Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Marketinška rehabilitacija na morju
Tudi med bogataši je veliko različnih odvisnikov. Odhod v komuno utegne biti prava rešitev za zdravljenje, vendar so komune največkrat naporne in ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Mehčalec za moške
Marketing
Komentarji:   5 21.12.2010

Mehčalec za moške

Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …

Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!

zamoske

Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :) 

To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)

O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
 

Navodila po pošti
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 20.12.2010

Navodila po pošti

Moja žena je danes kupila komplet družabnih iger, ki jih bo potem Božiček pustil v vrtcu. Trgovka je ženi prijazno rekla, da ji lahko navodila za družabne igre pošljejo tudi po mailu. Če bi se priložena navodila slučajno izgubila … In prišla je do elektronskega naslova stranke, do katerega sicer ne bi prišla. Pametna trgovka, odličen sistem!
V mnogih trgovinah imajo lep obisk, zadovoljni so s prodajo. Problem pa je v tem, da ne vedo, komu so prodali. No, ta trgovina te težave nima. Precej elegantno – stranki nudijo dodatno brezplačno storitev – pridejo do elektronskih naslovov strank. Kaj pa vi, imate kakšno podobno izkušnjo? Kako pa v vašem podjetju pridete do elektronskega naslova stranke?
 

Si jedla sir?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 13.12.2010

Si jedla sir?

Katerega izmed dialogov, kaj od Big brotherja slavnih, ki je trajal deset tednov, si bo večina Slovencev, ki so gledali vsaj kakšno oddajo, zapomnila?
Big brother slavnih bo (je) postal slaven po dialogu »Si jedla sir?«.

Dober govor, dober film, dobra poslovna prezentacija vsebuje nekaj, kar Američani imenujejo »sound byte«. Gre za frazo, ki ostane v spominu.
O tem sem na blogu že pisal. Naj vas spomnim na Miloševičev »Ne čujem dobro!« in na Kučanov: »Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.« ali na Turkov: »Šola je cool.«
 

Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo zunaj konteksta in pozabimo, za kaj je sploh šlo.

Sanje vsakega ustvarjalca oglasov so narediti nekaj v slogu »Si jedla sir?!«

Nekaj, kar ostane v spominu in o čemer se ljudje pogovarjajo, nekaj, kar se virusno širi.
 

Želite še eno marketinško lekcijo?

Ok, naj vam bo ... Tisti, ko so spretni se "prišlepajo" na trenutno aktualno dogajanje. Ob tej gverilsko diverzantski akciji Denisa Avdića, sem se res nasmejal. :)

Ker
Marketing
Komentarji:   3 01.12.2010

Ker

Dobri prodajalci poznajo čarobne učinke besedice ker. Ko prodajamo, moramo povedati, pokazati, razložiti, zakaj se splača kupiti naš izdelek ali storitev.

Zakaj kupiti dražje 98- ali 100-oktansko gorivo?

Ker:

gorivo

Zakaj je pivo Budwiser boljše od drugih »običajnih« piv?

pivo

Ker je bolj sveže.

Dogaja se, da je razlog, ki ga navedemo za besedo KER, malo za lase privlečen … Ampak vseeno deluje. Redna uporaba besede KER povečuje prodajo.

 

Usodna napoved
Obujamo spomine
Komentarji:   6 24.11.2010

Usodna napoved

»V prvem desetletju delovanja ŠD Kočevje je veljal za najboljšega šahista Matija Lisac. Poleg precejšnje mere šahovskega znanja je imel tudi velik smisel za psihoanalitično ocenjevanje svojih nasprotnikov. Natančno je vedel, kdo je po značaju labilen, naiven, zasanjan, boječ, in kdo stvaren, korekten, preračunljiv, samozavesten … Za vsakega nasprotnika je imel pripravljen ustrezen slog igre, kar je pomenilo, da jih je lažje obvladal in se včasih z njimi celo poigral.

