Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Kje so najboljši koncerti?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 25.03.2010

Kje so najboljši koncerti?

Že vsaj mesec ali celo dva gledam tale plakat na Celovški ulici pred nekdanjim Kino Šiška. Plakat je – kako primerno – postavljen nad cvetličarno.

cvetlicarna

Kot vidite, plakat obiskovalce, ki hodijo na koncerte CUK, opozarja, da so na napačnem mestu. Na plakatu piše, da so najboljši koncerti še vedno v Cvetličarni.

Zanimiv primer primerjalnega oglaševanja. Sam sicer nisem pristaš oglaševanja, v katerem podjetje govori o svoji konkurenci. Zakaj ne? Ker na ta način stranke opozarjate na konkurenco, ker konkurenci poklanjate del svojega oglaševalskega proračuna, ker lahko takšna akcija deluje na prodajo celo negativno.

No, ampak ta zadeva s Cvetličano se mi zdi kar posrečena. Predvsem zato, ker so dali na plakat stavek, ki ga njihovi pristaši itak uporabljajo. In še nekaj … Cvetličarne do sedaj nisem opazil, sedaj ko so dobili konkurenco v CUK-u, pa vidim njihove plakate povsod. Včasih potrebuješ konkurenco, da se zganeš. Kaj pa vi mislite o takšnem oglaševanju?

Dišeči eksperiment – rezultati
Seminarji
Komentarji:   2 25.03.2010

Dišeči eksperiment – rezultati

Dišeči eksperiment – rezultati

Pogledal sem v računalnik in ugotovil, da je bila povprečna prodaja na »odišavljenih« seminarjih sicer malenkost višja, kot na tistih, kjer dišav nismo uporabljali. Zdi se mi, da razlika ni statistično dovolj velika, da bi lahko zanesljivo trdil, da je za višjo prodajo kriva odišavljenost dvorane in predprostora.

Predvsem pa je bilo občinstvo na različne dneve različno, tako da test res ne more biti statistično zanesljiv.

Popolnoma zanesljive rezultate lahko na primer dobijo večji trgovski centri po več mesecih testiranja. Vonj vpliva na razpoloženje ljudi, to je dokazano. Če koga zanima, kako kupiti aparat, ki bo v želeno razpoloženje spravil vaše goste, stranke, zaposlene … Še link - www.bhri.eu 

Skrivnost, ki diši!
Seminarji
Komentarji:   2 24.02.2010

Skrivnost, ki diši!

Tale video sem posnel med včerajšnjim predavanjem. Seveda v času, ko nisem predaval. Razkrivam vam skrivnost vplivanja na kupce, ki povečuje prodajo. Tudi za 20% in več. Tudi sam sem na svojih strankah testiral ta zanimivi pristop podzavestnega vplivanja na odločitev strank. Z vplivanjem na enega od petih čutil lahko stranke pripravimo do tega, da kupijo več.

Ne verjamete? Tudi sam nikoli ne verjamem na besedo, temveč raje testiram. In kaj sem testiral tokrat? Sicer pa zadevo, o kateri govorim, že od nekdaj uporabljajo tudi v cerkvah … 

Med odmorom včerajšnjega popoldanskega seminarja so nam zaigrali fantje iz Tria Kranjc. Vzdušje je pomembno. Vsak podjetnik se mora vprašati, kako se počutijo njegove stranke. In na počutje vpliva marsikaj … osvetlitev, glasba, vonj, izbrane besede, prostor, število udeležencev itn. Fantje iz Tria Kranjc so tudi dokazali, da so dobro razumeli moje predavanje. Namreč po prvem seminarju so se oglasili in me vprašali, ali lahko nastopijo pred mojim občinstvom. Takoj so se lotili akcije, niso čakali. In seveda sem jih povabil.

fotka

Občinstvo je bilo navdušeno. 
 

Direktna pošta - nalepke za višji odziv
Direktni marketing
22.02.2010

Direktna pošta - nalepke za višji odziv

Že kar dolgo se vam nisem oglasil. Priznam, da me je 7 marketiških seminarjev, ki jih organziramo v sodelovanju s Toyoto, polno zaposlilo. Ne gre samo za seminarje, gre še za vse ostalo, kar takšen projekt prinaša. Trenutno dnevno prejemam med 200 in 600 maili, veliko je telefonskih klicev, organizacijskih zadev. Jutri imamo še zadnja dva seminarja iz serije »Toyota«, potem pa obljubljam več objav na tem blogu vsak teden.

Danes pa sem za vas pripravil kratek video – tole mi res ni vzelo več kot par minut … V videu boste izvedeli, kako zanesljivo povečati odziv na direktno pošto.
 

Marketinški seminar leta - 2900 udeležencev
Seminarji
Komentarji:   2 12.02.2010

Marketinški seminar leta - 2900 udeležencev

Za nami so tri izvedbe seminarja »Kako z manj napora in manj sredstev do večje prodaje in dobička?«. Udeleženci so pohvalili moj izbor predavateljev (Rok Hrastnik, Franjo Radikovič, Dragica Korenjak, Aleš Lisac). Kot kaže bo na sedmih ponovitvah največjega marketinškega seminarja v Sloveniji več kot 2900 udeležecev!

Preverite (080 1509), ali imamo še kakšno prosto mesto. Naslednji štirje seminarji so v Ljubljani, najprej dve izvedbi na pustni torek 16.02. in potem še dve izvedbi 23.02. Vabljeni.
 

Največji slovenski marketinški seminar
Seminarji
Komentarji:   2 01.02.2010

Največji slovenski marketinški seminar

Še nekaj dni manjka do prvega velikega marketinškega seminarja, ki bo 04. februarja v Ljubljani. Potem pa še najmanj trije termini. Več o terminih in seminarjih lahko preberete na spletni strani podjetja Lisac&Lisac.

Velike seminarje organiziramo zadnjih 5 let. Gre torej za že tradicionalno prireditev. Nikoli do sedaj nismo imeli manj kot 2000 udeležencev. Tudi letos kaže podobno. Danes, ko to pišem, imamo že več kot 2300 prijavljenih. Ponosen sem, da nam zaupa toliko ljudi. Mnogi se hvalijo z veliko e-mail listo, mnogi govorijo, da imajo veliko obiska na spletni strani, ampak elektronski obiski so eno … pripraviti ljudi, da se nekam odpeljejo in si za dogodek vzamejo cel dan, pa je nekaj drugega.

