Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kako se prikupiti občinstvu?
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Jelinčič ali Pahor?
-
Lisac Marketing Ekspres06.07.2007
Jelinčič ali Pahor?
Kdo bi bili raje? Jelinčič, Pahor, Janša ali morda Katarina Kresal?
To je marketinški dnevnik, zato seveda ne bo govora o politiki. Vsaj ne na tak način, da bi se jaz opredeljeval do katere koli strani …
Torej, Jelinčič ali Pahor? V čem je glavna razlika med njima?
Jelinčič nagovarja manjšo skupino ljudi. Jelinčič s svojo ciljno skupino komunicira drugače kot Pahor s svojo. Ker si to tudi lahko privošči. Jelinčičev namen je 100% prepričati, recimo 5% volivcev. Pahor bi rad prepričal veliko večji odstotek državljanov. Ampak če prepričuješ zelo veliko ljudi, jih nikoli ne boš vseh 100% prepričal.
Tisti, ki prepričujejo vse ljudi, težko prepričajo večino. Ker so njihove obljube preveč splošne, ker so njihove obljube medle, ker se ne smejo zameriti nikomur. V marketingu je prepričevanje VSEH najtežja naloga. Zato sem – marketinško gledano – jaz veliko raje Jelinčič.
Bolje je 100% prepričati 5% strank kot pa 40% prepričati 60% strank. V drugem primeru se vam lahko zgodi, da kar naenkrat ostanete brez strank. V prvem primeru pa imate lojalno bazo strank, od katere lahko udobno živite.
Še en povsem marketinški primer, čisto nič povezan s politiko: Donat! Donat pomaga, no, saj veste zakaj … Odpira. S svojo obljubo so 100% prepričali tiste, ki želijo biti odprti, ki imajo težave s prebavo. Na ta način so se verjetno odrekli kakšnemu pivcu vode, ki ni zaprt. Ampak kot rečeno, bolje je trdno prepričati manjšo skupino ljudi, kot pa nagovarjati vse in biti zato manj prepričljiv.
Glede na to, da je 90% vseh podjetij na svetu majhnih, je moj nasvet za veliko večino tistih, ki to berete, 100% zanesljiv. Bodite Donati, bodite Jelinčiči. S svojimi obljubami 100% prepričajte manjšo skupino kupcev. Ker je lažje, ker se splača. - Turbo razprodaja, vse - 70%
-
Dnevnik guruja05.07.2007
Turbo razprodaja, vse - 70%
Če še ne veste, moški kupimo vse izdelke ali storitve, na katerih piše Turbo. Ženske se ne morejo upreti nobeni ponudbi, na kateri piše Razprodaja. To je splošno znano dejstvo. Praktično marketinški aksiom.
Ali to pomeni tudi, da bo kombinacija »turbo razprodaja« delovala?
Niti ne. Pred kratkim sem v avtu slišal oglas s približno takšno vsebino: »Slovenija hiti, senzacionalno, akcija, razprodaja …« ali nekaj podobnega. Nisem niti ujel za kakšno vrsto izdelkov ali storitev je šlo.
Nekaj podobnega lahko vidite vsakih nekaj dni na Rutarjevih in Lesnininih letakih. Mimogrede – ste opazili, da je Lesnina iz manj udarnih, dokaj normalnih letakov v celoti prešla na Rutarjev format?
Današnja marketinška lekcija? Določene besede v prodaji res dobro delujejo. Recimo: novo, akcija, razprodaja, -50%, itd. Ampak, če v enem oglasu uporabite VSE te besede, dobite zmazek, ki povrhu vsega tudi ne bo povečal prodaje!
Totalna, turbo, revolucionarna, dokončna, ekstra, super, akcijska razprodaja, bo v večini primerov prodala manj, kot recimo samo -50%. Ne pretiravajte torej! - Golota & prodaja 2.0
-
Marketing05.07.2007
Golota & prodaja 2.0
Moje zapise berejo tudi na Poljskem. Robert iz Poljske mi je poslal tale link http://www.nothing-to-hide.co.uk/ . Rekel mi je, da je tole zelo podobno akciji, ki so jo naredili v reviji O osebnosti. Saj se spomnite, nekaj zapisov nazaj. Kakšen komentar? V spotu podjetja nastopa tudi lastnica podjeta Joanna Gardnier. Upam, da ste starejši od 18. :)
- Lokacija, lokacija, lokacija
-
Dnevnik guruja04.07.2007
Lokacija, lokacija, lokacija
Kaj si mislite o delu prostovoljcev, ki trkajo na vrata stanovanj in zbirajo denar za razne dobrodelne organizacije? Težko delo. Pa še na precej kislih in predvsem neradodarnih obrazov naletijo.