Bilo je na prvenstvu Dolenjske v hotelu Pugled leta 1958. Lisac je igral s takratnim političnim funkcionarjem, ki je bil na najbolj odgovornem družbeno-političnem položaju. Bil je sicer soliden igralec, vendar brez večjih šahovskih izkušenj. Lisac se je odločil, da bo z njim opravil na poseben način in po hitrem postopku. Igra se je nagibala v končnico. Stopil je do najbližjega igralca Mirka Škofa in mu polglasno šepnil:

»Matiral ga bom; v četrti potezi bo dobil mat.«

Povedano je bilo sicer šepetaje, vendar toliko glasno, da je Liščevo napoved visoki funkcionar slišal in jo razumel. Najprej ga je objela panika, potem se je poglobil v igro. Iskal je štiripotezno matno kombinacijo. Ker je ni našel (saj je tudi ni bilo!), je postajal vse bolj vznemirjen. Pozabil je na uro, pozabil na poteze, pozabil na tekočo igro. Le kje so skrite štiri napovedane poteze z učinkovitim in neubranljivim matom? Med odkrivanjem štiripotezne kombinacije, mu je padla zastavica. Lisac se je »tovarišu z vrha« hudomušno nasmehnil in mu tako dal vedeti, da je tu on gospodar.«

fotrsah

Pravkar ste prebrali odlomek iz knjige »60 let ŠD Kočevje«, ki jo je napisal Ive Stanič. Ja, tale Lisac, ki nastopa v zgornjem odlomku, je moj oče. Srce mi je zaigralo, ko sem videl tale zapis. Žal mojega očeta ni več, da bi tole prebral. No, ampak saj je bil glavni igralec v tej anekdoti. Ruski pregovor pravi, da ljudi spoznate, ko z njimi igrate šah.

Marketinška lekcija tega zapisa? Moj oče je bil po poklicu trgovec. Pri prodaji pa je tako kot pri šahu pomembno, da poznaš stranko. Če stranko dobro prodaš in ustrezno prilagodiš prodajni nagovor, boš tudi prodal. Moj oče je imel, kot ste prebrali zgoraj, »za vsakega nasprotnika pripravljen ustrezen slog igre«.
 

Kaj pa vi, pred vsako prodajo, pred vsakim sestankom, pred pogajanjem, naredite domačo nalogo? Se pripravite na »nasprotnika« na drugi strani mize? V času interneta, googla, najdi.si ni izgovorov. Pripraviti se morate!
 

»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«
Obujamo spomine
Komentarji:   8 24.11.2010

»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«


»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«

Draga ljubiteljica, ljubitelj toplih krajev, počitka …

Problem poletja in poletnega dopusta je, da prehitro mineta. Ena, dva, tri in že drgnemo led z avtomobilskih stekel.

Kaj ne bi bilo lepo enkrat izven sezone skočiti nekam, kjer boste lahko teden dni bosi? Vroča mivka bi se vašim nogam prav gotovo prilegla, toplo in čisto koralno morje pa tudi. Preverjeno!

Vas že vidim: ležite pod senčnikom na ležalniku, hladna pijača pri roki, v zraku vonj po plaži in tisti zvok, saj veste, ki ga lahko slišimo le na plaži (veter, morje, pogovor ljudi, krik skakalca v vodo …).

Medtem pa vaši kolegi garajo v službi, vstajajo, ko je še noč, in se v mrazu vračajo domov, da pogledajo dnevnik na televiziji. Vas dnevne novice seveda ne zanimajo.

V toplih krajih vse izgleda drugače.

No, sedaj mi pa povejte, zakaj si res ne bi privoščili tedna toplih krajev?

Nimate časa?

Dajte no, namesto da pravite, da nimate časa, raje priznajte: »Nočem si vzeti teh nekaj prostih dni.«

Se vam še vedno zdi, da nimate časa?

Ne veste, kam z otroki? Lahko jih vzamete s sabo, ali pa poskrbite za varstvo. Tudi to lahko storite, če želite.

Nimate denarja?

Saj sem vam rekel, da denar ni problem. Jasno, da vam ne morem obljubiti (razen,  ...
pismo se nadaljuje ...

globtourtopli

Dragi prijatelji – tole je pismo, ki sem ga pred leti napisal za turistično agencijo Globtour. Globtourja ni več, je pa od mrtvih vstalo moje pismo. Kaj pravite na tole?

Kot veste, sam zagovarjam to, da vidiš neko idejo in jo prirejeno uporabiš v svojem poslu. Nikoli pa nisem rekel, da lahko uporabimo isto reč. No, nisem nič hud, prej ponosen, da kakšen moj odličen tekst živi še danes. Kaj pa mislite vi? Še eno zanimivost si oglejte – cene namreč. Obroki so se v zadnjih časih (evro …), malce podražili.
 

