Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Lokacija, lokacija, lokacija
Lisac Marketing Ekspres
24.04.2009

Lokacija, lokacija, lokacija

Kaj je optimizacija spletne strani?

Če prevedemo »optimizacijo spletne strani« na običajen posel, potem je »optimizirana« trgovina tista, ki stoji recimo v Ljubljani v BTC-ju, ali pa vsaj v peš coni v središču Ljubljane.

Trgovina, ki ni optimizirana, stoji sredi gozda, do nje ne vodi nobena cesta … Takšne trgovine nihče ne najde. Kupcev ni, trgovčevi otroci so lačni.

Je vaša spletna stran v centru mesta, vsem na očeh, ali ste jo tako dobro skrili, da je nihče ne najde?

Z optimizacijo spletne strani boste dosegli, da jo bodo kupci opazili. Optimizacija pomeni, da vas bo nekdo, ki išče nekaj, kar vi prodajate, s pomočjo iskalnikov (google ali najdi.si) lažje našel.

Tale zapis vam pišem po koncu seminarja, kjer smo pokazali, kako z optimizacijo lahko zelo veliko zaslužite. V Sloveniji.

gorec

Seminar je bil razprodan, več kot 70 udeležencev v dvorano nismo mogli spraviti. S tem pismom vas torej NE vabim na seminar, ker ste ga žal zamudili.

Pišem vam, ker imam za vas DARILO. Darilo vredno 200 evrov. Če želite, vam bo v tej vrednosti naš predavatelj optimiziral vašo spletno stran. Ponudba, ki se ji je težko upreti, mar ne?

Zakaj bi vam nekdo brez obveznosti podaril 200 evrov v storitvah?

Zakaj je pri prodajalcih droge prvi zavojček brezplačen? :)

Enostavno, z optimizacijo boste zaslužili, postavili svojo spletno stran na glavno ulico v mestu. In čez nekaj časa boste za to rade volje tudi nekaj malega plačali. 

Optimizirajte svojo spletno stran, premaknite jo na glavno ulico v mestu. Tomaževo darilo, vredno 200 evrov, lahko vzamete do 5. maja. Kliknite sem.

Naročilo in Plačilo
Dnevnik guruja
22.04.2009

Naročilo in Plačilo

Pravkar sem popil pijačo, pritisnil na gumb PLAČILO in natakarica se je v trenutku prikazala pri moji mizi. Odličen izum, ki rešuje problem "natakarskega pogleda". Saj veste o čem govorim ... natakar ravno takrat, ko ga najbolj potrebuješ, nikakor noče pogledati proti tvoji mizi ...

narocilo

Pa še nečesa sem se spomnil, ko sem držal v rokah tole napravico. Pot med naročilom in plačilom v mnogih podjetjih ni tako enostavna. Nekatera podjetja imajo stranke, ki pritiskajo samo na rdeči gumb, na zelenega pa potem pozabijo pritisniti.

Moje mnenje o neplačilni disciplini? Kupci ne plačajo takrat, kadar si izdelka, ali storitve ne želijo dovolj. Vedno kadar si določeno zadevo res močno želimo, ali pa nujno potrebujemo, bomo tudi pritisnili na zeleni gumb. Podjetniki sami odločamo o tem, kakšne stranke želimo in privlačimo. Jaz sem na srečo (in ker sem se tako odločil) v panogi, kjer stranke najprej pritisnejo na zeleni gumb, šele potem pa na rdečega.

Kdo je najcenejši v deželi tej?
Dnevnik guruja
21.04.2009

Kdo je najcenejši v deželi tej?

Kdo najcenejši v deželi je tej?

V videu, ki sem ga posnel v avtu (poglejte nekaj zapisov nazaj), sem povedal, da dobri prodajalci svoje trditve vedno dokažejo. Trenutno nam še vsi veliki trgovci v Sloveniji (Mercator, Tuš, Spar, E.Leclerc in drugi) dokazujejo, da so najcenejši.

To nam dokazujejo v TV oglasih in v svojih letakih, ki jih ali pa tudi ne, dnevno pobiramo iz poštnih nabiralnikov. Pogosto v oglasih tudi z objavo cen konkretnih izdelkov demonstrirajo, da se pri njih najbolj splača kupovati.

Ampak stranke nič ne prepriča bolj, kot če se v določeno trditev lahko prepriča sama. Oglasi so dober način prepričevanja, demonstracije in mnenja zadovoljnih strank še boljši. Nič pa ne prepriča bolje, kot če lahko stranka na lastni koži občuti rezultate.

hofer

Tole sem posnel prejšnji teden. Najprej sem se odpravil v Hofer in za 26 evrov dobil vse, kar vidite v spodnjem delu prtljažnika. Potem pa sem šel še po nekaj malenkosti v Mercator (dva sladoleda, dva kinder jajčka in škatlica borovničk za sinova). Za vrečko iz Mercatorja sem plačal 24,60 evra. Z obema

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle
Dnevnik guruja
19.04.2009

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle

Marketing je prvenstvo v pripovedovanju zgodb. Zmaga tisti, ki pravemu občinstvu v pravem trenutku pove najboljšo zgodbo. Ali drugače povedano, proda največ.

