Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako do več strank z minimalnimi stroški?
Seminarji
Komentarji:   0 08.04.2010

S priporočili.
Ker je priporočilo dokazano najmočnejše prodajno orodje na tem planetu.

Trenutno vam pišem iz Chicaga. Pri zajtrku sem prebiral Wall Street Journal in opazil tale celostranski oglas.

ipod

V isti številki sta bila dva celostranska oglasa na isto temo. V tem oglasu časopis priporoča Ipod, hkrati pa gre tudi za priporočilo Wall Street Journala s strani podjetja Apple. Podobnega principa priporočanja sem se spomnil prejšnji teden, ko sem v našo staro službeno laguno dolil olje. Dolil sem seveda Elfovo olje, saj že na laguninem pokrovčku, ki ga moramo odviti, če želimo doliti olje, piše Elf. In tudi na zadnjem steklu je napis Elf …

Ali pa danes v nakupovalnem centru. Prodajalec v trgovini Abercrombie&Fitch me je po tem, ko sem pri njih opravil nakup, poslal v trgovino Gilly Girls.

gilly

V roke pa mi je potisnil kupon za 30% popust. Priporočilo je delovalo magično, žena je dobila še dve malenkosti iz te trgovine.

Načinov priporočanja je seveda še veliko več. Vsaj 40 različnih sistemov priporočanja bom pokazal na našem seminarju Priporočila. Na seminar sem res ponosen, izvajal sem ga tudi že v dveh tujih državah.
Vabljeni! (trenutno imamo okoli 50 prijavljenih, sprejmemo lahko še 15 udeležencev)


Na seminarju boste izvedeli in spoznali:
• vrste priporočil in kako priporočila delujejo
• zakaj priporočila delujejo
• kako do sistematičnega pritoka priporočil
• kako doseči, da vas bodo stranke (in drugi) pogosto priporočali?
• primere priporočil in njihovo zbiranje
• več kot 60 primerov priporočanja (slovenskih in tujih), ki jih lahko tudi vi takoj uporabite v praksi.

priporocila

Udeleženci razprodanega seminarja “Priporočila” 26. marca 2009 na Brezovici pri Ljubljani.

Udeleženci so s seminarja poslali 153 razglednic, v katerih so seminar priporočali svojim poslovnim partnerjem in prijateljem! Spoznali pa so več kot 50 načinov, kako s pomočjo uporabe priporočil povečati prodajo in dobiček. Priporočilo je najmočnejše marketinško orodje – večinoma pa gre za metode, ki ne zahtevajo veliko finančnih sredstev.
 

na vrh