Zakaj se ne bi zgledovali po tem vzhodnoevropskem primeru. Pri vsaki blagajni ena deklica v taborniški uniformi. Pomaga zlagat špecerijo v vrečko. Ob sebi pa ima seveda lonček za zbiranje kovancev. Skoraj vsak kupec prispeva kakšen kovanec. Lepo in učinkovito.
Marketinški nauk? Postavite se tja, kjer so vaše potencialne stranke!
Še en, ameriški primer na isto temo. Manj oseben, pa vseeno zelo učinkovit. Na stojalu pred blagajno v samopostrežni trgovini visijo trije listki. Pomoči potrebnim otrokom lahko podarite dolar, tri ali pet dolarjev.
Listek s črtno kodo morate položiti na trak, kamor ste zložili kupljeno špecerijo. In vaša donacija bo prišteta vašemu računu.
Enostavno in učinkovito. Za hrano in druge potrebščine tako ali tako zapravite veliko. Zakaj torej ne bi nekaj dolarjev podarili pomoči potrebnim otrokom? "Ujeli" so vas na pravem mestu, pa še tako enostavno je!
Če želite prodati več, mora biti poslovanje strank z vami enostavno! Pri nas pa še vedno vsi zbirajo donacije s pomočjo SMS-ov ... Tudi dokaj enostavno, vsaj za mladino. Moja mama, preko SMS-a ne bo nikoli darovala, ne zna ...Tabornici v trgovini pred blagajo, pa bi dala kakšen evro. Ker je enostavno!
- Ženine bikinke 2007
-
Lisac Marketing Ekspres30.06.2007
Ženine bikinke 2007
Če vas zanima, kako je junija 2005 kopalke kupovala moja žena, potem kliknite tukaj. Zanimiva in poučna zgodba.
Kako je kupovala kopalke letos? Popolnoma drugače, kot pred dvema letoma. Prodajalka prijazna, izbira velika, lahko je kobinirala različne številke hlačk in modrčkov. Na koncu je dobila še brezplačno torbo. In o izkušnji povedala vsem prijateljicam - dve sta po njenem priporočilu kupili. Skratka zelo, zelo dobro. Oddelek za preprečevanje prodaje, vsaj v eni panogi ukinjen. Bravo. Bi objavil tudi sliko kopalk, ampak ne smem. :)
- Rent a bike
-
Dnevnik guruja29.06.2007
Rent a bike
Izposoja koles je enostaven posel, mar ne? Kupiš kolesa, postaviš nekaj tabel, zaposliš nekoga, ki kolesa izposoja, jih sprejema in zaračunava. In to je to. Če si na dobri lokaciji, mora zadeva delovati.
Kaj pa, če na primer želimo zaslužiti več? Kaj bi se še dalo prodati turistom, ki si želijo sposoditi kolo?
Polna košara za piknik!Priznajte, da je ideja odlična. Prvič, tisti, ki si kolo sposodijo, imajo sedaj priložnost, da zapravijo 19 (mala torba) ali 39 (večja košara) evrov več. Američani temu pravijo upsell. Stranki vzameš še kakšen evro več in to na tak način, da je še bolj zadovoljna, kot če ne bi plačala več.
Tale košara za piknik pa je dobra še vsaj zaradi ene stvari. Recimo jaz sem si zaželel kolesarjenja, ker sem ob pogledu na košaro pomislil na romantični piknik s svojo ženo. Za kolesarjenje mi je malo mar, ampak piknik je pa dobra ideja. Skratka dodatna ponudba povečuje tudi povpraševanje po osnovni storitvi – izposoji koles.
