Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Šaro ima novo ovratnico
Dnevnik guruja
01.04.2008

Šaro ima novo ovratnico

Šaro ima novo ovratnico in nov povodec, njegov lastnik pa nov obesek za ključe. Vse ročno izdelano. Šaro je vesel. Dolgih sprehodov še najbolj, pa tudi ovratnica mu je všeč. Sicer to ni ravno tip psa, ki bi se razumel na visoko modo, ampak dobro izdelana in podložena ovratnica se dobro prileže tudi takšnemu karakterju, kot je Šaro.

saro1

Poiskati pravo tržno nišo, to je tisto, kar prinaša uspeh pri prodaji. Izdelovati in prodajati prestižne ovratnice in povodce za pse? Zakaj pa ne! Lastniki živali so itak nori na svoje ljubjenčke. In za svoje ljubljenčke so pripravljeni seči v žep. Samo pravo stvar jim morate ponuditi.

Imate psa in še nima MODNEGA povodca? Kaj čakate? http://www.petiitpethaus.com/ A kdo, da je Šaro? Ja kuža, ki ga guru sprehaja vsako nedeljo. :)

Saša Lendero
Dnevnik guruja
30.03.2008

Saša Lendero

Prvič sem za Sašo Lendero slišal pred leti. Razlog? Njena masaža za povečevanje prsi. Potem sem za Sašo slišal od svojega sina. V vrtcu namreč pojejo, da ljubijo cigana Jana. In danes je Saška na televiziji spet pokazala, kako se masira prsi. Na Ančki. Ampak ne na tisti Ančki, ki smo jo vsi napihovali na tečajih prve pomoči, temveč na živi Ančki. :)

Zakaj pišem o Saši? Ker je njena masaža prsi šolski primer, kako vzbuditi pozornost medijev, kako doseči, da vsi pišejo o tebi. Američani bi rekli, da je Saša izvedla odličen »PR stunt«. Medije je nahranila s pravo hrano … Sicer glasbene scene ne spremljam, ampak imam občutek, da je bila tale famozna masaža ključna prelomnica v Sašini karieri. 

Lahko noč in lepo razmišljajte, kako boste vi na tak preprost, učinkovit in poceni način prišli v medije. Medijska pozornost v končni fazi pomeni tudi nekaj več evrov, pomeni dodatne priložnosti. Aja, še link do cigana Jana.

Kdo jo je opazil?
Marketing
30.03.2008

Kdo jo je opazil?

Nosečih žensk ni. Sploh ne obstajajo …

Dokler enkrat ne zanosi vaša žena in naenkrat opazite vse polno nosečnic. Praktično se vam zdi, da je vsaka druga na cesti noseča … Zanimivo, kako dobri in včasih slabi opazovalci smo ljudje. Opazimo predvsem tisto, kar nas zanima.

Vzbuditi pozornost ljudi je vse težje. In mi, ki se ukvarjamo z marketingom, z oglaševanjem bi se morali tega vse bolj zavedati. AIDA formula je znana vsem. Kljub vsemu pa večina oglasov pade že na prvi črki. Ni dovolj vzbujanja pozornosti, kaj šele da bi prišli do ostalih črk.

Poglejte si tale video! Štejte podaje ekipe v belih majicah. Dobro in pozorno štejte. Rezultat zna biti drugačen, če ste ženska in drugače če ste moški. :)

http://www.dothetest.co.uk/

Sicer pa sem tole kazal na svojih predavanjih že pred 4 leti. In za podoben video plačal par sto dolarjev. V bistvu sem poštenjak, plačal za pravico predvajanja videa na seminarjih … No, sedaj je zadeva za vas zastonj na internetu. Če pa želite še več videov s podobno vsebino, jih lahko še vedno za drag denar kupite na … http://www.viscog.com/

Povprečen kupec zlahka spregleda vašo opico ali medveda … Boj za pozornost kupcev je čedalje težji. Ker v tej disciplini tekmuje vse več podjetij in posameznikov in ker imajo kupci vse bolje razvite filtre. Filtre, ki spustijo skozi le redko katero sporočilo.

Prevara?
Dnevnik guruja
25.03.2008

Prevara?

Elektronsko pošto vsi beremo s prstom na tipki Delete. Hitro in neusmiljeno brišemo vse, česar ne poznamo, vse, kar je sumljivo, vse, kar diši po viiiiiaaagggrrrri in podobnem. Včeraj sem dobil enega boljših, bolj prebrisanih in poskusov (celo slovenski je) prodaje s prevaro.

Dobil sem tole pismo:

Lexus GS 450h
Dnevnik guruja
25.03.2008

Lexus GS 450h

Preizkusil sem prestižno limuzino lexus GS 450h. V salonu niso komplicirali, avto so mi dali za dobrih 5 dni, čez velikonočne praznike, skratka.

Vtisi? Če imate denar, potem je to prava stvar. Avto je res nekaj posebnega. Česa podobnega Nemci preprosto nimajo. GS 450h vam nudi zmogljivost V8 motorja. Poraba pa ostane na ravni motorjev s 4 valji. Povedano drugače, igrate se s 350 konji, poraba pa ostane pod 10 litri!

Zakaj se bodo podražili prometni prekrški?
Marketing
23.03.2008

Zakaj se bodo podražili prometni prekrški?

