Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Družinski zakonik je slab
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.03.2012

Družinski zakonik je slab

Poglejte video v katerem razlagam zakaj je Družinski zakonik slab.

Tudi zato ga praktično nihče ne bo prebral ... Če bi želeli, da ljudje v resnici razumejo, bi se morali stvari lotiti drugače.

Klopni meningitis
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 15.02.2012

Klopni meningitis

Mamica je pri svojem 6-letnem sinčku našla klopa. Pod levo pazduho. Klop je bil že kar velik in zelo dobro pritrjen. Očitno se je gostil na sinčku že dan ali dva. Mamica je bila precej panična, takoj je videla črn scenarij.
 

Kaj pa, če je klop okužen?! Kaj je naredila takoj, ko je našla klopa?


- Poklicala je svojo mamo in jo vprašala, kako odstraniti klopa.
- Poklicala je taščo, upokojeno medicinsko sestro in jo vprašala, kako odstraniti klopa in kako ugotoviti, ali je okužen.
- Prebrskala je nekaj strani na internetu.
- Pogledala je v medicinski leksikon.
- Poklicala je otroško zdravico.
 

Kakšna je verjetnost, da bi mamica vse to naredila, če ne bi našla klopa na sinu?

Kaj vse boste letos izpustili?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 14.02.2012

Kaj vse boste letos izpustili?

Še vedno je nekaj bralcem mojega bloga in naših strank, ki še niso prijavljeni na marčevski Največji marketinški seminar. Morda je res še dovolj časa. A tokrat ne bomo govorili o tem, ali se splača udeležiti Največjega marketinškega seminarja.
Govorili bomo o posledicah, kadar določene aktivnosti ali dogodke izpustimo.
Na naš uspeh vpliva veliko dejavnikov. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov so ODLOČITVE, ki jih dnevno sprejemamo. Danes bomo govorili o odločitvah, da se nečesa ne bomo udeležili in da bomo nekaj izpustili.
Velika podjetja vlagajo ogromne vsote denarja v oglaševanje, pozabijo pa na izobraževanje zaposlenih, pozabijo izšolati zaposlene. In potem se, če je oglasna kampanja uspešna, pri njih oglasi veliko kupcev, prodaje pa kljub temu ni. Ker zaposleni niso motivirani in ustrezno nagrajeni, ker nočejo in ne znajo prodajati.

Marketinško križarjenje
Seminarji
Komentarji:   1 06.02.2012

Marketinško križarjenje

 
Od 11. do 16. maja 2012
Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel.
 
 
Odklop, marketinške ideje, uživanje, dobra hrana, Sredozemlje ... 
 
costa
 
“Predstavljajte si, kako zajtrkujete, jeste kosilo, večerjate, poležavate na plaži, raziskujete zahodno Sredozemlje s kolegi podjetniki, direktorji in seveda z mano. Vse to za manj, kot bi plačali samo za tedensko bivanje v hotelu.”
100 top tržnikov - 4. generacija
Seminarji
Komentarji:   0 06.02.2012

100 top tržnikov - 4. generacija

Danes zopet gledam video izjave zadovoljnih udeležencev prvih treh generacij.

In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.

Brezplačna predstavitev programa za četrto generacijo programa 100 top tržnikov bo 29 februarja ob 17.00 uri v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje.

Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate visoke cilje!

Bi bili radi boljši ljubimci?
Dnevnik guruja
23.01.2012

Bi bili radi boljši ljubimci?

ljubimci

V soboto sem na tretji strani v Žurnalu opazil tale oglas. Poglejmo ga skozi oči marketinškega strokovnjaka. Najprej poglejmo, v čem je oglas dober:

- Očitno deluje. Če ne bi deloval, ga oglaševalec ne bi ponavljal. Oglas torej prodaja. Točnih številk seveda ne poznamo, ampak verjetno je število naročil dovolj veliko, da se vse skupaj vsaj začasno splača.
- Oglas vsebuje sliko. Napol golo dekle z velikanskimi prsmi vedno vzbudi pozornost.
- Iz oglasa je hitro jasno, da prodajajo tabletke, nudijo tudi 100% vračilo denarja. 100% garancija je odlična poteza, ker na ta način prodajalec prevzame tveganje nase in poveča prodajo.
- V levem okvirčku so na rumeni podlagi s črnimi črkami naštete prednosti izdelka. Veliko obljubljajo. Velika obljuba pa je tudi eden izmed receptov za uspeh pri prodaji. Če veliko obljubite, boste prodali več.
- Dodani sta dve mnenji slovenskih uporabnikov tabletk. Mnenja zadovoljnih strank vedno povečujejo prodajo. Izjavi zvenita pristno.
- Na veliko sta izpisani telefonska številka in tudi spletna stran. Poudarjeno je, da dežurni telefon deluje 24 ur na dan.
- Naročite lahko različne pakete. Od 6 pa vse do 34 tablet. Dejstvo, da je na voljo več paketov, povečuje prodajo. Ker bralec ne razmišlja, ali bi kupil ali ne, ampak razmišlja o tem, kateri paket bo vzel.
 

V čem pa je ta oglas slab:

- Nikjer ni razvidno, kdo je prodajalec. Ljudje radi kupujemo od uglednih prodajalcev, ki jih poznamo, jim zaupamo. Če bi na primer takšen oglas objavilo kakšno znano farmacevtsko podjetje, bi bilo kupcev več.
- Mnenji zadovoljnih strank sta lahko izmišljeni, ker sta zapisani pod psevdonimom. Izjave s sliko in polnim imenom in priimkom so bolj kredibilne in bolje prodajajo.
- V prodaji moramo trditve tudi dokazati. Razen mnenj dveh strank, drugih dokazov o tem, da izdelek deluje, ni (na primer mnenje kakšnega zdravnika ali inštituta).
- Mobilna številka za naročila ne vzbuja toliko zaupanja kot brezplačna številka 080 ali običajna številka.
 