Kako mi je to uspelo? Dolga zgodba, polna malenkosti, mini skrivnost … Veliko trdega dela. Ampak, če bi moral povedati vso zgodbo v nekaj besedah, potem je odgovor, zakaj nam uspeva iz leta v leto, že 15 let … preprost.

Pomagali (moja ekipa in jaz) smo zelo velikemu številu slovenskih podjetnikov.

Kakorkoli štejem, vedno je številka večja od 45.000. Če enkrat pomagaš več deset tisoč ljudem, če več tisočim osebno pomagaš, narediš kakšno uslugo, ljudje tega ne pozabijo. V času, ko zvestobe ni praktično nikjer več, še najmanj pa so zvesti kupci, se jaz lahko pohvalim, da imam zelo veliko zvestih strank.

Še naprej se bom trudil pomagati čim večjemu številu podjetnikov. To je moje poslanstvo in to mi na koncu prinese tudi nekaj evrov. Evo, to je vsa skrivnost, za tiste, ki se sprašujejo, kako je to mogoče. Pa vztrajati je treba. Svoje prvo podjetje sem oprl leta 1989, Lisac&Lisac pa letos slavi 15. obletnico obstoja.

Letos bo seminar še boljši kot do sedaj. Dva dodatna predavatelja, ena predavateljica, več ur predavanj, več vsebine. Cena je še vedno nič evrov, ker nam pri organizaciji ponovno pomaga Toyota. Vstopnice je torej za vse udeležence kupila Toyota. Vabljeni tudi vi. 

Pospeševanje prodaje za 50 centov
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 01.02.2010

Pospeševanje prodaje za 50 centov

Na nemških avtocestah vam na bencinskih črpalkah zaračunavajo uporabo stranišča. Plačati morate 50 centov. V zameno greste lahko na stranišče, iz avtomata pa vam tudi natisnejo bon za pol evra.

wcbon

Ta bon lahko potem unovčite v restavraciji. Kako zadeva deluje? Ljudje seveda nismo preveč srečni, da moramo plačati za uporabo stranišča. Saj smo vendar kupili gorivo … Ker pa nam podarijo bon za (teh naših) 50 centov, se mnogi potem odpravijo v restavracijo in popijejo kavo za 2 evra in pol ali pa še kaj pojedo.

Samo da jim ne gre v nič bon za pol evra.

Strah pred izgubo je eden najmočnejših psiholoških motivatorjev. Ljudje smo pripravljeni narediti marsikaj, samo da nečesa ne izgubimo.

Podobno »finto«, kot jo vidite na nemških avtocestah, uporabljam sam na velikih brezplačnih seminarjih. Seminarji so brezplačni, vendar pa morajo udeleženci za rezervacijo sedeža plačati €50.

Teh 50 evrov udeleženci dobijo po predavanju nazaj. V denarju. Nakup ni obvezen, tudi kave ne zaračunavamo. :)

Nekaj let smo prirejali seminarje brez plačila rezervacije, sedaj pa že dve leti zaračunavamo. Posledice, te do strank precej neprijazne politike?

- malenkost manj prijav;

- tisti, ki se prijavijo so bolj resni;

- praktično vsi, ki se prijavijo na seminar, tudi pridejo

Kot je meni znano, takšnega sistema nima nihče. Sploh ne v Sloveniji, drugod pa tudi nisem nikjer zasledil česa podobnega. Ta inovacija se je za nas izkazala kot izjemno pozitivna. Našli smo način, da omejimo število prijav, na seminarje prihajajo tisti, ki nas imajo radi in nam zaupajo ter razumejo, zakaj to počnemo.

Seveda pa morajo biti stranke na koncu zadovoljne! To je seveda tudi cilj vsega našega početja.

George Foreman
Guruji
Komentarji:   1 29.01.2010

George Foreman

Kdo je oseba na sliki desno od mene?

foreman

a) »The Grill Man« - človek, ki je prodal 120 milijonov kuhinjskih žarov
b) Pridigar, ki je vsem svojim petim sinovom dal ime George
c) dvakratni svetovni boksarskii prvak George Foreman

Naučite se prodajati in nikoli ne boste lačni, je le eno od sporočil velikana boksa in uspešnega poslovneža Georgea Foremana. George je olimpijski boksarski prvak, dvakrat pa je postal tudi profesionalni boksarski prvak po vseh verzijah v težki kategoriji. Je tudi najstarejši prvak, saj je svoj drugi naslov osvojil pri 45 letih. Velja za enega najboljših boksarjev vseh časov.

Svoje slavno ime iz boksa je odlično unovčil tudi v poslu. Mlajša generacija ga bolj kot boksarja pozna kot televizijskega prodajalca roštiljev. Po vsem svetu so jih prodali več kot 120 milijonov! Svoje ime je George posodil za različne druge izdelke in zaslužil več kot 240 milijonov dolarjev – vsaj trikrat več, kot mu je prinesla sijajna boksarka kariera.

Georgovo predavanje sem poslušal pred dvema mesecema v Atlanti. Navdušil me je. George je poln energije, odličen govornik in kljub svojim velikim športnim in poslovnim uspehom še vedno prijazen in skromen. Na vprašanje, zakaj je tako priljubljen, je brez obotavljanja povedal, da je to zato, ker je iskren in iskrenost vedno pomaga tudi pri prodaji. Ko gre za osebno prodajo, ljudje najprej »kupijo« vas, šele nato pogledajo izdelek.

V svoji boksarki karieri je bil večkrat dobesedno na tleh. Tudi v poslu je z napačnimi odločitvami v nekem obdobju ostal brez vsega. A kot pravi, se boste vedno pobrali, če ne boste poslušali negativnih misli. Če vam kdo reče: »Tega se ne da narediti,« morate to preslišati, prisluhnite pa, če vam kdo reče: »Poznam način, kako lahko to naredimo«. George ima kar 10 otrok (petim je ime George. :))

Vprašali so ga, kaj uči svoje otroke, da bi postali uspešni in srečni v življenju.

Najbolj je poudaril naslednje 3 nasvete:
- Zgodaj vstajajte in začnite delati in slediti svojim željam. Lepe stvari se zgodijo zgodaj zjutraj.
- Ozrite se okoli sebe in poiščite nasvete pri ljudeh, ki imajo izkušnje na področju, ki vas zanima.
- Mogoče ne morete biti najmočnejši, najhitrejši, največji, a vedno se lahko potrudite in ste prijazni. In po prijaznosti se vas bodo bolj zapomnili kot po drugih lastnostih.
 