Kaj je pogoj za zgodbo, ki prodaja? Vsaka dobra zgodba (pravljica, če hočete) ima glavnega igralca. Glavni igralec je pred velikanskim izzivom, v njegov uspeh ne verjame praktično nihče. Zato smo na koncu toliko bolj zadovoljni, ko po neverjetnem preobratu zmaga nekdo, ki ni favorit.

Najboljše zgodbe vsebujejo element PRESENEČENJA. Občinstvo moramo šokirati, presenetiti.

Običajne zgodbe nas pozabijo presenetiti, so povprečne, zato se slabo prodajajo – zgodbe, ki dobro prodajajo, nas presenetijo, nas navdušijo.

Z odličnimi zgodbami se lahko poistovetimo, zlahka se vidimo v vlogi glavnega igralca. Če zmaga favorit, to ni zanimivo, če zmaga nekdo, ki so ga vsi odpisali, je to filmski material.

Ste opazili Simonov »milion dollar smile«? Stavim, da je tip tole načrtoval, ni se zgodilo po naključju. V pravem trenutku je uporabil pravega jokerja. Bravo, marketinški genij gospod Simon Cowell!

Še link, za vsak slučaj, če si videa še niste pogledali. Se strinjate, da je video težko pogledati samo enkrat? Javite se tisti, ki ste video pogledali več, kot desetkrat!

Mastermind - Useppa Island Florida
Dnevnik guruja
14.04.2009

Mastermind - Useppa Island Florida

Obljubil sem vam, da bom napisal več o Mastermindu na Floridi. Najprej nekaj o udeležencih. Pri vsakem udeležencu sem dodal njihove spletne strani. Zakaj je lahko to koristno za vas, ki berete dnevnik marketinškega guruja?

Ker se z vsemi udeleženci Masterminda zelo dobro poznam. Ker se bomo dobivali redno štirikrat na leto. Vsa skupina pride kmalu tudi v Slovenijo! Če imate kakšno idejo ali vprašanje, se lahko obrnete name in bomo videli, kaj se da narediti.

Podobno skupino bom v naslednjem mesecu sestavil tudi v Sloveniji. Iščem torej 10 posameznikov, ki se zelo dobro spoznajo na določeno področje in bi v poslu radi še bolj napredovali. Iščem 10 bistrih posameznikov, ki so pripravljeni pomagati in odkrito deliti informacije z drugimi udeleženci prvega Lisac&Lisac Masterminda. Če vas zanima, če želite biti v ekskluzivni prvi skupini, mi pišite. Ne morem vam obljubiti, da vas bom izbral, bom resno razmislil o vaši prijavi. Cena? Odvisno, kje bomo zadevo naredili, ampak par tisoč evrov imejte vsekakor pripravljenih.

Udeleženci Useppa Island Masterminda in njihove spletne strani:

Tony Laidig – Specialist za “Public Domain”. Ste vedeli, da je vsaj 85 milijonov knjig v “public domain”, kar pomeni, da jih lahko prosto uporabljamo (prepisujemo iz njih, natisnemo, prodajamo,distribuiramo)? Vse, kar je bilo v ZDA izdano pred letom 1923, lahko vsak prosto uporablja, in enako velja za vse, kar je bilo izdano pred letom 1964. Tony je tudi oblikovalec, oblikoval je več kot 600 knjižnih naslovnic. www.publicdomaincodebook.com

Denise Wakeman – specialistka za poslovne bloge. Če pištete ali berete blog, je Denise iz “blogsquad” pravi vir informacij. www.blogsquad.biz in www.denisewakeman.com

Tony Michael – šef marketinga v podjetju, ki ima 100.000 članov iz 180 držav. In vsi plačujejo naročnino. Sicer pa je Tony genijalec, ki prehodil pot od brezdomca (dve leti je spal v avtomobilu) do milijonarja. www.successuniversity.com.

RJon Robins – odvetnik, ki uči druge odvetnike, kako voditi majhno odvetniško pisarno. Že dolgo trdim, da odvetniški posel ni nič drugačen od vseh ostalih poslov … vsi si želimo več strank, jim zaračunati več in poskrbeti za to, da nas priporočajo in se pogosto vračajo. Mimogrede, RJonova žena je svetovno znana oblikovalka (oglasi za 7UP, Dr. Pepper …). www.howtomanageasmalllawfirm.com

Don Kennedy – je zdravnik, profesor, predavatelj, coach. Je svetovno priznan specialist »on longevity and smoking cessation and his unique Smoking Bahbit™ program has helped hundreds beat nicotine addiction«. Če želite prenehati kaditi, vam Don 100% lahko pomaga! www.bahbits.com

Peter Parks – če si želite obiskovalce na vašo spletno stran in to takšne, ki tudi kupujejo, potem vam Peter lahko pomaga. Nedavno je novincu v poslu pokazal, kako v 181 dneh do 22.000 novih strank, ki so kupile za $2,178,000.00 izdelkov in storitev …
www.niche-profit-marketing.com

