Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako do več strank z minimalnimi stroški?
-
SeminarjiKomentarji: 0 08.04.2010
S priporočili.
Ker je priporočilo dokazano najmočnejše prodajno orodje na tem planetu.Trenutno vam pišem iz Chicaga. Pri zajtrku sem prebiral Wall Street Journal in opazil tale celostranski oglas.
V isti številki sta bila dva celostranska oglasa na isto temo. V tem oglasu časopis priporoča Ipod, hkrati pa gre tudi za priporočilo Wall Street Journala s strani podjetja Apple. Podobnega principa priporočanja sem se spomnil prejšnji teden, ko sem v našo staro službeno laguno dolil olje. Dolil sem seveda Elfovo olje, saj že na laguninem pokrovčku, ki ga moramo odviti, če želimo doliti olje, piše Elf. In tudi na zadnjem steklu je napis Elf …
Ali pa danes v nakupovalnem centru. Prodajalec v trgovini Abercrombie&Fitch me je po tem, ko sem pri njih opravil nakup, poslal v trgovino Gilly Girls.
V roke pa mi je potisnil kupon za 30% popust. Priporočilo je delovalo magično, žena je dobila še dve malenkosti iz te trgovine.
Načinov priporočanja je seveda še veliko več. Vsaj 40 različnih sistemov priporočanja bom pokazal na našem seminarju Priporočila. Na seminar sem res ponosen, izvajal sem ga tudi že v dveh tujih državah.
Vabljeni! (trenutno imamo okoli 50 prijavljenih, sprejmemo lahko še 15 udeležencev)
Na seminarju boste izvedeli in spoznali:
• vrste priporočil in kako priporočila delujejo
• zakaj priporočila delujejo
• kako do sistematičnega pritoka priporočil
• kako doseči, da vas bodo stranke (in drugi) pogosto priporočali?
• primere priporočil in njihovo zbiranje
• več kot 60 primerov priporočanja (slovenskih in tujih), ki jih lahko tudi vi takoj uporabite v praksi.
Udeleženci razprodanega seminarja “Priporočila” 26. marca 2009 na Brezovici pri Ljubljani.
Udeleženci so s seminarja poslali 153 razglednic, v katerih so seminar priporočali svojim poslovnim partnerjem in prijateljem! Spoznali pa so več kot 50 načinov, kako s pomočjo uporabe priporočil povečati prodajo in dobiček. Priporočilo je najmočnejše marketinško orodje – večinoma pa gre za metode, ki ne zahtevajo veliko finančnih sredstev.