Obama e-mail marketing
Marketing
Komentarji:   5 21.01.2010

Obama e-mail marketing

Predsednik Obama je na svojo listo od 5. maca 2008 do danes poslal 751 elektronskih sporočil. Svojim »navijačem« je torej poslal več kot 1 mail na dan (v povprečju 1,14 maila dnevno).*

obama

Barack H. Obama je zmagal na volitvah in je danes predsednik ZDA

Koliko mailov je torej pametno poslati svojim strankam in svojim potencialnim strankam?

Kako pogosto se splača komunicirati z vašimi strankami?

Želite enostaven, pošten in dobičkonosen odgovor vašega marketinškega guruja?

Komunicirajte čim pogosteje! Lahko tudi večkrat na dan.

Pod enim zelo pomembnim pogojem:

Glejte, da imate kaj pametnega povedati!

Če prepogosto komunicirate v stilu: »Še kaj kupite pri meni, čas je, da mi zopet prinesete nekaj evrov.«, se vas bodo stranke naveličale in vaših sporočil sčasoma ne bodo več opazile. Če pa so vaša sporočila zabavna, če imate kaj pametnega povedati, če imate za stranke kakšno darilo, potem lahko komunicirate zelo, zelo pogosto.

Kako pogosto komunicirate z najboljšimi prijatelji?

Premalo pogosto! Se strinjate, mar ne?

Kako lepo bi bilo, če bi se s prijatelji dobili večkrat na kakšni pijači, če bi se videli večkrat, če bi komunicirali še pogosteje … Ampak ne najdete časa, ne vzamete si dovolj časa. Vaše stranke so vaši PRIJATELJI, zato se z njimi tudi obnašajte tako!

Vam pišem zato, ker upam, da sva PRIJATELJA! Tudi v tem zapisu imam za vas darilo oziroma vabilo. Če želite, lahko pridete na največji slovenski marketinški seminar. Letos bosta poleg mene nastopala še dva predavatelja in ena predavateljica. Po zaslugi Toyote vstopnine ni. Vašo vstopnico je plačala Toyota! Vabljeni. 

*toliko mailov je dobil Denny Hatch, direktno marketinški guru, ki se ga splača brati

Lisac.mobi
Marketing
Komentarji:   7 19.01.2010

Lisac.mobi

Od konca 2009 testiramo mobilno spletno stran www.lisac.mobi. Stran je dosegljiva z vašega mobilnega aparata. Prepričan sem, da bo prej ali slej vsako podjetje moralo imeti spletno stran prirejeno za mobilne aparate. GSM aparat ima vsak, mnogi imate tudi dva ... :)

lisacmobi

Oglejte si našo stran www.lisac.mobi na vašem mobilcu in mi prosim povejte, kaj si mislite. Ste znali priti na to stran, pogosto dostopate do interneta s pomočjo mobilnega telefona?

Mastermind januar 2010
Seminarji
Komentarji:   0 19.01.2010

Mastermind januar 2010

Družiti se s pametnimi, uspešnimi ljudmi je koristno in zabavno.

mastermind2

Fotografija udeležencev našega Januarskega masterminda. 

mastermind1

Bilo je lepo. Nova Lisac&Lisac masterminda bosta v marcu in aprilu.

Skriti nakupi
Marketing
Komentarji:   2 11.01.2010

Skriti nakupi

Trgovci bodo večinoma rekli, da znajo prodajati in da jim je vse jasno. Ker pa ste vi, ki to berete, tako kot jaz vsak dan v koži kupca, lahko mirne vesti rečeva, da večinoma trgovci sploh ne zanjo ali nočejo prodajati.

Kakovost storitev in prodajalske veščine bi bile lahko na višji ravni. Sam direktorjem že dolgo svetujem, naj redno kupujejo v svojem podjetju. Tako se bodo izognili mnogim napakam in zgodaj bodo odkrili, kaj gre, kaj ne gre v prodajo in tudi zakaj je tako, kot je.

skritinakupi1

Ker pa šefa večinoma prodajalci poznajo, mora od časa do časa najeti profesionalne skrite nakupovalce. To so izšolani kupci, ki si natančno zapišejo, kako so bili postreženi. Vse z namenom, da podjetje potem na podlagi rezultatov izboljša kakovost storitev in tudi, da proda več. Skrivnostni nakupi so torej orodje za povečanje prodaje, ne pa orodje za zastraševanje trgovcev. Čeprav so prodajalci, ko izvedo, da so se pri njih začeli skriti nakupi, prestrašeni.

skritinakupi2

Sam sem že večkrat uvedel skrite nakupe v podjetjih, kjer sem delal ali svetoval. In vedno smo s pomočjo tega orodja na koncu prodali več. Nikoli mi ni bilo treba zaradi (ponavljajočih) slabih rezultatov koga odpustiti. Skriti nakupovalci ne ocenjujejo samo osebja, temveč ocenjujejo celotno nakupno izkušnjo (osvetlitev, temperatura, glasba, se je bilo mogoče kam usesti, izbira, dostop …).
 

Marketinška lekcija botoks odvetnika
Marketing
Komentarji:   7 06.01.2010

Marketinška lekcija botoks odvetnika

Če želite biti uspešnejši kot kolegi v katerem koli poslu, v kateri koli panogi, velja tudi za šport, morate tako ali drugače kršiti napisana ali nenapisana pravila panoge.

Ker če boste delali vse isto, kot delajo vaši kolegi v panogi, boste v najboljšem primeru dosegli povprečne rezultate. Dražen Petrovič je kršil pravila v svoji panogi, tako da je po vsakem treningu še malo treniral. In ni čudno, da je zadeval pogosteje kot večina …

Odvetniki so se dogovorili, da je oglaševanje v njihovi panogi prepovedano.

Že, že … Ampak če malo pomislite, boste hitro ugotovili, da so najbolj znani slovenski odvetniki tisti, ki kršijo lastni statut o prepovedi oglaševanja. Če ste recimo pravkar ustrelili soseda in še dva naključna mimoidoča in če ste ta svoj projekt že nekaj časa načrtovali, GSM številko katerega odvetnika imate shranjeno v mobilnem telefonu? Ja, Čeferina seveda. Kaj pa, če ste tajkunček, če se ukvarjate s prevzemi, ali morda celo z gospodarskim kriminalom, koga imate v spominu svojega mobilnega aparata? Zdolška, Senico?