Zakaj se bodo podražili prometni prekrški?

Razlog je zelo preprost. Vozniki v Sloveniji smo vse boljši. Vozimo počasneje, varneje, skratka bolje, kot smo vozili včasih. Manj prehitevamo, manjkrat se zgodi, da preveč pritisnemo na plin.

In ker vozimo vse bolje, je policistom začelo primanjkovati strank.

Direktna pošta letnik 1995
Obujamo spomine
19.03.2008

Direktna pošta letnik 1995

Poglejte kaj je vaš guru napisal leta 1995. Zadeva je neverjetno dobro delovala. In bi po mojem tudi danes. Priznajte, da sem res dobro napisal. :) Prva in zadnja stran pisma, ki je prodajalo kot noro, v nadaljevanju novice.

Big brother 1984
Obujamo spomine
19.03.2008

Big brother 1984

Sam sem, neprostovoljno sicer, že nastopal v Big brotherju. Vse skupaj je trajalo polnih 12 mesecev. V »hiši« nas je bilo okoli 30, spali smo na pogradih. Big brother nas je prisilil, da smo vsako jutro že ob petih začeli s polurno rekreacijo. Goli do pasu na tek, ne glede na zunanjo temperaturo, šele nato zajtrk.

Big brother mi je določil zanimive naloge, recimo učiti sem se moral bolgarščino in radiotelegrafijo, upravljanje radiogoniometra. Enkrat v 12 mesecih smo se učili streljati z najbolje prodajano avtomatsko puško na svetu.

Tudi vožnja s helikopterjem je spadala med naloge, ki mi jih je določil big brother. Sporazumevati smo se morali v jeziku, ki ni bil moj materin jezik, domov pa sem šel lahko v 12 mesecih dvakrat za en teden. Med tednom izhodi iz hiše niso bili dovoljeni, v mesto smo šli lahko največ dvakrat na mesec.

Nekateri prebivalci »hiše« so se med svojim edinim mesečnih izhodom zadrževali v prepovedanih lokalih in počeli razne neumnosti. Enkrat me je big brother določil, da sem moral še z dvema sostanovalcema loviti takšne, ki so ali pobegnili preko hišne ograje ali pa se ga napili v prepovedanih lokalih.

trojka

Sistem naše trojke je bil preprost. Če smo koga zalotili, smo mu dali na voljo dve možnosti: Lahko smo ga odpeljali v posebej neprijeten del hiše, ki se je imenoval zapor, lahko pa je dal za eno rundo in smo ga samo opomnili. Vsi so izbrali drugo možnost, big brother pa je potem na hladno poslal nas tri. Slikali smo se še dokaj trezni, ob prihodu v hišo, ko sem moral poročati big brotherju, pa ni bilo ravno tako.

Bivanje v hiši je bilo nekaterim, recimo meni, zabavno. Samo predolgo je trajalo. Drugim pa tako neznosno, da so poskušali celo s samomorom, se metali skozi okna, bežali domov, jokali …

Marketinška lekcija tegale zapisa?

Hm … morda pa današnji mladini res manjka kakšno leto služenja vojaškega roka v JLA. Recimo Niš v Srbiji je bil krasna lokacija za služenje vojaškega roka.

Ker tega ni več, je big brother kar zanimiva in tudi poučna reč. Recimo vidimo lahko, kako se v nenavadnih razmerah med seboj ujamejo ljudje, ki se prvič vidijo. Sicer imajo vsi skupaj nekaj skupnega, recimo dovolj so utrgani, da so se prijavili na big brotherja. Ampak pogledati in preučevati s psihološkega vidika je pa zanimivo.

Prva marketinška lekcija je tale: Stvari se spreminjajo. Kar je delovalo včasih, danes ne deluje več, ali pa sploh več ne obstaja. Pred nekaj desetletji si moral v vojsko, danes ti za 92 dni zafrkancije plačajo 93.000 evrov … Skratka, v poslu se moramo hitro prilagajati spremembam, danes svet ni enak, kot je bil včeraj.

Drugič, celebrity status je čedalje več vreden in čedalje lažje ga je unovčiti. Če si medijska oseba, potem kapne tudi kakšen dodaten evro.

Ideje prinašajo denar. Danes se da z najbolj odštekano idejo, ki se je na primer domislita dva po petih pivih, zaslužiti. Problem je le v tem, da je idej na pretek, ljudi, ki bi jih znali spraviti v denar, pa manjka.

Ljudje ne prenesemo tistih, ki izstopajo iz povprečja. Zato so v prvi rundi praktično vsi nominirali Marka. Ja, če si drugačen, ne pričakuj, da boš večini všeč.

Državno prvenstvo v direktnem marketingu - osmina finala
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
17.03.2008

Državno prvenstvo v direktnem marketingu - osmina finala

Na www.prvak.si lahko pogledate kdo se je uvrstil med 16 najboljših na državnem prvenstvu v direktnem marketingu.
Pregledno so objavljene rešitve nalog tistih, ki so se uvrstili naprej in tistih, ki so izpadli.

Rešitve nalog so neprecenljiv vir informacij za tiste, ki se želite o direktnem marketingu naučiti več.

Objavljene so tudi že naloge osmine finala.

Skočite na www.prvak.si in se učite na svežih slovenskih primerih akcij direktnega marketinga.