Marketing je res zabaven šport. In ni panoge, kjer se ne bi dalo z enostavno idejo zaslužiti več. - Poiščite razliko!
-
Marketing28.06.2007
Poiščite razliko!
Na slikah v nadaljevanju zapisa, vidite avto vašega guruja. Nakup kabrioleta je seveda nemogoče racionalno pojasniti. Gre namreč za avto, ki je dražji, bolj hrupen, manj prostoren in zahtevnejši za vzdrževanje od enakega modela s klasično streho.
Ampak o tem kdaj drugič, jaz se namreč s platneno streho vozim že od konca prejšnjega stoletja in očitno moram imeti kakšen dober razlog za to. Poiščite razliko slikama v nadaljevanju novice. Avto na eni od slik je vreden 613 evrov več, kot na drugi. - Paprike
-
Dnevnik guruja28.06.2007
Paprike
Poglejte si tole trgovino. Ni dvoma, da prodajajo paprike, mar ne?
Opazoval sem, kam turisti zahajajo in katera trgovina na ulici ima največ prometa. Brez dvoma ravno ta, ki prodaja paprike. Seveda imajo v tej trgovini tudi vse ostalo, kar turisti kupujejo. Recimo jaz sem kupil, dve steklenici Tokaja, dve pločevinki zmlete paprike, žena pa je dodala še eno vazo.
Nauk? V prodaji se vedno izplača poudariti eno samo lastnost, prednost, korist. Čeprav vsi prodajajo prav enako robo, iste spominke, največ proda ta, ki poudarja paprike. Že iz radovednosti greš pogledat, trgovino objeto s paprikami pa itak vsak opazi.
Poudarjajte eno samo stvar, ne glede na to, kaj prodajate. Če želite strankam povedati, da imate vse, vas ne bodo opazile, si ne bodo zapomnile ničesar. Če boste poudarjali eno samo korist, imate nekaj možnosti. Recimo Donat, WD40 ali pa Actimel … vsi poudarjajo eno samo korist.
- Kreativci
-
Marketing26.06.2007
Kreativci
Ko marketinška agencija pripravi predlog oglasa, ga seveda najprej predstavi naročniku. Predstavitev traja dobre pol ure, lahko tudi več. V resnici pa ne gre za predstavitev oglasa, temveč za prodajo ideje, prodajo kreativne rešitve naročniku.
Kreativni direktor najprej pove nekaj besed, pove, od kod ideja in zakaj je ta ideja dobra. Nato pokaže rešitev in jo komentira. Pojasni vsako podrobnost na oglasu, pojasni, da gre res za odlično rešitev. Nato nastopi tišina. Čaka se na komentar stranke. Če je stranki oglas všeč, je zadeva zaključena. Prodano. Oglas se bo začel vrteti v izbranih medijih.
Ta zgodbica, ki se ponavlja iz dneva v dan, ima eno napako. Agencije prodajajo stranki – direktorju podjetja ali marketinškemu direktorju. Direktor seveda ni nujno tudi stranka, ki te izdelke kupuje, ni nujno ciljna skupina. To je prva napaka. O oglasu sodi nekdo, ki ni kupec.
Druga napaka je v spremnem tekstu. Ko agencija predstavi tekst naročniku, je poleg oglasa še 45 minut spremnega teksta, pojasnjevanja kreativnega direktorja, zakaj je ta oglas dober. Potencialni kupec seveda nikoli ne sliši zgodbice, ki jo pripoveduje kreativni direktor naročniku.
Kako jaz kupujem kreativne rešitve agencij?
Preprosto. Ko prinesejo oglas, jim rečem, naj ga pustijo na moji mizi. Nato oglas v miru brez komentarjev pogledam. Potem oglas pokažem še desetim, petnajstim potencialnim strankam. Brez komentarja, samo pokažem in jih potem vprašam, kaj so videle. Če vedo, za kateri izdelek gre, če vedo, zakaj se ga splača kupiti, če celo vprašajo, ali je vse to res in ali bo zadeva res naprodaj tako ugodno, potem sem na pravi poti.