Kako to, da so nekateri odvetniki bolj znani in imajo posledično večje pisarne, več zaposlenih in več posla? Odgovor je očiten. Tisti, ki kršijo pravilo o neoglaševanju, postanejo bolj znani, imajo več strank, več prihodkov in več dobička. Ostali pa so povprečni.

botoks

Botoks odvetnik je krasen primer nekoga, ki krši pravila svoje stroke. In celo prizna, da pravila krši in pravi, da se bo poboljšal.

Da ne bo pomote, če bi bil jaz odvetnik, ne bi gradil kariere na diamantnem pilingu in botoksu. Ste pa lahko prepričani, da bi tudi jaz kršil pravilo o neoglaševanju. Bi že našel način, da bi stranke izvedele zame. Če ne drugega bi pisal blog in izdal kakšno knjigo. :)

Vtipkajte na gooogle ali najdi.si »odvetnik«. Verjeli ali ne, tisti, ki se pojavljajo na prvi strani med generičnimi rezultati iskanja, se tam ne pojavljajo po naključju. So samo spretnejši od več kot 1000 drugih odvetnikov, ki se ne pojavijo na prvi strani rezultatov.

Marketing je povsod, oglaševanje je povsod, pa če to želite ali ne. Ni dovolj, da ste dobri, ni dovolj, da imate najboljše izdelke ali storitve. Pogoj za uspeh v poslu? Dovolj dobri izdelki ali storitve in odličen marketing.

Staro za novo
Marketing
Komentarji:   0 06.01.2010

Staro za novo

Do sedaj najbolj inovativno uporabo sistema »staro za novo« sem opazil na križarjenju po Karibih. Tam imajo v dobrih prodajalnah diamantov zanimivo politiko. Na prstan z diamantom vam bodo dali doživljenjsko money back garancijo. Če se prstana naveličate, ga lahko vrnete kadar koli in za prstan vam bodo plačali natančno toliko, kolikor ste plačali vi.

Pod enim pogojem seveda … Drobni tisk: Za prstan boste dobili toliko, kolikor ste zanj plačali, pod pogojem, da kupite večji (dražji) prstan. Temu programu so dali tudi zanimivo ime: »Upgrade your diamond ring«. So face tile prodajalci diamantnih prstanov, mar ne? In zaradi te politike se ameriške gospe vračajo v njihove trgovine vsako leto in povečajo diamant na svojem prstanu.

gigapopust

Podoben poskus je tale giga popust. Vsi, ki imamo majhne otroke, vemo, da hitro prerastejo pancarje in smuči. Praktično vsako leto je treba zamenjati del ali kar celotno smučarsko opremo. Če so ponudbe povsod podobne in ti nekje ponudijo še 50% »upgrade« popust, to zna delovati. Zanimiv poskus, če deluje ali ne, pa vedo v Giga sportu.

V marketingu bomo težko izumili kaj novega. Lahko pa že tisočkrat uporabljeno metodo malo izboljšamo in tako pridemo do inovacije.

5 strani nakupnih pravil
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 02.01.2010

5 strani nakupnih pravil

Saj vem, da ne boste verjeli … Iz večjega slovenskega podjetja smo dobili naročilo za dve knjigi. Naročilo v vrednosti 125 evrov. Faksu z izpolnjeno naročilnico so priložili 5 strani drobno tipkanih »Splošnih nakupnih pogojev«.

nakupna

V teh »Splošnih nakupnih pogojih« na petih gosto tipkanih straneh pojasnjujejo, kako oni kupujejo. Morda je kaj takega smiselno, če kupiš tunel pri SCT-ju ali če kupiš jedrsko elektrarno. Če pa kupiš dve knjigi …

Oddelki za zmanjševanje prodaje delujejo v vseh podjetjih. Ti splošni pogoji sodijo pod »oddelek za zmanjševanje prodaje«. Zakaj? Jasno, da smo jim knjigi vseeno poslali, tu težav z naše strani ni bilo.

Je pa prav gotovo res, da s 5 gosto tipkanimi stranmi nikjer, kjer kupujejo, ne naredijo dobrega vtisa. Vtis, ki je ostal, je, da jim manjka zdrave pameti in da so zakomplicirani birokrati. Tudi našega zaupanja si niso pridobili … Človek pomisli, da nekaj že mora biti narobe – morda pa ne bodo plačali??? – če ti ob naročilu pošljejo 5 strani drobnega tiska.

Me prav zanima, če njihov šef ve za to neumnost? Me prav zanima, če je njihov predsednik uprave že kdaj poizkusil kaj kupiti pri lastnem podjetju.

Vsak kontakt s potencialno stranko šteje. In s temi 5 stranskimi nakupnimi pogoji delajo slab vtis. To pa na koncu zmanjšuje ugled podjetja, prodajo in dobiček.

Bodimo prijazni
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 02.01.2010

Bodimo prijazni

Prijazni zdravniki nimajo težav s tožbami strank

Dr. Brecelj (ime leta po izboru poslušalcev Vala 202) je za Novice izjavil: »Punkcija pred operacijo je pokazala rak dojke. Pacientko sem operiral. Dokončen pregled tumorja je pokazal, da ne gre za rakasto obolenje. Na zahtevo pacientke sem na srečo operiral manj, kot sem hotel. Pozneje sem jo vprašal, zakaj me ni tožila. Odgovorila je, da zato, ker sem bil prijazen.«

Nekje sem prebral, da ameriški zdravniki, ki se v povprečju pogovarjajo 5 minut dlje kot njihovi kolegi, nimajo problemov s tožbami pacientov. Zanimivo in nič kaj presenetljivo, mar ne?

Bodimo prijazni. V poslu in v osebnem življenju. Tudi zato, ker se splača in tudi zato, ker prijaznost nič ne stane. 
 

Vzemite denar ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 02.01.2010

Vzemite denar ...

Frizerki kadilki

Žena je ob 14.45 želela na hitro ostriči najina sinova. Vprašala je frizerki, ki sta kadili pred lokalom, če lahko na hitro uredita frizuro najinima fantoma. Frizerki sta rekli, da žal ne, ker zapirajo.