In glavna slabost oglasa?
Tako oglasu kot  celotnemu poslu lahko očitamo pomanjkanje kredibilnosti. Kredibilnost pomeni, da podjetje izpolnjuje svoje obljube. Dolgoročno ljudje kupujemo pri trgovcih, ki imajo visoka etična merila. Pri tem oglasu že na prvi pogled nekaj smrdi. Prodajalec preveč obljublja, skriva se za mobilno številko, izjave zadovoljnih strank so anonimne. Skratka, prepričani smo lahko, da bo zadeva tako, kot se je pojavila, tudi izginila. Verjetno pa bodo taisti prodajalci čez nekaj časa isti izdelek ponudili pod drugim imenom. Dokler jih ne bodo spravili na hladno …
 

Največji marketinški seminar 2012
Seminarji
Komentarji:   0 13.01.2012

Največji marketinški seminar 2012

celje

Tole včeraj v Celju je bilo samo ogrevanje za Največji marketinški seminar 2012!

"Prodali" smo tudi nekaj stojišč.:)

Predavanje je bilo v okviru "Festivala izobraževanja in zaposlovanja".

Bravo organizatorji.

Aja, ste se že prijaviil na Največji marketinški seminar 2012, ki bo v začetku marca?

www.najvecji-seminar.si

Pohitite, kot vedno bo tudi tokrat za zamudnike vstopnic zmanjkalo.

 

Bistvo marketinga in prodaje!
Marketing
Komentarji:   1 30.11.2011

Bistvo marketinga in prodaje!

V tem kratkem videu razlagam bistvo marketinga in prodaje!

Sicer pa je video samo delček ene izmed mojih oddaj na TV Vaš kanal.

V njihovem arhivu si lahko ogledate vse moje dosedanje oddaje.

Večina gledalcev pravi, da so oddaje poučne, zabavne, zanimive.

Janković, Janša, Virant?
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 24.11.2011

Janković, Janša, Virant?

Recimo, da bi v svoji priljubljeni restavraciji zagledali enega izmed slovenskih politikov, ki se trenutno bori za zmago na volitvah.

Bi pristopili k njemu, ga pozdravili, mu zastavili kakšno vprašanje? Bi ga prosili za avtogram, bi mu povedali svojo (veselo ali žalostno) zgodbo?
Odvisno od tega, koga bi zagledali, kajneda?
So politiki, ki so vsaj na videz bolj dostopni, in so tudi takšni, ki so videti malo manj dostopni.

zurnal

Pred časom so v Žurnalu izvedli anketo, v kateri so ljudje odgovarjali na vprašanje, katerega politika bi povabili k sebi na piknik.
 

Prej in potem
Marketing
Komentarji:   8 25.10.2011

Prej in potem

Poglejte obe fotografiji. Na obeh je isto dekle.

sara1

april 2011

sara22

september 2011

Prva je bila posneta letos aprila, druga pa letos septembra. Se strinjate, da je razlika očitna? Seveda se.
Slika je nastala kot del projekta »90-dnevna preobrazba« v organizaciji slovenskega podjetja THE Nutrition, ki je, priznam, tudi naša stranka. V podjetju, ki se ukvarja s prodajo prehrane za športnike in rekreativce, so pripravili izziv. Pod vodstvom trenerja Duška Madžaroviča je Sara Rutar od aprila do septembra s pravilno vadbo in prehrano spektakularno spremenila svoje telo. Sara je tako napredovala, da se bo letos udeležila svetovnega prvenstva v body buildingu, ki bo v Kopru.
Kar je naredila Sara, lahko naredi praktično vsako dekle. Tudi vsak fant ali moški lahko svoje telo oblikuje, kot želi.
Danes bomo govorili o več temah. Ena je marketinška. Pogovarjali se bomo o tem, ali takšne »prej in potem« fotografije delujejo. Če delujejo, zakaj delujejo, in v katerih primerih takšen pristop ne deluje. Druga tema pa je motivacija … Kako se prepričati, da narediš nekaj takšnega, kot je naredila Sara?
 

Pod okriljem cerkve ukradli 300.000 novorojenčkov
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 25.10.2011

Pod okriljem cerkve ukradli 300.000 novorojenčkov

So novinarji pokvarjeni, površni ali samo neumni?
Prejšnji teden (18. 10.) so v Žurnalu objavili novico, da so v Španiji ukradli 300.000 novorojenčkov. Seveda so novico povzeli še drugi mediji, saj novinarji radi prepisujejo eden od drugega …
Kaj je narobe s to zgodbo?
V Španiji se letno rodi približno 500.000 otrok. Tudi če so otroke kradli več desetletij, to še vedno pomeni, da so Špancem ukradli celo generacijo otrok. Če bi bilo to res, bi bila Španija med državami z največjo smrtnostjo … Vse te dojenčke so menda najprej razglasili za mrtve, potem pa so se čudežno rodili drugi materi. Torej bi morala biti tudi rodnost večja …
Da na razglabljam naprej. Številka je tako visoka, da bi se vsakomur z malo zdrave pameti moralo zazdeti, da je nekaj narobe.
V resnici so Žurnalovci prepisali novico, verjetno od NBC-ja, BBC-ja … Če na kateri od spletnih strani omenjenih medijev vpišete »Spain babies stolen«, boste videli, da poročajo o 30.000 ukradenih dojenčkih. Se pravi desetkrat manj. Ampak to je samo domneva. V resnici naj bi šlo za 261 primerov  iz časov po drugi svetovni vojni.

Današnji nauk, marketinški nauk?

Vse, kar objavijo v medijih, še zdaleč ni res. 90 % vsega, kar objavijo, je od nekod prepisano ali posredovano od spretnih PR agencij in posameznikov. Večina vsebine ni niti originalna niti preverjena.
Uredniki (slovenski in tuji) se, namesto da bi se vprašali, ali je res, vprašajo samo, ali je dovolj senzacionalistično, da bo prodajalo njihov medij. Ker se tako obnašajo, jim naklade padajo, zaupanje v medije pada.
Pri prodaji se splača biti iskren. Na dolgi rok je poštenost in iskrenost edina prava politika.

Podjetniki se moramo pred vsako odločitvijo vprašati: »Bo po tej odločitvi naše podjetje vredno več ali manj?« To je en tak lep kriterij, ki ga lahko upoštevamo pri svojem vsakodnevnem odločanju.
 

Kako prodati kar koli?
Dobre knjige
Komentarji:   0 25.10.2011

Kako prodati kar koli?

