Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Naš kuža in koze
 Naš kuža in koze Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

21.08.2018 @ 16:41 Georgeskync
variant3
02.05.2018 @ 15:31 Randallkab
21.12.2014 @ 18:31 Janez Leban
Kdo pravi, da moramo nepremičninskim posrednikom plačevati provizijo?
To pravijo stranke same. Jaz pravim, da stranke le povrnejo oziroma plačajo stroške, ki jih je posrednik imel, da vam je omogočil ugoden nakup. Ima pa vsaka stranka izbiro ali vzame posrednika ali ne. Če ima dovolj časa potem lahko ves trg pregleda sama, najame odvetnika ali notarja, da "ubije" svoje strahove in posel zmagoslavno uredi sama. Tudi jaz se večkrat se vprašajte, ZAKAJ mora biti vse tako, kot je sedaj. Zakaj nebi vsak opravljal svoje delo, s tem mislim delo za katerega je najbolje usposobljen in hkrati odgovor. G. Lisac a mogoče veste, da v trgovini prodajajo pijačo vsaj polovico ceneje kot je v "gostilni". Pa kdo je tako trapast, da ne zna v vsej tej krizi v trgovino kupiti recimo pivi, si ga postreži in použici. ODGOVOR veste vsi, ki ste bili vsaj kje na kavi.
NE NE to je čisto nekaj drugega kriči verjetno vsaj polovica vseh, ki berejo ta komentar. Sevede se strinjam z vami, ZAKAJ mora biti vse tako?

lp,
Janez
14.11.2014 @ 08:59 Karmen
Joj, pa še kako res je vse zgoraj. Bila v apartmajih s fantom in sva želela doplačati hotel nasproti, da bi imela več udobja in 5* sobo. A žal je receptorka rekla, da to ni mogoče. Fant jim je napisal na FB, da očitno imajo preveč denarja - naju kliče direktorica hotela, prestavi v hotelsko sobo, doda še kupone za masažo in šampanjec. Če nje ne bi bilo, se tja nikoli ne bi več vrnila.

Sem bila pa presenečena tudi letos v Harrodsu, saj nisem imela kartice s seboj. Ni bilo težav, poiskal v računalniku, opravil klice, dal številko kartice, če še kdaj pozabim kartico ... Drug način. Res se moramo še veliko naučiti.
14.11.2014 @ 07:51 Irma
Kot vedno, zelo dobro Aleš, popolnoma nam odpreš oči.
22.06.2014 @ 08:23 Nataša Laure
Boste imeli še kak mastermind? Koliko stane?
31.01.2014 @ 08:44 sivolasi
D.J. Lovro: se bo tudi kakšna slekla? No, se oproščam, razgalila.

Nekateri moški na to še vedno tripamo. In nam je težko čakati do aprila, maja... :)
31.01.2014 @ 08:41 sivolasi
Ni kaj, treba bo "zmanjšati" komunikacijo. Na tisto nujno.

Treba bo tudi sesuti mantro: Če nimaš FB profila in nisi na Twweeterju, te ni.

Obstajajo še mnogi drugi načini/kanali za promocije izdelkov.
Pa tudi na IM (internet mojster) forumu lahko preberemo, da pogosto tudi 10.000 lajkov na naši "prodajni" Fb strani lahko pomeni LE 2, 5, ali celo 0 prodanih artiklov.
Kajti daleč najlaže je lajkati.
Podobno lahko in enostavno, celo brezosebno, kot pes na VSAKEM vogalu spusti nekaj kapljic. Da naznani, da je bil tam...

Nemogoče je namreč pokriti vse uporabnike.
Poleg tega smo izvedeli, da mlajši množično zapuščajo Fb. Ker so na Fb odprli profile starejši, pogosto njihovi očetje, ali mame.
Mulci in mule pa so na Fb objavljali (tudi) fotografije, za katere jih bodo starši potegnili za ušesa.
In so pisali tekste, za katere bodo mnogi starši rekli: sram me je, da si moj sin, ali hči.

Torej: nič več ne bo tako, kot je bilo. Pravzaprav že ni več tako...

Skratka, manj (še bolje NIČ Fb-ja in Tweetra), pa bo.

In, če smem kaj svetovati: razmišljajte o drugih, nekonvencionalnih načinih promocije in prodaje.
08.01.2014 @ 09:40 Marko
To je inspiracija za Turbo Seminar na Kuponkotu? Bo vsebina kaj drugačna kot lani?
LP, MM
07.01.2014 @ 20:22 Goran
Aleš odlična zgodba. Obstaja kje slovenska različica?

:)

Lp, Goran
na vrh