Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kdo jo je opazil?
-
MarketingKomentarji: 4 30.03.2008
Nosečih žensk ni. Sploh ne obstajajo …
Dokler enkrat ne zanosi vaša žena in naenkrat opazite vse polno nosečnic. Praktično se vam zdi, da je vsaka druga na cesti noseča … Zanimivo, kako dobri in včasih slabi opazovalci smo ljudje. Opazimo predvsem tisto, kar nas zanima.
Vzbuditi pozornost ljudi je vse težje. In mi, ki se ukvarjamo z marketingom, z oglaševanjem bi se morali tega vse bolj zavedati. AIDA formula je znana vsem. Kljub vsemu pa večina oglasov pade že na prvi črki. Ni dovolj vzbujanja pozornosti, kaj šele da bi prišli do ostalih črk.
Poglejte si tale video! Štejte podaje ekipe v belih majicah. Dobro in pozorno štejte. Rezultat zna biti drugačen, če ste ženska in drugače če ste moški. :)
Sicer pa sem tole kazal na svojih predavanjih že pred 4 leti. In za podoben video plačal par sto dolarjev. V bistvu sem poštenjak, plačal za pravico predvajanja videa na seminarjih … No, sedaj je zadeva za vas zastonj na internetu. Če pa želite še več videov s podobno vsebino, jih lahko še vedno za drag denar kupite na … http://www.viscog.com/
Povprečen kupec zlahka spregleda vašo opico ali medveda … Boj za pozornost kupcev je čedalje težji. Ker v tej disciplini tekmuje vse več podjetij in posameznikov in ker imajo kupci vse bolje razvite filtre. Filtre, ki spustijo skozi le redko katero sporočilo.
Predivdevam da ga procentualno več žensk opazi. Ampak a ob tem preštejejo tudi pravilno število podaj?