Seveda kreativci iz agencij ne marajo mojega načina dela. Ampak moj odgovor je zelo enostaven. Jaz bom poslušal vašo zgodbo o tem, zakaj je oglas dober, samo če jo boste povedali tudi ostalim 90.000 potencialnim strankam. Če pa vas v teh 90.000 primerih ne bo zraven, potem ni nujno niti, da zgodbo o tem, kaj oglas predstavlja, slišim jaz.
A kako jaz predstavim svoje kreativne rešitve naročnikom? Res je, tudi jaz občasno nastopam v vlogi kreativca. Pokažem, kaj sem napisal in potem sem lepo tiho. Po prvem komentarju stranke pa povem svojo zgodbo, če je potrebno … - Drayton Bird
-
Dnevnik guruja21.06.2007
Drayton Bird
Je zopet navdušil. To je bil seminar za "lenuhe". Za tiste, ki se raje učijo na izkušnjah drugih, kot na svojih.
Težko pa bi našli nekoga, ki ima več marketinških izkušenj kot Drayton. Če želite mu lahko pišete na drayton@draytonbird.com in poslal vam bo 51 marketinških nasvetov. Brezplačno seveda, vsakih nekaj dni en nasvet. V nadaljevanju še nekaj fotografij.
- Kaj sem delal danes?
-
Dnevnik guruja19.06.2007
Kaj sem delal danes?
Kako je in kako še bo potekal moj današnji urnik? Hm ... koga to sploh zanima? No, nekateri ste si zaželeli, da od časa do časa opišem svoj delovni dan. Pa naj bo. - Golota & prodaja
-
Dnevnik guruja19.06.2007
Golota & prodaja
Poglejte naslovno stran revije O Osebnosti.
O tem imam mešane občutke. Ustvarjalci revije O Osebnosti pravijo, da so se fotografirali goli, "ker želijo sebi in nam povedati, da je naše telo, kakršno je, da ga kljub vsem pomanjkljivostim in težavam, ki jih imamo, sprejemamo, in zato malce lažje živimo".
- Zakaj podjetja oglašujejo?
-
Dnevnik guruja18.06.2007
Zakaj podjetja oglašujejo?
V Večeru je izšla moja kolumna z zgornjim naslovom. Preberite, če vas zanima, zakaj podjetja v resnici oglašuejo. S slikami v Večeru imam pa res smolo, spet si nisem všeč ...
Link: http://www.vecer.si/clanek2007061805215488
- Po zdravi pameti
-
Dobre knjige14.06.2007
Po zdravi pameti
Drayton Bird bo v Ljubljani 20. junija ponovil svoj lanskoletni seminar. Čez kakšen mesec pa bo tudi v slovenščini izšla njegova knjiga o direktnem marketingu. Zato ni potrebe, da takoj po tem zapisu napadete Amazon. :)
David Ogilvy je izjavil, da Drayton ve o direktnem marketingu največ na svetu in da je njegova knjiga čisto zlato. Kaj naj rečem, tudi jaz pravim, da knjiga sodi na polico vsakogar, ki se tako ali drugače ukvarja z marketingom. Redno branje Draytonove knjige zanesljivo zdravi upadanje prodaje in dobička. Letos bom imel kot kaže res srečo. Drayton pride k meni na obisk za cel teden. In verjemite mi, da bom svoj čas z Draytonom dobro izkoristil. Priznati mi bo moral prav vse kar ve o marketingu. Brez skrbi, ne bom vas pustil na cedilu, tudi za vas se bo našel kakšen nasvet. Več o Draytonu Birdu in seminarju na http://www.lisac-lisac.si/draytonbird.php.
- Pogled v preteklost
-
Marketing14.06.2007
Pogled v preteklost
Vas zanima kako je recimo izgledala domača stran podjetja Lisac&Lisac pred devetimi leti?
http://web.archive.org/web/*/lisac-lisac.si/
Internet arhiv - Waybackmachine, vam prikaže izgled strani pred leti. Poglejte recimo tudi kako je pravkar prodani najdi.si izgledal leta 2000. A ni lepo, da namesto nas nekdo drug zbira in arhivira podatke?