Rebecca Joy - gasilka, ki se bo maja, po 26 letih službe, upokojila. V svojem življenju je videla preveč posledic neumnih človeških odločitev in zato je ustvarila gibanje »simple awareness«.
www.simpleawareness.com

Terri Levine – the Guru of Coaching. Ime verjetno pove vse. Avtorica številnih knjig ...
www.terrilevine.com, www.coachinstitute.com, www.coachlearn.com

Dr. Rachna Jain – doktorica klinične psihologije, pojavlja se v NBC today, trenutno študira psihologijo socialnih medijev. www.salesandmarketingcoach.com

Dave Lakhani – mojster prepričevanja, serijski podjetnik, v svojem življenju je počel že marsikaj .. bil je dvakrat ustreljen, večkrat zaboden, tepel se je na nelegalnih “barn fights”, tepel se je pod sponzorstvom pivovarne Budwizer, bil je policaj pod krinko, pripadnik kulta, vodil in prodal vsaj 8 podjetij, njegovo marketiško podjetje je med najhitreje rastočimi ameriškimi podjetji ... Izjemno zanimiv človek, odličen prijatelj, velik strokovnjak za prepričevanje, marketing, prodajo, odličen govornik.
www.boldapproach.com

Sistem prodaje in Internet 1
Seminarji
14.04.2009

Sistem prodaje in Internet 1

Slike z dveh razprodanih seminarjev. Sistem prodaje danes na Brezovici, predaval je Franjo Radikovič, malo pa sem mu pomagal tudi jaz.

franjo1

Polna predavalnica, nov termin za isti seminar je že določen. Seveda pa je možno pridi do posnetka celega seminarja na DVDjih.

franjo2

Nabiranje znanja zna biti zabavno za publiko in predavatelja.

Rok Hrastnik je prejšnji četrtek navdušil polno dvorano na Gospodarskem Razstavišču v Ljubljani. Udeležencem je povedal toliko stvari, da še do danes nismo vsega "prebavili". Bravo Rok. Tudi za ta seminar (Internet1) imamo že nov termin.

rok1

Rok je komentiral tudi spletne strani udeležencev. Vsi smo domov odšli z domačo nalogo ...

rok2

Splača se družiti z ljudmi, ki vedo več od vas. Splača se izobraževati. Splača se investirati vase!

Dobri prodajalci svoje trditve dokažejo!
Marketing
10.04.2009

Dobri prodajalci svoje trditve dokažejo!

Kadar prodajamo moramo svoje trditve tako ali drugače dokazati. Ljudje smo nezaupljivi. Ni dovolj, da podjetje trdi, da ima odlične izdelke, trditve je potrebno dokazati. Trditve o izdelku ali storitvi lahko dokažemo z mnenji zadovoljnih strank. Včasih je dovolj, da vse skupaj dobro opišemo. Še bolje pa je, da recimo z video posnetkom prikažemo delovanje izdelka. V tem so zelo dobri prodajalci pralnih praškov, ki nam vedno pokažejo, kako njihov detergent opere tisto, kar običajni detergent ne more oprati. Še boljše pa je, če se kupec lahko sam prepriča, da izdelek deluje.

Poglejte kaj na tem video posnetku prodajam. Zanima me vaše mnenje, sem vas uspel prepričati v odlično delovanje izdelka, ki ga »prodajam«?

 

Odhod iz Floride 2 - Mastermind
Dnevnik guruja
09.04.2009

Odhod iz Floride 2 - Mastermind

Jutri, ali pojutrišnjem bom res tudi napisal, kako je bilo na Floridi. Do takrat pa nekaj več v tem 3 minutnem videu, ki sem ga posnel na poti iz Ft Myersa v Miami.

Bodite pozorni na moje besede na koncu posnetka.

Nasvidenje Florida
Dnevnik guruja
07.04.2009

Nasvidenje Florida

Več o tem, kaj smo delali na Floridi in kdo je bil z mano, napišem jutri.

Odhajam na Florido, na zasebni otok.
Dnevnik guruja
30.03.2009

Odhajam na Florido, na zasebni otok.

Avtor knjige »Prepričevanje – umetnost doseči to, kar želite« Dave Lakhani me je prepričal. Ok, priznam, da je imel z mano lahko delo …

Povabil me je na 5-dnevni »master mind«, na zasebni otok (Useppa Island) na Floridi. Povabil je še osem drugih uveljavljenih piscev, predavateljev. Skupaj bomo pet dni razmišljali o marketingu, o tem, kaj lahko še naredimo v našem (gurujskem :)) poslu, da bomo imeli še več zadovoljnih strank.

Na tem otoku menda ni avtomobilov, kako je s komunikacijami, tudi ne vem, tako da se verjetno kakšen teden ne bom oglašal. Potem vam bom pa povedal, kako je bilo.

Če še nimate Daveove knjige »Prepričevanje«, jo lahko naročite v naši spletni knjigarni. Odlična knjiga za tiste, ki bi radi znali bolje prepričevati.