Knjiga Kako prodati kar koli? ameriškega pisca več Timesovih uspešnic Harryja Browneja je pravo olajšanje za tiste, ki mislite, da ne znate prodajati. Poglejte kaj pravi avtor:

  • Obratno od splošno sprejetega mnenja, prodajalčev entuziazem ni nobena vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
  • »Pozitivno razmišljanje« je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. »pozitivni mislec«.
  • Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
  • Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
  • Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
  • Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
  • Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.

 

browne

 

Zanimivo, mar ne. Več o tem Kako prodati kar koli, lahko preberete tukaj.

Idealna za pripravo otroške hrane!
Lisac Marketing Ekspres
18.10.2011

Idealna za pripravo otroške hrane!

Poglejte tale napis na steklenici naravne mineralne vode Costella:

costella


»M A M A Idealna za pripravo otroške hrane«.
Marketinško pravilo je zelo preprosto.

Če želite prodati več, morate stranki povedati več. Včasih morate povedati tudi kaj takega, kar je očitno ali velja za vse konkurenčne izdelke. Seveda je odlična voda idealna za pripravo otroške hrane.

Z zanič vodo bo tudi otroška hrana zanič. Res pa je tudi, da je verjetno še kakšna druga voda poleg Costelle primerna za pripravo otroške hrane. Takšen napis se lahko vseeno splača. Odgovor je pozitiven.
Kdo bo prodal največ mleka? Tisti, ki bo na embalažo napisal »sveže«.
Še dva primera, da si bomo tole lekcijo še bolj zapomnili.
Joe Sugarman, avtor knjigeSprožilci, človek, ki je prodal več kot 20 milijonov sončnih očal Blublockers, je uporabljal podoben trik. Na embalažo svojih očal je napisal: »According to the FDA, this sunglases are medical device«. Če bi na primer očala prodajal v Sloveniji, bi na embalažo zapisal: »Po mnenju Ministrstva za zdravje spadajo ta očala med potrjene medicinske pripomočke.« Seveda prav vsa očala, ki se prodajajo v ZDA, potrdi FDA in po njihovi klasifikaciji so vsa medicinski pripomoček …
Zgodb o tem, kako so spretni prodajalci, potem ko so seveda dobro preštudirali izdelek, to znanje uporabili in izpostavili neko korist, ki je konkurenca še ni izpostavila. Seveda moramo biti pri tem etični in moralni ter ne smemo zavajati kupcev. Danone je za svoje neresnične trditve o tem, da Actimel pomaga pri preprečevanju prehlada, plačal več kot 20 milijonov ameriških dolarjev kazni, v ZDA pa je seveda moral prenehati z zavajajočim oglaševanjem.
 

Današnja lekcija?
 

Dobro premislite, ali ste strankam zamolčali kakšno korist vašega izdelka. Morda večina strank ne ve, kako je vaš izdelek izdelan, morda je nekaj, kar je zanimivo, pa bi se dalo uporabiti za povečanje prodaje.

Razmišljanje o prodaji se splača, poslušanje strank tudi. Včasih je dovolj ena sama beseda, en sam stavek, pa že pomaknemo prodajno krivuljo navzgor.
Napišite v komentar, kaj je posebnost vašega izdelka ali storitve. Vse, ki boste poslali nekaj res izvirnega, nekaj, česar ne uporablja nihče izmed vaših konkurentov, bom nagradil z objavo v Lisac marketing ekspresu. To bo za vas dodatna brezplačna reklama.
 

Vislice
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 29.09.2011

Vislice

Pred kratkim je bila v Večeru objavljena moja kolumna, v kateri sem govoril o tem, kako je včasih posloval kostelski graščak.

vislice1

Kot vidite iz priložene fotografije, je imel graščak pooblastilo tudi za smrtno obsodbo. Seveda ne čisto za vsakogar, na smrt je lahko obsodil samo pripadnike nižjih slojev. No, kot vidite, ljudje nikoli nismo bili čisto enaki pred zakonom.

vislice2

Kaj je naredil kostelski graščak, ko je opazil, da ima kmet s tretjinske kmetije (majhna kmetija) v lasti dva konja? Kmeta je dal nekajkrat pretepsti in konja mu je vzel.

Zakaj? Ker je očitno, da se kmet ukvarja s tihotapljenjem soli, kako bi si sicer kupil konja in kje bi dobil dovolj krme za vzdrževanje konja? Graščakova finančna policija je bila učinkovita, dodatnih dokazov ni potreboval.
Kako bi se zgodba odvijala v današnjih časih? Verjetno bi moral graščak kmeta uloviti med tihotapljenjem, pa še potem bi se kmet z dobrim advokatom rešil ali pa bi podkupil sodnika in bi postopek zastaral …
No, pustimo sedaj to. Marketinška poanta današnje zgodbe?
Graščak je imel odprte oči in ušesa. Zbiral je podatke o svojih podložnikih. Na podlagi podatkov je hitro ugotovil, da mora ukrepati.
Kaj pa vi?
Katere podatke zbirate? Kaj veste o svojih strankah? Katere podatke uporabljate?
Tudi o teh vprašanjih bomo govorili na novembrski marketinški superkonferenci. Danes moramo – tako kot včasih, verjetno pa še bolj – spremljati pomembne podatke in primerno ukrepati.

Kaj pa vi menite o graščakovem ravnanju?

Lepo od njega, da tihotapčka ni dal obesiti, ampak ga je dal le malo prebunkati. Saj veste, škoda bi bilo ubiti kmeta, ki sicer redno plačuje davke (v tistih groznih časih, so bili davki večinoma okoli 10% …)
 

Šport in šah
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 25.09.2011

Šport in šah

Zakaj sem moral novico o tem, da v Rogaški Slatini gostimo praktično vso šahovsko elito izvedeti na ameriški spletni strani?
Ste se kdaj vprašali, zakaj truma slovenskih novinarjev poroča o pripravah slovenskih smučarjev, ki trenutno v svetovnem smučanju ne pomenijo nič? In vseeno se jim zdi vredno razpredati o njihovih pripravah, pričakovanjih …
O tem, da ta teden v Rogaški Slatini gostimo najboljše šahiste in šahistke na svetu, pa ne poroča praktično nihče.

