & Influence People« sem že pisal in je ena najboljših knjig, ki bi jo moral prebrati vsak. Ampak tale neumnost na zvočni izdaji, me je pa pogrela …

Poker
Dobre knjige
13.08.2007

Poker

Blefira ali ne blefira?

Sem pa tja odigram kakšno partijo pokra. Na internetu pa tudi v živo. Ko sem se nad pokrom navdušil, sem si seveda kupil kup knjig. Knjige so dobra bližnjica in v primeru pokra se ti investicija v kakšno knjigo hitro izplača.

caro

Knjiga, ki je zabavna in poučna – ne samo za igralce pokra, pač pa za vse, ki nas zanima psihologija – je CARO'S BOOK OF POKER TELLS. Knjiga govori o psihologiji, o govorici telesa v pokru. Na kratko povedano, so v knjigi navodila, s pomočjo katerih lahko odkrijete, ali ima nekdo dobre ali slabe karte, ali bo igral agresivno ali ne, ali blefira ali ne …

Poker je igra razpoznavanja pravih informacij. Soigralci ti hote ali nehote izdajajo svoje karte in svoje namere. Če poznaš signale – »tells«, povečaš verjetnost, da domov odkorakaš z več denarja v denarnici, kot si ga prinesel za igralno mizo.

Knjiga mi je všeč, ker so primeri prikazani s fotografijami igralcev. Na koncu je tudi foto kviz, kjer lahko ugibate, kako bo kdo igral, kdo blefira in kdo ne …

Nekaj Carovih modrosti:

• Tisti, ki imajo žetone lepo poravnane, igrajo konzervativno. Igralci z razmetanimi žetoni več tvegajo.
• Če nekdo, medtem ko stavi, karte pokaže recimo prijatelju iz občinstva, običajno ne blefira in ima dobre karte.
• Prisrčen nasmeh pomeni dobre karte, ponarejen nasmeh pa slabe.
• Bolj prijazen je tisti, ki stavi, večja je verjetnost, da blefira.
• Igralci, ki strmijo v vas, so manj nevarni, kot tisti, ki gledajo stran.
• Če se nekomu, medtem ko stavi, zelo tresejo roke, NE blefira!

Zabavna in poučna knjiga, iz katere se lahko veliko naučimo tudi prodajalci, pogajalci, vsi, ki imamo veliko opravka z ljudmi.

A Passion for Winning
Dobre knjige
Komentarji:   3 02.08.2007

A Passion for Winning

aaron

Aaron D. Cushman piše o 50 letih promoviranja znanih ljudi in izdelkov. Zgodba o mladeniču, ki je med drugo svetovno vojno pilotiral bombnike, potem pa ustvaril eno večjih ameriških PR agencij. Knjigo priporočam. Edini minus knjige, za tiste, ki niste bili nikoli v ZDA, so ameriški primeri. Avtor je seveda živel in delal v ZDA, zato za razumevanje knjige pomaga, če poznate ameriški način življenja, razmišljanja.

Limona
Dobre knjige
Komentarji:   7 30.07.2007

Limona

Pri branju naslednjega odstavka uporabite vso svojo domišljijo:
Predstavljajte si, da stojite v kuhinji in v rokah držite limono, ki ste jo pravkar vzeli iz hladilnika. Občutite, kako je hladna. Oglejte si njeno zunanjost, njeno rumeno lupino. To je mehko rumena barva, na obeh koncih lupina postaja malo zelenkasta. Limono nekoliko stisnite in občutite njeno čvrstost in težo.
Sedaj pa jo približajte svojemu nosu in jo povohajte. Prav nič na svetu ne diši tako kot limona, kajne? Sedaj jo prerežite na pol in jo povohajte. Vonj je še močnejši. Nalahno zagrizite v limono in občutite, kako se vam njen sok razliva po ustih. Nič tudi nima takšnega okusa kot limona, kajne?

Če ste res dobro uporabili svojo domišljijo, so sedaj vaša usta že polna sline …

Besede – samo besede – so vplivale na vaše žleze slinavke. In besede

Blink
Dobre knjige
Komentarji:   3 20.07.2007

Blink

The Power of Thinking without Thinking
Malcolm Gladwell

blink

Knjiga s precej neotipljivo temo situacij, ko nekaj preprosto »vemo«, ne da bi znali tudi pojasniti, zakaj to vemo.
M. Gladwell raziskuje pojav, ki mu reče blink, in se trudi dokazati, kako je včasih lahko hitra presoja veliko učinkovitejša od dolgega in premišljenega odločanja. Knjigo začenja z zgodbico o umetnini, za katero je kalifornijski muzej po številnih predhodnih analizah avtentičnosti umetnine plačal kar 10 milijonov dolarjev – ko pa jo je videl umetnosti poznavalec, je v trenutku zaslutil, da gre za ponaredek (čeprav tega ni znal razumsko pojasniti) in na koncu se je res tako izkazalo.
Če vas zanima, ali boste s svojim partnerjem oziroma zakoncem ostali skupaj, vam psiholog John Gottman to lahko pove že po nekaj minutah. Prav ima kar v 95% primerov! Včasih je dovolj že en sam pogled … pa

Dale Carnegie
Dobre knjige
08.07.2007

Dale Carnegie

Po dolgem času sem spet poslušal in prebral “How to Win Friends & Influence People”. Knjigo, ki jo je leta 1936 napisal Dale Carnegie, priporočam vsem. Gre za knjigo, ki je polna nasvetov o življenju. Če se človek drži načel, opisanih v tej knjigi, mu ne bo šlo nikoli slabo. Ja, tako dobra je.


carnegie

Seveda na tem mestu ne morem napisati povzetka 276 drobno tiskanih strani. Ampak nekaj poudarkov vseeno. Eden od principov, ki se ga velja držati, je, da se ne izplača kritizirati, grajati drugih. Kritike so kot poštni golobi, vedno se vrnejo nazaj.