Poletna šola direktnega marketinga 2008 bo!
Seminarji
16.03.2008

Poletna šola direktnega marketinga 2008 bo!

Pred tremi leti sem sredi poletja organiziral "Poletno šolo direktnega marketinga". V štirih dneh intenzivne delavnice, sem priznal praktično vse kar o direktnem marketingu vem.

Tri leta pozneje seveda o tej temi vem še več, zato zna biti tokrat še bolj zanimivo, poučno in dobičkonosno. Delavnico bom ponovil tudi to poletje. Če vas zanima, mi pišite. Bo pa zadeva draga. Že pred tremi leti je bila vstopnina 400.000 SIT + DDV. Seveda je veljala Aleševa 100% garancija zadovoljstva.  Ampak vsi (100%) udeleženci so rekli, da se je splačalo.

Včasih pa kaj o direktnem marketingu povem tudi zastonj. Recimo v sredo sem predaval študentom ekonomske fakultete. Dobro, da je bilo predavanje zvečer, kajti cel dan sem ležal doma bolan ...

No zvečer sem bil že pri sebi. Po slikah, vprašanjih in komentarjih sodeč, je bilo študentom všeč. Nekaj slik in mnenje o predavanju lahko vidite tukaj. Pohvala organizatorjem, ki so me vztrajno vabili in na koncu privabili.

Lucija ima dva mehka
Dnevnik guruja
15.03.2008

Lucija ima dva mehka

Pravkar gledam viktorje. Eno od nominacij predstavlja Lucija Ćirović. Ja, ona ima dva mehka, tudi vsi v njeni družini imajo mehke. Ampak tudi Janković ima mehkega ... In tako naprej ... :)

Lucija je izvedla kratko stand up comedy rutino. Malo se je pošalila na račun mehkih č-jev.

viktorji

O njenem nastopu pišem zato, ker vam želim povedati, da tega, kar je pravkar povedala, ni povedala prvič. To zadevo na svojih nastopih ponavlja in ponavlja. In ker je rutina preizkušena, jo je upala izvesti tudi na današnjih viktorjih.

Tisti, ki se ukvarjamo z javnim nastopanjem, predvsem pa tisti, ki se ukvarjajo s stand up comedy, tisti, ki morajo nasmejati publiko, vedo, kaj je to "nevaren material".

Nevaren material je preprosto povedano nepreizkušena šala. Jay Leno in ostali pravi profesionalci NE IMPROVIZIRAJO. Če se le da, se izogibajo uporabi nevarnega materiala.

Pravi profiji dajejo vtis, da improvizirajo. V resnici pa poslušate nekaj, kar so na nekem drugem občinstvu preizkusili že velikokrat.

Bravo, Lucija Ćirović! Bravo slovenski stand up komedijanti!

Zgodba o Lexusu
Dnevnik guruja
07.03.2008

Zgodba o Lexusu

Včeraj mi je direktor Lexus Slovenija poslal personaliziran dopis z naslovom »Vabljeni na preizkus popolnosti« in knjigo “Zgodba o Lexusu”.

lexus1

V personaliziranem dopisu direktor Boštjan Trilar pravi:

“Vaš življenjski slog, svobodomiselnost in odnos do okolja so nas prepričali, da Vas povabimo v krog izbrancev, ki bodo lahko na poseben način preizkusili prestižni hibridni vozili Lexus – športno terensko vozilo RX 400h in limuzino GS 450h …”
“… ker ne gre za običajne testne vožnje, ampak za ekskluzivno testiranje, boste imeli za spoznavanje najnaprednejših tehnologij in uživanje v udobju najvišjega razreda na voljo do tri dni.”

Odličen pristop. Poslali so pošto na prave naslove – naslove so prav gotovo skrbno izbrali.

Pošta je personalizirana, ekskluzivna. In to je prejemnikom všeč.

lexus2]

Knjiga, ki je dodana pošti dokazuje, da pri Lexusu niso poceni, radi investirajo v potencialno stranko.

Knjige tudi nihče ne bo vrgel v smeti, vse nas bo leta in leta spominjala na to akcijo. Vse ostale marketinške dokumente (prospekti, pisma, oglasi) prej ali slej vržemo stran. Knjig pa ljudje ne mečemo stran. In knjiga je povrh vsega še dobra. Tudi ponudba je odlična – testna vožnja za 3 dni, kar mamljivo, mar ne? Škoda je ne izkoristiti takšne priložnosti …

Ta poteza ima še en pozitiven stranski učinek. Vsi, ki smo ali bodo to vabilo prejeli, bodo o vsem skupaj poročali svojim prijateljem, sodelavcem, poslovnim partnerjem. Priporočilo pa je najmočnejše marketinško orožje, ki ga poznamo na našem planetu.

lexus3

Po testni vožnji in po tem, ko bom prebral knjigo, pa napišem še kaj več.

Direktni marketing ob pravem času
Dnevnik guruja
04.03.2008

Direktni marketing ob pravem času

Prejšnji teden se je zgodilo nekaj zabavnega. Zgodila se nam je direktna pošta s skoraj 30% odzivom! Z direktno pošto (preprosto pismo) smo prodajali knjige. In skoraj 30% prejemnikov pisma je knjigo naročilo! Naslov knjige, ki smo jo tako uspešno prodajali je Nasilje in varnost otrok v šolah. Knjiga ni nova, prodajamo jo že več let.

