Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 19.01.2011
MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
Dan S. Kennedy je napisal knjigo o uporabi humorja v prodaji. Predvsem govori o tem, kdaj in kako uporabljati humor v poslovnih prezentacijah pa tudi pri pisanju ponudb, knjig …
Zakaj bi potencialne stranke sploh želeli nasmejati? Ker potem kupijo več. Enostavno in preverjeno. Dolgčas slabo prodaja, smeh pa ni dolgočasen. Če stranko nasmejimo, imamo njeno pozornost, kar poveča verjetnost prodaje.
Nekaj kratkih poudarkov iz knjige:
Humor je težko delo in še kako resen posel. Za dober humor moramo garati.
Humor lahko razvrstimo v več kategorij:
Kaj je smešno?
Smešna je človeška neumnost (recimo neumnost politikov), smešni so ljudje, ki se nad nečim pritožujejo, nergajo (recimo pritoževanje nad slabimi storitvami nizkocenovnih letalskih družb), smešne so izkušnje, ki jih vsi kdaj doživimo (gneča, policist nas zaustavi, poroka, ločitev), smešno je tudi, kadar se ne bi smeli smejati, pa se vseeno smejemo (črni humor – na primer zgodbica Woodyja Allena, ki opisuje, kako je v osmem nadstropju metal žogico dekletovem kužku, po nesreči je žogico vrgel na balkon, žogica je padla z balkona, pes pa za njo … Ko ga je dekle vprašalo, kje je kuža, je Woody rekel: »You know, your dog seemd a little depressed). Little depressed je seveda »punch word«, to je tista beseda, ki jo komik poudari med nastopom. »Punch« seveda izhaja iz boksarskega žargona … pripravljaš udarce, pripravljaš in potem v pravem trenutku BUM – Punch! In občinstvo se smeji.
Kennedy potem opisuje celo vrsto receptov, kako do smešnih stavkov, zgodb: Recimo:
Vprašanje, odgovor: »Veš, kako debela je bila? »Bila je tako debela, da …«
Zamenjava: »Zgodba o tem, kako ni hotel iti v šolo, ker ga tam noben učitelj ne mara … Potem pa ga vseeno mama nažene v šolo in mu reče, »Sin moj, star si 46 let, si ravnatelj in res moraš v službo!«
In še vsaj 10 takšnih receptov s primeri …
V knjigi lepo piše, iz koga se splača norčevati in koga se ne smete lotiti (recimo religije, JFK v ZDA …).Najbolj smešno od vsega je še vedno ogledalo – če se pošalimo na svoj račun.
Kaj običajno, vedno deluje?
Vici bolje zvenijo, če veliko uporabljamo besedo na F … ampak v poslu, pri poslovnih prezentacijah, se moramo kletvic izogibati! Vedno!
Razni seznami znajo biti smešni, na primer spodnji seznam primerjav religij:
- Taoism – Shit happens.
- Hinduism – This shit happened before.
- Buddhism – This is only the illusion o shit happening.
- Zen – What is the sound of shit happening?
- Islam – If shit happens, it is the will of Allah – and it should rain down upon the infidels.
- Protestantism – Shit won't happen if I work harder.
- Catholicism – If shit happens, I deserve it. I need to confess.
- Judaism – Whys does shit always happen to me? Are we cursed people? Why? I need to atone.
- Televangelism – Send money or shit will happen to you.
- Rastafarianism – Smoke that shit!
- Kadar najavljate govorca, ali ko nekdo najavlja vas, je najbolje, da humor izpustite.
Na kaj ste jezni, na kaj je jezna vaša ciljna skupina? Vsaka ciljna skupina je na koga jezna. Če se »sovražnikov« lotimo na pravi način, je to smešno …
Skratka, odlična knjiga in tudi precej smešna. Nauk celotne knjige pa je ta, da moramo kot vse ostalo tudi humor jemati resno. Stranke, ki jih spravimo v dobro razpoloženje, nam prisluhnejo, ostanejo z nami dlje in na koncu več kupijo. Humor je močno orodje, vendar se ni lahko naučiti, kako delati s tem orodjem …