Samo za ženske - ponovitev!
Seminarji
Komentarji:   1 17.11.2010

Samo za ženske - ponovitev!

VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti? Potem imam za vas dobro novico (preberite cel zapis).

podjetnica

Užalite gosta!
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 14.11.2010

Užalite gosta!

Lep pozdrav iz ZDA! In kratka marketinška lekcija o tem, da se da celo iz neprijaznosti narediti edinstveno prodajno predost. Pomembno je, da si drugačen, da se govori o tebi.

London
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 04.11.2010

London

Prejšnji teden sem bil v Londonu. Predaval sem na Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga. Kaj je o mojem predavanju zapisal marketinški super guru Drayton Bird, lahko preberete na njegovem blogu.

Če se želite udeležiti EADIM prihodnje leto, mi to sporočite. Za vas sem si izboril posebno ugodne pogoje. Res ugodne. Če vas zanima, mi pišite.

london1

Iz Londona sem svojim boljšim strankam poslal razglednico. Zakaj ne vsem strankam? Ker nimam toliko denarja, da bi pisal vsem. Marketinški lekciji? Lepo je, če s strankami pogosto komuniciramo, sploh če gre za prijateljsko, ne preveč prodajno usmerjeno komuniciranje. In druga lekcija – vse stranke niso enake, podjetniki moramo vedeti, v katere stranke se splača investirati več.

V Londonu sem šel tudi v Harrods. Tam je nakupovanje oziroma ogledovanje ponudbe res užitek. Našel sem tri »recesijske« izdelke, ki si jih moram nujno privoščiti.

london2

Najprej je tu avto za moja sinova. S pravim bencinskim motorjem. To bosta moja fanta vesela! Videti izraz na obrazih mojih sinov, ko bosta za božička dobila ta avto – neprecenljivo. :) Cena avta. Samo 9.499,00 funtov. David Beckham bi verjetno rekel, da je to res poceni.

london3

No, potem je tu izdelek zame. Našel sem res lep namizni nogomet. Si predstavljate face mojih frendov, ko jim povem, da sem za tole remek delo plačal samo 12.995 funtov? Če bi vsaj dali zaboj piva zraven.

london4

In še zadnji iz serije recesijskih izdelkov – čaj. Za kilogram čaja z zlatimi lističi boste plačali samo 2.000 funtov (2.298 evrov). To bodo prijatelji veseli, ko jih bova z ženo povabila na čaj!
Lekcija teh »recesijskih« izdelkov? Če prodajate nekaj, kar si ljudje (močno) želijo, cena ni pomembna. 

In še nekaj ... Vi ste zame še kako pomembni! Drug teden grem v ZDA. Če želite, da vam od tam pošljem razglednico, mi sporočite vaš naslov.
 

Banja Luka
Seminarji
Komentarji:   1 29.10.2010

Banja Luka

Kje sem bil prejšnji teden?

alesb1

Kot vidite, sem bil v Banja Luki.Delavnica Nemogoče je prišla tudi v Banja Luko. Kje bo 130. izvedba te marketinške delavnice, še ne vem. Razmišljam celo o tem, da bi bila 130. izvedba zadnja … Saj veste, zadnjo bi v trenutku napolnil. Za zadnji let s Concordom so šle karte za med. Omejena ponudba vedno dvigne povpraševanje in ceno. Ko zadnji vlak enkrat odpelje, je konec.

alesb2

Kot povsod drugod, smo se na delavnici Nemogoče veliko naučili in se zabavali.

alesb3

Že nekajkrat sem vam omenil, da so strokovnjaki, ki pridejo od daleč, bolj zanimivi za medije kot lokalni strokovnjaki. Vsaj 3 televizije so me prišle intervjuvat.

alesb4

Intervju za Pink TV. 

alesb5

Na delavnici Nemogoče je veliko skupinskega dela, seveda pa mora tudi voditelj povedati svoje. Pohvaliti moram Miroslava iz agencije Spektar, ki je vse odlično organiziral. Danes pa odhajam v London predavat na www.eadim.com.
S seboj imam 400 razglednic. Uganete, za kakšne razglednice gre?  