Zakaj pravim, zgodila se nam je direktna pošta s 30% odzivom?

Zato, ker smo na to pismo običajno dosegli le nekaj odstoten odziv. Sedaj pa se je zgodila čarovnija, pismo je kar naenkrat eksplodiralo. Prejemniki se mu niso mogli upreti.

nasiljefaksi

Faksi z naročili so prihajali in prihajali.

Uganete zakaj se je odziv tako povečal? Teorija direktnega marketinga pravi, da čas pošiljanja (timing) vpliva na odziv kvečjemu s tremi, štirimi odstotki. Običajno timing res ni zelo pomemben. Ampak tokrat je bil očitno pravi čas. Če vaše sporočilo doseže pravo ciljno skupino (mi smo pisali šolam) v pravem trenutku (zopet se na televiziji govori o varnosti v šolah), potem se zgodi čarovnija.

Dobri oglasi govorijo o tem o čemer trenutno govorijo ljudje, ki jim je oglas namenjen. Dober oglas se preprosto se vključi v pogovor, ki v ciljni skupini že poteka.

Bolje zadenete temo vaše ciljne skupine, več boste prodali.

Tole je en lep primer iz slovenske prakse. Primer iz katerega se lahko vsi veliko naučimo. Še več pa se lahko trenutno naučimo s preučevanjem rešitev 32 najboljših tekmovalcev na državnem prvenstvu v direktnem marketingu.

Že dolgo pa vam tudi nisem povedal, da berete hudo dober blog. :)

Direktni marketing po zdravi pameti
Dobre knjige
03.03.2008

Direktni marketing po zdravi pameti

NOVA KNJIGA, KI JO ABSOLUTNO MORATE IMETI!

Direktni marketing po zdravi pameti. Avtor Drayton Bird. V slovenskem prevodu. Knjigo morate imeti. Brez izgovora. 

David Ogilvy je izjavil: »Drayton ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug na svetu.«

Je potrebno dodati še kaj?

Vi veste, kako pomembno je znanje. V knjigi so zapisane 40-letne izkušnje in primeri človeka, ki o direktnem marketingu res veliko ve. Podobne knjige v Sloveniji ni. Gre za obsežno delo, ki govori o vseh področjih direktnega marketinga. Česar koli se boste v prihodnosti lotili, v knjigi boste našli pravi odgovor zase.

Knjigo naročite že danes. Na spletu, ali pa kar pokličite Natašo na 080 1509. 

dmbird

Ja, na Dnevniku marketinškega guruja, kar tako brez sramu, prodajam knjigo. Ampak, če vam te knjige ne bi vsaj poizkusil prodati, bi se slabo počutil. Če vam za to knjigo ne bi povedal, bi imel slabo vest. V tem trenutku boste težko našli boljšo investicijo. Res toplo priporočam.

Direktni marketing v praksi
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
26.02.2008

Direktni marketing v praksi

Državno prvenstvo v direktnem marketingu je v teku. Tekmovalci so oddali naloge prvega kola. In sedaj čakajo na rezultate. Vi seveda lahko pogledate kako so se tekmovalke in tekmovalci lotili nalog in ugibate kdo se bo uvrstil v naslednje kolo. Skratka vse rešitve prvega kola so objavljene na www.prvak.si (kliknite na "Poglej rešitev" pri vsakem tekmovalcu).

Ugibajte, komentirajte. Za pregled vseh nalog si morate vzeti nekaj časa, takole površno in na brzino se ne boste naučil nič. Rezultati z mojimi komentarji pa bodo objavljeni čez tri tedne. Potem pa spet nove naloge ... :) Državno prvenstvo v direktnem marketingu je zabavno in poučno tekmovanje. Predvsem pa zelo, zelo resnično. Pravi realni testi, nobene žirije, nobene komisije. Kdor proda več, gre naprej. Kot, da bi bilo v poslu kako drugače ...

Prepričevanje
Dobre knjige
22.02.2008

Prepričevanje

PREPRIČEVANJE, AVTOR: DAVE LAKHANI

 »Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim da stori, in bova oba dosegla svoj cilj.«

Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Daveova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.

Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal sliko Davea v policijski uniformi. Daveu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.

prepricevanje

Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogarkoli v karkoli, potem to knjigo morate imeti. Imeti jo morate, preden jo v roke dobi vaša konkurenca.

V Piranu ne ležijo več!
Dnevnik guruja
22.02.2008

V Piranu ne ležijo več!

Zdrave pameti je v Sloveniji vse več. Lepo državo imamo in veliko pametnih in sposobnih ljudi.

Poglejte kaj sem o Piranu napisal 10. maja 2005. Včeraj sem se zapeljal čez Piran in opazil, da ne ležijo več. Bravo. Sicer so jih menda ukinili po naključju, oziroma zaradi turističnega vlakca, ki pa se itak ni obnesel. No pomembno je, da jih nimajo več. Sicer so potrebovali 3 leta ... ampak bolje pozno, kot nikoli.

Tako, kot je tudi Merkur potreboval nekaj let, sedaj pa delajo tako, kot je priporočil pred leti guru.

Povzetek: napredujemo, vsak dan v vsakem pogledu smo vse boljši. Resno mislim, brez vsake ironije!

