Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Direktni marketing je prava marketinška pravljica
-
Dnevnik guruja10.01.2011
Direktni marketing je prava marketinška pravljica
V Dnevniku so prejšnji teden objavili tale članek.
Za vas sem ga shranil na tej povezavi.
- Bankirji ...
-
Dnevnik guruja07.01.2011
Bankirji ...
Iz banke so mi včeraj poslali zanimivo obvestilo. Poslali so mi slovar. Da se bomo sedaj bolje razumeli. :) Očitno je bankirje nekdo prisilil, v uporabo malenkost bolj normalnih in razumljivih izrazov.
Pred tem so uporabljali izraze, ki so jih razumeli le oni sami. Dokaj tipično za panoge, ki se postavljajo nad stranke (zdravstvo, odvetniki, upravniki stavb, elektro podjetja, zavarovalnice, banke, itd.) je, da namerno uporabljajo nerazumljive izraze. Saj veste, nevedne stranke je lažje žejne prepeljati čez vodo.
Oglejte si nov slovarček, ki sem ga včeraj prejel od banke:
• Nalogodajalec >> Plačnik
• Banka nalogodajalca >> Banka plačnika
• Referenca nalogodajalca >> Referenca plačnika
• Upravičenec >> Prejemnik
• Banka upravičenca >> Banka prejemnika
• Fizična oseba >> Potrošnik
• Nakazilo >> Plačilo
• Nakazilo v tujino >> Plačilo v tujino
• Podatki o nakazilu >> Podatki o plačilu
• Imetnik računa >> Uporabnik računa
• Podatki o nakazilu >> Podatki o plačilu
• Obvestilo o prilivu iz tujine – VP60 >> Obvestilo o prilivu – VP60
• Obrazec Prenos sredstev >> Splošni nalog v tuji valuti v domovini
• Plačilni promet v domovini >> Plačila v domovini
• Plačilni promet s tujino >> Čezmejna plačila
• Plačilni promet izven domovine >> Plačila izven domovine
No dragi moji, kaj pravite na tole?
- The Presentaniton Secrets of Steve Jobs
-
Dobre knjige07.01.2011
The Presentaniton Secrets of Steve Jobs
Poslovne prezentacije so pomemben medij, s katerim lahko podjetje poveča prodajo, uveljavi svojo blagovno znamko. Steve Jobs je zaslovel s svojimi karizmatičnimi nekonvencionalnimi nastopi. Steve Jobs z odra predvsem prodaja, namen njegovih govorov je prodati!
Garmine Gallo je avtor knjige, ki govori o prezentacijskih skrivnostih Stevea Jobsa. Najprej čestitke avtorju za odlično idejo. Če bi avtor v knjigo zapisal vse nasvete o poslovnih prezentacijah, pa obenem ne bi omenil Steva Jobsa, knjiga ne bi bila bestseller. Marketinški nauk? Če sami niste znana blagovna znamka, se »prišlepajte« na nekoga, ki to je.
Da se razumemo, knjiga je odlična. Res pa je, da ne bi nikoli prišla v moje roke, če ne bi bil na naslovnici Steve Jobs.
Kaj sem si izpisal iz knjige:
- Poslovna prezentacija naj ne vsebuje več kot tri glavne točke, tri glavna sporočila. Ljudje si enostavno nismo sposobni zapomniti več kot treh stvari.
- Po desetih minutah vsakemu občinstvu pade koncentracija, prezentacijo moramo strukturirati tako, da imamo vsaj vsakih 10 minut nekaj močnega, nekaj kar občinstvo zbudi.
- Prezentacija bo uspešna, samo če verjamemo v izdelek ali storitev, ki jo prodajamo. Samo če smo pri stvari s strastjo. Strast je ključna za uspeh prezentacije.
- Nikoli ne načrtujte prezentacije s pomočjo power pointa. To pride na koncu, najprej moramo načrt za prezentacijo narediti na majhnem koščku papirja.
- Vsaka prezentacija mora vsebovati zgodbo.
- Del dobre prezentacije je tudi zgodba o sovražniku. Saj veste Steve Jobs vedno pokaže na velikega sovražnika. Če pokažete, da imate z občinstvom skupnega »sovražnika«, boste prodali več.
- Uporabljate kratke stavke! Uporabljajte kratke močne stavke, takšne kot bi jih napisali na twitter ali SMS sporočilo.