100% startup
Seminarji
Komentarji:   0 27.10.2010

100% startup

Letos je drugo leto zapovrstjo potekal podjetniški forum100% startup, ki je namenjen izključno ambicioznim podjetnikom z drznimi vizijami. Osrednja tema letošnjega foruma je bila Uspešno upravljanje ključnih področij startup podjetja, pri čemer je bil poudarek tako na tehnologijah in strategijah podjetja kot tudi marketinga, prodaje, financ in pridobivanja virov financiranja.

ales

Več kot 100 podjetnikov je bilo navdušenih nad dogodkom in izbranimi temami. Imel sem občutek, da so bili prisotni zelo zadovoljni tudi s predavatelji. Seveda sem predavanja poslušal tudi sam – saj veste, profesionalci vedno pridemo na svoje predavanje prezgodaj in ne oddidemo takoj po svojem predavanju. Odličen vtis sta name naredila predvsem Blaž Kos in Matej Kurent. Matej je predstavil izdelek, s katerim bodo osvojili svet. Več si o tem izdelku lahko preberete na njihovi spletni strani.

Ko me je Blaž Kos  pred publiko vprašal, kaj menim o tem izdelku, sem občinstvu zaupal marketinško formulo, po kateri je ta projekt nastal. Ker je to marketinški blog, bom seveda formulo zaupal tudi vam. Glasi pa se takole: »Izberite si izdelek ali storitev, ki gre zelo, zelo dobro v prodajo. Potem pa se nekako »prišlepajte« zraven. Primer inovacij, ki so uspele po tej formuli, so na primer vsi izobraževalni produkti (tečaji, knjige) za Microsoftove produkte, dodatki za priljubljene Crockse in seveda tudi kristalni podstavki za Iphone. Dragi moji, splača se izobraževati. Ne tolažite se z izgovori, tudi zato, ker so mnoga izobraževanja danes celo zastonj!
 

Samo za ženske!
Seminarji
Komentarji:   3 25.10.2010

Samo za ženske!

VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
(v Mariboru in Ljubljani)

Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti?

Potem imam za vas dobro novico.

Pomembno je, kako vprašate!
Marketing
Komentarji:   5 25.10.2010

Pomembno je, kako vprašate!

Zelo pomembno je, kaj svojim strankam rečete, kaj jim napišete. Malenkostna sprememba v besednjaku lahko pomeni veliko, zelo veliko dodatnih evrov. Dobro premislite, kako v resnici komunicirate s svojimi strankami. Premislite, kaj je cilj vašega komuniciranja, premislite, kaj želite s komuniciranjem doseči.

Predvsem pa premislite, ali bodo stranke razumele, kaj jim govorite, in ali je ENOSTAVNO narediti, kar od strank zahtevate.

Recimo, da zavarovalnica želi prepričati čim več svojih strank, da povečajo mesečni obrok, ki ga plačujejo za življenjsko zavarovanje. Recimo, da želijo vsaki stranki vzeti dva evra več na mesec. 24 evrov več na leto krat število strank … Hitro se nabere lepa vsota, mar ne?

Torej, če želite, da čim več strank vsak mesec vplača dodatna 2 evra, kako boste vprašali?

a) Če želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

b) Če ne želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

Beseda »ne« v tem primeru pomeni ogromno.

Na prvo ponudbo bi se verjetno odzvala okoli 2% strank.

Na drugo pa tudi.

Kje se nahaja Guru?
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 18.10.2010

Kje se nahaja Guru?

Prejšnji teden je izšla še četrta knjiga iz zbirke »Iz dnevnika marketinškega guruja«. In čisto novo knjigo sem odpeljal na izlet.

kjejeguru1

Uganete, kje je bila slika posneta?

kjejeguru2

Da bo malo lažje, prilagam še eno sliko. Sedaj ste verjetno uganili. Rešitev si lahko preberete v nadaljevanju tega zapisa.

Uspešni se učijo
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 12.10.2010

Uspešni se učijo

Berem novo številko revije Podjetnik. Na naslovni strani revije je slika naše stranke. Listam po reviji in vidim, da so vsi trije nominiranci za podjetnika leta 2010 tudi naše stranke. Morda pa to pomeni, da le obstaja korelacija med vlaganjem v znanje in uspehom v poslu?

Vsi trije nominiranci so bili na naših seminarjih, naročeni so bili na naš mesečnik, so kupci naših knjig, nekaterim med njimi sem svetoval. Moj zaključek? Uspešni investirajo vase, investirajo v znanje. Knjige, seminarji, svetovanje so bližnjice do uspeha! Skupna lastnost uspešnih ljudi je ta, da veliko berejo, se izobražujejo.