Kaj obljubiti?
Dnevnik guruja
21.02.2008

Kaj obljubiti?

Kaj se splača obljubiti?

Če ponujate enostavne rešitve za kompleksne probleme, potem boste v prodaji najverjetneje uspešni. Ljudje pač radi kupujemo enostavne rešitve za kompleksne probleme.

To vedo recimo tudi v podjetju Nightingale Conant, ki je največje podjetje na področju produktov za osebnostno rast v ZDA, morda tudi na svetu. Kako recimo prodajajo nov shujševalni produkt?

At last...
The Secret of Long-lasting Health and Fitness - without diet or exercise
(that the health and fitness industries don't want you to know about!)



Dear Customer

Have you ever been on a diet? Or enrolled at a gym or on a fitness course?
If you are anything like me, you will have done both - several times over the years - in an attempt to 'get fit' or try and keep off those extra pounds.
I stick at it for a while - then become frustrated when there's no significant difference - and after a few weeks I'm back to square one!
And yet it always puzzled me why some of my colleagues never diet or exercise - yet stay remarkably slim, fit and healthy. Until very recently...
I was introduced to Marc David, a renowned nutrition consultant and author. Unlike all the health and fitness consultants I'd ever heard before, Marc told me it was possible for me to eat what I liked without worrying about calories or carbs or anything else - and actually lose weight and feel better. What's more, there was no boring exercise program to stick to either!
I admit I was sceptical at first. Yet the more I heard about Marc's theories, the more  ... in tako naprej ...

Današnji nasvet?

Prodajajte enostavne rešitve za kompleksne probleme. In obljubljate tisto, kar si vaše potencialne stranke želijo (recimo shujšati brez, da bi jedli manj in ne da bi telovadili). Seveda pazite, da vse ostane v mejah etike in morale.

Če pa ste v vlogi kupca, potem imam za vas drugačen nasvet …

Bodite skeptični, ko vam nekdo prodaja enostavno rešitev za vaš kompleksen problem.

Helena Blagne ali Tereza Kesovija?
Dnevnik guruja
21.02.2008

Helena Blagne ali Tereza Kesovija?

Obe gospe imata koncert na dan žena 8. marec. Mislite, da gre za boj dveh konkurentk, ali imata vsaka svojo skupino oboževalcev? Je pametno organizirati koncert na isti dan? Sta to naredili namerno, ali se je pač zgodilo? Katera bo izgubila več?

Morda pa bosta obe prodali več vstopnic, ker sedaj ni več vprašanje iti na koncert ali ne. Sedaj je vprašanje iti na Heleno ali na Terezo.

Konkurenca je zdrava, včasih šele s prihodom prave konkurence naraste povpraševanje po določenih izdelkih ali storitvah. Cena za obe divi je podobna, 25 evrov za Heleno Blagne in 29 evrov za Terezo Kesovijo.

Vsekakor zanimiva zgodba. Bomo videli

Vista service pack 1
Dnevnik guruja
11.02.2008

Vista service pack 1

Microsoft je ponosno objavil, da so pripravili prvi paket popravkov za operacijski sistem Vista. Bill Gates je najbogatejši tudi zato, ker ve, da od čakanja na popolni izdelek ni koristi.

Tisto, kar imaš, moraš prodajati. Potem ko ti uspe nekaj napak popraviti, pa ponosno objaviš, da je sedaj napak manj. Do naslednje objave o novem paketu popravkov.

Iz marketinške napake (prodaja nepopolni izdelek, ki ima nešteto pomanjkljivosti) je naredil korist za stranko (brezplačni paket izboljšav in popravkov). Lepo.

Upamo kaj podobnega narediti tudi mi?

Take Away Sale
Dnevnik guruja
03.02.2008

Take Away Sale

Kako prepričati sina, da poje juho? Recimo, da ni lačen in da noče jest … kar je mimogrede običajno pri nas doma.

Prvi način je, da sinu obljubim nagrado, če spravi juho vase. Na ta način pomisli večina podjetnikov. Če boste kupili, vam damo popust. Če boste kupili, vam damo še nekaj zraven. Skratka povečevanje prodaje s "podkupovanjem" strank.

Drugi način, ki ga Američani strokovno imenujejo »Take Away Sale«, pa je obraten. Sinu recimo zagrozim, da če juhe ne bo pojedel, ne bo šel z mano na bazen. Skratka, če se ne odloči za nakup, mu bom nekaj vzel.

Pri mojih sinovih »Take Away Sale« deluje celo bolje, kot pa razne nagrade.

Oplovih 24 ur je primer »Take Away Sale« načina. Če boste zamudili oplovih 24 ur, ne bo popusta …

latefee

Kako so »Take Away Sale« razumeli moji italijanski študentje?

Saj veste Italijani niso ravno znani po točnosti … In so se študentje sami lepo zmenili, da mora vsak, ki zamudi na predavanje v škatlo dodati 2 evra. »Take Away Sale« metoda, se je dobro obnesla. Glede na to, da sem imel v skupini 30 italijanskih poslovnežev in glede na to, da sem jim predaval dva polna dneva (kazen pa je veljala za vsak odmor), se je v škatli nabralo zelo malo denarja.

