Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY
Dobre knjige
Komentarji:   0 19.01.2011

MAKE'EM LAUGH&TAKE THEIR MONEY

Dan S. Kennedy je napisal knjigo o uporabi humorja v prodaji. Predvsem govori o tem, kdaj in kako uporabljati humor v poslovnih prezentacijah pa tudi pri pisanju ponudb, knjig …

dank

Zakaj bi potencialne stranke sploh želeli nasmejati? Ker potem kupijo več. Enostavno in preverjeno. Dolgčas slabo prodaja, smeh pa ni dolgočasen. Če stranko nasmejimo, imamo njeno pozornost, kar poveča verjetnost prodaje.

Nekaj kratkih poudarkov iz knjige:


Humor je težko delo in še kako resen posel. Za dober humor moramo garati.

Humor lahko razvrstimo v več kategorij:

Kaj je smešno?

Smešna je človeška neumnost (recimo neumnost politikov), smešni so ljudje, ki se nad nečim pritožujejo, nergajo (recimo pritoževanje nad slabimi storitvami nizkocenovnih letalskih družb), smešne so izkušnje, ki jih vsi kdaj doživimo (gneča, policist nas zaustavi, poroka, ločitev), smešno je tudi, kadar se ne bi smeli smejati, pa se vseeno smejemo (črni humor – na primer zgodbica Woodyja Allena, ki opisuje, kako je v osmem nadstropju metal žogico dekletovem kužku, po nesreči je žogico vrgel na balkon, žogica je padla z balkona, pes pa za njo … Ko ga je dekle vprašalo, kje je kuža, je Woody rekel: »You know, your dog seemd a little depressed). Little depressed je seveda »punch word«, to je tista beseda, ki jo komik poudari med nastopom. »Punch« seveda izhaja iz boksarskega žargona … pripravljaš udarce, pripravljaš in potem v pravem trenutku BUM – Punch! In občinstvo se smeji.

Kennedy potem opisuje celo vrsto receptov, kako do smešnih stavkov, zgodb: Recimo:

Vprašanje, odgovor: »Veš, kako debela je bila? »Bila je tako debela, da …«

Zamenjava: »Zgodba o tem, kako ni hotel iti v šolo, ker ga tam noben učitelj ne mara … Potem pa ga vseeno mama nažene v šolo in mu reče, »Sin moj, star si 46 let, si ravnatelj in res moraš v službo!«

In še vsaj 10 takšnih receptov s primeri …


V knjigi lepo piše, iz koga se splača norčevati in koga se ne smete lotiti (recimo religije, JFK v ZDA …).

Najbolj smešno od vsega je še vedno ogledalo – če se pošalimo na svoj račun.

Kaj običajno, vedno deluje?

Vici bolje zvenijo, če veliko uporabljamo besedo na F … ampak v poslu, pri poslovnih prezentacijah, se moramo kletvic izogibati! Vedno!

Razni seznami znajo biti smešni, na primer spodnji seznam primerjav religij:

  • Taoism – Shit happens.
  • Hinduism – This shit happened before.
  • Buddhism – This is only the illusion o shit happening.
  • Zen – What is the sound of shit happening?
  • Islam – If shit happens, it is the will of Allah – and it should rain down upon the infidels.
  • Protestantism – Shit won't happen if I work harder.
  • Catholicism – If shit happens, I deserve it. I need to confess.
  • Judaism – Whys does shit always happen to me? Are we cursed people? Why? I need to atone.
  • Televangelism – Send money or shit will happen to you.
  • Rastafarianism – Smoke that shit!
  • Kadar najavljate govorca, ali ko nekdo najavlja vas, je najbolje, da humor izpustite.

Na kaj ste jezni, na kaj je jezna vaša ciljna skupina? Vsaka ciljna skupina je na koga jezna. Če se »sovražnikov« lotimo na pravi način, je to smešno …

Skratka, odlična knjiga in tudi precej smešna. Nauk celotne knjige pa je ta, da moramo kot vse ostalo tudi humor jemati resno. Stranke, ki jih spravimo v dobro razpoloženje, nam prisluhnejo, ostanejo z nami dlje in na koncu več kupijo. Humor je močno orodje, vendar se ni lahko naučiti, kako delati s tem orodjem …

na vrh