»Uspešni ljudje vseh poklicev porabijo ure in ure za učenje. Andres Segovia, Eric Clapton, Enrico Caruso, Luciano Pavarotti, Mary Pickford, Meryl Streep, Jack Dempsey, Mike Tyson, Sammy Baugh, Joe Montana pred nastopom štiri do šest ur vadijo. To se zdi večini ljudi pretirano. Toda oni so bili ali so svetovni prvaki v svojem poklicu!« Ziglar o prodaji  str. 15.
 

Slovenija - ZDA 2 : 2
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 07.10.2010

Slovenija - ZDA 2 : 2

Morda smo res majhni. Kaj bi šele bilo, če bi Američane premagali … :)

usa

Kakšno je vaše mnenje o tem oglasu? Mislite, da je sporočilo oglasa jasno? Kaj so nam bankirji s tem oglasom res želeli povedati?
Ah, saj je vseeno, pomembno je, da se v oglasu pojavlja beseda Slovenija.
 

100 top tržnikov - video
Seminarji
Komentarji:   0 06.10.2010

100 top tržnikov - video

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Ali pa sem. :)

100 top tržnikov - Radenci
Seminarji
Komentarji:   3 29.09.2010

100 top tržnikov - Radenci

Oglejte si nekaj fotografij z zaključnega vikenda Top 100 tržnikov. Prav vsi udeleženci pravijo, da je program presegel vsa njihova pričakovanja.
V kratkem bomo na posebni spletni strani in tudi na tem blogu objavili videomnenja večine udeležencev.
Že po treh mesecih imamo nekaj resničnih zgodb o uspehu. Ena izmed udeleženk je program začela brezposelna, danes (tri mesece pozneje) pa ima svoje podjetje, prve stranke in tudi zaposlila je prvo osebo!
Kar nekaj je takšnih, ki so iskali službo, sedaj pa se odločajo med tremi ponudbami …
O tem programu se bo še govorilo. Navdušen sem nad odlično povezanostjo udeležencev programa med seboj in s predavatelji. Več informacij o novi izvedbi programa Top 100 tržnikov bom objavil kmalu.
top1

gasilska

top2

Udeleženci so predstavljali svoje projekte. Včasih pomaga, če na prezentacijo priletiš s padalom. :)

top3

Se boste pridružili drugi generaciji Top 100 tržnikov?

top4

Nasmeh pove vse.

top5

Aleš Zaletel, soavtor projekta.

top8

Izobrazbena struktura udeležencev? Vse od srednje šole, do dvakratnega doktorja znanosti! Prav vsi moramo znati prodajati.

top6

Dobre ideje, projekti ...

top7

Čestitke vsem udeležencem, ki so se pravilno odločili, da je investiranje v dodatna znanja in veščine najboljša naložba.
 

Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 28.09.2010

Upravljanje s pričakovanji strank – 2.del

Ljudje ne maramo negotovosti. Med čakanjem na urgenci ali v zdravniški čakalnici, nas najbolj moti to, da ne vemo, kako dolgo bomo morali čakati.

Vozniki smo nestrpni, če ne vemo, kako dolgo bomo morali trpeti v koloni, ki je nastala zaradi dela na cesti.

Pri Rutarju vedo, da kupec nerad čaka na izdajo blaga. Zato lahko na vhodu v skladišče vidimo ta napis. Kar dobro.

rutar1

Sedaj pa poglejmo še podoben napis, ki sem ga poslikal pred desetimi leti v ZDA. Američani so za 10 minut hitrejši. Sicer za zamudo ne obljubljajo €10, so pa zato hitrejši.

rutar2
 

Še en odličen primer upravljanja s pričakovanji strank so ekrani na postajah mestnih avtobusov, ki prikazujejo, čez koliko minut pripelje naš avtobus.