rogaska1

Celo v Rogaški sem našel samo en plakat.
Marketinški nauk?
Lahko imate še tako dober dogodek, če se ne potrudite in o tem na pravi način in dovolj zgodaj ne obvestite novinarjev in urednikov, potem vašega dogodka ne bo opazil nihče. Zavedati se morate, da novinarji redko iščejo zgodbe. Običajno raje počakajo, da jih o zgodbah nekdo obvesti, še raje pa imajo, če jim zgodbo kdo napiše. Pomaga tudi, če jih na dogodek povabite, seveda plačajte stroške, dobro jih nahranite in pijača naj bo v izobilju.
Odnosi z javnostmi (PR) niti niso tako zapletena zadeva. Seveda pa vam mora biti najprej jasno, da 95 % novic, o katerih pišejo časopisi in poročajo televizije, pripravijo spretni PR-ovci.
O šahu se ne poroča, ker pri nas ni dovolj spretnih promotorjev, ki bi jih ta šport (ali dejavnost, če mislite, da šah ni šport) zanimal.
 

rogaska2

V Sloveniji trenutno igra praktično vsa svetovna šahovska elita (tabela najbojših po točkah):

Ponomariov, Ruslan UKR 2758
Grischuk, Alexander RUS 2757
Radjabov, Teimour AZE 2752
Gelfand, Boris ISR 2746
Mamedyarov, Shakhriyar AZE 2746
Svidler, Peter RUS 2740
Adams, Michael ENG 2733
Wang, Hao CHN 2733
Vitiugov, Nikita RUS 2726
Moiseenko, Alexander UKR 2726
Giri, Anish NED 2722
Nepomniachtchi, Ian RUS 2718
Jakovenko, Dmitry RUS 2716
Movsesian, Sergei ARM 2715
Shirov, Alexei ESP 2713
Jobava, Baadur GEO 2712
Caruana, Fabiano ITA 2712
Dreev, Aleksey RUS 2711
Malakhov, Vladimir RUS 2710
Tomashevsky, Evgeny RUS 2710
Naiditsch, Arkadij GER 2707
Berkes, Ferenc HUN 2706
Bacrot, Etienne FRA 2705
Andreikin, Dmitry RUS 2705
Wojtaszek, Radoslaw POL 2704
Efimenko, Zahar UKR 2703
Laznicka, Viktor CZE 2701
Zhigalko, Sergei BLR 2696
Inarkiev, Ernesto RUS 2692
Motylev, Alexander RUS 2690

rogaska3

Poglejte kako se je danes (za lepo zmago) mučil Shirov Alexei.

Odpustite vse javne uslužbence!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   20 14.09.2011

Odpustite vse javne uslužbence!

Naslov je pomemben. Naloga naslova je bralca pripraviti k nadaljnjemu branju.

Kot vidite, mi je z današnjim provokativnim naslovom uspelo pritegniti vašo pozornost.

javni

Zakaj bi morali odpustiti vse javne uslužbence?

Prejšnji teden mi je prijatelj, ki želi ostati anonimen, razložil takole:

»Aleš, saj veš, kako v državni upravi izbirajo dobavitelje, izvajalce raznih del? Zberejo ponudbe, potem pa običajno zmaga tisti, ki je najcenejši. Zakaj ne izbirajo na isti način tudi zaposlenih v javni upravi?

Preprosto bi za vsako delovno mesto razpisali pogoje, potem pa bi med vsemi, ki ustrezajo pogojem, izbrali tistega, ki bi bil pripravljen delati za najnižjo plačo. Tako bi davkoplačevalci veliko prihranili, službe pa bi dobili tisti, ki si jih res želijo.«

Zanimiva ideja mojega prijatelja, mar ne?

Če bi njegovo zamisel uresničili, se danes ne bi pogovarjali o stavki javnih uslužbencev in ne bi se pogovarjali o 4% znižanju njihovih plač. Prepričan sem, da bi mnogi z veseljem delali za manjše plače in imeli vse ugodnosti služb v javni upravi.

Najprej jih torej odpustimo, potem pa jih vzamemo nazaj v službo, s tem da na vsako delovno mesto zaposlimo tistega, ki je pripravljen delati za najmanjšo plačo.

Enostavna rešitev za kompleksen problem, kajneda?

Marketinška lekcija današnjega zapisa?

Vsaj dve sta.

Prva: če želite, da ljudje kaj preberejo in si zapomnijo, morate pisati provokativno in zavedati se morate, da je naslov zelo pomemben element besedila.

Druga lekcija: je s področja kreativnega razmišljanja. Inovacije na področju poslovnih modelov (in zgornji predlog je ravno inovacija s tega področja) po pisanju Harward Business Rewiev prinašajo najvišje donose. Nekaj, kar na primer velja v eni panogi, preprosto prenesete v drugo panogo. In lahko se zgodi, da boste iznašli nekaj res dobrega, dobičkonosnega. Vedno se morate tudi spraševati: »Zakaj je to tako? Kdo pravi, da tega ne moremo spremeniti? Je to logično? Kdo bo imel od tega koristi?«

V današnjem primeru smo samo princip izbire dobaviteljev, ki ga uporabljajo javni uslužbenci, uporabili še na njih samih.

Če vprašate mene, mislim, da bi sistem deloval genialno. Za boljše plačana delovna mesta bi se našli ljudje, ki bi celo plačali, da bi lahko delali v javni upravi. Koliko mislite, da bi nekdo plačal za ministrski stolček? :)

Še eno pomembno lekcijo tega marketinškega zapisa si velja zapomniti. Naslov je pritegnil vašo pozornost tudi zato, ker sem se s tem zapisom vključil v »pogovor«, ki v javnosti že poteka. Vedno je lažje vzbuditi pozornost, če je tema, o kateri govorite, že vroča. Ko nagovarjate stranke, se poskusite vključiti v pogovor, ki med strankami že poteka.

Smrkci
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 13.09.2011

Smrkci

Kaj imajo skupnega Smrkci, Gormiti, Petrol, Mercator, Interspar?
 

smrkci

Ko sem bil majhen, smo zbirali »Životinjska carstva« in pokrovčke steklenic Coca-Cole. Danes naše otroke (in posledično starše in stare starše) vsakih nekaj tednov zajame nova zbirateljska mrzlica.
Babica je mojima sinovoma iz Spara nosila magnetke s podobo Shreka, iz Tuša je moja mama za sinova prinesla Disneyeve sličice … Sedaj v Mercatorju nabiramo Smrkce.

