Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj 67% višji odziv
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 05.04.2007

Vem, da vas sedaj pa že malo mučim s temi testi ... Ampak, ker gre za zabavno in poučno zadevo in ker testi dokazano dvigajo branost revij, časopisov in verjetno tudi blogov, imam za vas še en test. Tokrat gre za primer testiranja učinkovitosti "landing" strani. Ena spodnjih strani, je bila za 67% boljša, kar pomeni, da je za 67% več tistih, ki so do te strani prišli, tudi izpolnilo obrazec.

Torej A ali B?

babycenter1

babycenter2

Za tiste, ki želite še več takšnih testov, navajam vir:

http://www.offermatica.com/stories-1.16.html?src=apr07nl.

 


Komentarji:

05.04.2007 @ 07:31 Saška
Evo spet intuicijsko: Drugi je uspel bolj. Sicer sem že v letih, ko malce težje berem manjši tisk, ampak predvidevam, da se tudi povprečna nosečnica ni preveč ukvarjala z majhnimi črkami. Looking for baby names? je po mojem zadetek v polno.
05.04.2007 @ 08:47 Miha
Sam mislim, da oglas A. Sicer imam tudi jaz hude težave z razpoznavo tekstov v oglasu, morda sem se zato, zaradi dveh slik odločil za A. Drugi razlog je, da menim, da oglas A zajame širši krog uporabnikov, poleg nosečnic in bodočih očetov, tudi mlade matere in očete, ki jih skrbi razvoj.... Je pa res, da je Looking for baby names tudi huda, ker takrat res iščeš vsa možna imena.
05.04.2007 @ 12:15 Žan Nekrep
A :)
05.04.2007 @ 12:30 Aleš Lisac
Če kliknete na zadnji link v zapisu, boste lahko prebrali celo zgodbo in tudi našli rešitev.
05.04.2007 @ 13:00 Enes
B?
05.04.2007 @ 17:16 Saška
Yeee! Evo se že prijavljam na državno 2008 :) Enes, midva sva carja!
05.04.2007 @ 18:24 Peter
Jaz bi se tudi verjetno odločil za verzijo B. Ko se spomnim na to, da bom nekoč imel otroka mi prvo pride na misel KAKO izbrati ime. :-)

A obstaja v Sloveniji podjetje ali človek, ki na tak način preureja spletne strani? A dela to kdo v Sloveniji? Da se poveča conversion rate.
05.04.2007 @ 18:44 denis
Drugi oglas bo pravi.Starše lepo "zrajca" z izberite ime za otroka. Pomojem so tukaj v igri čustva.
06.04.2007 @ 07:51 Matevž
B
na vrh