Ali pa miniaturni zaslon na pralnem stroju, ki pokaže, čez koliko minut bo stroj opral. Podjetja čedalje bolje dojemajo, da je upravljanje s pričakovanji strank pomembno. Je pa moralo miniti kar nekaj časa, da so dojeli. Izdelovalci pralnih strojev so na primer rabili petdeset let, da so se spomnili stroju dodati uro …
 

Poplave in hitro marketinško ukrepanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 24.09.2010

Poplave in hitro marketinško ukrepanje

Oglas bo pritegnil pozornost, če v njem govorimo o stvareh, ki so tako ali tako že predmet pogovora. Prejšnji teden smo vsi govorili o poplavah.

bauhaus

Bauhaus časti z 10% popustom vse, ki so bili prizadeti v nedavnih poplavah. Primer hitrega odziva na dogajanje. V mnogih večjih podjetjih tako hitre reakcije niso sposobni. Saj veste, kolegiji, prelaganje odgovornosti, čakanje na odgovorne osebe ali pa se enostavno nihče ne spomni.

milo

Primer hitre reakcije ob izbruhu svinjske gripe pa je tale ameriški oglas (Swine Flu: What You Can Do To Stay Healthy). Podjetje, ki prodaja milo za roke, je takoj začelo oglaševati svoje milo kot izdelek, ki pomaga v boju proti gripi. V svojih oglasih se vključite v pogovor, ki poteka med ljudmi, in zanesljivo boste vzbudili pozornost. 
 

Webinar z Draytonom Birdom
Seminarji
Komentarji:   0 23.09.2010

Webinar z Draytonom Birdom

Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga (EADIM), ki jo je leta 2007 ustanovil Drayton Bird, med predavatelje vabi elitne marketinške strokovnjake z vsega sveta in vesel sem, da bom predaval tudi letos oktobra v Londonu.

Drayton Bird je za vas pripravil brezpčen webinar. Če vas zanima direktni marketing, se vam splača prijaviti. Mislim, da bo webinar na voljo še ta teden, morda še naslednji teden, vsak dan ob 15.00. Prijavite se! 

Bob dneva
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 23.09.2010

Bob dneva

Tale stavek iz moje kolumne v Večeru, je postal "Bob dneva":

"Namesto da bi se Anja in Lucija, ki sicer sedita v sosednjih pisarnah, srečali ob kavici in se dogovorili, kako naprej s projektom X, si raje napišeta dvajset mailov. Na koncu sta skregani, projekt obstane."

Celo kolumno lahko preberete s klikom na ta link.

Kdo pozna ravnateljico?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 17.09.2010

Kdo pozna ravnateljico?

Na križarjenju po Karibskih otokih, smo vedno, tudi če je križarjenje trajalo samo teden dni, vsi potniki spoznali kapitana. Čeprav je na križarkah običajno okoli tri tisoč potnikov, se je kapitan potrudil in se pri večerji predstavil čisto vsakemu omizju! Enako velja za ostalo osebje. Po imenu sem poznal svojega natakarja, pomočnika natakarja, sobarico.

Moj starejši sin hodi v 3. razred, jaz pa še vedno ne vem, kako izgleda njegova ravnateljica. Priznam, da ne hodim na roditeljske sestanke, pridem pa kdaj pa kdaj na kakšno sinovo tekmo ali predstavo … Moja žena sicer hodi na roditeljske sestanke, a tudi ona ne pozna gospe ravnateljice. Tudi kuharic, snažilk, hišnika in gospoda, ki zjutraj prijazno pazi na otroke, da varno prečkajo cesto, ne poznamo.

Mar ne bi bilo lepo, če bi nam ravnateljica svojo ekipo (in sebe) enkrat predstavila?

Podobno velja za podjetja. Posel delamo ljudje in če se bomo potrudili, da bodo stranke spoznale našo ekipo, se bo zgodilo nekaj zelo zanimivega in tudi dobičkonosnega. Manj bo pritožb, več bo priporočil, večja bo zvestoba strank …

Ne glede na to, v katerem poslu ste, pokažite, predstavite se svojim strankam. Sebi in strankam boste tako olajšali delo.

Kaj delajo vaše stranke, medtem ko čakajo?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 16.09.2010

Kaj delajo vaše stranke, medtem ko čakajo?

adobe

Včeraj sem bil prisiljen posodobiti svoj Adobe Reader. Medtem ko sem čakal, da se nova programska oprema naloži na računalnik, mi je računalnik »prodal« dodatno programsko opremo. Brezplačno sem si naložil še bralnik za The New York Times.

Programerji so čas, ko bi sicer uporabnik bolščal v ekran in nervozno čakal, da se posodobitev končno naloži, izkoristili za dodatno prodajo. Pametno.

V vsakem poslu se kdaj pa kdaj zgodi, da stranke na nekaj čakajo. Ta čas se da izkoristiti za dodatno prodajo ali dodatno izobraževanje strank.