Morda pa je šlo (Lisac je spet skromen …) za dvojni »Take Away Sale«. Morda se ni splačalo zamuditi na moja predavanja iz vsaj dveh razlogov. Prvič zato, ker je bila kazen 2 evra in drugič zato, ker če zamudiš tvegaš, da ne izveš vsega, kar sem imel v tistih dveh dneh pametnega za povedat. :)

Oplovih 24 ur
Dnevnik guruja
25.01.2008

Oplovih 24 ur

Samo ta petek imamo enkratno priložnost za izjemno ugoden nakup opla. Akcija »oplovih legendarnih 24 ur« poteka od 12.00 v petek do 12.00 v soboto. Prihranimo lahko vse do neverjetnih 7.000 evrov. K nakupu nas vabi Tadeja Ternar, miss Slovenije.

Zakaj je akcija legendarna?

Ker jo ponavljajo že vrsto let. Oglas za današnjo akcijo sem slišal po radiu. Za vas pa imam seveda tudi članek iz gurujevega arhiva izpred treh, štirih let. Takrat so pri Oplu v 24 urah prodali 600 vozil!

opel600

Marketinški nauk?

Če že ponujate popust, naj bo časovno omejen. Krajši rok imamo kupci za nakup, pod večjim pritiskom smo, večja je verjetnost, da se bomo zmigali in se odpravili do avtosalona.

Če bi takšna akcija potekala na primer dva meseca (enkrat so nekaj takšnega izvedli pri Peugeotu), bi bil učinek slabši. Ker dva meseca zvenita precej manj URGENTNO kot 24 ur.

Za še boljši učinek bi morali kupcem povedati, ZAKAJ ponujajo tako velik popust. Američani bi recimo rekli, da zaradi čiščenja skladišča, ali pa zaradi davčnih razlogov, ali pa … Ups, ravno gledam njihovo spletno stran in vidim, da so tudi oni našli razlog. Praznujejo, ker so v letu 2007 prodali 7051 vozil. Dobro, razlog tudi imamo.

In še en marketinški, precej enostaven nauk se skriva za to akcijo. Ponavljajte tiste akcije, ki delujejo. Opel je poskusil enkrat, prodal 600 avtomobilov in se pri tem ni ustavil. Akcijo bodo ponavljali, dokler se je kupci ne bodo naveličali. Mnogi slovenski podjetniki prekinejo s ponavljanjem uspešnih akcij, ker se jih pač naveličajo. Namesto da bi čakali, da se akcij naveličajo (beri akcija ne prinaša dobička) kupci. 

Naredite obratno!
Marketing
24.01.2008

Naredite obratno!

Če želite doseči nadpovprečne rezultate, morate biti drugačni. Narediti morate nekaj, kar nihče drug v vaši panogi ne dela.

pentax

Ta oglas sicer ni tipičen primer za »naredite obratno«, je pa dober primer nečesa drugega. Mnogi oglaševalci si ne upajo v oglasih povedati resnice.

Pentax v tem oglasu prizna tisto, kar itak vsi vemo. Priznajo, da niso eden od dveh vodilnih proizvajalcev fotoaparatov. Iz te pomanjkljivosti naredijo prednost. Večina nakupnih odločitev je čustvenih. Pentax v tem oglasu pritisne na pravi gumb pri tistih, ki nočejo imeti, kar imajo vsi ostali.

Obstajajo ljudje, ki so pripravljeni plačati več, za malenkost slabši izdelek, samo, da ne bodo imeli isto stvar, kot jo ima že njihov sosed in vsi sodelavci v službi.

Velike tiskane črke v tem oglasu pa so velika tehnična napaka oglasa. VELIKE TISKANE ČRKE ZMANJŠUJEJO BRANOST IN ODZIV. DOKAZANO. Velike črke uporabljajte samo, če želite poudariti kakšen stavek, nikakor pa ne zapišite celega teksta z velikimi tiskanimi črkami.

Uf, v tem zapisu pa kar mrgoli nasvetov:
- naredite obratno
- priznajte pomanjkljivost vašega izdelka, ali storitve
- ne pišite daljših odstavkov z velikimi tiskanimi črkami

Self liquidating leads
Marketing
23.01.2008

Self liquidating leads

Koliko plačati za naslov potencialne stranke? Najbolj idealno je seveda, da ne plačaš nič. Ali pa da celo zaslužiš z vsakim novo pridobljenim naslovom. »Self liquidating leads« so tisti naslovi potencialnih strank, za katere niste plačali nič. Potencialne stranke vam posredujejo svoje naslove in vpis v vašo bazo podatkov tudi same plačajo. Cool, mar ne?

tabletka

Zgornji oglas je že en tak primer. Če želite brezplačno preizkusiti tabletke, ki jih oglašujejo, morate plačati 3.99 dolarjev za poštnino. Poštnina in tabletka seveda stanejo manj kot 4 dolarje. Prodajalci teh tabletk z vsako naročeno »brezplačno« tabletko pridobijo naslov nove potencialne stranke in tudi nekaj zaslužijo. Odličen sistem, ki pa žal ne deluje vedno. Če uspete narediti kaj podobnega, boste kmalu bogati.