Mrzličnega zbiranja slikic nogometašev ob svetovnem nogometnem prvenstvu pa tudi še nismo pozabili. Še sam sem nekajkrat pred ljubljansko Lepo žogo menjal sličice …
Želja po zbirateljstvu spada med zelo močne psihološke sprožilce. Ko nekaj začnemo zbirati, želimo priti do konca. Zbirateljstvo je prisotno povsod. Zase lahko rečem, da zbiram marketinške guruje.

V glavo sem si zapičil, da se bom osebno spoznal z večino ljudi, ki v svetu na področju direktnega marketinga in marketinga kaj pomenijo. Za sedaj sem kar na dobri poti, to zbirateljstvo sicer ni poceni, je pa po mojem mnenju dobra investicija v znanje in poslovne kontakte.

No, ali se vse to čisto splača, ne vem, saj veste, zbirateljstvo tudi malce zamegli racionalni um.
Vsekakor pa gre za metodo, ki pospešuje prodajo, ki povečuje lojalnost strank, ki poskrbi za to, da pridobimo nove stranke. Če stranki podtaknemo pravo zbirateljsko akcijo, jo lahko pripravimo do daljše zvestobe. Praktično se lahko z nami poroči.
Kraljeva poroka je tema naše novembrske marketinške superkonference, ki jo pripravljamo skupaj s pokroviteljem, s podjetjem Microsoft.
Marketinška superkonferenca je namenjena vsem, ki vas zanima, kako do novih strank in kako obstoječim strankam prodati več. Tako, da boste vedno korak pred konkurenco.
Konferenca je šele novembra, vstopnic pa bo kot kaže v nekaj tednih zmanjkalo.
Cena?
Tako nizka, da ne boste verjeli, da je to res. Za dvodnevno konferenco, ki bo na Bledu in ki vključuje tudi spanje, NE boste plačali 450 evrov. Ne, ne boste.
Cena je samo 170€ + DDV. Spanje v enem izmed boljših blejskih hotelov JE vključeno v to ceno! Zakaj tako nizka cena?
Ker naš glavni partner Microsoft sponzorira znanje, Sava Resorts pa spanje. Denar, ki smo ga dobili od pokroviteljev, smo se odločili pokloniti vam.
 

Vaš prvi Microsoft?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.09.2011

Vaš prvi Microsoft?

Leta 1989 sem poslal svoj prvi faks. To je bil dogodek … Mislim, da sem leta 1989 kupil svoj prvi PC računalnik. Prej je bil seveda ZX Spectrum.
Uf, kje so tisti časi, ko smo poslovali brez mobilnih telefonov, brez interneta, brez elektronske pošte! Imate tudi vi občutek, da smo takrat živeli malo bolj umirjeno?
 

V tistih časih tudi oken ni bilo … Microsoftovih seveda. :)
 

Se spomnite, kdaj ste prvič slišali za Microsoft? Se spomnite, kateri je bil prvi Microsoftov program, ki ste ga uporabljali?
Kot verjetno že veste, je Microsoft pokrovitelj naše novembrske marketiške superkonference. Rdeča nit konference je kraljeva poroka. Kako pridobiti čim več pravih strank, kako se z njimi srečno poročiti.
In ker sodelujemo z Microsoftom in ker vas želimo obdariti, smo se spomnili naslednje akcije.
Prosim, prisluhnite!
Pošljite mi nekaj čim starejšega, na čemer je napis Microsoft. Kakšno staro disketo ali škatlo, v kateri je bil programski paket. Skratka, preiščite omare in poiščite nekaj, kar ima napis Microsoft. In čim starejše naj bo. Potem pa to svojo relikvijo slikajte in mi pošljite fotografijo.

gates

Med vsemi, ki boste sodelovali, bomo izžrebali 2 vstopnici za našo novembrsko superkonferenco, Microsoft pa bo dodal dva paketa Office PROFESSIONAL in 20 Microsoft Majic!

Tisti, ki bo poslal najstarejšo zadevo, pa bo dobil posebno nagrado!
Vzemite si nekaj minut in malo pobrskajte po omarah. Vem, da se vam nekje še valjajo kakšne originalne Microsoftove diskete. :)

Mastermind avgust 2011
Seminarji
Komentarji:   0 29.08.2011

Mastermind avgust 2011

Od srede do nedelje.

Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel. Misija je uspela.

masterptuj

Garali smo kot Rimljani. Naslednji Mastermind bo avgusta 2012, zaenkrat še nismo prodali vseh prostih mest. 

Fotobranje
Seminarji
Komentarji:   12 01.08.2011

Fotobranje

Je mogoče prebrati knjigo v 20 minutah? Lahko beremo 25.000 besed na minuto? Ko sem se odločil, da cel vikend posvetim tečaju fotobranja, je bil moj cilj jasen. Želel sem se naučiti brati hitreje in si obenem zapomniti več.
Verjeli ali ne, fotobranje res deluje. Na kratko lahko strnem vtise vikendseminarja takole. Dobil sem novo motivacijo za branje. Sedaj, ko imam sistem, s katerim lahko v 20 minutah preberem knjigo, bom prebral več, knjige, ki sem jih že prebral, pa jih v glavnem pozabil, bom prebral ponovno.
Prav navdušen sem. Si predstavljate, koliko več informacij in znanja bom sedaj lahko vsrkal vase? In to celo z manj napora kot prej. Fotobranje je definitivno veščina, ki se jo splača naučiti. Kot pri vsaki zadevi tudi tu z vajo postajaš vse boljši in boljši. Ampak metode se lahko v par dnevih nauči vsak.
Kako poteka fotobranje? Na kratko povedano, v petih korakih. Prvi korak je priprava, v kateri se v minuti pripravimo na branje, določimo namen branja in se sprostimo. V drugem koraku (predogled) na kratko pogledamo gradivo in se odločimo, ali bomo knjigo res prebrali. V tretjem koraku se dejansko lotimo fotobranja. Knjigo v nekaj minutah prelistamo. Na hitro jo v sproščenem stanju pregledamo stran za stranjo in ne poskušamo brati niti naslovov, kaj šele teksta. Samo drsimo skozi knjigo. V četrtem koraku (popregled) v desetih, petnajstih minutah še enkrat pregledamo knjigo. Iščemo sprožilne besede, postavimo si vprašanja, na katera želimo odgovor. Potem sledi peti korak – aktivacija. V 20 minutah zavestno prepoznamo informacije, ki so skladne z našim namenom branja. Iz knjige izluščimo bistvo. Aktivacija najbolje deluje po inkubaciji (20 minut do en dan po fotobranju). Med aktivacijo uporabljamo različne tehnike, kot so superbranje, potop, poskakovanje, miselni vzorci, pohitreno branje …
Končni rezultat? Knjiga vam v krajšem času in na neutrujajoč način pove, kar ste od nje želeli izvedeti. Avtor tega programa je Paul R. Scheele. Poiščite na spletu več informacij o avtorju in metodi. Sicer pa sem se jaz ta vikend učil na tečaju pri Mateju Sedmaku. Ni mi žal, da sem poletni vikend preživel v zaprtem prostoru. Tale veščina mi bo prišla še kako prav.
In še en nov cilj sem si postavil. Od sedaj naprej (foto)berem eno knjigo na dan.
 