- Grde mačke po 500 SIT
-
Dnevnik guruja14.06.2007
Grde mačke po 500 SIT
Sedaj pa še cela zgodba o prodaji grdih mačk. Pri tašči v Radovljici so nenačrtovano dobili 8 malih lepih muck. Ker smo jih želeli oddati, smo v Delu objavli oglas z naslednjo vsebino: "Oddamo mlade lepe mucke." Poklical ni nihče.
In je na pomoč priskočil marketinški guru. Ter malenkostno spremenil tekst: "Grde mačke po 500 SIT". Na klice je odgovarjala ženina sestra Kristina. Odziv je bil bistveno večji, kot pri prvem oglasu. Okoli 20 klicev. Med drugim so klicali tudi iz društva proti mučenju živali. Ko sem jim razložil, da gre v bistvu za prijazen oglas, s katerim želim oddati mucke, še vedno niso bili zadovoljni. Predlagali so, da damo mačko pod nož in rešimo problem prevelike mačje rodnosti. Prijazno, ni kaj.
No mačke smo potem uspeli oddati. Oglas je pomagal, čeprav smo jih po pravici povedano, večino oddali prijateljem od znancev ...
Nauk? Dva nauka. Prvič, z dolgočasnimi oglasi je težko kaj prodati. Moj oglas je bil drugačen, vzbudil je radovednost, zanimanje. In drugič, ideja za vse skupaj sploh ni bila moja. Nekaj podobnega je naredil avtor knjige "Prodaja nevidnega" Harry Beckwith. Mimogrede gre za izjemno dobro knjigo, ki vas bo naučila še bolje prodajati nevidno - storitve torej. Bodite leni - berite knjige in se učite na izkušnjah drugih.
Več o knjigi na: http://www.lisac-lisac.si/knjige_marketing1.php#prodajanevidnega
- Kako prodati 8 mačk?
-
Marketing14.06.2007
Kako prodati 8 mačk?
8 grdih mačk prodam, po 50 evrov ena. 0801509.
:)
Ja, podoben oglas sem res objavil pred petimi ali šetimi leti. Prilagam dokaz.
Vas zanima zakaj sem ta oglas objavil in predvsem kakšen je bil odziv? Boste ugibali? No dajte, napišite kaj.
- Kako prodati avto?
-
Marketing14.06.2007
Kako prodati avto?
Kako prodati avto?
Preberite vprašanje, ki mi ga je poslal Milan. Tu na vprašanje ne bom odgovoril na dolgo in široko, pač pa bom opozoril na nekaj zelo pomembnega.
Spoštovani
Želel bi prodati svoj avto, Fiat PUNTO 1.2 sx, letnik 2000,
Rad pa bi za njega iztržil nadpovprečno ceno, ker je tudi nadpovprečno ohranjen. Zanima me kako kupci rabljenih avtomobilov razmišljajo, kaj je za njih najpomembneje. Ali je to cena(tak občutek sem dobil) ali pa nekaj drugega. Imam občutek, da bi vsi radi zelo ohranjen avto po najnižji možni ceni, če ne zastonj.
Ali je bolje v Salamonovem oglasu (mali oglas je omejen na ca 20 besed)
zapisati vse podatke od prevoženih KM, barve,... do datuma poteka registracije in druge podrobnosti, ali pa oglas sestaviti na nek drug način.
Zanima pa me tudi kaj jim povedati na njihove ugovore npr. če rečejo da je cena previsoka, da se da dobit ta letnik tudi veliko ceneje. ali da ima preveč prevoženih kilometrov (čeprav jih nima, 140.000 km – in so realni) oz. na kakšen drug ugovor. Prosil bi vas za primer oglasa in komentar.
Hvala za pomoč in odgovor. LP, Milan - Zdrava pijača
-
Dnevnik guruja12.06.2007
Zdrava pijača
Na dunajskem letališču sem si privoščil zdrav napitek. Embalaža mi je bila všeč.
- ker so avtorji nekaj znanja iz direktnega marketinga prenesli na oblikovanje embalaže. Priznajte, da "z roko" dopisan tekst pritegne pozornost
- ker so iz dolgočasnih in 99% strankam nerazumljivim informacij, naredili korist. Običajno drobnega tiska ne beremo, tu pa drobni tisk prodaja, stranko dodatno prepriča, da je pravilno izbrala
- ker je embalaža drugačna, kot smo je vajeni. Avtorji očitno niso pogledali kaj dela konkurenca in potem naredili nekaj podobnega
Sem imel res občutek, da sem naredil nekaj za svoje zdravje. :)
- Zaupanje?