Malo slabši sistem je ta, ki smo ga uporabili ob organizaciji brezplačnega predavanja v Hali Tivoli. Za vsakega obiskovalca smo seveda morali plačati. Podobno veljat za brezplačno razdeljevanje 100.000 Magnificovih CDjev – tudi to ni bilo zastonj. Na koncu se bo tudi to izplačalo, v svoje stranke je pač potrebno investirati.

»Če želite prejeti komplet informacij o novem seminarju mag. Aleša Lisca, cena za seminar je 10.000 evrov, pošljite 20 evrov na moj naslov in komplet vam bomo nemudoma poslali po kurirju. Pohitite, kajti število prostih mest je omejeno na 10, udeleženci pa morajo rešiti poseben kvalifikacijski test, ki je priložen v kompletu.«

Ponudba iz zgornjega odstavka je primer »Self liquidating leads« sistema.

Če vas zanima, veste kaj morate storiti. :) 

Tržna niša - drugič
Dnevnik guruja
22.01.2008

Tržna niša - drugič

Odločil sem se, da si kupim nove nogavice za igranje nogometa.

Jasno, da imajo posebne nogavice za nogomet, kaj ste pa mislili. :) Ampak v tej trgovini na Poljskem, jih niso imeli. Imeli so vse druge športe, samo nogometa ne.

nogavice

Imeli so recimo nogavice za trekking. In tudi "multisport" nogavice, ki bi bile verjetno dovolj dobre za igranje nogometa. Mislite, da sem kupil multisport nogavice? Seveda ne.

Toliko časa bom iskal, dokler ne dobim svojih nogometnih nogavic. Ker gre za posebne nogavice, posebej sešite za nogometaše. Na eni piše L (leva noga), na drugi piše R(desna noga). Za te svoje nogavice sem seveda pripravljen plačati petkrat več, kot za običajne nogavice. V bistvu običajnih nogavic sploh nočem.

Če želite prodajati dražje, če želite imeti lojalne stranke, si izberite tržno nišo. To je nauk tele zgodbice.

Po neuspešnem nakupovanju nogavic, sem šel še po špecerijo. Ker sem na Poljskem tokrat sam, brez žene, sem si zaželel študentske hrane. Ampak v tej poljski  trgovini so vsi preveč zares vzeli prejšnji nasvet o tržnih nišah.

studentskahrana

Prodajajo milijon vrst lešnikov, milijon vrst rozin, nihče se pa ni spomnil, da bi vse to zapakiral v eno vrečo, naredil kombinacijo vsega in to potem dražje prodajal pod imenom "študentska hrana".

Nasvet? Če se gredo vsi nišne produkte, potem vi naredite univerzalno kombinacijo. Hm, morda pa tiste "multisport" nogavice niti niso tako slaba ideja. :) Pazite tudi kako poimenujete svoj nišni produkt. Recimo, da prodajate nogavice za nogomet. Če želite še povečati ceno in se iti še bolj nišni produkt, potem se splača uvesti še: nogavice za dvoranski nogomet, nogavice za napadalce, nogavice za levičarje, itd. Odločno pa odsvetujem uvedbo nogavic za začetnike. Ker si pač nihče noče priznati, da je začetnik, da nima pojma. Zato recimo tudi jaz nimam marketinške delavnice za začetnike. Ker nočem nikogar žaliti in ker misim, da se takšna delavnica ne bi dobro prodajala. :) Seveda ni rečeno, da se ne motim, recimo svojo ženo sem spoznal na začetnem tečaju italijanščine (ona je bila učiteljica ...).

Ampak kako naj človek ve, ali bodo šle določene  nogavice in podobno dobro v prodajo? Odgovor je enostaven:

Verujte v enega boga! - Marketinškemu bogu je ime TESTIRANJE. Tale izjava je moja in se pod njo podpišem. Lahko me seveda citirate.

Marketinško predavanje - Info TV
Dnevnik guruja
20.01.2008

Marketinško predavanje - Info TV

Prispevek Info TV o marketinškem predavanju.

Največje slovensko marketinško predavanje!
Dnevnik guruja
19.01.2008

Največje slovensko marketinško predavanje!

Dnevnik marketinškega guruja se vam splača brati. Ker vam na tem mestu odkrijem veliko. Zelo veliko. Marsikdo mi pravi, da celo preveč. Dnevnik marketinškega guruja je vaš pogled v zakulisje. Od leta 1989, ko sem s tremi partnerji ustanovil svoje prvo podjetje, sem videl in izkusil marsikaj. In se tudi kar nekaj naučil.

In večino tega kar vem, kar znam, sem vam pripravljen povedati. Mnogi se bojijo deliti znanje. Ampak zakaj? Ko nekoga nekaj naučite se zgodi dvoje: oseba, ki ste jo nekaj naučili je bogatejša, zna več. Vi pa zato, ker ste nekomu nekaj povedali, ne veste nič manj. Običajno celo veste več. Učitelji (guruji) od samega procesa učenja, odnesejo celo več kot učenci.

Skratka pripravljen sem vam priznati vse kar vem o marketingu. Ker vas cenim, ker vam želim dobro in ker vse to koristi tudi meni. Vse jasno, mar ne?

4000udelezencev

Drug teden bomo prešteli vstopnice (vsak je oddal vstopnico, ali povedal podatke) in povedali natančno število udeležencev. Prvi podatki kažejo, da smo se zelo približali, če ne celo presegli številko 4000! Poglejte sami in presodite.Kliknite na sliko.