V času recesije sta gospe kršili osnovno marketinško pravilo, ki pravi: »Če ti stranka ponuja denar, ga vzemi!«

Če bi bili frizerki lastnici salona, bi seveda z veseljem vzeli denar od moje žene. Tako pa sta si raje privoščili en čik na mrazu. Marketing običajno sploh ni tako komplicirana zadeva. Če ti ponujajo denar, ga vzemi …
 

Nalepkice v direktni pošti
Dobre knjige
29.12.2009

Nalepkice v direktni pošti

»Tokens and stickers always improve results,« pravi Richard V. Benson »The World's Greatest Direct Marketing Guru«.

Ste se kdaj vprašali, kdo za hudiča se bo ukvarjal z nalepkami, ki jih dobimo v kakšni direktni pošti? Ali to sploh deluje? Kdo sploh razume, kaj je potrebno nalepiti in kam?

nalepke1

Ne sodite po sebi, dragi moji. Podjetja, ki se desetletja ukvarjajo z direktno pošto, podjetja, ki od tega živijo, so ugotovila, da nalepke delujejo. Zakaj? Verjetno zato, ker se prejemnik s takšno pošto dlje časa ukvarja – dlje ste v trgovini, več na koncu kupite.

nalepke2

Sicer pa ni pomembno, zakaj deluje, pomembno je, da deluje. Richard V. Benson v svoji knjigi »Secrets of Successful Direct Mail« v prvem poglavju zapiše 33 pravil, ki po njegovem mnenju (50 let izkušenj z direktno pošto …) vedno držijo. In pravilo o nalepkicah je le eno izmed 33 pravil. Izjemno dobra knjiga, priporočam vsem, ki vas zanima direktni marketing. Itak pa direktni marketing zanima čisto vse nas, če ne drugega, tudi na internetu veljajo pravila direktnega marketinga, internet je v svojem bistvu direktni marketing.
 

Marketinška raziskava - zdrava prehrana
Marketing
Komentarji:   5 16.12.2009

Marketinška raziskava - zdrava prehrana

Žena in njena prijateljica imata v zadnjem času veliko zamisli o zdravi prehrani. Ena izmed njih je bil tudi napad na kuharja v naši restavraciji, naj v dnevni meni vključi še krožnik z zdravo prehrano. Kuhar je bil v dvomih, mislil je namreč, da povpraševanja ne bo. Ampak se je le pustil prepričati in je meniju dodal en zdrav obrok.

Kaj se je danes dogajalo v naši restavraciji?

Praktično največ je bilo povpraševanja po zdravem obroku …

zdravaprehrana

Nauk te marketinške zgodbe?

Ko kupci glasujejo s svojimi denarnicami, nikoli ne lažejo. Če jih sprašujete, ali bi kupili ali ne, nikoli ne boste dobili pravega odgovora, na podlagi katerega lahko naredite dober posel. Če pa omogočite »glasovanje« z denarnicami, vam bo hitro vse jasno.

Bravo za kuharja, ki se ni zanesel na svoje mnenje, pač pa je omogočil glasovanje z denarnicami.

A ste vi tud not padl?
Dnevnik guruja
Komentarji:   13 15.12.2009

A ste vi tud not padl?

V nedeljo sem gledal Juretovo in Ladovo oddajo. Tisto, v kateri sta gostila Damjana Murka in kopico podobnih slovenskih »zvezdnikov«. In veste, kaj sem ugotavljal?

Kvantiteta ne pomeni nujno tudi kvalitete. To, da imamo danes desetkrat več revij kot pred desetimi leti, da imamo 150 TV-programov namesto desetih, da imamo Facebook, you tube, bloge itn., še ne pomeni, da imamo tudi kvaliteto.

Prej obratno.

V »starih dobrih časih« si moral biti res zvezdnik, da si lahko prišel v film ali na televizijo. Če si želel objaviti članek, si moral biti pismen in prebiti si se moral mimo strogega uredniškega sita. Če si želel biti pevec, je še najbolj pomagalo, če si res znal peti …

Danes, ko lahko vsak poje, ko je lahko vsak igralec, ko lahko vsak piše blog, vsak objavlja v revijah in ko se lahko prav vsak pojavi v resničnostnih šovih, je težje najti nekaj res kakovostnega. Pa ne glede na to, kdo je razsodnik, kaj je kakovostno in kaj ne.

Verjetno se boste strinjali z mano, da je zato, ker se je povečala količina vsega, na voljo tudi zelo veliko nekvalitetne robe.

Ne vem pa, ali je sedaj kakovost tistih najboljših višja ali nižja. Je morda večja ponudba tudi izboljšala kakovost tistih najboljših? Ne vem. Vem samo, da je kakovost v gneči kvantitete vse težje najti.

Juretov in Ladov predlog, da bi jih bilo treba (luzerje nekakovostne) razstreliti, verjetno ni pravi. Sedaj vsaj vemo, da sta Jure in Lado v čisto drugi ligi, da se z Damjanom Murkom in kompanijo nikakor ne moreta primerjati.

Ampak Murko je zopet dokazal, da je mojster … Celo Lado in Jure se nista mogla upreti tisočim gledalcem, ki so gledali njuno oddajo samo zato, ker so prebrali, da bo v njej nastopil Damjan Murko. Tudi jaz sem iz radovednosti gledal TV.

Iz znanstvenih razlogov, seveda. :)
 

»Konkurenca nima pojma!«
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 11.12.2009

»Konkurenca nima pojma!«

Panoge, v katerih tekmujejo podjetja, se delijo na dve skupini. V prvi so panoge, kjer je veliko sodelovanja s konkurenco, kjer konkurenco običajno razumemo kot nekaj dobrega in koristnega. So pa tudi panoge, kjer podjetja in posamezniki naredijo vse, da očrnijo konkurenco.

Jaz tekmujem v panogah, kjer vedno lepo govorimo o konkurenci. Celo sodelujemo in si pomagamo. Takšna panoga je na primer založništvo. Noben založnik ne bo rekel, da konkurenčna založba izdaja butaste knjige. Podobno je s seminarji in s poslovnim izobraževanjem. Jaz podjetnike spodbujam, da hodijo na seminarje, ne glede na to, ali so v naši organizaciji ali ne.

Zakaj se tako obnašam?

Iz dveh razlogov. Prvič, ker je moje poslanstvo pomagati podjetnikom in bi bilo v nasprotju z mojim poslanstvom, če jih ne bi spodbujal, da hodijo še na druge seminarje in berejo še druge knjige. In drugič zato, ker bi bilo slabo za celotno panogo, če bi govorili eden čez drugega. Če bi jaz govoril, da ima konkurenca samo zanič seminarje, da so vsi drugi svetovalci razen mene zanič in da samo mi izdajamo res dobre knjige … bi s tem pri strankah vzbudil nezaupanje v celotno panogo. Izgubil bi svojo kredibilnost.