Kdo je Dave Lakhani? Poglejte si kratek video, kjer Dave na eni izmed najbolj gledanih ameriških televizij CNBC odgovarja na vrašanja Donnya Deutcha. Izvedeli boste, kakšna je razlika med prepričevanjem in manipulacijo. In še nekaj drugih trikov s področja prepričevanja. 
 

Okradli so me!
Dnevnik guruja
27.03.2009

Okradli so me!

Včeraj mi je na razprodanem seminarju (govoril sem o najmočnejšem marketinškem orodju, ki deluje na planetu Zemlja – o priporočilu) eden od udeležencev povedal, da sem bil okraden.

Pokazal mi je link do spletne strani, s katere je mogoče sneti moj DVD s posnetkom seminarja »Recesijsko odporen marketing«. Tudi sam sem pogledal na to spletno stran in videl, da so si zmikavti moj DVD do danes presneli že 161-krat!

Sedaj sem pa slabe volje.

Pa veste, zakaj sem slabe volje? Zato, ker me niso res pošteno okradli. Samo 161 ukradenih DVD-jev … To je premalo.

Si predstavljate, kako »nezadovoljen« bi šele bil Aleš Lisac, če bi si njegov DVD na računalniku ogledalo 100.000 Slovencev? To pa bi bila kraja, mar ne? Vem, vem, preveč sem optimističen. Ampak pomislite, če bi se mi to res zgodilo, potem se lahko dodatno okronam še za marketinškega carja, marketinškega generala, marketiškega nadguruja …

Nauk te zgodbe? Danes zmaga tisti, ki uspe svojo zgodbo povedati čim več pravim ljudem. V resnici mi gode, da si presnemavajo moj DVD. Več ljudi pogleda moj DVD, bolje zanje in bolje zame. In čisto na koncu bom na račun tega, da so mi sunili DVD-je, še celo nekaj zaslužil.

Črne moške nogavice in marketing
Marketing
25.03.2009

Črne moške nogavice in marketing

Podjetja, ki imajo naročnike, so bolj odporna na vse vrste kriz, kot podjetja, ki naročnikov nimajo. Na naročnino se da prodajati prav vse! Samo znati je potrebno. Panoga, kjer poslovnega modela »naročnine« ne bi bilo mogoče uporabiti, ne obstaja.

nogavice2

Prejšnji teden sem dobil pošiljko črnih moških nogavic. Na www.blacksocks.com so prodali že milijon parov. To spletno stran kažem na svojih predavanjih že vsaj 10 let! Ker gre za tako enostavno in ravno zato genialno idejo. Zakaj bi nogavice prodal samo enkrat, če je veliko bolje in bolj dobičkonosno prodati mesečno, četrtletno, ali polletno naročnino na nogavice?

nogavice

Naročniki kupijo več, so bolj zvesti, se lepše obnašajo, izdelke radi priporočajo prijateljem in znancem. Prvi nakup mora biti šele začetek, ob prvem nakupu moramo imeti jasen načrt, kako bomo stranki prodali ponovno. Naročnina je ena od rešitev, o kopici drugih, pa kdaj v prihodnosti.

Ženina marketinška prispevka
Dnevnik guruja
20.03.2009

Ženina marketinška prispevka

Žena je na svojem blogu objavila dva zapisa, ki sta precej marketinško obarvana. V prvem piše kako je bila navdušena nad razglednico, ko jo je dobila včeraj, v drugem pa piše o nekaj desetletij stari fitnes aparaturi. Se strinjam z vsebino. In tudi razumem zakaj je uporabila nekaj kletvic ...

Izziv!
Dnevnik guruja
19.03.2009

Izziv!

Izziv je strašen. Vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in s prodajo, smo pred istim izzivom: »Kako pripraviti ljudi do tega, da bodo pridrveli z denarjem ali s kreditno kartico k nam in z veseljem kupili, kar prodajamo?«

Pomaga, če ste prava oseba (podjetje), pomaga, če komunicirate s pravo ciljno skupino, pomaga, če imate odlično ponudbo, pomaga, če zadevo izpeljete ob pravem času.

ales_prodaja_iz_odra

Na fotografiji je posnetek z mojega včerajšnjega seminarja. Če želite, da tudi vas naučim, kako pripraviti vaše stranke do tega, da bodo z denarjem v roki pridrvele k vam in kupile vse, kar prodajate, pridite na katerega izmed mojih seminarjev.

Naslednji teden predavam o tem, kako prodajati informacije in o tem, kako v praksi doseči, da vas bodo stranke več in ob pravem času priporočale. Če pa vas zanima, kako prodajati skupinam, kako prodajati z odra, morate priti na moj seminar z naslovom »Kako prodajati skupinam?«

ales_prodaja_iz_odra2

Ne poznam nikogar, ki je v Sloveniji predaval več podjetnikom, in ne poznam nikogar, ki vas lahko bolje nauči, kako prodajati z odra.
 

Lisac TV - naš prvi webinar
Seminarji
18.03.2009

Lisac TV - naš prvi webinar

Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)

webinar

Miran pravi:

"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?

Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!

Požeruhi
Dnevnik guruja
16.03.2009

Požeruhi

eleganca

Požrešnost ni samo nezdrava razvada, temveč je tudi greh. Tisti, ki se preveč bašejo s hrano, so grešniki. Verjetno se boste strinjali z mano, če vam rečem, da je pri hrani treba paziti na neko zdravo mero. Ko je človek enkrat sit, ni nobene potrebe, da bi še naprej jedel.

Večina pametnih ljudi kupi toliko hrane, kot jo potrebuje. Tudi kupovanje hrane na zalogo ni preveč smiselno početje. Ker se nam bo hrana prej ali slej pokvarila.

Kako pa je s kupovanjem znanja? S kupovanjem informacij?

»Požrešnost« je v tem primeru zaželena.

Direktni marketing 1
Seminarji
11.03.2009

Direktni marketing 1

dm1

Takole je bilo danes na predavanju "Direktni marketing 1"

dm2

Danes teden bo nadaljevanje tega predavanja z naslovom "Direktni marketing 2". Očitno je med mojimi "navijači" več zanimanja za nadaljevalne tečaje, za drug teden imamo namreč 110 prijav ... Kaj bi z osnovami, povejte nam raje vse umazane podrobnosti. :)

"Recesijsko odporen marketing" - zadnjič
Seminarji
10.03.2009

"Recesijsko odporen marketing" - zadnjič

toyota1

Tudi tokrat je bila dvorana polna.

toyota2

Morda smo prodali kakšen sedež preveč. :)

Državo prvenstvo 2009 definitivno bo!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
10.03.2009

Državo prvenstvo 2009 definitivno bo!

Državno prvenstvo v direktnem marketingu 2009!
Dolgo sem vas pustil v negotovosti. Priznam in se opravičujem. Državno prvenstvo v direktnem marketingu 2009 definitivno bo. Vendar še ne takoj. Začelo se bo 8. junija!

Marketing USA
Lisac Marketing Ekspres
06.03.2009

Marketing USA

Včeraj sem vzel svojega mlajšega sina (februarja je dopolnil 4 leta) v trgovino. Obešal se je na voziček, med drugim je tudi polizal držalo vozička. Česa vse otroci ne dajo v usta …

In sem se vprašal, kako pogosto Mercator, Tuš, Spar, Leclerc, Hofer, Liedl in podobni očistijo, dezinficirajo vozičke. Verjetno vozičke kompletno operejo vsaj enkrat na teden, mar ne? He he he …

Glede na to, koliko ljudi se dotakne vsakega vozička in če pomislite na to, kaj vse so tisti, ki vozičke vozijo, imeli v rokah in kdaj so si jih nazadnje umili … Uf, saj v bistvu nočete vedeti, kako pogosto umivajo vozičke, mar ne? Mimogrede, že pred časom sem v vrtcu vprašal, kako pogosto umivajo igrače. Tudi v tem primeru vam odgovora raje ne povem. Da se ne boste preveč sekirali.

publix1

Američani se zavedajo, da imajo nekateri ljudje radi čistočo. In so ponudili preprosto rešitev za tiste, ki neradi prijemljejo za umazano držalo. Idejo so verjetno dobili v kakšnem solariju. Pa saj ni pomembno, od kod ideja. Pomembno je, da so se vprašali, kaj lahko še naredijo za kupce, in so potem to tudi naredili.

In še en primer vam bom danes pokazal. Iz iste trgovine. V mnogih ameriških trgovinah vam pri vsaki blagajni nekdo pomaga zlagati kupljeno špecerijo v vrečke.

publix2

Ta storitev je brezplačna, tudi nobene napitnine ne pričakujejo zanjo. Zelo prijazno. Tudi pri nas bodo morali, predvsem v Mercatorju, Tušu in Sparu, razmišljati o podobnih ukrepih za povečanje zadovoljstva kupcev. Prej ali slej bo namreč večina Slovencev ugotovila, da lahko v Hoferju in Lidlu ceneje kupuje zelo kakovostne izdelke.

Stavim, da nam čez nekaj let tudi sadja v trgovinah ne bo treba tehtati. Za nas bodo to naredile trgovke pri blagajni. Kot je v ZDA v navadi že ves čas. Pa to ni zato, ker bi bili Američani tako nespretni, da ne bi znali sami tehtati sadja. To je zato, ker si tam trgovci še bolj prizadevajo narediti vse, kar se le da, da bi stranka odšla iz njihove trgovine zadovoljna. Prelaganje dela na kupce (kovanci v vozičkih, tehtanje sadja, zaračunavanje vrečk) sicer zmanjšuje stroške, dolgoročno pa zmanjšuje tudi zadovoljstvo kupcev. Kupci pa za razliko od volivcev glasujemo kar z nogami. Če nam nekje ni več všeč, se sprehodimo še kam drugam. In o svojem nezadovoljstvu le redko poročamo (nekdanjemu) dobavitelju.