Še par besed o četrtkovem seminarju. Šlo je za največje slovensko dobrodelno, marketinško, motivacijsko predavanje vseh časov. Prijavljenih je bilo nekaj čez 4200 udeležencev. Osip je bil, glede na to, da vstopnine ni bilo, zanemarljiv. Bravo, čestitam vsem, ki ste (so) prišli.

Udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni. Kako vem? Povedali so mi. :)

podpisovanje

Eno uro po predavanju sem udeležencem podpisoval svojo novo knjigo in so mi povedali. Videlo se jim je v očeh. In preko 3000 udeležencev je oddalo zapiske s predavanja. In mnogi so v zapiskih zapisali, da so se ravno včeraj odločili, da bodo v svojem osebnem ali poslovnem življenju nekaj SPREMENILI. In na to sem ponosen, zelo ponosen.

Seminar je bil dobrodelen. Udeleženci so darovali preko 120.000 evrov. Vsak po svoji vesti in svojih zmožnostih. Lisac tega denarja ni videl. Spet sem v praksi dokazal, da tisto o čemer govori, tudi delam. Naredite obratno, bodite uporniki, sem povedal udeležencem seminarja. In ta seminar je dokaz uporništva, dokaz, da se da narediti vse ravno nasprotno, kot to delajo vsi ostali v panogi in ob tem še zaslužiti.

Kaj smo naredili obratno? Praktično vse.

alesinsmiljan

Slovenci se v poslu pogosto izogibamo sodelovanju. Ne vem zakaj, ampak tako pač je. S Smiljanom sva pokazala, da je sodelovanje koristno, zabavno in neškodljivo za ego enega in drugega. :)

Obratno je to, da vsi ostali za seminarje prodajajo vstopnice, mi pa smo zadevo naredili brezplačno. Obratno je to, da je bilo na seminarju dvestokrat več ljudi, kot na običajnih seminarjih. Obratno je bilo to, da smo vsakemu udeležencu podarili knjigo in CD. Drugačno je bilo mesto prireditve, običajni seminarji se ne dogajajo v Hali Tivoli. Na običajnih seminarjih ni glasbenih vložkov in govora župana. Običajnih seminarjev ne snemajo s 4 kamerami (DVD bo na voljo v kratkem :)). In še kaj bi se našlo.

Marketinška razlaga dogodka? Vse skupaj lahko razumemo tudi kot en velik, dolg, učinkovit oglas. Oglas, ki ga nihče od prisotnih ne bo pozabil. Nikoli. In o svoji izkušnji bodo tudi povedali znancem, sodelavcem, prijateljem. Oglas, ki je trajal dobre tri ure, oglas, ki je bil poučen, na koncu pa še darili za vsakega udeleženca.

O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :) 

Marketinški lažnivci
Dnevnik guruja
14.01.2008

Marketinški lažnivci

V Večeru so danes objavili mojo kolumno z zgornjim naslovom. Če vas zanima, kliknite:  http://www.vecer.si/clanek2008011405283885
 

Lisac ali Lisac?
Dnevnik guruja
14.01.2008

Lisac ali Lisac?

Danes sem bil na kavi pri Romanu Liscu. Tudi Roman je seveda pravi Lisac. :) Obvlada.

Kaj mislite kateri Lisac lahko v Halo Tivoli privabi več ljudi:

a) Aleš Lisac

b) Roman Lisac

Težko vprašanje, mar ne? Morda pa niti ne. No povejte kaj mislite.

Sicer pa iskreno vabljeni na moje zadnje brezplačno marketinško predavanje. Četrtek 17.30, Hala Tivoli. Predavanje bo povezoval Boštjan Romih, pela bo Nuša Derenda, za motivacijo bo poskrbel Smiljan Mori, nagovoril nas bo ljubljanski župan gospod Zoran Janković.

Skrivnostni predmet!
Dnevnik guruja
02.01.2008

Skrivnostni predmet!

Danes sem prvič učil smučat svojega sina! Ko sva pila čaj, sem s telefonom posnel tole zamegljeno fotografijo.

krpin

Gre za izjemno domiselno in učinkovito marketinško idejo! Gre za sistem, ki majhnemu podjetju zagotovi vsaj 1200 obiskov strank v letu dni!

Dragi moji, uganite, kaj je na sliki!

Gre za preprost gorenjski sistem, s pomočjo katerega prisilite stranke, da vas obiskujejo vsak teden in vsak teden pri vas nekaj kupijo!

Prvi, ki ugane, dobi moje tri NOVE knjige, ki bodo izšle do konca januarja. Da, napisal sem tri knjige … Jasno, da bom vse tri knjige srečnežu (morda ne gre za srečo …) tudi podpisal.

Ne velja, če ste z Gorenjske in ste v tem lokalu že bili.

P.S. STE SE ŽE PRIJAVILI NA MOJE NEPREKLICNO ZADNJE VELIKO BREZPLAČNO PREDAVANJE? HALA TIVOLI 17. JANUAR 2008. ZABAVNO IN POUČNO BO. BREZPLAČNO TUDI. IN ŠE ZASTONJ KNJIGA ZA VSAKEGA UDELEŽENCA! http://www.lisac-lisac.si/narocilnica_alesRD.php

na vrh