Nekaj primerov:

- v lekarnah nam, medtem ko čakamo v vrsti, na zaslonu vrtijo oglase za zdravila;

- v turistični agenciji nas, medtem ko čakamo, posedejo na kavč in nam dajo v roke katalog;

- pri frizerju nas med čakanjem zaposlijo z branjem revij;

- na bencinski črpalki lahko med polnjenjem goriva preberemo oglas na ročki za točenje goriva …

Nauk?

Dobro premislite, čez kakšen postopek gre vaša stranka. Potem pa postopku primerno storite vse, da se bo stranka »med obdelavo« dobro počutila, da ji ne bo dolgčas. In ne bodite sramežljivi – poskusite ji prodati še kaj!
 

Svarilo
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.09.2010

Svarilo

svarilo

Ko sem zadnjič kolesaril po Gorenjskem, sem na hiši ob cesti zagledal tale napis. Dober marketing.

Iz sporočila je razvidno, česa ne smemo početi, kolikšna je zagrožena kazen, vidi pa se tudi, kdo je avtor sporočila.

Se strinjate, da iz mnogih današnji oglasov, ponudb, letakov, sporočil … sploh ni natančno jasno, kaj nam želijo povedati, kaj moramo narediti?
 

Webinar za vas
Seminarji
Komentarji:   0 14.09.2010

Webinar za vas

Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga (EADIM), ki jo je leta 2007 ustanovil Drayton Bird, med predavatelje vabi elitne marketinške strokovnjake z vsega sveta in vesel sem, da bom predaval tudi letos oktobra v Londonu.

Akademija je letos pripravila številne izboljšave in zato prireja brezplačni webinar, ki bo v sredo, 6. oktobra 2010, ob 10:30.

Na webinarju boste lahko slišali Draytona Birda, belgijskega strokovnjaka za e-mail marketing Michaela Leanderja in študenta EADIM Michaela Trigga. Poleg navdiha boste dobili tudi vse informacije o šolanju na EADIM. Za več podatkov in za brezplačno registracijo kliknite tukaj.

V želji, da se »srečamo« na webinarju in pozneje tudi na Akademiji EADIM v Londonu, vas lepo pozdravljam, Če se boste prijavili na EADIM, bomo za vas uredili boljše vpisne pogoje.
 

Gurujevo novo obuvalo
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 09.09.2010

Gurujevo novo obuvalo

Tole obuvalo sem dobil za rojstni dan. Podarila mi ga je osebna trenerka Brigita, vodja Studia OZ , ki je tudi ena izmed udeleženk programa 100 Top tržnikov. Zares bom obuvalo preizkusil med 15. in 19. septembrom, ko bom s skupino 27 podjetnikov na marketinškem križarjenju po dalmatinskih otokih.

Kako lahko kdo pride na tako noro idejo?

Zadeva je dokaj enostavna. Kreativnost namreč ni povezana s pijačo ali opojnimi drogami. Kreativnost je trdo delo. In imeti morate sistem.

Ideje ne pridejo same od sebe, še posebej ne tiste dobičkonosne. O tem, kako do novih, dobičkonosnih idej, bom predaval 21. septembra.

Izumitelji tega obuvala so si za zgled vzeli rokavico. In si rekli, “kdo pravi, da so samo rokavice lahko na 5 prstov? Zakaj ne bi naredili tudi čevlja, v katerem ima vsak prst svoj prostor?” Seveda so si postavili še nekaj drugih vprašanj in našli prave odgovore.
 

Dan pohlepa
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 08.09.2010

Dan pohlepa

Sem šel z ženo po ene športne copate. Mislil sem, da bova prišla iz trgovine v nekaj minutah. Ampak sva se v Hervisu oglasila ravno na dan, ko so imeli nek popust, kupone, razprodajo …

V vsaki vrsti je bilo vsaj 50 ljudi. Vsi so čakali skoraj uro, da so lahko kupili nekaj, česar nujno ne potrebujejo. Ampak, ker je bilo ugodno, so kupili in tudi čakali so.

hervis1

Popust, akcija, ugodno … Vse te so še vedno čarobne marketinške besede. Tudi v času recesije. Ljudje smo takšna čudna bitja, da nas materialne stvari privlačijo. Močno si želimo dobiti nekaj ceneje, bolj ugodno kot drugi. Zelo nas privlači gneča. Če je gneča, potem se očitno splača čakati, dajmo, postavimo se v vrsto tudi mi.

hervis2

Gneče niti ni tako težko ustvariti, saj imamo čarobne beside, kot so zastonj in popust. Umetnost je ustvariti gnečo brez teh besed. Umetnost je ustvariti gnečo in pri tem še zaslužiti.