-
Dnevnik guruja11.06.2007
Zaupanje?
Posel je v bistvu zelo enostavna zadeva. Vedno kadar ste v dvomih, ko gre za odnose z vašimi strankami, si postavite naslednje vprašanje: "Če bi na drugi strani (pulta) stal moj prijatelj, ali moja mama, bi ravnal enako, kot ravnam sedaj?"
Če je odgovor DA, ste na pravi poti. Zelo preprosto mar ne?
Če pa strankam ne zaupate, če jih nimate za vaše partnerje, prijatelje, sorodnike, potem pa ...
Saj ni res, boste rekli. No pa je res, tole sem včeraj posnel na poti po Češki republiki.
- Namesto na blogres
-
Dnevnik guruja10.06.2007
Namesto na blogres
Prijavil sem se na kongres blogerjev - Blogres, pa nisem uspel. Žena je namreč delala, vodila je poslovno simulacijo Zlato puščavskih kraljev. V Portorožu, že 33 ponovitev v manj kot letu dni. Zanimiva zadeva, priporočam.
No jaz pa sem se ukvarjal s sinovoma. Šli smo se ilegalno prečkanje meje. Pomagal je tudi dedi.
Ilegalno prečkanje meje ni tak problem, sploh, če za prečkanje Kolpe uporabiš viseči most. Škoda, da ga ne vzdržujejo več. Sedaj je že v precej slabem stanju. Včasih smo hodili na Hrvaško na pivo in v
- Besede so pomembne!
-
Marketing07.06.2007
Besede so pomembne!
Besede so pomembne. Besede prodajajo. Poglejte ta zelo star primer in ugibajte, kako z eno samo mini spremembo dramatično povečati odziv.
Put music in your home.
Spremenite zgornji stavek. Eno čisto majhna spremeba poveča odziv. Šlo je za headline, ki je prodajal šolo igranja klavirja.
Pa še ena brezvezna uganka za povečevanje kreativnosti. Z eno potezo, ki je kot po naključju enaka, kot pri zgornjem primeru, iz tele številke naredite šestico:
IX
Razumete? Zgornjemu headlineju nekaj dodajte/odvzemite in povečajte odziv in iz IX z eno potezo naredite številko šest. V komentarjih na prejšnji zapis ste želeli več kvizov. :)
- Prijejte si znanje!
-
Dnevnik guruja07.06.2007
Prijejte si znanje!
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
- Zdrava zgodba
-
Marketing07.06.2007
Zdrava zgodba
Kupci želimo več. Želimo vedeti od kod prihaja hrana, ki jo kupujemo. Želimo poznati zgodbo izdelka, ki smo ga pravkar kupili.
Sedaj je možno tudi to. Kupite izdelek, na izdelku je koda, ki jo vtipkate in prikaže se vam zgodba o izdelku. Odlična ideja. Utrjuje zaupanje kupcev. Tisti, ki prebere zgodbo, bo izdelek kupoval tudi v prihodje, sploh, če zgodbe o drugih izdelkih ne pozna. http://www.doleorganic.com/
- Budget
-
Marketing06.06.2007
Budget
Ima vaše podjetje marketinški budžet?
Upam, da je odgovor da.
S podjetniki se veliko pogovarjam. Opazil sem, da večina ne dela z vnaprej določenim marketinškim budžetom. Napaka. Moj današnji zapis bo kratek, vendar vsebuje pomemben nasvet:
Določite koliko denarja boste v naslednjem letu investirali v marketinške aktivnosti. Potem pa se tega držite. Če vam gre bolje, kot ste načrtovali, lahko budžet povečate. Če vam gre slabše, budžeta ne smete zmanjšati, lahko ga le razporejate drugače, kot ste načrtovali.
Sicer pa ime budžet (budget) izhaja iz francoske besede bougette. Pomeni pa aktovko v kateri je angleški finančni minister (že od leta 1760 naprej) nosil zapise o tem koliko denarja se je namenil porabiti in koliko ga je v resnici porabil in seveda "zaslužil" z davki.