Na današnji dan pred 47 leti …
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 27.07.2011

Na današnji dan pred 47 leti …

Je bilo zelo vroče. In bila je polna luna. Vsaj tako pravi moja mama, ki me je 27.7.1964 rodila. Bravo, mami. Rojstne dneve bi pravzaprav morale praznovati mame. Sam za tole rojstvo nisem kaj dosti zaslužen. Bil sem še celo tako nesramen, da sem vse skupaj še zakompliciral, ker sem se odločil, da bom na svet prišel z nogami naprej …
V resnici ne verjamem, da sem res star 47 let. Moja osebna laže. Verjetno gre za kakšno administrativno napako. Hitro gredo leta … Počutim pa se, kot bi imel 27 let.
Obljubil sem vam, da bom imel za vas presenečenje. In res sem vam pripravil presenečenje in nekaj daril. Tako da se vam splača brati naprej

Stranke, kupci ali pacienti?
Marketing
Komentarji:   2 26.07.2011

Stranke, kupci ali pacienti?

Pred nekaj tedni sem bil na poslovnem obisku pri podjetju, ki ima v lasti 15 bolnišnic. Zaposlenih imajo več kot 1500 zdravnikov. Našo ekipo so gostitelji peljali na ogled ene izmed bolnišnic. Kaj smo videli?
Recepcija je bila podobna recepciji v najboljših hotelih. Vse, ki pridejo na obisk, takoj, brez čakanja sprejme prijazno osebje. Ker večina pride z avtomobilom, je poskrbljeno za parkiranje. Dostop do bolnišnice je iz treh smeri, bolnišnica ima lastno garažo.

Kaj se zgodi, če v bolnišnico pripeljete staro mamo, ki težko hodi? Pripeljete se neposredno pred vhod, ključe od avta pustite prijaznemu receptorju, ki vam avto parkira v garažno hišo in vam ga, ko se vračate, tudi pripelje do vhoda. Valet parking, skratka. In to v bolnišnici.

Kaj je bilo še drugače kot v bolnišnicah, ki smo jih vajeni pri nas? Vse poti zaposlenih (zdravnikov, medicinskih sester, tehnikov, snažilk …) so ločene od poti, ki jih uporabljajo pacienti. V naših bolnišnicah lahko opazujemo, kako se medicinsko osebje ves čas sprehaja, kako si podajajo kljuko in hodijo mimo bolnikov. Ne pa tudi v bolnišnicah tega podjetja, hodniki za osebje in za bolnike so namreč ločeni.
Kaj je bilo še drugače? Soba, kjer je ogromen aparat za postavljanje diagnoz – aparat, v katerega te strpajo in si potem kot zaprt v velikanski cevi, ima pogled na morje. Ker so ugotovili, da se nekateri bolniki slabo počutijo v tako utesnjenem prostoru. Zato imajo tam vsaj pogled na morje.

Še bi lahko našteval. Na kratko povedano, v tem podjetju, v tej bolnišnici je v ospredju stranka. Tisti, ki načrtujejo in potem upravljajo takšne bolnišnice, razmišljajo o tem, kaj je dobro za stranko, za pacienta. In ko enkrat uredijo vse tako, da je dobro za stranko, se zgodi še nekaj … V takšni bolnišnici radi delajo tudi vsi zaposleni.
In še nekaj. Pogovarjali smo se z vodilnimi podjetja. Med njimi ni bilo zdravnikov. Z vodenjem in organizacijo podjetja, ki upravlja 15 bolnišnic, se ne ukvarjajo zdravniki. Zdravniki raje delajo tisto, za kar so se izučili. Pomagajo pacientom. Z organizacijo poslovanja, s čiščenjem, z nabavo, z organizacijo parkiranja, s financami, s prodajo in z marketingom se zdravniki pri njih ne ukvarjajo.
Današnje sporočilo? Rad imam podjetja, ki dobro poskrbijo za stranke. Rad imam podjetja, kjer razmišljajo o tem, kako se njihove stranke počutijo. In prepričan sem, da so dolgoročno takšna podjetja uspešnejša in da je v takšnih podjetjih užitek delati.

Mimogrede … Tale zapis je nastal po poslovnem obisku v Turčiji. Ste si že ogledali mojo 5. oddajo na TV Vaš kanal. V 27. minuti govorim ravno o bolnicah ...
 

Bim-bam marketing
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 13.06.2011

Bim-bam marketing

Bim-bam marketing
Kako pogosto in na kakšen način komunicirati s strankami?

Odgovora na ti vprašanji sta preprosta. Čim bolj pogosto in na vse načine, ki jih naše stranke opazijo, slišijo. Uporabljajte torej tiste medije, ki jih vaše stranke spremljajo in komunicirajte čim pogosteje.

Vendar pozor! Komunicirajte samo takrat, kadar imate povedati kaj novega, zanimivega, pametnega. Če boste kršili to pravilo, vas stranke ne bodo slišale, odjavile se bodo z vaših mailing list.

Kaj se lahko naučimo od svetovnih religij? Frekvenca je pomembna, način komuniciranja tudi. Prav zato praktično vse svetovne religije predpisujejo tedenski obisk »strank«. Tu so še večji cerkveni prazniki, ko je obisk obvezen. In na primer razni dogodki, kot so krst, prvo obhajilo, birma, poroka itn., na katerih se res ne sme manjkati.

