Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Vsi smo radi pohvaljeni!
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 29.03.2007

Komentar Tomaža Korelca na moje 10 stransko pismo za seminar Joa Sugarmana 19. aprila v Ljubljani:

"Ziv Ales,

Vsaka čast.

Tekst za Slatkornega človeka je fenomenalen.

Za polizat...

Me je ena vprasala kaj mislim o Sugarmanu... pa sem sel brat ...

Bralca ene parkrat tako dobro "zapeljes", da vsak-a postane mokra-er...

Orgazmičen tekst - Samo toliko, da ves.

No, saj itak ves.

Tomaz"

Vsi smo radi pohvaljeni. Jaz recimo naredim prav vse, če me kdo hvali, če pa me graja, pa od mene težko kaj dobi. Tak pač sem ... Posebno pa mi je všeč, mi prija, da me je pohvalil nekdo, ki je v podobnem poslu kot jaz. Večina bi rekla, da me je pohvalil konkurent. A ni to lepo, da ima v Sloveniji nekdo toliko poguma, da je tako odprt, da pohvali nekoga, ki je morda celo konkurenca?

Vsi, ki tole berete, takoj na http://www.creatoor.com/  in kupite vse, kar Tomaž prodaja. :) Resno mislim.


Komentarji:

29.03.2007 @ 17:31 Saška
Aleš,
Sedaj boš tukaj dobival najbrž tono komplimentov. Naj bom jaz tudi ena takšnih, ki te hvalijo. Res, kapo dol...pa ne glede pisma, to je le eno izmed ...glede vsega:
npr. tvoj način podajanja snovi, predavanja - ma če tvoji študentje ne poberejo ogromno znanja in sedijo z odprtimi očmi in ušesi, potem jim itak nihče ne more pomagati :)
način poslovnega sodelovanja - prvič sem s tabo poslovno komunicirala, ko si bil pri Vegi. Navdušena, kajti nikoli nisem imela občutka, da sediva na različnih straneh mize - vedno smo iskali skupne rešitve.
tvoj blog - carsko. Sem zasvojena. Gor pogledam večkrat na dan, pa je le ena novica na dan :( Zadnjič mi je kolegica (ki sem jo jaz "potunkala" v seznam tvojih kontaktov) da je zasvojena s tabo ...seminarji, blog, nasveti ...vse vzame, da se le ti podpišeš. Dovolj za danes? :)
29.03.2007 @ 17:38 ana
pohvala res prija ...
Radi pa pozabimo, da velja tudi obratno: tudi tisti, ki te kritizira (seveda v obraz, ne za hrbtom), ti v resnici hoče dobro.
29.03.2007 @ 19:37 Marjan
Pohvala je čudežna. Danes me je na parkirišču pred eno od trgovin v Celju en preprost možakar ogovoril in dejal, potem, ko je pogledal na mojo registrsko tablico (SG), da smo Korošci prijetni in dobri ljudje. V nadaljevanju sva še na kratko rekla eno in drugo, in ko mi je dejal, da zbira denar, da bi si nekaj kupil (ni mi deloval kot človek, ki zbira denar za pijačo), da je brezposeln, sem mu dal kar dva EUR, kar sicer ne počnem ravno pogosto. Pri tem me je najbolj presentilo njegovo veselje. Razveselil se je tega, kot da bi zadel na tomboli. Možakar je naredil dve bistveni stvari, ki sta pomembni ko želimo nekaj doseči pri drugih. Predno, da je izrazil svojo potrebo (prodajal je idejo, da je vreden tega, da mu nekaj podarim) je vzpostavil dober stik, ki pa ga je vzpostavil na čustveni ravi. Ker že pet let ne živim več na Koroškem mi je njegova izjava, da smo Korošci dobri in prijetni ljudje povečala motivacijo, da sem mu dal 4 x več kot bi mu sicer; običajno dajem kakšnih 50 centov, seveda kadar sem pač takšne volje.

Bistvo pohvale je v tem, da izboljšuje odnos. Bistvo kritike, za katero pa je zaželjeno, da je konstruktivna in se nanaša na konkretno stvar, ki jo je treba in ki jo je vredno izboljšati, pa je izboljšanje kvalitete.
na vrh