Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Helena Blagne kuha
-
MarketingKomentarji: 9 08.03.2007
V kuhinji Svea seveda. Oglas je odličen, ker si ga bo zaradi Helene zapomnilo več ljudi. Oglas je dober, ker gre za obliko priporočila. »Če Helena kuha v tej kuhinji, bo super tudi za nas« - tako naj bi razmišljale potencialne stranke. In tudi razmišljajo. Saj nam je vsem jasno, da je Helena za to priporočilo nekaj dobila, recimo hud popust pri kuhinji, ampak vseeno. Priporočila znanih osebnosti so močno marketinško orodje.
V Sloveniji še premalo uporabljamo t.i. »celebrity marketing«. Znane osebnosti – ob pravilni uporabi povečujejo prodajo izdelkov in storitev. Posebnost Slovenije, ker smo pač majhni, je, da so slovenske »znane« osebnosti dokaj poceni. Od €500 naprej, včasih tudi v obliki izdelkov, storitev, skratka, da se kompenzirati.
V Mariboru je na eni stavbi ( približno 4-5 nastropna ) visel plakat CELOTNE višine stavbe. Na plakatu pa Peterka s čajem v rokah. Tako antipatične reklame še v življenju nisem videla in ko si sama kupujem čaj te znamke enostavno NE kupim, ker vsakič vidim 20 m visokega Peterko, ki me gleda s tistim prisiljenim nasmehom. Neprijetno.