Vendar tudi brez SPAM-a ne gre ... :) Cerkveno zvonjenje (ali recimo klic k molitvi s stolpov mošej – dandanes kar posnetek iz zvočnikov) spada med komuniciranje s strankami, ki je na meji SPAM-a. Čeprav zvonjenje nosi s sabo vsaj informacijo o trenutni uri …

Ampak mene zvonjenje ne moti, večine strank tudi ne. Pomembno pa je, da se naslednjič, ko boste slišali zvonjenje, spomnite na pomembno marketinško lekcijo. S strankami komunicirajte zanimivo, zabavno in pogosto. In uporabljajte čim več medijev.
 

Oddelek za zmanjševanje prodaje spet zmaguje!
Marketing
Komentarji:   21 03.06.2011

Oddelek za zmanjševanje prodaje spet zmaguje!

V večini slovenskih podjetij imajo oddelek za zmanjševanje prodaje. Večinoma se v podjetjih ne zavedajo, da imajo posamezne osebe ali pa kar oddelek, ki sabotirajo delovanje celega podjetja.

Poglejte ta video in presodite sami!

Do nedavnega je obstajal hotel, ki se je lahko pohvalil z edinstveno prodajno prednostjo – imeli so brezplačno parkirišče za vse stranke in obiskovalce kongresnega centra.
Pred kratkim pa je na delo stopil hotelski oddelek za zmanjševanje prodaje in dobička. Ukinili so praktično edino konkurenčno prednost tega hotela. V tem hotelu niso bolj prijazni kot drugje, nimajo boljših predavalnic, niso cenejši … So pa bili edini v prestolnici, kjer je lahko veliko število obiskovalcev kongresov, seminarjev itn. parkiralo brezplačno.
Nič več.

Poglejmo si še nekaj konkretnih primerov delovanja oddelkov za preprečevanje prodaje v različnih podjetjih.
V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … Ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, kjer so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.

Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno številko naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa kar za vedno) počakal.
Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje skoraj v vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa preveriti, ali naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.

Še nekaj primerov:
Tole se je dogajalo pred leti, ko so se v Merkurju še ukvarjali z menedžerskim odkupom … Žena me je poslala po likalnik. V trgovini sem hitro našel pravi aparat, saj mi je žena skromno naročila le, "naj prinesem likalnik, ki naj bo oranžne barve in ne predrag". Skupaj s prijazno prodajalko sva takoj našla primeren likalnik. Do tu vse tako, kot mora biti.
Potem pa se je zataknilo pri blagajni ... Blagajničarki sem rekel, naj nakup vpiše na kartico. Vsak nakup namreč šteje ... Ampak ni šlo! Kartice nisem imel pri sebi. Ker kartice nikoli ne nosim s sabo (kdo pa nosi vse možne kartice ugodnosti ves čas s sabo???), sem blagajničarko prijazno prosil, naj moje ime pač poišče v računalniku. In tega ni želela narediti … Oddelek za zmanjševanje prodaje, je spet dobro opravil svoje delo. Kako je potekal dialog:
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Šefi so naročili, da strank, ki kartice nimajo s sabo, ne smemo iskati v računalniku."
Aleš: "Saj vam bo to vzelo samo trenutek."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, ker so mi tako naročili."
Aleš: "Prosim!?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, žal."
Aleš: "Dobro, pa nič. Pa mi vseeno povejte, kaj bi naredili, če bi na vhodu v trgovino namesto Merkur visel napis z vašim imenom? Naj vprašam še drugače, kaj bi naredili, če bi bila trgovina vaša?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "V tem primeru bi vaše ime poiskala v računalniku. Ampak jaz tu le delam, in delam to, kar mi naročijo."
Aleš: "Nasvidenje."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Nasvidenje."
Na (njihovo) srečo se danes v Merkuju obnašajo drugače.
Ste prepričani, da se tudi vam, v vašem podjetju ne dogaja kaj podobnega?
Ste prepričani, da vaših investicij v večjo prodajo in zadovoljnejše stranke ne spodkopava vaš interni "oddelek za preprečevanje nakupov"?
Pred leti sem pisal o predsedniku uprave hrvaškega Telekoma, ki po ukazu lastnikov podjetja vsak teden eno uro odgovarja na klice strank. Da slučajno ne bi izgubil stika z realnostjo in da bi takoj opazil morebitne ukrepe internega "oddelka za zmanjševanje prodaje". Vse se seveda začne na vrhu ...
POSLUŠAJTE SVOJE STRANKE!
Predvsem pa UKINITE in v kali zatrite vse poskuse "internega oddelka za zmanjševanje prodaje". Preveč trdo delate, da bi zaradi takšnih neumnosti izgubljali stranke!
 

100 top tržnikov - izjave druge generacije
Seminarji
Komentarji:   1 23.05.2011

100 top tržnikov - izjave druge generacije

Danes že tretjič gledam tale video. In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili. Brezplačna predstavitev programa za tretjo generacijo programa 100 top tržnikov bo 1. junija ob 17.00 uri v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje. Če želite priti na brezplačen informativni dan, kjer boste prejeli še lepo darilo, potem kliknite sem. Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate visoke cilje!

Dve MBA štipendiji, 2x 10.000 evrov
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 17.05.2011

Dve MBA štipendiji, 2x 10.000 evrov

Še sam ne morem verjeti. Že 20 let je minilo, odkar sem se vpisal na podiplomski študij (MBA). Študiral sem v Italiji in v ZDA.
Kako je do tega, da sem se odločil za študij v ZDA, sploh prišlo? Enostavno … Videl sem plakat, ki je obljubljal delno štipendijo, in sem se prijavil. In bil sem sprejet.
Danes, skoraj 20 let pozneje, se je eden izmed mojih sošolcev (ki mu gre posel odlično), odločil podariti 10 štipendij po 10.000 evrov za študij MBA. Dve štipendiji sta namenjeni slovenskima kandidatoma!
Zakaj vam danes pišem?
Samo obveščam vas, da sta na voljo dve štipendiji. Dobila ju bosta dva Slovenca, ki ju zanima študij MBA v letu 2012 in izpolnjujeta pogoje.
Če vas zanima študij MBA, če ste pripravljeni na enoletni študij v tujini, če izpolnjujete vse pogoje in bi vam ustrezala štipendija v višini 10.000 evrov, se mi oglasite!
Seveda pa lahko ta zapis posredujete osebi, ki mislite, da bi jih koristil.

mba

Ko že obujam spomine … Prilagam fotografijo z diplomske slovesnosti leta 1992 v Clemsonu (Južna Karolina). V ZDA sem takrat prišel še z jugoslovanskim potnim listom in čeprav sem slovenskega tudi že imel, v ZDA še ni veljal. Ampak pod slovensko zastavo smo se vseeno poveselili po podelitvi diplom. Hvala dr. Alu H. Ringlebu, ki mi je pred dvajsetimi leti zaupal in mi podelil polovično štipendijo (polovico šolnine in stroške sem plačal sam).