Poglejmo primer panog, kjer ves čas vsi pljuvajo po konkurenci. Prodajalci vodnih filtrov so že takšni. Grdo govorijo o konkurenci. Samo njihov vodni filter res deluje, vsi ostali so bolj tako tako … Ali pa prodajalci prehranskih dodatkov. Čeprav jih na desetine prodaja podobne tabletke (z istimi učinkovinami), radi govorijo, da so samo njihove tabletke kakovostne, vse ostale pa so malodane ponaredki. S takšnim streljanjem po konkurenci prodajalci stranke samo zmedejo. Zmedene stranke pa ne kupijo od nikogar. In tudi ugled same panoge se postavlja na kocko.

klobasa

Če bi recimo prodajalci kranjskih klobas govorili eden čez drugega in trdili, da so v redu samo njihove klobase, vsi ostali pa jih polnijo z antibiotiki in ne vem še čim … Bi mi, ki bi poslušali to obmetavanje, na koncu pojedli več ali manj klobas? No, vidite.

Zmerjanje običajno ni vljudno, ni na mestu in se tudi ne izplača. Glejte, da boste v letu 2010 prebrali veliko knjig in se redno izobraževali. Pri podjetju Lisac&Lisac ali kje drugje. Investirajte vase!

Zakaj se svinjska gripa slabo prodaja?
Dnevnik guruja
Komentarji:   18 01.12.2009

Zakaj se svinjska gripa slabo prodaja?

Trenutno smo priča novi prodajni ofenzivi svinjske gripe. Država v sodelovanju z mediji in seveda pod rahlim pritiskom farmacevtov in medicinske stroke (ki je tudi pod rahlim vplivom farmacevtov) agresivno prodaja cepivo proti novi gripi.

Minister je včeraj skorajda za roke peljal na cepljenje predsednika vlade. Predsednik vlade je žal ponovil isto napako, ki jo je naredil že pri čiščenju kopačk naših zmagovitih reprezentantov. Iz vsega skupaj ni naredil velikega »publicity stunta«. Zakaj se ni dal posneti med potiskanjem igle v roko, zakaj ni kopačk čistil pred TV kamerami vsaj uro ali dve? Izgubljena priložnost …

Če bi predsednik vlade res iskreno želel prodati cepljenje, bi se pustil slikati med cepljenjem. Tako pa je izpadlo, da vse skupaj počne, ker so ga v to malodane prisilili.

Kako to, da se cepivo kljub neverjetni medijski podpori tako slabo prodaja?

Nekaj deset tisoč prodanih cepiv je v primerjavi z nabavljeno količino (govorili so o 800.000 kupljenih dozah) seveda izjemno skromna prodaja.

Ker je to marketinški blog, bomo pogledali nekaj marketinško-prodajnih razlogov.

Če želiš prodati kar koli, mora biti nakup enostaven. Če bi želeli prodati več cepiva, bi morali stopiti bližje h kupcem. Če bi cepljenja organizirali v večjih trgovskih centrih in na podobnih krajih, kjer se zbira veliko ljudi, bi imeli večji uspeh. Saj veste, priložnost dela tatu. Če bi na primer Mercator vsakomur, ki bi se cepil v ali pred njihovo trgovino, ponudil še bon za 30 evrov in dvojne pike, bi bil učinek še večji. Američani že dolgo cepijo na letališčih, o čemer sem pisal lani. V prodaji se je običajno bolje približati kupcu kot pa zahtevati, da se kupec oglasi pri nas. 

Glavni problem celotnega projekta je INERCIJA. Ljudje smo lena bitja in raje, kot da bi kar koli naredili, ne naredimo ničesar. Zaradi inercije na primer praktično nihče ni zamenjal dobavitelja električne energije, čeprav so nam ponujali mesec brezplačno in 10% popust. Če je problem prodaje inercija, se proti temu težko borimo z boljšo ponudbo. Na primer cenejše cepivo ne bo povečalo zanimanja za cepljenje. Proti inerciji delujeta samo strah in bolečina. Tu so se mediji zadeve lotili pravilno. Strašijo nas s poročanjem o smrti pacientov, ki so bili kronični bolniki … Taktika je torej pravilna, izvedba pa slaba. Zakaj? Berite naprej.  

Tretji problem je nezaupanje. Pred 50 leti so lahko mediji s ponavljanjem iz vsake laži naredili resnico. Ker je bilo medijev malo. Danes v času socialnih medijev, interneta in elektronske pošte pa je vedno težje »prodajati« za črno nekaj, ker je v resnici belo ali vsaj sivo. Mnogi ljudje so spregledali medijsko igro. Vedo, da mediji živijo od prodajanja slabih novic in da so pripravljeni storiti vse za večjo gledanost, branost in poslušanost. Medijem zaupamo manj, kot smo jim včasih. Ker vemo, da je večinoma vse skupaj samo biznis, ki kaj malo stavi na poslovno etiko. Resnica že dolgo ni prvi cilj poročanja medijev. In ker medijem ne zaupamo, se tudi cepimo ne.  

S statistikami se da dokazati marsikaj. Ljudje so naivni, da se jih prestrašiti, ampak vse ima svoje meje. Ste vedeli, da v Sloveniji vsak dan za rakom umre 16 ljudi? Ste vedeli, da je razlog za 38% vseh prezgodnjih smrti v Sloveniji rak? Zakaj mediji torej ne poročajo o vsakem bolniku, ki umre za rakom? Morda pa bi bilo dobro, da bi začeli o tem poročati. Potem bi se zdravstvo in farmacija morala lotiti težave, ki nas v resnici vsak dan pobija. V Sloveniji je recimo leta 2007 za rakom umrlo 5624 ljudi, mlajših od 65 let. Ampak mediji imajo raje gripo … Nekako nevarnejša se zdi tale gripa … 

Zaključek? Cepiva bi lahko prodali več, če bi se postavili tja, kjer so ljudje. Cepiva bi prodali več, če bi kupce dodatno stimulirali z nagradami, s podkupovanjem. Cepiva bi prodali več, če bi prodajalci iskreno verjeli v to, kar prodajajo (te iskrenosti ni čutiti, niti pri predsedniku vlade, niti pri zdravnikih, ki se sami ne cepijo …). Iskrenost je namreč izjemno močno marketinško orodje. Cepiva bi prodali več, če bi še bolj strašili, ampak za to je potrebno imeti več dokazov, mar ne?