Druge ljudi moramo čim večkrat iskreno pohvaliti. Če naredijo kaj pohvale vrednega, jim to tudi povejmo.

Zanimivo je avtorjevo razlaganje, da je ena od temeljnih človeških potreb, potreba po pomembnosti. Vsak od nas si želi biti pomemben. In to neustavljivo željo po pomembnosti vsak uresničuje po svoje.

Nekateri seveda ne na pravi način. Tako avtor opisuje »teženje« soproge predsednika ZDA ga. McKinley, ki je svojo željo po »biti pomembna« uresničevala tako, da je moža silila, da jo drži za roko, ko je bila pri zobozdravniku in še nekaj podobnih fint. Skratka, počutila se je pomembno, če je mož zaradi nje opuščal državniške dolžnosti.

Ja žene, ki non stop klicarijo može v službo, ki jih silijo, da jim nosijo dojenčka na dojenje sredi noči in podobno … bi lahko svojo željo po pomembnosti izživljale tudi na kak drug način. Recimo tako, da bi dobro kuhale in mož bi to tudi iskreno pohvalil.

Neverjetno česa vsega se ljudje spomnijo, samo da bi bili pomembni. Celo navidezno zbolijo, izmislijo si alergijo, postanejo vegetarijanci … Evo, sedaj pa že kršim princip o kritiziranju. Ne kritizirajte, se ne izplača. Tudi če imate prav!

Avtor pravi, da itak v prepiru nikoli ne morete zmagati. Če dokažete, da ste imeli prav, bo nasprotna stran užaljena, če pa ne dokažete, pa tudi niste nič naredili. Skratka, raje se ne prepirajte.

Še nekaj principov, nasvetov iz knjige. Vedno pokažite iskreno zanimanje za sočloveka, veliko se smejte, zapomnite si imena ljudi, bodite dober poslušalec, poskrbite, da se bo druga oseba v vaši prisotnosti počutila pomembno itd. Odlična knjiga. Verjetno res najboljša knjiga te vrste, prodali pa so jih že več kot 15 milijonov.

Vaš guru pa še naprej izpolnjuje svojo notranjo željo po pomembnosti, tudi tako, da piše svoj spletni dnevnik …

Po zdravi pameti
Dobre knjige
Komentarji:   1 14.06.2007

Po zdravi pameti

Drayton Bird bo v Ljubljani 20. junija ponovil svoj lanskoletni seminar. Čez kakšen mesec pa bo tudi v slovenščini izšla njegova knjiga o direktnem marketingu. Zato ni potrebe, da takoj po tem zapisu napadete Amazon. :)

draytonknjiga

David Ogilvy je izjavil, da Drayton ve o direktnem marketingu največ na svetu in da je njegova knjiga čisto zlato. Kaj naj rečem, tudi jaz pravim, da knjiga sodi na polico vsakogar, ki se tako ali drugače ukvarja z marketingom. Redno branje Draytonove knjige zanesljivo zdravi upadanje prodaje in dobička. Letos bom imel kot kaže res srečo. Drayton pride k meni na obisk za cel teden. In verjemite mi, da bom svoj čas z Draytonom dobro izkoristil. Priznati mi bo moral prav vse kar ve o marketingu. Brez skrbi, ne bom vas pustil na cedilu, tudi za vas se bo našel kakšen nasvet. Več o Draytonu Birdu in seminarju na http://www.lisac-lisac.si/draytonbird.php.

Jagode 2.0
Dobre knjige
Komentarji:   1 05.06.2007

Jagode 2.0

Po pogovoru z več tisoč slovenskimi podjetniki in po tem, ko sem predaval vsaj 15.000 slovenskim podjetnikom, lahko rečem, da večina misli, da je njihova panoga nekaj posebnega. Večina podjetnkov pravi: "Veste Aleš. mi smo pa nekaj specifičnega, pri nas to kar deluje drugje, večinoma ne deluje ..."

Ni res. Osnovni marketinški principi veljajo v vseh panogah za vsa podjetja. Kupci so v vseh panogah in na  vsem svetu enaki. Jasno, da je potrebno kakšno zadevo malo prilagoditi. Recimo, če ameriške banke novim varčevalcem podarijo puško, slovenska banka pač podari skuter.

Tudi kmetijstvo ni nič posebnega, nič specifičnega. Maks Vrečko odlično, na konkretnih primerih v svoji knjigi govori kako lahko z uporabo marketinških principov uspe tudi nekdo, ki se ukvarja s tako specifično dejavnostjo, kot je kmetijstvo.

Prvih 13 strani knjige lahko preberete brezplačno. www.jagode.si

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh