Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti! - 2. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 16.04.2011

Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti! - 2. oddaja

vaskanal2

Posnetek moje druge oddaje na televiziji Vaš kanal lahko vidite, če kliknete na "Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!"

Večina pravi, da je boljša od prve, pravijo, da je dobra oddaja. Kaj pa vi mislite?

Nas je res 400.000?
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 22.03.2011

Nas je res 400.000?

neisha

Neisha pravi, da nas je že več kot 400.000. Snovalci tega plakata se zavedajo, da ljudje, če imamo na izbiro polno ali prazno restavracijo, izberemo polno. Radi namreč delamo tisto, kar dela večina. Če imajo vsi mobilni telefon, ga moram imeti tudi jaz, si misli povprečen človek. Če imajo vsi sosedi nov ploščat televizor, ga moram imeti tudi jaz …

Če vstopite v učilnico in tam vsi stojijo, boste stali tudi vi, če večina sedi, se boste usedli tudi vi. Če vsi pred vami v koloni vozijo 80 kilometrov na uro, omejitev pa je 60 km/h, boste vozili 80 tudi vi.

Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi. Nekako si mislimo, da imamo dovoljenje delati tisto, kar itak vsi počnejo. V mnogih državah je podkupovanje nacionalni šport. Vsi vedo, da to ni prav, ampak vseeno sodelujejo, ker se pri njih pač tako dela. Zakaj so nekateri politiki podkupljivi? Verjetno zato, ker mislijo, da so tako ali tako vsi politiki podkupljivi. Ne, ne nikogar konkretnega nimam v mislih … :)

Petrol nam s tem plakatom sporoča, da je z nami nekaj narobe, če se še nismo pridružili 400.000 Slovencem, ki zlato kartico imajo. Mislim, da je sporočilo učinkovito.

Bega me samo nekaj … Na zadnjih dveh seminarjih sem udeležence vprašal, ali imajo zlato Petrolovo kartico, in samo 10 % prisotnih je dvignilo roko. Priznam, test ni statistično zanesljiv, vendar bi pričakoval, da bo vsaj 30 % ljudi dvignilo roko. Saj veste, otrok ni bilo na mojem seminarju, babic tudi ne, v vsaki družini verjetno nimajo treh kartic … Tako da se mi zdi številka visoka.

Številka 400.000 pa ima z marketiškega stališča še eno napako. Veliko verjetneje bi zvenelo 395.400. Zakaj? Številke, ki niso zaokrožene, sporočajo, da je nekdo res preštel, izmeril, okrogle številke pa pogosto radi razumemo kot zaokrožanje, nenatančnost, pretiravanje …

Že imate zlato Petrol kartico?
 

Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 09.03.2011

Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!

Danes ob 20.30 na TV Vaš kanal.

lisactv

Poglejte in prosim povejte, kaj naj v prihodnjih oddajah izboljšam.

Posnetek oddaje lahko vidite, če kliknete na "Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!"

Kdaj, kje in kako oglaševati?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 07.03.2011

Kdaj, kje in kako oglaševati?

Odgovor na zgornje vprašanje je vsaj teoretično preprost.
Kdaj? Takrat, kadar lahko poveste kaj novega, pametnega.
Kje? V mediju, ki doseže vaše potencialne kupce. Pomaga, če je cena oglasa takšna, da se vam vse skupaj splača.
Kako? Če že oglašujete, poskrbite, da bodo videli ravno vaš oglas. Skratka, poskrbite, da vas bodo (praktično vsi) opazili.

lipica

Današnja nalepka, ki smo jo opazili praktično vsi naročniki in kupci časopisa Delo, je primer dobrega oglasa. Zakaj?

  • Ker oglaševalec oglašuje prireditev, ki se bo zgodila že čez nekaj dni. Lahko torej povedo nekaj novega; gre za informacijo in to je pomembno!
  • Ker oglašujejo v mediju, ki ga bere veliko njihovih potencialnih strank.
  • Ker so šli v oglasno akcijo po sistemu – »Če že oglašujemo, oglašujmo tako, da našega oglasa ne bo mogoče spregledati.« Ker so vezali njihovo sporočilo na aktualni dogodek – dan žena.    

Bo vse skupaj delovalo, se bo izplačalo? Ne vem. Ne vem namreč, koliko so za oglas plačali. V oglaševanju velja pravilo, da se čisto vsak oglas splača – če ga kupimo za pravo ceno. :)

No, že v kratkem bo jasno, ali je celotna akcija z lipicanci v Stožicah uspela. Če bo dovolj ljudi kupilo vstopnico, če bodo stroški promocije, oglaševanja in izvedbe nižji od prihodkov, lahko rečemo, da je akcija uspela.
Marketing prireditev je zelo neizprosna stvar. Dan po dogodku je vse jasno … Izgovorov v slogu »Smo pa nekaj naredili za blagovno znamko,, noče nihče poslušati. Cilj prireditev, koncertov je polna dvorana, poln žep in seveda na prvem mestu zadovoljni kupci.

Televizija Vaša kanal - intervju z Alešem Liscem
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 22.02.2011

Televizija Vaša kanal - intervju z Alešem Liscem

vaskanal

Posnetek včerajšnjega intervjuja na TV Vaš kanal.

Sem kaj pametnega povedal? :)

Največji marketinški seminar 2011
Seminarji
Komentarji:   0 21.02.2011

Največji marketinški seminar 2011

Za nami je prva izvedba največjega marketinškega seminarja.

Udeleženci pravijo, da je bilo odlično. Televizija Vaš kanal je vse posnela.

V nadaljevanju, na tej strani in podstraneh, pa lahko pogledate nekaj odličnih fotografij, ki jih je posnela Klavdija Žitnik.

toyota01

Dvorana je bila polna, udeleženci so z veseljem dvigali roke, sodelovali!

toyota02

Denis Avdić je poskrbel za smeh, meni pa je podaril majico, ki se je ne upa obleči niti Chuck Norris!

toyota03

Po kosilu je na vprašanja občinstva odgovarjalo pet ekspertov.

3D film - vabilo na največji seminar
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 16.02.2011

3D film - vabilo na največji seminar

Koliko časa še, da bomo gledali le še tridimenzionalne filme?

Čas hitro teče in napredek človeštva je neverjeten.

Če želimo hoditi v koraku s časom – in v poslu je to nujno – moramo spremljati novosti. Še bolje pa je biti v vodstvu in kreirati novosti.
Z ekipo, ki obvlada vse, kar je v zvezi s 3D tehnologijami, smo za vas posneli kratek 3D posnetek!

Zakaj?

Iz dveh razlogov. 

Prvič; seveda želimo pritegniti vašo pozornost. Vse, kar je novo, drugačno ali presenetljivo, vzbuja pozornost. Vzbuditi pozornost pa je danes težko.

In drugič; ker vam želimo pokazati uporabno vrednost 3D tehnologije. Danes že lahko fotografiramo, tiskamo, snemamo in gledamo filme v 3D tehnologiji. James Bond in njegove igračke so že tukaj! 

To pa še ni vse. 

Če boste želeli in če se boste prijavili na eno izmed treh predavanj Največjega marketinškega seminarja 2011  pod pokroviteljstvom Toyote, vam bomo izdelali 3D portret brezplačno. 

Mini 3D portret, kot ga držim v roki na posnetku, za udeležence Toyotinih seminarjev brezplačno! Navodila za izdelavo vašega 3D portreta boste našli tukaj. Poglejte video, za boljši ogled morate uporabiti očala za ogled 3D anaglifskih filmov. Potem pa na tej spletni strani naložite svoje fotografije in izdelali vam bomo portret. 

Sporočite mi, prosim, kaj si mislite o filmčku!  

Za izdelavo fotorealističnih tridimenzionalnih modelov obrazov iz digitalnih fotografij je poskrbelo podjetje XLAB d.o.o. s tehnologijo PHOV, 3D skeniranje je z Artec skenerjem izvedlo podjetje IB-PROCADD d.o.o., 3D predmeti pa so natisnjeni z barvnimi 3D tiskalniki Z Corporation, prav tako v podjetju IB-PROCADD d.o.o. Film je v tridimenzionalni tehniki posnela režiserka Rahela Jagrič v sodelovanju s Studiem FOS in Stereoskopskim društvom Ljubljana.
 

Burger, da te kap!
Marketing
Komentarji:   3 30.01.2011

Burger, da te kap!

Če želiš, da te opazijo, moraš biti drugačen. Črn ali bel. Nikoli siv! V času, ko vsi govorijo o zdravi prehrani, odlično uspeva veriga restavracij z imenom, ki pove vse »HeartAttackGrill.com«.

Že dolgo trdim, da je ena od poti do uspeha v poslu tudi izbira obratne smeri: če vsi hitijo na levo, vi zavijte desno. Naredite nekaj drugače kot vsi drugi. V tej restavraciji so šli tako daleč, da pri njih vsi, ki tehtajo nad 350 funtov (158 kg), jedo zastonj. Hranjenje teh debeluhov je marketinško gledano minimalen strošek, prinaša pa dodatno brezplačno publiciteto.

Poglejte si njihov najnovejši video. In se zabavajte. Lekcija je vsekakor poučna. Če si upaš, imaš veliko možnosti za uspeh.

Koncept – filozofija, ki jo na nek način prodaja ta restavracija, je uporništvo. Če vsi pridigajo o zdravi hrani, mi delamo obratno. In koncept uporništva, vsaj pri manjši skupini ljudi, vedno naleti na plodna tla.

Pa ne obsojajte preveč te verige restavracij. Dokler država služi s prodajo cigaret, dokler država s subvencijami podpira kmete, ki na nekaj kvadratnih metrih »pridelajo« na tisoče piščancev letno … do takrat si lahko na svojo odgovornost privoščite tudi kakšen burger, da te kap.

Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu
Direktni marketing
Komentarji:   0 30.01.2011

Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu

Poleg mene stojita Drayton Bird in Ken McCarthy.

drayton_ken

Drayton je človek, »ki o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu,« je izjavil David Ogilvy. Ken McCarthy pa je eden od pionirjev internetnega marketinga. Ken je bil prvi na svetu, ki je organiziral seminar o marketingu na internetu – že leta 1994.

Včeraj sta se Ken in Drayton pogovarjala po telefonu. O marketingu. Če želite, lahko njun pogovor slišite tukaj.

Ena izmed tem, ki sta se jih lotila Ken in Drayton, je bila, kateri medij uporabiti, kateri medij deluje najbolje … Draytonov odgovor je zanimiv, naredil je primerjavo med vojsko in marketingom. Če uporabljate en sam medij, je tako, kot bi imeli vojsko, v kateri deluje samo topništvo …

Sicer pa res prisluhnite pogovoru, veliko se boste naučili.

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
Dobre knjige
Komentarji:   4 19.01.2011

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

Dan S. Kennedy je napisal knjigo o uporabi humorja v prodaji. Predvsem govori o tem, kdaj in kako uporabljati humor v poslovnih prezentacijah pa tudi pri pisanju ponudb, knjig …

dank

Zakaj bi potencialne stranke sploh želeli nasmejati? Ker potem kupijo več. Enostavno in preverjeno. Dolgčas slabo prodaja, smeh pa ni dolgočasen. Če stranko nasmejimo, imamo njeno pozornost, kar poveča verjetnost prodaje.

Nekaj kratkih poudarkov iz knjige:

Laboratorij direktnega marketinga z Draytonom Birdom
Seminarji
Komentarji:   0 16.01.2011

Laboratorij direktnega marketinga z Draytonom Birdom

Drayton Bird, eden največjih svetovnih strokovnjakov direktnega marketinga, bo po sodelovanju na Največjem marketinškem seminarju ostal v Ljubljani tudi 18. februarja s prav posebnim namenom.

Laboratorij direktnega marketinga!

Kaj se bo v laboratoriju dogajalo?

Po 90-minutnem uvodnem predavanju, na katerem bo Drayton govoril o izbrani temi direktnega marketinga, se bo 5 udeležencev usedlo na vroči stol, Drayton pa bo pred vsemi obravnaval njihove konkretne marketinške primere - dileme, vprašanja, težave, izzive, priložnosti, možnosti itn. - s katerimi se bo že vnaprej seznanil in se nanje dobro pripravil.

Vi pa boste lahko srkali in uporabili znanje britanskega strokovnjaka s skoraj petdesetletnimi izkušnjami na področju direktnega marketinga. Bird se že vse življenje ukvarja z direktnim marketingom, je odličen pisec prodajnih besedil, dolga leta je bil predsednik največje agencije za direktni marketing Ogilvy and Mother Direct, v zadnjem času vodi svojo marketinško agencijo Drayton Bird Partnership in je dekan evropske Akademije za direktni marketing EADIM s sedežem v Londonu. Še vedno rad potuje po svetu in predava o marketingu, na željo slovenskih udeležencev njegovih predavanj pa smo ga v Ljubljano povabili že tretjič.

Svoja marketinška vprašanja bodo lahko postavili tudi ostali udeleženci laboratorija, prednost bodo imeli tisti, ki bodo vprašanja poslali vnaprej, da jih bomo lahko Draytonu pravočasno prevedli.

Število udeležencev laboratorija je omejeno na 60, samo 5 udeležencev pa bo z laboratorija odneslo tudi celovito rešitev za svoj marketinški izziv.

Pogoj za sodelovanje je znanje angleškega jezika in bodisi močna želja po iskanju rešitve marketinškega izziva skupaj z Draytonom Birdom bodisi samo želja po poslušanju in učenju od strokovnjaka z izjemnim poznavanjem direktnega marketinga.

"Drayton Bird o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu." (David Ogilvy)

Nogometni stadion se imenuje Lisac&Lisac!
Obujamo spomine
Komentarji:   0 16.01.2011

Nogometni stadion se imenuje Lisac&Lisac!

Leta 2006 sem na tem mestu zapisal: "Sanjal sem, da se novi ljubljanski stadion imenuje »Nogometna arena Lisac&Lisac«. Za takšno poimenovanje sem plačal 20 milijonov tolarjev ..."

Celoten zapis si lahko ogledate tukaj. Ne, ni potrebno biti kakšen hud prerok, da vidiš v prihodnost, samo opazovati moraš kaj se dodaja okoli tebe.

Outernet
Dobre knjige
Komentarji:   0 14.01.2011

Outernet

Brata Žižek sta napisala odlično knjigo. Naslov knjige je Outernet, seveda pa govori o internetu. Ker ima več kot 300 strani, vam v tem kratkem povzetku ne morem napisati več kot samo mnenja o knjigi. 

zizek

Če preberete to knjigo, boste dobili odličen vpogled v to, kaj internet sploh je in kaj se dogaja. Posebno vrednost dajejo knjigi citati. Praktično na vsaki drugi strani je citat kakšne znane osebnosti. Že sama zbirka citatov je impresivna. Če preberete to knjigo, lahko mirno ne preberete 30 drugih knjig na to temo. Lepo, da imamo Slovenci takšno knjigo.

Pomembno je glavno sporočilo, ideja knjige. Danes lahko govorimo o Outernetu. Če želimo biti uspešni na internetu, moramo v poslovni model vključiti vse medije, tudi stare dobre klasične medije. In obratno … tudi stara dobra klasična trgovina danes brez interneta ne bo uspešna.

V drugem delu knjige je tudi veliko »mesa«, tj. praktičnih nasvetov za vse, ki želijo uspeti s pomočjo interneta. Žižka enostavno pojasnita mnoge pojme, ki se na spletu pojavljajo, pa morda zanje ne veste, kaj natančno pomenijo. Knjiga ni zgolj za enkratno branje, temveč gre bolj za priročnik, h kateremu se večkrat vračaš. Citate sem pa že omenil …

Končna ocena? S knjigo sta Žižka še enkrat dokazala svojo izjemno načitanost. Dokazala sta, da se na svoje področje spoznata. In če pri kakšnem projektu potrebujete nasvet strokovnjaka, boste po branju te knjige pomislili na Žižka. Ja, eden od ciljev vsake knjige je še dodatno povečati kredibilnost avtorjev. Njuna knjiga ta cilj nedvomno izpolnjuje.

Direktni marketing je prava marketinška pravljica
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 10.01.2011

Direktni marketing je prava marketinška pravljica

V Dnevniku so prejšnji teden objavili tale članek.

dnevnik

Za vas sem ga shranil na tej povezavi.

Bankirji ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 07.01.2011

Bankirji ...

Iz banke so mi včeraj poslali zanimivo obvestilo. Poslali so mi slovar. Da se bomo sedaj bolje razumeli. :) Očitno je bankirje nekdo prisilil, v uporabo malenkost bolj normalnih in razumljivih izrazov.

Pred tem so uporabljali izraze, ki so jih razumeli le oni sami. Dokaj tipično za panoge, ki se postavljajo nad stranke (zdravstvo, odvetniki, upravniki stavb, elektro podjetja, zavarovalnice, banke,  itd.) je, da namerno uporabljajo nerazumljive izraze. Saj veste, nevedne stranke je lažje žejne prepeljati čez vodo. 

Oglejte si nov slovarček, ki sem ga včeraj prejel od banke:

• Nalogodajalec >> Plačnik
• Banka nalogodajalca >> Banka plačnika
• Referenca nalogodajalca >> Referenca plačnika
• Upravičenec >> Prejemnik
• Banka upravičenca >> Banka prejemnika
• Fizična oseba >> Potrošnik
• Nakazilo >> Plačilo
• Nakazilo v tujino >> Plačilo v tujino
• Podatki o nakazilu >> Podatki o plačilu
• Imetnik računa >> Uporabnik računa
• Podatki o nakazilu >> Podatki o plačilu
• Obvestilo o prilivu iz tujine – VP60 >> Obvestilo o prilivu – VP60
• Obrazec Prenos sredstev >> Splošni nalog v tuji valuti v domovini
• Plačilni promet v domovini >> Plačila v domovini
• Plačilni promet s tujino >> Čezmejna plačila
• Plačilni promet izven domovine >> Plačila izven domovine
 

No dragi moji, kaj pravite na tole?

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs
Dobre knjige
Komentarji:   3 07.01.2011

The Presentaniton Secrets of Steve Jobs

Poslovne prezentacije so pomemben medij, s katerim lahko podjetje poveča prodajo, uveljavi svojo blagovno znamko. Steve Jobs je zaslovel s svojimi karizmatičnimi nekonvencionalnimi nastopi. Steve Jobs z odra predvsem prodaja, namen njegovih govorov je prodati!

stevejobs

Garmine Gallo je avtor knjige, ki govori o prezentacijskih skrivnostih Stevea Jobsa. Najprej čestitke avtorju za odlično idejo. Če bi avtor v knjigo zapisal vse nasvete o poslovnih prezentacijah, pa obenem ne bi omenil Steva Jobsa, knjiga ne bi bila bestseller. Marketinški nauk? Če sami niste znana blagovna znamka, se »prišlepajte« na nekoga, ki to je.

Da se razumemo, knjiga je odlična. Res pa je, da ne bi nikoli prišla v moje roke, če ne bi bil na naslovnici Steve Jobs.

Kaj sem si izpisal iz knjige:

  • Poslovna prezentacija naj ne vsebuje več kot tri glavne točke, tri glavna sporočila. Ljudje si enostavno nismo sposobni zapomniti več kot treh stvari.
  • Po desetih minutah vsakemu občinstvu pade koncentracija, prezentacijo moramo strukturirati tako, da imamo vsaj vsakih 10 minut nekaj močnega, nekaj kar občinstvo zbudi.
  • Prezentacija bo uspešna, samo če verjamemo v izdelek ali storitev, ki jo prodajamo. Samo če smo pri stvari s strastjo. Strast je ključna za uspeh prezentacije.
  • Nikoli ne načrtujte prezentacije s pomočjo power pointa. To pride na koncu, najprej moramo načrt za prezentacijo narediti na majhnem koščku papirja.
  • Vsaka prezentacija mora vsebovati zgodbo.
  • Del dobre prezentacije je tudi zgodba o sovražniku. Saj veste Steve Jobs vedno pokaže na velikega sovražnika. Če pokažete, da imate z občinstvom skupnega »sovražnika«, boste prodali več.
  • Uporabljate kratke stavke! Uporabljajte kratke močne stavke, takšne kot bi jih napisali na twitter ali SMS sporočilo.

In še ena izmed statistik iz knjige. Primerjava prezentacij Steva Jobsa in Billa Gatesa. Oba sta govorila na isti konferenci … Povprečni Stevov stavek je vseboval 10,5 besede, povprečni stavek Bila Gatesa pa 21,6 besede. 2,9% Stevovih besed je bilo težkih, 5,11% Billovih besed je bilo težkih za razumevanje.

Toliko na kratko. Knjiga je vsekakor vredna branja. V naslednjih tednih bom na tem mestu objavil še nekaj kratkih povzetkov knjig, ki se ukvarjajo s poslovno retoriko, poslovnimi predstavitvami. Konec januarja pa izide moja knjiga na to temo.

Poglejte tale poučen video - Steve Jobs v akciji in pojasnila avtorja knjige!

Stand Up komik leta
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 06.01.2011

Stand Up komik leta

Eno neumnost sem naredil ... Prijavil sem se na natečaj za Stand Up komika leta ... Poglejte video, ki sem ga naložil na njihovo stran. Po tem videu, me bo kakšen komik počakal kje v temi. V vojski (JNA jasno) bi rekli, da Liscu sigurno "sleduje čebovanje" ... Zdaj je, kar je ...:)
 

Novoletni cilji – zakaj jih je tako težko uresničiti?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 05.01.2011

Novoletni cilji – zakaj jih je tako težko uresničiti?

Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni?

Ker je veliko lažje in bolj udobno gledati televizijo kot se potiti v fitnesu!

Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko bolj enostavno nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.

Kaj torej storiti, da se bodo cilji res uresničili?

Pomagajo tri stvari?

1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.

Moj znanec je shujšal za 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?

Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je tudi naznanil, da bo shujšal 10 kilogramov. In oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Poti nazaj ni bilo … :)

Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vsa vodi k uresničitvi ciljev. Ja, brez akcije ne bo nič.

Aja, še ena pomembna zadeva …

Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, mar ne? Nobene posebne težave z motivacijo … Veste, zakaj nihče nima težav s tem, da bi se motiviral k umivanju zob?

Ker je to ritual, na katerega smo se navadili!

Vse, kar postane ritual, je tako lahko kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v vašem osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual?

Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! To je to. Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, samo po sebi umevna, tako kot umivanje zob.

Veliko uresničenih ciljev v letu 2011 vam želim.

100 top tržnikov - druga generacija
Seminarji
Komentarji:   0 03.01.2011

100 top tržnikov - druga generacija

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili. Brezplačna predstavitev programa za drugo generacijo programa 100 top tržnikov bo 12. januarja ob 17.00 uri v Tehnološkem parku v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate v letu 2011 visoke cilje!

V letu 2011 bo vse drugače!
Dnevnik guruja
Komentarji:   71 29.12.2010

V letu 2011 bo vse drugače!

Ste si tudi vi zastavili nove cilje za leto 2011?
Kaj ste si zaželeli za naslednje leto? Bolje rečeno, kakšne cilje ste si zastavili? Saj veste, želje, ki nimajo roka, do kdaj jih boste uresničili, ostanejo samo želje.
Rok je zelo, zelo pomembna zadeva … Če naše mame ne bi imele roka, nas verjetno ne bi bilo na tem svetu ...