Mislim, da se bodo prodajalci še bolj oprli na zastraševanje, pričakujte še več poročanja o strašni novi gripi. Včasih je bil običajni pralni prašek, potem pa je prišel na trg novi in izboljšani … Novo in izboljšano se vedno prodaja bolje, kot staro, ki smo se ga že naveličali in se ga ne bojimo več. Novo je res močna beseda, mar ne?

Slišati in uslišati ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 29.11.2009

Slišati in uslišati ...

Slišati in uslišati …

Predsednik Zveze svobodnih sindikatov Slovenije (ZSSS) gospod Dušan Semolič je politik. In od politikov se lahko vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo veliko naučimo.

Zadeva, ki je politikom še kako jasna je ta, da si ljudje ne bomo nikoli zapomnili nobene izjave, ali govora v celoti. Če si kaj iz kakšnega govora zapomnimo, je to »marketinško reklo«. Američani govorijo o »sound bites«

Gospod Dušan Semolič je predstavnik delavcev, ampak to še ne pomeni, da nima pojma o (političnem) marketingu … Že kar nekaj časa (vsaj od poletja letos) ponavlja, da upa, da »ga bomo slišali in uslišali«. Verjemite, da ta »slišati in uslišati« nista iz njegovih ust prišla po naključju. Gre za dobro naštudirano in nikakor ne po naključju uporabljeno marketinško reklo.

Marketinška rekla uporabljajo politiki, novinarji in uspešna podjetja. Dobro marketinško reklo vam lahko prihrani veliko denarja in poskrbi, da nas

Intervju s pravkom v Financah
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   2 26.11.2009

Intervju s pravkom v Financah

Včeraj so v Financah objavili intervju z novim državnim prvakom v direktnem marketingu.

Anton Vehar pravi, da si je nadel očala porabnika. Še enkrat čestitam za zmago.

Minimalna plača – 800 evrov
Dnevnik guruja
Komentarji:   37 26.11.2009

Minimalna plača – 800 evrov

Po mojem mnenju bi morala biti minimalna plača 800 evrov. Zakaj? Ker bi na ta način v vseh podjetjih, kjer trenutno zelo slabo plačujejo zaposlene, morali nemudoma nekaj narediti.

Vem, mnoga podjetja bi morala odpuščati, ukiniti bi morali določene programe, ampak tako je tudi prav. Če prodajaš nekaj, kar ne prinaša dobička, je nujno nekaj spremeniti.

Ne pozabite, tudi sam sem delodajalec. In če ne bom imel denarja za to, da bi si izplačal plačo, ali če ne bo denarja za plače sodelavcev, je torej prišel čas, da nekaj NAREDIMO. In to takoj! Če pa bodo država in zaposleni rekli, da je dovolj tudi 450 evrov, kot lastnik, delodajalec in direktor pač nisem prisiljen v spremembe.

Kdaj ljudje v resnici kaj spremenimo? Takrat, ko smo prisiljeni. In prav nič prej. Inercija je huda reč … Vsi mi bi radi spremembo, ampak samo pod pogojem, da sami ničesar ne spremenimo.

Vem, da zna biti za mnoge sprememba boleča. Ampak zakaj vztrajati v službi, ki ti prinese 450 evrov mesečno? Prepričan sem, da se bo v nekaj letih večina delavcev, ki bodo letos izgubili službo, znašla. Dobili bodo boljše službe z boljšim plačilom in srečnejši bodo.

In ker je to marketinški blog, še marketinški zaključek. Večina podjetij tudi v svojem marketingu nekaj spremeni šele, ko jih v to prisili upad prodaje in dobička. Takrat in nič prej. Večino podjetij v ukrepanje prisilijo slabe novice. Najuspešnejša podjetja pa gredo v spremembe zavestno, načrtno in leta, preden jim začne teči voda v grlo.

Kako iz nič ustvariti vrednost?
Marketing
Komentarji:   0 26.11.2009

Kako iz nič ustvariti vrednost?

Odličen primer kako iz nič ustvariti vrednost so letalske vozovnice za poslovni razred. Letiš na istem letalu kot »raja«, ki plača pol manj. Sedeži so enako neudobni, hrana je skoraj ista. Morda dobiš časopis, ki ga za »navadne smrtnike« v ekonomskem razredu zmanjka. Morda.

Je pa še ena bistvena razlika: zavesa med poslovnim razredom in ekonomskim razredom. Stevardese pri vzletu in pristanku ritualno odgrinjajo in zagrinjajo zavese.

Vse, kar sem napisal, velja za večino letov po Evropi. Pri poletih v ZDA in na medcelinskih poletih so vsaj sedeži v poslovnem razredu boljši. Vaše noge vam bodo hvaležne. Še malo bolje pa se človek pelje v poslovnem razredu.
Zadnjič sem se peljal v Bruselj. Slučajno sva se na letališču srečala s prijateljem, ki je tudi letel v Bruselj. Ampak on je imel vozovnico za poslovni razred. In je raje sedel v poslovnem razredu, kot da bi se mi pridružil. Vprašal sem ga, zakaj leti v poslovnem razredu, če je vendar zavesa edina razlika … Izgovoril se je na zbiranje milj, na politiko podjetja, v katerem dela itn.

Na kratko povedano, ker dela za državno podjetje in ker za letalske vozovnice ne plačuje sam, raje leti za zaveso, varno ločen od »navadne raje«.

Marketinški nauk?

Vedno obstajajo kupci, ki so za isto zadevo pripravljeni plačati več!

Samo na pravi gumb morate pritisniti in za isti izdelek ali storitev morate seveda imeti več različnih cen. Pa bodo vsi zadovoljni.

poslovni_razred

Aja, še tale slika iz Londona. Kot vidite, se cene poslovnega razreda nižajo. Včasih so bile razlike veliko višje. Spomnim se, da je pred leti Randy Gage v eni svojih kolumn razglabljal o tem, da ne razume, kako se nekomu da drenjati v ekonomskem razredu, ko pa lahko samo za 5.000 dolarjev več sediš kot človek … No, Randy je znan kot »mesija bogatašev« in že ve, zakaj tako piše in razmišlja. Morda pa ima prav …

Zakaj bi človek sedel stisnjen kot sardela, če lahko leti tudi na udobnih širokih sedežih in če mu lahko strežejo stevardese kot na tem nagrajenem oglasu? 