In še ena izmed statistik iz knjige. Primerjava prezentacij Steva Jobsa in Billa Gatesa. Oba sta govorila na isti konferenci … Povprečni Stevov stavek je vseboval 10,5 besede, povprečni stavek Bila Gatesa pa 21,6 besede. 2,9% Stevovih besed je bilo težkih, 5,11% Billovih besed je bilo težkih za razumevanje.
Toliko na kratko. Knjiga je vsekakor vredna branja. V naslednjih tednih bom na tem mestu objavil še nekaj kratkih povzetkov knjig, ki se ukvarjajo s poslovno retoriko, poslovnimi predstavitvami. Konec januarja pa izide moja knjiga na to temo.
Poglejte tale poučen video - Steve Jobs v akciji in pojasnila avtorja knjige!
- Stand Up komik leta
-
Dnevnik guruja06.01.2011
Stand Up komik leta
Eno neumnost sem naredil ... Prijavil sem se na natečaj za Stand Up komika leta ... Poglejte video, ki sem ga naložil na njihovo stran. Po tem videu, me bo kakšen komik počakal kje v temi. V vojski (JNA jasno) bi rekli, da Liscu sigurno "sleduje čebovanje" ... Zdaj je, kar je ...:)
- Novoletni cilji – zakaj jih je tako težko uresničiti?
-
Dnevnik guruja05.01.2011
Novoletni cilji – zakaj jih je tako težko uresničiti?
Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni?
Ker je veliko lažje in bolj udobno gledati televizijo kot se potiti v fitnesu!
Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko bolj enostavno nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.
Kaj torej storiti, da se bodo cilji res uresničili?
Pomagajo tri stvari?
1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.Moj znanec je shujšal za 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?
Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je tudi naznanil, da bo shujšal 10 kilogramov. In oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Poti nazaj ni bilo … :)
Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vsa vodi k uresničitvi ciljev. Ja, brez akcije ne bo nič.
Aja, še ena pomembna zadeva …
Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, mar ne? Nobene posebne težave z motivacijo … Veste, zakaj nihče nima težav s tem, da bi se motiviral k umivanju zob?
Ker je to ritual, na katerega smo se navadili!
Vse, kar postane ritual, je tako lahko kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v vašem osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual?
Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! To je to. Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, samo po sebi umevna, tako kot umivanje zob.
Veliko uresničenih ciljev v letu 2011 vam želim.
- 100 top tržnikov - druga generacija
-
Seminarji03.01.2011
100 top tržnikov - druga generacija
Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili. Brezplačna predstavitev programa za drugo generacijo programa 100 top tržnikov bo 12. januarja ob 17.00 uri v Tehnološkem parku v Ljubljani.
Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate v letu 2011 visoke cilje!
- V letu 2011 bo vse drugače!
-
Dnevnik guruja29.12.2010
V letu 2011 bo vse drugače!
Ste si tudi vi zastavili nove cilje za leto 2011?
Kaj ste si zaželeli za naslednje leto? Bolje rečeno, kakšne cilje ste si zastavili? Saj veste, želje, ki nimajo roka, do kdaj jih boste uresničili, ostanejo samo želje.
Rok je zelo, zelo pomembna zadeva … Če naše mame ne bi imele roka, nas verjetno ne bi bilo na tem svetu ...Torej, dragi moji, kakšni so vaši cilji za leto 2011?
Če boste na kratko opisali svoje poslovne, lahko pa tudi osebne cilje, v komentar na blogu marketinškega guruja, se bo zgodilo nekaj izjemnega:
1. Dramatično boste povečali verjetnost, da boste cilje uresničili. Cilji, ki so zapisani in javno objavljeni, se pogosteje uresničijo. Ko boste cilje zapisali in jih objavili na mojem blogu, boste povečali verjetnost za uresničitev.
2. Med vse, ki boste sodelovali, bomo razdelili 5 seminarjev na DVD-jih po vaši izbiri. Na voljo pa bo še neznano število tolažilnih knjižnih nagrad.
V rubriko komentar torej vpišite svoje cilje za leto 2011. Med komentarji boste našli zapisane tudi moje poslovne in osebne cilje (malo boste morali počakati, da vidim vaše cilje :)).p.s. Trenutno še sprejemamo prijave na največji marketinški seminar, ki ga ponovno podpira Toyota. Prijavite se lahko tukaj.
- Prodajanje z odra
-
Dobre knjige28.12.2010
Prodajanje z odra
V decemberskem Podjetniku so pred izidom moje nove knjige objavili intervju z mano. Preberite, kaj je iz mene izvlekla avtorica prispevka Petra Mauer:
Pri prodajanju skupini strank bolje izkoristimo svoj čas, dinamika med udeleženci je večja, več je spodbujanja in zato so navadno tudi rezultati dobri, trdi marketinški strokovnjak Aleš Lisac. Priznani in izkušeni marketinški lisjak Aleš Lisac bo v kratkem izdal knjigo Kako pripraviti dobro poslovno prezentacijo. V njej nas bo seznanil z novim, bolje rečeno, spregledanim medijem – prodajanjem z odra oziroma prodajanjem večji skupini strank.
Tako prodajo naj bi obvladali ne le vsi prodajalci, temveč tudi podjetniki.
Kje vidite največjo razliko med tem, kako prodajati skupinam in kako individualnim potencialnim kupcem?
Najboljša je še vedno prodaja ena na ena, saj ta temelji na bolj osebni ravni, toda prodaja z odra omogoča predstavitev izdelka ali storitev večjemu številu ljudi naenkrat, boljšo izrabo časa, večjo dinamiko med udeleženci, več je spodbujanja in zaradi tega so običajno tudi rezultati dobri.
Ključ do uspeha je torej interakcija s poslušalci. Kako to dosežete, ko je v dvorani oziroma predavalnici večja skupina ljudi?
Interakcija s skupino seveda ne more biti 100-odstotna, toda če imamo pred sabo 30 potencialnih strank, lahko z vsemi sodelujemo. Zelo pomemben, če že ne bistven, je očesni stik. Vsakemu namenimo pogled, a ne po kakšnem vnaprej določenem zaporedju, temveč mora imeti vsak občutek, da smo ga pogledali – naključno in enakomerno, medtem ko nikakor ne sme misliti, da vanj buljimo. Kadar gre za večje število ljudi, petdeset ali sto, gledamo malo na sredino, spredaj, zadaj, saj se je nemogoče posvetiti vsakemu posebej.
V knjigi ste omenili tri pogoje za uspešen nastop, in sicer vsebino, načrt in izvedbo predstavitve. Kaj od tega je po vašem mnenju najpomembnejše?
Vsebina je zagotovo nujen pogoj za dobro predstavitev z odra – če ne poznaš področja, o katerem govoriš, je delo zaman. Toda navadno so podjetniki - Nastopajte v lastnih oglasih
-
Marketing27.12.2010
Nastopajte v lastnih oglasih
Če se na plakatih in v oglasnih kampanjah pojavljajo zaposleni ali celo lastnik, direktor podjetja, to akciji daje še večjo težo. V ZDA se je v časih, ko sem tam študiral, v oglasih za Burger King vedno pojavljal lastnik te verige restavracij s hitro prehrano. Lažje je narediti dobro zgodbo podjetja, v katerem so zaposleni pripravljeni sodelovati.
Zgodbe prodajajo in v dobrih zgodbah imajo igralci opazno vlogo. Ljudje tudi veliko raje kupujemo od drugih ljudi kot pa od brezosebnih korporacij. Zgoraj lahko vidite, primer, kjer na jumbo plakatu nastopa kuhar.
Kako pa izgleda, če cel TV spot posnamete sami in če v njem nastopajo samo zaposleni v podjetju, lahko vidite tukaj. Tale video se vam splača pogledati, ker ima poučno marketinško vsebino!
- Bodite uporniki (verzija 2010)!
-
Dnevnik guruja23.12.2010
Bodite uporniki (verzija 2010)!
V letu 2011 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.
Bodite uporniki!
Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2011, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.
Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!
Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat (prvič sem o tem pisal leta 2007!).
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
- Mehčalec za moške
-
Marketing21.12.2010
Mehčalec za moške
Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …
Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!
Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :)
To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)
O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
- Navodila po pošti
-
Dnevnik guruja20.12.2010
Navodila po pošti
Moja žena je danes kupila komplet družabnih iger, ki jih bo potem Božiček pustil v vrtcu. Trgovka je ženi prijazno rekla, da ji lahko navodila za družabne igre pošljejo tudi po mailu. Če bi se priložena navodila slučajno izgubila … In prišla je do elektronskega naslova stranke, do katerega sicer ne bi prišla. Pametna trgovka, odličen sistem!
V mnogih trgovinah imajo lep obisk, zadovoljni so s prodajo. Problem pa je v tem, da ne vedo, komu so prodali. No, ta trgovina te težave nima. Precej elegantno – stranki nudijo dodatno brezplačno storitev – pridejo do elektronskih naslovov strank. Kaj pa vi, imate kakšno podobno izkušnjo? Kako pa v vašem podjetju pridete do elektronskega naslova stranke?
- Si jedla sir?
-
Dnevnik guruja13.12.2010
Si jedla sir?
Katerega izmed dialogov, kaj od Big brotherja slavnih, ki je trajal deset tednov, si bo večina Slovencev, ki so gledali vsaj kakšno oddajo, zapomnila?
Big brother slavnih bo (je) postal slaven po dialogu »Si jedla sir?«.Dober govor, dober film, dobra poslovna prezentacija vsebuje nekaj, kar Američani imenujejo »sound byte«. Gre za frazo, ki ostane v spominu.
O tem sem na blogu že pisal. Naj vas spomnim na Miloševičev »Ne čujem dobro!« in na Kučanov: »Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.« ali na Turkov: »Šola je cool.«
Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo zunaj konteksta in pozabimo, za kaj je sploh šlo.
Sanje vsakega ustvarjalca oglasov so narediti nekaj v slogu »Si jedla sir?!«
Nekaj, kar ostane v spominu in o čemer se ljudje pogovarjajo, nekaj, kar se virusno širi.
Želite še eno marketinško lekcijo?
Ok, naj vam bo ... Tisti, ko so spretni se "prišlepajo" na trenutno aktualno dogajanje. Ob tej gverilsko diverzantski akciji Denisa Avdića, sem se res nasmejal. :)
- Ker
-
Marketing01.12.2010
Ker
Dobri prodajalci poznajo čarobne učinke besedice ker. Ko prodajamo, moramo povedati, pokazati, razložiti, zakaj se splača kupiti naš izdelek ali storitev.
Zakaj kupiti dražje 98- ali 100-oktansko gorivo?
Ker:
Zakaj je pivo Budwiser boljše od drugih »običajnih« piv?
Ker je bolj sveže.
Dogaja se, da je razlog, ki ga navedemo za besedo KER, malo za lase privlečen … Ampak vseeno deluje. Redna uporaba besede KER povečuje prodajo.
- Usodna napoved
-
Obujamo spomine24.11.2010
Usodna napoved
»V prvem desetletju delovanja ŠD Kočevje je veljal za najboljšega šahista Matija Lisac. Poleg precejšnje mere šahovskega znanja je imel tudi velik smisel za psihoanalitično ocenjevanje svojih nasprotnikov. Natančno je vedel, kdo je po značaju labilen, naiven, zasanjan, boječ, in kdo stvaren, korekten, preračunljiv, samozavesten … Za vsakega nasprotnika je imel pripravljen ustrezen slog igre, kar je pomenilo, da jih je lažje obvladal in se včasih z njimi celo poigral.
Bilo je na prvenstvu Dolenjske v hotelu Pugled leta 1958. Lisac je igral s takratnim političnim funkcionarjem, ki je bil na najbolj odgovornem družbeno-političnem položaju. Bil je sicer soliden igralec, vendar brez večjih šahovskih izkušenj. Lisac se je odločil, da bo z njim opravil na poseben način in po hitrem postopku. Igra se je nagibala v končnico. Stopil je do najbližjega igralca Mirka Škofa in mu polglasno šepnil:
»Matiral ga bom; v četrti potezi bo dobil mat.«
Povedano je bilo sicer šepetaje, vendar toliko glasno, da je Liščevo napoved visoki funkcionar slišal in jo razumel. Najprej ga je objela panika, potem se je poglobil v igro. Iskal je štiripotezno matno kombinacijo. Ker je ni našel (saj je tudi ni bilo!), je postajal vse bolj vznemirjen. Pozabil je na uro, pozabil na poteze, pozabil na tekočo igro. Le kje so skrite štiri napovedane poteze z učinkovitim in neubranljivim matom? Med odkrivanjem štiripotezne kombinacije, mu je padla zastavica. Lisac se je »tovarišu z vrha« hudomušno nasmehnil in mu tako dal vedeti, da je tu on gospodar.«
Pravkar ste prebrali odlomek iz knjige »60 let ŠD Kočevje«, ki jo je napisal Ive Stanič. Ja, tale Lisac, ki nastopa v zgornjem odlomku, je moj oče. Srce mi je zaigralo, ko sem videl tale zapis. Žal mojega očeta ni več, da bi tole prebral. No, ampak saj je bil glavni igralec v tej anekdoti. Ruski pregovor pravi, da ljudi spoznate, ko z njimi igrate šah.
Marketinška lekcija tega zapisa? Moj oče je bil po poklicu trgovec. Pri prodaji pa je tako kot pri šahu pomembno, da poznaš stranko. Če stranko dobro prodaš in ustrezno prilagodiš prodajni nagovor, boš tudi prodal. Moj oče je imel, kot ste prebrali zgoraj, »za vsakega nasprotnika pripravljen ustrezen slog igre«.
Kaj pa vi, pred vsako prodajo, pred vsakim sestankom, pred pogajanjem, naredite domačo nalogo? Se pripravite na »nasprotnika« na drugi strani mize? V času interneta, googla, najdi.si ni izgovorov. Pripraviti se morate!
- »Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«
-
Obujamo spomine24.11.2010
»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«
»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«Draga ljubiteljica, ljubitelj toplih krajev, počitka …
Problem poletja in poletnega dopusta je, da prehitro mineta. Ena, dva, tri in že drgnemo led z avtomobilskih stekel.
Kaj ne bi bilo lepo enkrat izven sezone skočiti nekam, kjer boste lahko teden dni bosi? Vroča mivka bi se vašim nogam prav gotovo prilegla, toplo in čisto koralno morje pa tudi. Preverjeno!
Vas že vidim: ležite pod senčnikom na ležalniku, hladna pijača pri roki, v zraku vonj po plaži in tisti zvok, saj veste, ki ga lahko slišimo le na plaži (veter, morje, pogovor ljudi, krik skakalca v vodo …).
Medtem pa vaši kolegi garajo v službi, vstajajo, ko je še noč, in se v mrazu vračajo domov, da pogledajo dnevnik na televiziji. Vas dnevne novice seveda ne zanimajo.
V toplih krajih vse izgleda drugače.
No, sedaj mi pa povejte, zakaj si res ne bi privoščili tedna toplih krajev?
Nimate časa?
Dajte no, namesto da pravite, da nimate časa, raje priznajte: »Nočem si vzeti teh nekaj prostih dni.«
Se vam še vedno zdi, da nimate časa?Ne veste, kam z otroki? Lahko jih vzamete s sabo, ali pa poskrbite za varstvo. Tudi to lahko storite, če želite.
Nimate denarja?
Saj sem vam rekel, da denar ni problem. Jasno, da vam ne morem obljubiti (razen, ... pismo se nadaljuje ...Dragi prijatelji – tole je pismo, ki sem ga pred leti napisal za turistično agencijo Globtour. Globtourja ni več, je pa od mrtvih vstalo moje pismo. Kaj pravite na tole?
Kot veste, sam zagovarjam to, da vidiš neko idejo in jo prirejeno uporabiš v svojem poslu. Nikoli pa nisem rekel, da lahko uporabimo isto reč. No, nisem nič hud, prej ponosen, da kakšen moj odličen tekst živi še danes. Kaj pa mislite vi? Še eno zanimivost si oglejte – cene namreč. Obroki so se v zadnjih časih (evro …), malce podražili.
- Samo za ženske - ponovitev!
-
Seminarji17.11.2010
Samo za ženske - ponovitev!
VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti? Potem imam za vas dobro novico (preberite cel zapis). - Užalite gosta!
-
Dnevnik guruja14.11.2010
Užalite gosta!
Lep pozdrav iz ZDA! In kratka marketinška lekcija o tem, da se da celo iz neprijaznosti narediti edinstveno prodajno predost. Pomembno je, da si drugačen, da se govori o tebi.
- London
-
Dnevnik guruja04.11.2010
London
Prejšnji teden sem bil v Londonu. Predaval sem na Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga. Kaj je o mojem predavanju zapisal marketinški super guru Drayton Bird, lahko preberete na njegovem blogu.
Če se želite udeležiti EADIM prihodnje leto, mi to sporočite. Za vas sem si izboril posebno ugodne pogoje. Res ugodne. Če vas zanima, mi pišite.
Iz Londona sem svojim boljšim strankam poslal razglednico. Zakaj ne vsem strankam? Ker nimam toliko denarja, da bi pisal vsem. Marketinški lekciji? Lepo je, če s strankami pogosto komuniciramo, sploh če gre za prijateljsko, ne preveč prodajno usmerjeno komuniciranje. In druga lekcija – vse stranke niso enake, podjetniki moramo vedeti, v katere stranke se splača investirati več.
V Londonu sem šel tudi v Harrods. Tam je nakupovanje oziroma ogledovanje ponudbe res užitek. Našel sem tri »recesijske« izdelke, ki si jih moram nujno privoščiti.
Najprej je tu avto za moja sinova. S pravim bencinskim motorjem. To bosta moja fanta vesela! Videti izraz na obrazih mojih sinov, ko bosta za božička dobila ta avto – neprecenljivo. :) Cena avta. Samo 9.499,00 funtov. David Beckham bi verjetno rekel, da je to res poceni.
No, potem je tu izdelek zame. Našel sem res lep namizni nogomet. Si predstavljate face mojih frendov, ko jim povem, da sem za tole remek delo plačal samo 12.995 funtov? Če bi vsaj dali zaboj piva zraven.
In še zadnji iz serije recesijskih izdelkov – čaj. Za kilogram čaja z zlatimi lističi boste plačali samo 2.000 funtov (2.298 evrov). To bodo prijatelji veseli, ko jih bova z ženo povabila na čaj!
Lekcija teh »recesijskih« izdelkov? Če prodajate nekaj, kar si ljudje (močno) želijo, cena ni pomembna.In še nekaj ... Vi ste zame še kako pomembni! Drug teden grem v ZDA. Če želite, da vam od tam pošljem razglednico, mi sporočite vaš naslov.
- Banja Luka
-
Seminarji29.10.2010
Banja Luka
Kje sem bil prejšnji teden?
Kot vidite, sem bil v Banja Luki.Delavnica Nemogoče je prišla tudi v Banja Luko. Kje bo 130. izvedba te marketinške delavnice, še ne vem. Razmišljam celo o tem, da bi bila 130. izvedba zadnja … Saj veste, zadnjo bi v trenutku napolnil. Za zadnji let s Concordom so šle karte za med. Omejena ponudba vedno dvigne povpraševanje in ceno. Ko zadnji vlak enkrat odpelje, je konec.
Kot povsod drugod, smo se na delavnici Nemogoče veliko naučili in se zabavali.
Že nekajkrat sem vam omenil, da so strokovnjaki, ki pridejo od daleč, bolj zanimivi za medije kot lokalni strokovnjaki. Vsaj 3 televizije so me prišle intervjuvat.
Intervju za Pink TV.
Na delavnici Nemogoče je veliko skupinskega dela, seveda pa mora tudi voditelj povedati svoje. Pohvaliti moram Miroslava iz agencije Spektar, ki je vse odlično organiziral. Danes pa odhajam v London predavat na www.eadim.com.
S seboj imam 400 razglednic. Uganete, za kakšne razglednice gre? - 100% startup
-
Seminarji27.10.2010
100% startup
Letos je drugo leto zapovrstjo potekal podjetniški forum100% startup, ki je namenjen izključno ambicioznim podjetnikom z drznimi vizijami. Osrednja tema letošnjega foruma je bila Uspešno upravljanje ključnih področij startup podjetja, pri čemer je bil poudarek tako na tehnologijah in strategijah podjetja kot tudi marketinga, prodaje, financ in pridobivanja virov financiranja.
Več kot 100 podjetnikov je bilo navdušenih nad dogodkom in izbranimi temami. Imel sem občutek, da so bili prisotni zelo zadovoljni tudi s predavatelji. Seveda sem predavanja poslušal tudi sam – saj veste, profesionalci vedno pridemo na svoje predavanje prezgodaj in ne oddidemo takoj po svojem predavanju. Odličen vtis sta name naredila predvsem Blaž Kos in Matej Kurent. Matej je predstavil izdelek, s katerim bodo osvojili svet. Več si o tem izdelku lahko preberete na njihovi spletni strani.
Ko me je Blaž Kos pred publiko vprašal, kaj menim o tem izdelku, sem občinstvu zaupal marketinško formulo, po kateri je ta projekt nastal. Ker je to marketinški blog, bom seveda formulo zaupal tudi vam. Glasi pa se takole: »Izberite si izdelek ali storitev, ki gre zelo, zelo dobro v prodajo. Potem pa se nekako »prišlepajte« zraven. Primer inovacij, ki so uspele po tej formuli, so na primer vsi izobraževalni produkti (tečaji, knjige) za Microsoftove produkte, dodatki za priljubljene Crockse in seveda tudi kristalni podstavki za Iphone. Dragi moji, splača se izobraževati. Ne tolažite se z izgovori, tudi zato, ker so mnoga izobraževanja danes celo zastonj!
- Samo za ženske!
-
Seminarji25.10.2010
Samo za ženske!
VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
(v Mariboru in Ljubljani)Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti?Potem imam za vas dobro novico.
- Pomembno je, kako vprašate!
-
Marketing25.10.2010
Pomembno je, kako vprašate!
Zelo pomembno je, kaj svojim strankam rečete, kaj jim napišete. Malenkostna sprememba v besednjaku lahko pomeni veliko, zelo veliko dodatnih evrov. Dobro premislite, kako v resnici komunicirate s svojimi strankami. Premislite, kaj je cilj vašega komuniciranja, premislite, kaj želite s komuniciranjem doseči.
Predvsem pa premislite, ali bodo stranke razumele, kaj jim govorite, in ali je ENOSTAVNO narediti, kar od strank zahtevate.
Recimo, da zavarovalnica želi prepričati čim več svojih strank, da povečajo mesečni obrok, ki ga plačujejo za življenjsko zavarovanje. Recimo, da želijo vsaki stranki vzeti dva evra več na mesec. 24 evrov več na leto krat število strank … Hitro se nabere lepa vsota, mar ne?
Torej, če želite, da čim več strank vsak mesec vplača dodatna 2 evra, kako boste vprašali?
a) Če želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.
b) Če ne želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.
Beseda »ne« v tem primeru pomeni ogromno.
Na prvo ponudbo bi se verjetno odzvala okoli 2% strank.
Na drugo pa tudi.
- Kje se nahaja Guru?
-
Dnevnik guruja18.10.2010
Kje se nahaja Guru?
Prejšnji teden je izšla še četrta knjiga iz zbirke »Iz dnevnika marketinškega guruja«. In čisto novo knjigo sem odpeljal na izlet.
Uganete, kje je bila slika posneta?
Da bo malo lažje, prilagam še eno sliko. Sedaj ste verjetno uganili. Rešitev si lahko preberete v nadaljevanju tega zapisa.
- Uspešni se učijo
-
Dnevnik guruja12.10.2010
Uspešni se učijo
Berem novo številko revije Podjetnik. Na naslovni strani revije je slika naše stranke. Listam po reviji in vidim, da so vsi trije nominiranci za podjetnika leta 2010 tudi naše stranke. Morda pa to pomeni, da le obstaja korelacija med vlaganjem v znanje in uspehom v poslu?
Vsi trije nominiranci so bili na naših seminarjih, naročeni so bili na naš mesečnik, so kupci naših knjig, nekaterim med njimi sem svetoval. Moj zaključek? Uspešni investirajo vase, investirajo v znanje. Knjige, seminarji, svetovanje so bližnjice do uspeha! Skupna lastnost uspešnih ljudi je ta, da veliko berejo, se izobražujejo.
»Uspešni ljudje vseh poklicev porabijo ure in ure za učenje. Andres Segovia, Eric Clapton, Enrico Caruso, Luciano Pavarotti, Mary Pickford, Meryl Streep, Jack Dempsey, Mike Tyson, Sammy Baugh, Joe Montana pred nastopom štiri do šest ur vadijo. To se zdi večini ljudi pretirano. Toda oni so bili ali so svetovni prvaki v svojem poklicu!« Ziglar o prodaji str. 15.
- Slovenija - ZDA 2 : 2
-
Dnevnik guruja07.10.2010
Slovenija - ZDA 2 : 2
Morda smo res majhni. Kaj bi šele bilo, če bi Američane premagali … :)
Kakšno je vaše mnenje o tem oglasu? Mislite, da je sporočilo oglasa jasno? Kaj so nam bankirji s tem oglasom res želeli povedati?