Torej, dragi moji, kakšni so vaši cilji za leto 2011?

Če boste na kratko opisali svoje poslovne, lahko pa tudi osebne cilje, v komentar na blogu marketinškega guruja, se bo zgodilo nekaj izjemnega:

1. Dramatično boste povečali verjetnost, da boste cilje uresničili. Cilji, ki so zapisani in javno objavljeni, se pogosteje uresničijo. Ko boste cilje zapisali in jih objavili na mojem blogu, boste povečali verjetnost za uresničitev.

2. Med vse, ki boste sodelovali, bomo razdelili 5 seminarjev na DVD-jih po vaši izbiri. Na voljo pa bo še neznano število tolažilnih knjižnih nagrad.
V rubriko komentar torej vpišite svoje cilje za leto 2011. Med komentarji boste našli zapisane tudi moje poslovne in osebne cilje (malo boste morali počakati, da vidim vaše cilje :)).

p.s. Trenutno še sprejemamo prijave na največji marketinški seminar, ki ga ponovno podpira Toyota. Prijavite se lahko tukaj.
 

Prodajanje z odra
Dobre knjige
Komentarji:   0 28.12.2010

Prodajanje z odra

V decemberskem Podjetniku so pred izidom moje nove knjige objavili intervju z mano. Preberite, kaj je iz mene izvlekla avtorica prispevka Petra Mauer:

Pri prodajanju skupini strank bolje izkoristimo svoj čas, dinamika med udeleženci je večja, več je spodbujanja in zato so navadno tudi rezultati dobri, trdi marketinški strokovnjak Aleš Lisac. Priznani in izkušeni marketinški lisjak Aleš Lisac bo v kratkem izdal knjigo Kako pripraviti dobro poslovno prezentacijo. V njej nas bo seznanil z novim, bolje rečeno, spregledanim medijem – prodajanjem z odra oziroma prodajanjem večji skupini strank.

alesoder

Tako prodajo naj bi obvladali ne le vsi prodajalci, temveč tudi podjetniki.

Kje vidite največjo razliko med tem, kako prodajati skupinam in kako individualnim potencialnim kupcem?
Najboljša je še vedno prodaja ena na ena, saj ta temelji na bolj osebni ravni, toda prodaja z odra omogoča predstavitev izdelka ali storitev večjemu številu ljudi naenkrat, boljšo izrabo časa, večjo dinamiko med udeleženci, več je spodbujanja in zaradi tega so običajno tudi rezultati dobri.

Ključ do uspeha je torej interakcija s poslušalci. Kako to dosežete, ko je v dvorani oziroma predavalnici večja skupina ljudi?
Interakcija s skupino seveda ne more biti 100-odstotna, toda če imamo pred sabo 30 potencialnih strank, lahko z vsemi sodelujemo. Zelo pomemben, če že ne bistven, je očesni stik. Vsakemu namenimo pogled, a ne po kakšnem vnaprej določenem zaporedju, temveč mora imeti vsak občutek, da smo ga pogledali – naključno in enakomerno, medtem ko nikakor ne sme misliti, da vanj buljimo. Kadar gre za večje število ljudi, petdeset ali sto, gledamo malo na sredino, spredaj, zadaj, saj se je nemogoče posvetiti vsakemu posebej.

V knjigi ste omenili tri pogoje za uspešen nastop, in sicer vsebino, načrt in izvedbo predstavitve. Kaj od tega je po vašem mnenju najpomembnejše?
Vsebina je zagotovo nujen pogoj za dobro predstavitev z odra – če ne poznaš področja, o katerem govoriš, je delo zaman. Toda navadno so podjetniki

Nastopajte v lastnih oglasih
Marketing
Komentarji:   2 27.12.2010

Nastopajte v lastnih oglasih

Če se na plakatih in v oglasnih kampanjah pojavljajo zaposleni ali celo lastnik, direktor podjetja, to akciji daje še večjo težo. V ZDA se je v časih, ko sem tam študiral, v oglasih za Burger King vedno pojavljal lastnik te verige restavracij s hitro prehrano. Lažje je narediti dobro zgodbo podjetja, v katerem so zaposleni pripravljeni sodelovati.

kuhar

Zgodbe prodajajo in v dobrih zgodbah imajo igralci opazno vlogo. Ljudje tudi veliko raje kupujemo od drugih ljudi kot pa od brezosebnih korporacij. Zgoraj lahko vidite, primer, kjer na jumbo plakatu nastopa kuhar.

Kako pa izgleda, če cel TV spot posnamete sami in če v njem nastopajo samo zaposleni v podjetju, lahko vidite tukaj. Tale video se vam splača pogledati, ker ima poučno marketinško vsebino!

Bodite uporniki (verzija 2010)!
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 23.12.2010

Bodite uporniki (verzija 2010)!

V letu 2011 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.

Bodite uporniki!

Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2011, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.

Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!

jelen

Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat (prvič sem o tem pisal leta 2007!).
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.

Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
 

Mehčalec za moške
Marketing
Komentarji:   5 21.12.2010

Mehčalec za moške

Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …

Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!

zamoske

Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :) 

To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)

O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
 

Navodila po pošti
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 20.12.2010

Navodila po pošti

Moja žena je danes kupila komplet družabnih iger, ki jih bo potem Božiček pustil v vrtcu. Trgovka je ženi prijazno rekla, da ji lahko navodila za družabne igre pošljejo tudi po mailu. Če bi se priložena navodila slučajno izgubila … In prišla je do elektronskega naslova stranke, do katerega sicer ne bi prišla. Pametna trgovka, odličen sistem!
V mnogih trgovinah imajo lep obisk, zadovoljni so s prodajo. Problem pa je v tem, da ne vedo, komu so prodali. No, ta trgovina te težave nima. Precej elegantno – stranki nudijo dodatno brezplačno storitev – pridejo do elektronskih naslovov strank. Kaj pa vi, imate kakšno podobno izkušnjo? Kako pa v vašem podjetju pridete do elektronskega naslova stranke?
 

Si jedla sir?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 13.12.2010

Si jedla sir?

Katerega izmed dialogov, kaj od Big brotherja slavnih, ki je trajal deset tednov, si bo večina Slovencev, ki so gledali vsaj kakšno oddajo, zapomnila?
Big brother slavnih bo (je) postal slaven po dialogu »Si jedla sir?«.

Dober govor, dober film, dobra poslovna prezentacija vsebuje nekaj, kar Američani imenujejo »sound byte«. Gre za frazo, ki ostane v spominu.
O tem sem na blogu že pisal. Naj vas spomnim na Miloševičev »Ne čujem dobro!« in na Kučanov: »Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.« ali na Turkov: »Šola je cool.«
 

Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo zunaj konteksta in pozabimo, za kaj je sploh šlo.

Sanje vsakega ustvarjalca oglasov so narediti nekaj v slogu »Si jedla sir?!«

Nekaj, kar ostane v spominu in o čemer se ljudje pogovarjajo, nekaj, kar se virusno širi.
 

Želite še eno marketinško lekcijo?

Ok, naj vam bo ... Tisti, ko so spretni se "prišlepajo" na trenutno aktualno dogajanje. Ob tej gverilsko diverzantski akciji Denisa Avdića, sem se res nasmejal. :)

Ker
Marketing
Komentarji:   3 01.12.2010

Ker

Dobri prodajalci poznajo čarobne učinke besedice ker. Ko prodajamo, moramo povedati, pokazati, razložiti, zakaj se splača kupiti naš izdelek ali storitev.

Zakaj kupiti dražje 98- ali 100-oktansko gorivo?

Ker:

gorivo

Zakaj je pivo Budwiser boljše od drugih »običajnih« piv?

pivo

Ker je bolj sveže.

Dogaja se, da je razlog, ki ga navedemo za besedo KER, malo za lase privlečen … Ampak vseeno deluje. Redna uporaba besede KER povečuje prodajo.

 

Usodna napoved
Obujamo spomine
Komentarji:   6 24.11.2010

Usodna napoved

»V prvem desetletju delovanja ŠD Kočevje je veljal za najboljšega šahista Matija Lisac. Poleg precejšnje mere šahovskega znanja je imel tudi velik smisel za psihoanalitično ocenjevanje svojih nasprotnikov. Natančno je vedel, kdo je po značaju labilen, naiven, zasanjan, boječ, in kdo stvaren, korekten, preračunljiv, samozavesten … Za vsakega nasprotnika je imel pripravljen ustrezen slog igre, kar je pomenilo, da jih je lažje obvladal in se včasih z njimi celo poigral.