Danes lahko podobno priložnost izkoristi nekdo izmed vas. Saj veste, investicija v znanje je najboljša investicija! Če pa vam nekdo doda še 10.000 evrov, potem je donos na takšno investicijo še slajši.
Lepo se imejte in posredujte ta zapis svojim prijateljem. Nekomu boste morda za vedno spremenili življenje. Kot je meni spremenil življenje tisti plakat, zaradi katerega sem se prijavil na študij MBA pred dvajsetimi leti. Predstavitev študijskega programa bo 2. junija v Ljubljani.

Strankam moramo dati natančna navodila!
Marketing
Komentarji:   1 10.05.2011

Strankam moramo dati natančna navodila!

Staro marketinško pravilo pravi, da je potrebno strankam natančno povedati, kaj se od njih pričakuje.

hooters

Ljudje, smo kar dobri v upoštevanju navodil. Če so navodila jasna, jih običajno upoštevamo. Ne puščate stranke v negotovosti, povejte jim, kaj se od njih pričakuje.

Tretja oddaja
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   2 10.05.2011

Tretja oddaja

11. maja na TV Vaš kanal. Upam, da se gledamo. :)

Kako iz nič napraviti milijarden posel?
Seminarji
Komentarji:   3 03.05.2011

Kako iz nič napraviti milijarden posel?

Za Kathy Ireland verjetno še niste slišali. Tudi jaz sem zanjo prvič slišal prejšnji teden v Chicagu, kjer sem poslušal njeno predavanje. Ampak gospa je po nekaterih izračunih vredna več kot Oprah …

kathy

Začela je kot manekenka za kopalke v reviji Sports Ilustrated. Po uspešni manekenski karieri je počasi zgradila imperij, ki letno proda za več kot 1,4 milijarde dolarjev izdelkov. Njeno podjetje (Kathy Ireland Worldwied) deluje v 29 državah, prodaja pa več kot 15.000 različnih izdelkov. Nogavice, nakit, kozmetiko, cvetje, pohištvo in še veliko, veliko več.

Kathy je primer podjetniške zgodbe o uspehu. Posel je začela noseča in brez denarja, iz majhnega stanovanja. Potem pa je, predvsem ker je verjela vase in ji ni bilo težko potrkati na nešteto vrat, ustvarila podjetje, ki ima 1,4 milijarde dolarjev prihodkov letno. Njen prvi izdelek so bile nogavice. Nihče ni verjel, da bo uspela s prodajo nogavic, a ji je kljub temu uspelo prodati 100 milijonov parov nogavic, ki jih je sama oblikovala. Potem so sledili drugi izdelki.
Kathy je leto dni starejša od mene, rojena je leta 1963. Splača se poslušati uspešne ljudi in se družiti z njimi. Ker vedno izveš kaj novega in ker takšne zgodbe okrepijo zavedanje, da je vse mogoče. Če si res želiš in če si pripravljen plačati ceno.
 

Podjetniki moramo biti odporni na kritike ...
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   2 19.04.2011

Podjetniki moramo biti odporni na kritike ...

Včeraj sem poslal mail z vabilom na sejem Kapital. Po mailu sem prejel nekaj (pet) kar ostrih kritik.

V mailu sem napisal, da bo na sejmu na naši stojnici vedeževalka brezplačno vedeževala obiskovalcem.
Razumem, zakaj nekaterim ta naša poteza ni bila všeč. V vedeževanje ne verjamemo vsi.
Tudi jaz mislim, da je vedeževanje zabavna reč in nič drugega. Gre za pogovor, druženje, ki je nekaterim ljudem všeč in jim morda tudi pomaga.
V prihodnost pa vedeževalke ne vidijo! Še dolgo v Novicah ne bo naslova: »Vedeževalka zadela glavni dobitek na lotu!«
Vedel sem, da to nekaterim ne bo všeč, a sem se vseeno dogovoril za to, da so vedeževalke na naši stojnici.
V marketingu in prodaji je pač tako, da dolgčas ne prodaja in ne vzbudi pozornosti. Če si siv, te nihče ne opazi, biti moraš črn ali bel.

Današnja marketinška lekcija?
Preden vam jo zaupam, se bom malo pohvalil!

Konec februarja sem predaval v Atenah. Bil sem »key note speaker« na Kodakovi konferenci.
V dvorani je bilo okoli 150 Kodakovih poslovnih partnerjev in zaposlenih iz vse Evrope.
Po predavanju mi je Kodakov šef, zadolžen za dogodek, poslal mail z naslednjo vsebino:

“Good morning Aleš, dropping you a note to thank you one more time for your contribution at our recent user conference. The feedback surveys from our customers are in and your session was rated with a 100% satisfaction level (not too bad with over 150 participants). Thanks again and we’ll speak soon in the near future. All the best, Matthieu Bossan”

Lepo, mar ne? Ampak kaj takšnega se zgodi redko. Zelo redko.
Tudi meni se je do sedaj zgodilo samo trikrat, da so me prav vsi v občinstvu ocenili z najvišjo oceno.
Običajen scenarij v mojem poslu in življenju nasploh je popolnoma drugačen.

Ne glede na vaše rezultate in vaš trud se bo vedno našel nekdo, ki vas bo kritiziral.

Tako pač je. Sprijaznite se s tem. Jaz sem se.
Zato vsem, ki vam kakšen moj mail, ali zapis na blogu ni všeč, sporočam, da vaše mnenje cenim, ampak običajno vseeno naredim po svoje. :)

Podjetniki moramo biti odporni na kritiziranje.

Nisem rekel, da moramo prezreti vsako kritiko, trdim pa, da moramo večino kritik preprosto preslišati.
 

na vrh