Ah, saj je vseeno, pomembno je, da se v oglasu pojavlja beseda Slovenija.
- 100 top tržnikov - video
-
Seminarji06.10.2010
100 top tržnikov - video
Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.
Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Ali pa sem. :)
- 100 top tržnikov - Radenci
-
Seminarji29.09.2010
100 top tržnikov - Radenci
Oglejte si nekaj fotografij z zaključnega vikenda Top 100 tržnikov. Prav vsi udeleženci pravijo, da je program presegel vsa njihova pričakovanja.
V kratkem bomo na posebni spletni strani in tudi na tem blogu objavili videomnenja večine udeležencev.
Že po treh mesecih imamo nekaj resničnih zgodb o uspehu. Ena izmed udeleženk je program začela brezposelna, danes (tri mesece pozneje) pa ima svoje podjetje, prve stranke in tudi zaposlila je prvo osebo!
Kar nekaj je takšnih, ki so iskali službo, sedaj pa se odločajo med tremi ponudbami …
O tem programu se bo še govorilo. Navdušen sem nad odlično povezanostjo udeležencev programa med seboj in s predavatelji. Več informacij o novi izvedbi programa Top 100 tržnikov bom objavil kmalu.
gasilska
Udeleženci so predstavljali svoje projekte. Včasih pomaga, če na prezentacijo priletiš s padalom. :)
Se boste pridružili drugi generaciji Top 100 tržnikov?
Nasmeh pove vse.
Aleš Zaletel, soavtor projekta.
Izobrazbena struktura udeležencev? Vse od srednje šole, do dvakratnega doktorja znanosti! Prav vsi moramo znati prodajati.
Dobre ideje, projekti ...
Čestitke vsem udeležencem, ki so se pravilno odločili, da je investiranje v dodatna znanja in veščine najboljša naložba.
- Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del
-
Dnevnik guruja28.09.2010
Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del
Ljudje ne maramo negotovosti. Med čakanjem na urgenci ali v zdravniški čakalnici, nas najbolj moti to, da ne vemo, kako dolgo bomo morali čakati.
Vozniki smo nestrpni, če ne vemo, kako dolgo bomo morali trpeti v koloni, ki je nastala zaradi dela na cesti.
Pri Rutarju vedo, da kupec nerad čaka na izdajo blaga. Zato lahko na vhodu v skladišče vidimo ta napis. Kar dobro.
Sedaj pa poglejmo še podoben napis, ki sem ga poslikal pred desetimi leti v ZDA. Američani so za 10 minut hitrejši. Sicer za zamudo ne obljubljajo €10, so pa zato hitrejši.
Še en odličen primer upravljanja s pričakovanji strank so ekrani na postajah mestnih avtobusov, ki prikazujejo, čez koliko minut pripelje naš avtobus.
Ali pa miniaturni zaslon na pralnem stroju, ki pokaže, čez koliko minut bo stroj opral. Podjetja čedalje bolje dojemajo, da je upravljanje s pričakovanji strank pomembno. Je pa moralo miniti kar nekaj časa, da so dojeli. Izdelovalci pralnih strojev so na primer rabili petdeset let, da so se spomnili stroju dodati uro …
- Poplave in hitro marketinško ukrepanje
-
Dnevnik guruja24.09.2010
Poplave in hitro marketinško ukrepanje
Oglas bo pritegnil pozornost, če v njem govorimo o stvareh, ki so tako ali tako že predmet pogovora. Prejšnji teden smo vsi govorili o poplavah.
Bauhaus časti z 10% popustom vse, ki so bili prizadeti v nedavnih poplavah. Primer hitrega odziva na dogajanje. V mnogih večjih podjetjih tako hitre reakcije niso sposobni. Saj veste, kolegiji, prelaganje odgovornosti, čakanje na odgovorne osebe ali pa se enostavno nihče ne spomni.
Primer hitre reakcije ob izbruhu svinjske gripe pa je tale ameriški oglas (Swine Flu: What You Can Do To Stay Healthy). Podjetje, ki prodaja milo za roke, je takoj začelo oglaševati svoje milo kot izdelek, ki pomaga v boju proti gripi. V svojih oglasih se vključite v pogovor, ki poteka med ljudmi, in zanesljivo boste vzbudili pozornost.