Skratka kupite si aktovko, vanjo spravite marketinški načrt in ga vsake toliko časa tudi poglejte in primerjajte načrtovano z uresničenim.
Vem, to kar sem danes napisal je tako enostavno, da kar boli. Ampak v resnici se tega drži le malo podjetij. Največkrat tisti, ki jim ne gre dobro, zmanjšajo marketiški budžet. In potem jim gre seveda še slabše ...
- Mazda še za Mojco
-
Državno prvenstvo v direktnem marketingu05.06.2007
Mazda še za Mojco
Poročilo iz "mesta leasinga" :)
Državna podprvakinja Mojca Savski je včeraj prevzela mazdo. Mojca je sicer zelo skromna punca. Včeraj mi je med vožnjo priznala, da je pokal za drugo mesto na državnem prvenstvu v direktnem marketingu, postavila na isto polico, kjer hrani tudi:
a) Viktorja
b) Pokal za zmago na državnem mladinskem šahovskem prvenstvu
c) diplomo Hardwardske univerze
No pa da vidimo, če boste uganili. :) Očitno uspeh res ne pride čez noč in očitno so naše punce, ki so premagale moško konkurenco, res nekaj posebnega. Še enkrat vse čestitke tekmovakam in tekmovalcem in seveda spozorjem. Već slik na www.lisac-lisac.si
- Jagode 2.0
-
Dobre knjige05.06.2007
Jagode 2.0
Po pogovoru z več tisoč slovenskimi podjetniki in po tem, ko sem predaval vsaj 15.000 slovenskim podjetnikom, lahko rečem, da večina misli, da je njihova panoga nekaj posebnega. Večina podjetnkov pravi: "Veste Aleš. mi smo pa nekaj specifičnega, pri nas to kar deluje drugje, večinoma ne deluje ..."
Ni res. Osnovni marketinški principi veljajo v vseh panogah za vsa podjetja. Kupci so v vseh panogah in na vsem svetu enaki. Jasno, da je potrebno kakšno zadevo malo prilagoditi. Recimo, če ameriške banke novim varčevalcem podarijo puško, slovenska banka pač podari skuter.
Tudi kmetijstvo ni nič posebnega, nič specifičnega. Maks Vrečko odlično, na konkretnih primerih v svoji knjigi govori kako lahko z uporabo marketinških principov uspe tudi nekdo, ki se ukvarja s tako specifično dejavnostjo, kot je kmetijstvo.
Prvih 13 strani knjige lahko preberete brezplačno. www.jagode.si
- Jagode
-
Dnevnik guruja03.06.2007
Jagode
Pravkar kupil zabojček Baronovih jagod.
Okusne jagode. Več o teh jagodah boste našli na: http://www.jagode.si/. Jagode je seveda tudi potrebno znati prodajati. Več o tem, kako prodajati jagode in ostale kmetijske pridellke pa v naslednjem zapisu. Jutri.
- Bi leteli?
-
Marketing28.05.2007
Bi leteli?
Bi leteli s to letalsko družbo? Fantje oglejte si slike na naslednji strani in povejte. :)
- Pohlep
-
Dnevnik guruja27.05.2007
Pohlep
Danes so za zajtrk piškoti. Sprehajal sem se po Emporiumu in zagledal ponudbo za piškote, ki me je prepričala.
Da, dragi moji, tudi marketinški guru ni imun na močan psihološki sprožilec - pohlep. Ljudje kupujemo neumnosti, ki jih zanesljivo ne potrebujemo, samo zato, "ker je bilo tako ugodno".
A da vi ne bi kupilil piškotov, če bi bili iz 7.92 evrov znižani na 2.99 evrov? Opozarjam tudi na zmagovito marketinško besedo AKCIJA. Še nekaj ... Veste zakaj ima prejšnji zapis več komentarjev, kot večina drugih zapisov?
Ker sem vas izval, ker ste se morali potruditi, ker je bil na delu še en močan psihološki sprožilec - vključenost. Če še nimate Sugarmanove knjige Sprožilci, potem ne vem kaj čakate. :)