O takšnih in podobnih primerih bom predaval 16. aprila na seminarju z naslovom Marketing USA. Pogledali bomo, kako prodajajo Američani in kaj se na njihovih primerih lahko naučimo. Ameriški primeri so koristni zato, ker prej ali slej večina njihovih pogruntavščin pride tudi do Evrope in Slovenije. Večino zadev se da neposredno uporabiti v Sloveniji – zgornja primera sta že takšna – pri nekaterih primerih pa njihove metode pač malo prilagodimo.
Seminar bo zanimiv, zabaven, poučen. Vabljeni.

Me2everyone - zakaj NE bo delovalo?
Dnevnik guruja
04.03.2009

Me2everyone - zakaj NE bo delovalo?

Verjetno ste tudi vi dobili že kar nekaj vabil za »nakup« delnic podjetja me2everyone. Ogromna večina ljudi, ki je padla na to »finto«, je to naredila, ker je zadeva ZASTONJ. Projekt me2everyone je čisto preprosto verižno pismo. Projekt me2everyone je piramidna igra, novodobni catch the cash.

Z eno pomembno inovacijo.

Za sodelovanje v tej piramidi vam ni treba plačati nič. Zadeva je zastonj. No, skoraj zastonj. Z ničvrednimi delnicami so tisti, ki so si vse skupaj izmislili, plačali za pozornost, kupili so čas vseh, ki v tej igrici sodelujejo.

Dragi moji, gre za čisto navadno verižno pismo. Zanimivo, da so tej ideji nasedli mnogi. Pohlep je močan psihološki sprožilec. Igre na srečo delujejo. V tem primeru je srečka navidezno zastonj.

Ampak, da se razumemo. Tistim, ki so si vse skupaj izmislili, čestitam. Odlična ideja. Inovacija. Odličen primer virusnega marketinga.

Ko boste naslednjič naleteli na nekaj, kar spominja na denarne verige, na verižna pisma, si postavite zelo enostavno vprašanje. Vprašajte se, ali bi zadevo kupili, tudi če za to ne bi bili nagrajeni.

Bi se torej projektu me2everyone pridružili, tudi če vam ne bi obljubili nekaj za nič? Verjetno ne. Imam prav, mar ne?

Kakšne koristi sploh nudi ta spletna stran? Koliko bi bili pripravljeni plačati za članstvo, če ne bi bilo brezplačno? Ste tisti, ki ste padli na finto, sploh pogledali, za kaj gre pri vsem skupaj?

Zdrava pamet je dokaj redka. In zadnje čase se pojavlja tudi manjša recesija zdrave pameti. Vem, vem … »ampak saj je zastonj, saj nič tvegam, dobim pa lahko veliko …«

Veste, kaj bo kmalu največja dobrina, za kaj bomo vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo, v prihodnosti plačevali največ? Največ bomo plačevali za vašo pozornost (pay attention!), dragi bralci, kupci, stranke!

Testiranje
Dnevnik guruja
02.03.2009

Testiranje

Dokler človek ne poizkusi, ne more zagotovo vedeti, kaj se bo zgodilo.

jelen1

Moral sem testirati, če je tale jelenček prijazen.

jelen2

In sem izvedel, da niti ni preveč. Še dobro, da ni imel rogov …

Žena pa je moj eksperiment vešče ujela v objektiv svojega fotoaparata. Bravo za ženo in bravo za jelenčka.

Ponavljam današnji nauk … marketinški strokovnjaki testiramo!

Dobri naslovi prodajajo ...
Seminarji
26.02.2009

Dobri naslovi prodajajo ...

V ponedeljek 2. marca predavam bodočim pravnikom in pravnicam na Mariborski fakulteti. Menda je v tem trenutku že 149 prijavljenih, organizatorka Vesna pa pravi, da številka še vedno raste. Vesna pravi, da je bodoče pravnike, naslov mojega predavanja » vsakega po svoje ganil :)«. Kako sem opisal svoje predavanje, ki bo v ponedeljek ob 13. uri?

Slovenski marketinški guru, mag. Aleš Lisac predstavlja predavanje ekskluzivno pripravljeno samo za bodoče pravnike! Naslov predavanja je: 

"Kako v Sloveniji v 120 dneh postati najbolj znan in iskan (malo pozneje pa tudi najbogatejši) pravnik na svojem področju?"

In še 19 hitrih, enostavnih (da jih celo pravniki razumejo) nasvetov za povečanje prodaje in dobička, v vsakem poslu.

Ne, dragi moji, vaš posel ni čisto nič drugačen od prodaje bureka, jedrskih elektrarn, pasjih piškotov ali najstarejše obrti. Vaš poklic ni specifičen!
Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo v svojem poklicu uspeti, vsem, ki uživajo v svojem delu, in vsem, ki vedo, da denar sicer ne osrečuje, pomaga pa.
Udeležbo na predavanju odsvetujemo tistim, ki ne prenesejo kritike na svoj račun, predvsem pa predavanje ni primerno za tiste, ki želijo postati čisto navadni povprečni pravniki.

Prvih 20, morda tudi več komentarjev, bom nagradil z brezplačnim CD-jem s posnetkom tega predavanja.

