Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tested Advertising Methods 2.0
-
Dobre knjigeKomentarji: 5 19.03.2007
Še en test iz knjige Johna Caplesa, tokrat v mojem svobodnem prevodu:
Oglas A:
- Slika: Slika moškega, ki s prstom kaže plešo drugega moškega
- Naslov: "Pred 60 dnevi so me klicali Pleško"
- Tekst: Zgodba o moškem, ki je dosegel odlične rezultate s preparatom za rast las
- Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"
Oglas B:
- Slika: Zdravnik specialist ponuja ček bralcu
- Naslov: "Če vam v 30 dneh ne zrastejo lasje, vam dam ta ček."
- Tekst: Pojasnilo, da vam vrnejo denar, če ne boste zadovoljni z delovanjem preparata.
- Ponudba: Zastonj brošura: "Nov način za rast vaših las"
Mislite, da je več prodal oglas A ali B?
Komentarji:
- 20.03.2007 @ 08:52 Simon
- Tudi jaz sem za B. Osebno vsem tem preparatom ne verjamem, če pa ponudijo vračilo denarja, si rečeš, zakaj ne. Če deleuje, ne zahtevaš denarja nazaj.
- 20.03.2007 @ 10:50 Aleš Lisac
- Igor, vaš komentar je zlata vreden!!!! Jasno, da je zmagal "Pleško". Ker slika in sam izraz "Pleško" v sekundi definira ciljno skupino. In vi, dragi Igor ste nam natančno definirali kako zadeva deluje. Vprašajte stranke, opazujte stranke - in vedeli boste! Pri oglasu z zdravnikom, ni natačno določena ciljna skupina in samo sklicevanje na ček, da človeku misliti, da zadeva morda ne bo delovala. Skratka premočno je zmagal "Pleško".
- 20.03.2007 @ 12:39 Igor
- To je verjetno zato, ker sem tudi sam že delno plešast :-)
- 20.03.2007 @ 12:43 Igor
- Pardon - deloma plešast!
- 20.03.2007 @ 14:26 Žan Nekrep
- Zanimive teste nam pripravljaš Aleš :) Le tako naprej! Čustva torej prodajajo :)