Bilo je na prvenstvu Dolenjske v hotelu Pugled leta 1958. Lisac je igral s takratnim političnim funkcionarjem, ki je bil na najbolj odgovornem družbeno-političnem položaju. Bil je sicer soliden igralec, vendar brez večjih šahovskih izkušenj. Lisac se je odločil, da bo z njim opravil na poseben način in po hitrem postopku. Igra se je nagibala v končnico. Stopil je do najbližjega igralca Mirka Škofa in mu polglasno šepnil:

»Matiral ga bom; v četrti potezi bo dobil mat.«

Povedano je bilo sicer šepetaje, vendar toliko glasno, da je Liščevo napoved visoki funkcionar slišal in jo razumel. Najprej ga je objela panika, potem se je poglobil v igro. Iskal je štiripotezno matno kombinacijo. Ker je ni našel (saj je tudi ni bilo!), je postajal vse bolj vznemirjen. Pozabil je na uro, pozabil na poteze, pozabil na tekočo igro. Le kje so skrite štiri napovedane poteze z učinkovitim in neubranljivim matom? Med odkrivanjem štiripotezne kombinacije, mu je padla zastavica. Lisac se je »tovarišu z vrha« hudomušno nasmehnil in mu tako dal vedeti, da je tu on gospodar.«

fotrsah

Pravkar ste prebrali odlomek iz knjige »60 let ŠD Kočevje«, ki jo je napisal Ive Stanič. Ja, tale Lisac, ki nastopa v zgornjem odlomku, je moj oče. Srce mi je zaigralo, ko sem videl tale zapis. Žal mojega očeta ni več, da bi tole prebral. No, ampak saj je bil glavni igralec v tej anekdoti. Ruski pregovor pravi, da ljudi spoznate, ko z njimi igrate šah.

Marketinška lekcija tega zapisa? Moj oče je bil po poklicu trgovec. Pri prodaji pa je tako kot pri šahu pomembno, da poznaš stranko. Če stranko dobro prodaš in ustrezno prilagodiš prodajni nagovor, boš tudi prodal. Moj oče je imel, kot ste prebrali zgoraj, »za vsakega nasprotnika pripravljen ustrezen slog igre«.
 

Kaj pa vi, pred vsako prodajo, pred vsakim sestankom, pred pogajanjem, naredite domačo nalogo? Se pripravite na »nasprotnika« na drugi strani mize? V času interneta, googla, najdi.si ni izgovorov. Pripraviti se morate!
 

»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«
Obujamo spomine
Komentarji:   8 24.11.2010

»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«


»Če denar ne bi bil vprašanje, bi se odpravili za teden dni v tople kraje?«

Draga ljubiteljica, ljubitelj toplih krajev, počitka …

Problem poletja in poletnega dopusta je, da prehitro mineta. Ena, dva, tri in že drgnemo led z avtomobilskih stekel.

Kaj ne bi bilo lepo enkrat izven sezone skočiti nekam, kjer boste lahko teden dni bosi? Vroča mivka bi se vašim nogam prav gotovo prilegla, toplo in čisto koralno morje pa tudi. Preverjeno!

Vas že vidim: ležite pod senčnikom na ležalniku, hladna pijača pri roki, v zraku vonj po plaži in tisti zvok, saj veste, ki ga lahko slišimo le na plaži (veter, morje, pogovor ljudi, krik skakalca v vodo …).

Medtem pa vaši kolegi garajo v službi, vstajajo, ko je še noč, in se v mrazu vračajo domov, da pogledajo dnevnik na televiziji. Vas dnevne novice seveda ne zanimajo.

V toplih krajih vse izgleda drugače.

No, sedaj mi pa povejte, zakaj si res ne bi privoščili tedna toplih krajev?

Nimate časa?

Dajte no, namesto da pravite, da nimate časa, raje priznajte: »Nočem si vzeti teh nekaj prostih dni.«

Se vam še vedno zdi, da nimate časa?

Ne veste, kam z otroki? Lahko jih vzamete s sabo, ali pa poskrbite za varstvo. Tudi to lahko storite, če želite.

Nimate denarja?

Saj sem vam rekel, da denar ni problem. Jasno, da vam ne morem obljubiti (razen,  ...
pismo se nadaljuje ...

globtourtopli

Dragi prijatelji – tole je pismo, ki sem ga pred leti napisal za turistično agencijo Globtour. Globtourja ni več, je pa od mrtvih vstalo moje pismo. Kaj pravite na tole?

Kot veste, sam zagovarjam to, da vidiš neko idejo in jo prirejeno uporabiš v svojem poslu. Nikoli pa nisem rekel, da lahko uporabimo isto reč. No, nisem nič hud, prej ponosen, da kakšen moj odličen tekst živi še danes. Kaj pa mislite vi? Še eno zanimivost si oglejte – cene namreč. Obroki so se v zadnjih časih (evro …), malce podražili.
 

Samo za ženske - ponovitev!
Seminarji
Komentarji:   1 17.11.2010

Samo za ženske - ponovitev!

VABILO na brezplačni seminar »POSTANI PODJETNICA!«
Spoštovane,
ste že kdaj pomislile, kako lepo bi bilo, če bi vam uspešne podjetnice povedale svojo zgodbo o uspehu; s katerimi težavami so se srečavale kot »začetnice« in vam odgovorile na vsa vaša vprašanja o samostojni podjetniški poti? Potem imam za vas dobro novico (preberite cel zapis).

podjetnica

na vrh