Sedaj grem pa spat, potem pa smučat za tri dni, da se bom na predavanje dobro pripravil. Mislite, da bom prišel živ iz predavalnice? Predlagate, da oblečem novo obleko, ali raje kakšno staro, odporno na paradižnik? 

Just do it!
Seminarji
19.02.2009

Just do it!

scott

Scott Bedbury, Sheraton Zagreb, 13.02. 2009.

Odličen seminar! Nekaj kratkih stavkov iz moje beležnice samo za vas, bralce dnevnika marketinškega guruja:

"Recesijsko odporen marketing"
Dnevnik guruja
11.02.2009

"Recesijsko odporen marketing"

Takole je bilo včeraj. In enako bo jutri v Mariboru in v torek spet v Ljubljani.

toyotaseminar

Še kakšno prosto mesto se bo našlo za seminar 10. marca. Če se še niste prijaviil, potem veste, kaj se vam splača narediti. :) Vstopnice je udeležencem kupila Toyota.

Rad delam, kar delam. Včeraj mi je dan polepšal gospod Dušan Kotnik, ki je priznal :), da je s pomočjo idej, ki jih je dobil (in uresničil) na mojih seminarjih, zaslužil več kot milijon evrov. Do sedaj je bilo na mojih predavanjih in seminarjih več kot 25.000 udeležencev. In kar nekaj je takšnih, za katere vem, da sem jim pomagal do milijončka (ali pa vsaj do nekaj 100.000). :)

Res rad, delam, kar delam.

Laž ali pretiravanje?
Dnevnik guruja
09.02.2009

Laž ali pretiravanje?

Laž ali pretiravanje je naslov moje nove kolumne v Večeru. Govorim o prodajalcih, ki prodajajo vse od jogurtov do kozmetike in informacij, pri čemer si pomagajo tako, da enostavno lažejo.

Lažejo, ker se jim zdi, da se bo laž bolje prodajala kot resnica. In še prav imajo. Kratkoročno laž lahko dvigne prodajo. Na malo daljši rok pa ima laž kratke noge.

Ko na POP TV slišijo, da so v Celju našteli 13 obolelih za gripo in proglasijo epidemijo, ali ko poročajo o katastrofalnih razmerah na cestah, v resnici pa so ceste samo mokre (moja osebna izkušnja izpred dveh tednov), potem to kratkoročno dviguje gledanost.

Kmalu pa jim ne bo nihče več verjel. Izgubili bodo verodostojnost.

V tem videu si lahko ogledate, kako so na ameriški nacionalni TV poskušali za nos povleči gledalce. Novinarka iz kajaka poroča o hudih poplavah, mimo pa se sprehodita dva v škornjih in vidi se, da voda sega samo do gležnjev.

Za televizije imam enostaven predlog. Če že želite povečati gledanost vremenske napovedi, tudi takrat, ko je vreme čisto običajno, enostavno malo bolj slecite vremenarko, ali pa ji vsaj povečajte budžet za njena nadvse zanimiva oblačila.

Prodajalec, ki preveč naklada, izgubi kredibilnost, nihče mu ne verjame več. 

Edini jogurt
Dnevnik guruja
04.02.2009

Edini jogurt

Edini jogurt …

»Activia je EDINI jogurt, ki ima dokazano pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.«

Za takšno trditev moraš imeti jajca. In velik oglaševalski budžet. In dobre odvetnike. Verjetno pa tudi podcenjuješ svoje stranke, verjetno tudi misliš, da večina ljudi ne ve, da so vsi jogurti narejeni iz mleka …

liars

V marketingu zmagajo tisti, ki pripovedujejo boljše, verjetnejše zgodbe. Včasih pa se, če dovolj pogosto in dovolj naglas nekaj kričiš, zgodi, da za nos kar dolgo vlečeš kar veliko ljudi.

Ko sem študiral matematiko, so nas učili, da EDINI pomeni, da dokazano nikjer ne obstaja niti eden drug.

Matematičnega faksa nisem nikoli končal, morda tudi zato, ker je v matematiki potrebno vsako trditev dokazati. Dokazati brez napak. Meni pa to ni šlo ravno dobro od rok. Spomnim se, da sem na enem izpitu dokazal, da je trditev v nalogi pravilna, moj prijatelj Boštjan pa je dokazal, da trditev ni pravilna. Nobeden od naju ni naredil izpita. Ker nisva dovolj dobro dokazala. Ampak matematika ni marketing …

In kot vidite, sem končal v marketingu in prodaji. Kjer včasih lahko celo zaslužiš s kakšno trditvijo, ki jo je nemogoče dokazati oziroma niti ni nujno, da je resnična. Zanimivo, da je Activia samo v slovenskem oglasu EDINI jogurt, ki pospešuje prebavo. V oglasih za druge države, ki sem jih pregledal, so besedico EDINI izpustili.

Prodajalci Activie so EDINI prodajalci jogurtov v Sloveniji, ki si upajo trditi, da samo njihov jogurt pospešuje prebavo. V resnici še za to trditev nisem prepričan, da je resnična. Morda kakšen ekološki kmet kje za svoj jogurt trdi, da pospešuje prebavo.