Veste, kaj pomaga? Prvi izmed marketinških P - Produk (izdelek). Če imamo odličen izdelek, bo gneča tudi brez popustov. Primer? Recimo vrsta čakajočih na Iphone … Celo več so pripravljeni plačati, kot je uradna cena …

Da, dragi moji, v prodaji res pomaga, če imaš odličen izdelek ali odlično storitev. Preveč podjetij računa na marketinške trike, namesto da bi se lotili tistega, zaradi česar so v poslu. Vsi, ki se ukvarjamo s poslom, moramo najprej narediti naslednje: izboljšati moramo svoj izdelek, svojo storitev. Potem dodamo še kakšen marketinški trik in policija nas bo morala varovati pred velikim navalom strank. 

Majoneza brez jajc
Marketing
Komentarji:   7 25.08.2010

Majoneza brez jajc

Joe Sugarman v svoji knjigi Sprožilci pravi, da je ena izmed pomembnih tehnik, ki jih je uporabljal v prodajnih pismih in oglasih, tehnika »povezovanje«. V osnovi gre za povezovanje potrošnikovega obstoječega znanja z razumevanjem izdelka ali storitve, ki ga ali jo podjetje prodaja.

majoneza

Ko sem včeraj v trgovini zagledal majonezo, ki ne vsebuje jajc, sem se spomnil na marketinško tehniko povezovanja. Majoneza, ki ni narejena iz jajc, seveda ni majoneza. Vsaj zame ne. Vendar kako pojasniti kupcem, za kakšno vrsto hrane gre, ne da uporabimo ime majoneza?

Saj gre za nekaj, kar izgleda podobno in se je na podoben način. In potem to pač poimenujete brezjajčna majoneza.

Še nekaj Joevih uspešnih prodaj s pomočjo tehnike povezovanja:

- daljinski upravljalec za vžig avtomobila je poimenoval »Mafijski avtomobilski izum«. Kupci so si predstavljali, kako takšen daljinec lahko reši življenje mafijskemu šefu, ki so mu pod avto podtaknili bombo, ki se sproži ob vžigu avtomobila

- v oglasu za detektor dima je uporabil besedo »nos«. Govoril je o nosu, ki mirno visi na sobnem stropu in vsakič, ko zavoha dim, seveda sproži alarm

- ko je prodajal dodatke za gorivo, je govoril o »vitaminih za vaš avto«.

Vam pride na misel kakšen slovenski primer uporabe tehnike povezovanja v oglaševanju?

"Katja in Jure sta šokirana."
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 29.07.2010

"Katja in Jure sta šokirana."

Katja in Jure Bricman sta šokirana, pišejo v včerajšnji Lady. Ker nepridipravi ponarejajo njune skodelice. V Lady so tej šokantni novici namenili celo stran. Oglasna stran po ceniku v Lady sicer stane €.3.900. Seveda pa ta objava nikakor ni oglas. Gre za pomembno novico.

Vsi, ki se ukvarjamo z marketingom, vemo, da je članek veliko bolj učinkovit kot oglas.

katja

Nauk za podjetnike? Če boste imeli novico vredno objave, če se boste malo vrteli okoli novinarjev in urednikov, vam to lahko prinese veliko denarja. Blagovne znamke se ne zgradi z oglaševanjem, temveč s publiciteto.

Publiciteta je običajno skoraj brezplačna. Seveda se spodobi, da se novinarjem in urednikom zahvalite … :)

Vsi, ki prodajate izdelke in storitve, pomislite, kako boste prišli do objav v medijih. Zavedati se morate, da je morda 10% objav v časopisih, ali na TV delo novinarjev. Vse ostalo so oglasi, prepisane novice različnih svetovnih agencij in prispevki, ki jih na takšen ali drugačen način v medije lansirajo podjetja in posamezniki.

Še eno vprašanje za bralce mojega bloga, ki razmišljajo s svojo glavo. Kaj mislite, koliko novinarjev sodeluje pri pripravi tedenske številke Lady in Nove? In še malo bolj zapleteno vprašanje, koliko novinarjev napiše članke za eno številko Dela ali Dnevnika?
 

na vrh