»Lisac me je nategnil!«
Seminarji
Komentarji:   0 25.11.2009

»Lisac me je nategnil!«

Priporočilo je najmočnejše marketiško orodje. Brez vsakega dvoma. Izziv vsakega podjetnika je doseči, da ga bodo stranke priporočale. In to takrat, ko bo to najbolj potrebno. Kako to doseči, učim na 4-urnem seminarju s preprostim naslovom Priporočila.

Seveda tudi sam priporočam izdelke in storitve, ki so mi všeč. Priporočam tudi knjige, ki jih ni izdala moja založba, priporočam tudi seminarje, ki jih ne organiziramo mi. Poslanstvo mojega podjetja je pomagati podjetnikom zaslužiti več. Zato je moja dolžnost priporočiti tudi katerega izmed konkurenčnih izdelkov. Vem, da mnogi te širine nimajo, jaz pa rad pohvalim tudi konkurenčne seminarje, knjige, izobraževanja. Ker vam želim pomagati!

In pred časom sem tudi na tem blogu pohvalil seminar, o katerem ne smem povedati skoraj ničesar … Na moje priporočilo se je seminarja udeležilo nekaj udeležencev. Priporočanje pa ima včasih tudi slabo plat medalje …

Potem ko se je ta oseba udeležila seminarja, je na svoj blog zapisala: »Lisac me je nategnil. Nategnil me je s stilom ...«

Kaj naj rečem? Priporočilo je najmočnejše marketinško orožje, samo uporabiti ga morate znati. Sem pa tja lahko nastane tudi kakšna kolateralna škoda. :) Lepo se imejte. O tistem seminarju pa vam še vedno ne smem povedati nič več, kot sem povedal v tem zapisu. Če boste želeli izvedeti, boste morali tvegati.

Social proof - nadaljevanje
Seminarji
Komentarji:   2 23.11.2009

Social proof - nadaljevanje

Preberite moj zapis z naslovom »Social proof«. Čisto na kratko povedano … ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi drugi. V prodaji to zakonitost najbolje izkoristimo tako, da potencialnim strankam povemo, da se določen izdelek ali storitev odlično prodaja.

ales lisac banja luka

Aleš Lisac, 30. 10. 2009, v Banja Luki predavam 150 podjetnikom, direktorjem

poslovna simulacija

Poslovna simulacija Zlato puščavskih kraljev, Trebnje, 11. november (podobno je bilo 12. novembra v Zagrebu in 13. novembra v Beogradu)

marketinška delavnica

Delavnica Nemogoče, Ljubljana, 13. november – 123. ponovitev najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji

terri levine ljubljana

Terri Levine, Ljubljana, 17. november – več kot 300 udeležencev

terri levine zagreb

Terri Levine, Zagreb, 19. november

Zakaj sem objavil te fotografije? Ker vam želim pokazati, da tudi v teh časih pravi vodje, direktorji, podjetniki investirajo vase in v svoje zaposlene. Ker se splača!

Izobražujte se, berite, obiskujte seminarje, potem pa s pridobljenim znanjem nekaj naredite.

Naredite nekaj! 

Imamo novega prvaka v direktnem marketingu
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   3 18.11.2009

Imamo novega prvaka v direktnem marketingu

Novi državni prvak v direktnem marketingu je Anton Vehar!

prvak1

Poglejte, kako se je Anton Vehar razveselil, ko sem povedal, kdo je letošnji zmagovalec.

prvak2

Prvaku je čestitala tudi Teri Levine - "The Guru of Coaching".

prvak3

Aplavz več kot 300 glave množice si bosta zapomnila oba finalista. Zaslužila sta si ga. Kot tudi vsi, ki so sodelovali na tretjem državnem prvenstvu v direktnem marketingu.

prvak4

Vsi tekmovalci prejmejo bon za izobraževanje v vrednosti 500 evrov, prvih šestnajst prejme bon za 1000 evrov, finalista pa prejmeta šolnino (plus prevoz in hotel) za šolanje na Evropski akademiji direktnega in intaktivnega marketinga. Predlani se je vse odvijalo v Bruslju, letos v Londonu, za drugo leto pa bomo še videli. Zapomnite si, direktni marketing je donosna, znanstvena disciplina. Sodelovanje na državnem prvenstvu v direktnem marketingu je odilčna ideja.

Nogomet in Podjetnik leta 2009
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 18.11.2009

Nogomet in Podjetnik leta 2009

Danes zvečer bo razglasitev Podjetnika leta 2009. Kaj bi bil po vašem mnenju glavni izgovor, da se podelitve ne udeležite, tudi če ste med povabljenci?

Večerna nogometna tekma seveda!

V reviji Podjetnik se očitno spoznajo na direktni marketing. Glede na to, da je bilo v njej objavljenih vsaj 50 mojih člankov, med njimi kar nekaj na temo direktnega marketinga, je to seveda razumljivo.

Kako lahko organizator poveča udeležbo, kaj lahko stori, da bodo povabljenci res prišli na raglasitev?

podjetnik

Odpraviti mora glavni razlog, glavni izgovor za neudeležbo. In izjemno dober izgovor je današnja večerna nogometna tekma.

Pri Podjetniku so se znašli. Vsem povabljenim so poslali dodatno pismo (ponavljanje deluje, hkrati pa je dober način, da povabljence še enkrat nevsiljivo spomnijo na prireditev), v katerem sporočajo, da si bomo tekmo lahko ogledali kar na mestu prireditve. Velik zaslon, družba podjetnikov. Izgovor torej odpade.

Marketinški nauk? Vedno moramo pomisliti, kakšen bi bil lahko glavni razlog za to, da nekdo ne kupi našega izdelka in storitve. Potem pa moramo oviro odpraviti in potencialnim strankam to tudi na primeren način povedati.

Žal na podelitev ne pridem, čeprav je eden od kandidatov za podjetnika leta naša dobra stranka … Moram v Zagreb, kjer jutri organiziramo še drugi seminar s Terri Levine. V zvezi z mojim izgovorom v Podjetniku ne morejo narediti praktično nič. Ampak tudi tu je marketinška lekcija. Vsi, ki kaj prodajamo, se moramo sprijazniti z dejstvom, da vseh, ki bi potrebovali naše storitve in izdelke, vseh, ki jim je to, kar prodajamo, všeč, žal ne bomo nikoli dobili.

 

na vrh