Operiranje z besedami EDINI in VSAK je zelo nevarno, sploh če želiš kdaj narediti izpit iz matematične logike. V oglaševanju pa je vse stvar etike, budžeta, zdrave pameti in dobrih odvetnikov.

In (kozmetičnih) raziskav … »Preizkušeno na 34 ženskah …« All marketeers are liars …  

Recesija v petelinjem zajtrku
Dnevnik guruja
02.02.2009

Recesija v petelinjem zajtrku

Film Petelinji zajtrk se začne z recesijskim prizorom. Takšni prizori se dogajajo dnevno, ne glede na to, ali mediji govorijo o recesiji, stabilizaciji, konjukturi …

Fant pač izgubi službo ...  Šef mu lepo pove: "Kot bi imel tri kose kruha, vi ste pa štirje, razumeš?"

In kaj se s fantom zgodi na koncu? Če filma niste gledali, vam ne bi rad pokvaril užitka, zato vam ne bom razlagal, kaj se v filmu zgodi. Povem vam samo, da se mu to, kar se mu je zgodilo, ne bi zgodilo, če ne bi bil odpuščen.

Ker je izgubil službo, se mu je ponudila nova priložnost.

Ko mediji govorijo o tisočih, ki izgubijo službo, pozabijo na nekaj zelo pomembnega. Za tiste, ki službo izgubijo, ni konec sveta. Večina jih prej ali slej najde boljše službe. Ker po definiciji odpuščajo tista podjetja, ki jim ne gre dobro, in zaposlujejo tista, ki jim gre dobro.

Če recimo zaprejo rudnik, vsi rudarji izgubijo službo. Večina si kmalu najde lažje in bolje plačano delo. Ker je rudnik zaprt, sedaj tudi otroci rudarjev ne razmišljajo več, da bi šli delat v rudnik, pač pa končajo šolo in se zaposlijo v farmacevtskih in računalniških podjetjih. Izguba delovnega mesta je ob primerni socialni politiki države najboljša možna novica za tiste, ki službo izgubijo.

Lisac marketing ekspres
Dnevnik guruja
26.01.2009

Lisac marketing ekspres

Zastonj marketinški nasveti izpod tastature marketinškega guruja Aleša Lisca za vas tudi v tiskani obliki?

Prejšnji teden smo začeli pošiljati Lisac marketing ekspres na naslove slovenskih podjetij tudi v tiskani obliki. Elektronska pošta je sicer super medij, ampak čez dobri stari papir ga pa tudi ni.

Lisac marketing ekspres bo v tiskani obliki izhajal vsak mesec. Pošiljali ga bomo na 30.000 naslovov, za distribucijo bo poskrbela Pošta Slovenije. Če nikakor ne želite zamuditi nobene številke tiskanega Lisac marketing ekspresa, na helena@lisac-lisac.si pošljite svoje popolne podatke in za vas bomo kupili znamko in vam Lisac marketing eksperes brezplačno poslali vsak mesec.

Kliknite za ogled tokratne številke v pdf formatu.

 

Dobri oglasi
Marketing
26.01.2009

Dobri oglasi

Dobri oglasi so tisti, ki dobro prodajajo. Z objavo oglasa moramo pokriti vse stroške in še kaj zaslužiti.

Oglase uporabljamo takrat, kadar stranki svoje zgodbe ne moremo povedati osebno. Oglasi so samo nadomestilo za prodajalca. Dober prodajalec pa vedno upošteva, kje se nahaja. Nagovor prodajalca v pisarni je drugačen od nagovora po telefonu, spet drugače pa bi stranko nagovoril na letališču, ali na primer v Las Vegasu.

bmw

Oglasa, ki ju vidite tukaj, sem posnel na letališču. Enega v Chichagu, enega pa v Las Vegasu. Oba oglasa imata eno dobro značilnost. BMW-jev oglas nas spomni, da smo na letališču. In mnogi po letališču tečejo, ker so se na pot odpravili prepozno. Drugi, ki ne tečejo, pa imajo dovolj časa, da se ob tem oglasu vsaj nasmehnejo.

virgin

V Vegasu je na stotine igralnic. Kako izbrati tisto pravo igralnico? Izkušeni obiskovalci igralnic pravijo, da ima vsaka igralnica svoj karakter, svojo dušo. Verjetnost, da boš izgubil, je povsod enaka, pa imajo vseeno nekateri igralci raje eno igralnico, drugi spet neko drugo. Virgin se s svojim oglasom lepo vključi v pogovor, ki med obiskovalci Vegasa že poteka. Če ima lahko vsaka igralnica svoj značaj, ga vsekakor lahko ima tudi vsaka letalska družba. Oglas sicer ne govori o koristih izbire letalske družbe Virgin, ampak zelo pogosto (predvsem pa v primeru Virgin) izbira letalske družbe ni racionalna odločitev, tako kot ni izbira igralnice zelo racionalna odločitev. Prej bi človek lahko rekel, da je obratno.

na vrh