Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Na današnji dan pred 47 leti …
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 27.07.2011

Je bilo zelo vroče. In bila je polna luna. Vsaj tako pravi moja mama, ki me je 27.7.1964 rodila. Bravo, mami. Rojstne dneve bi pravzaprav morale praznovati mame. Sam za tole rojstvo nisem kaj dosti zaslužen. Bil sem še celo tako nesramen, da sem vse skupaj še zakompliciral, ker sem se odločil, da bom na svet prišel z nogami naprej …
V resnici ne verjamem, da sem res star 47 let. Moja osebna laže. Verjetno gre za kakšno administrativno napako. Hitro gredo leta … Počutim pa se, kot bi imel 27 let.
Obljubil sem vam, da bom imel za vas presenečenje. In res sem vam pripravil presenečenje in nekaj daril. Tako da se vam splača brati naprej


Najprej pa nekaj besed o tem, kdo ste vi, ki berete moje zapise. Vedeti morate, da ste drugačni od večine drugih, ki jih ne berejo. V svetu veljajo določene zakonitosti, določene statistike. Dobro je te zakonitosti poznati in se jim prilagajati. Kajti zakone narave je nemogoče spremeniti.
Ena od teh zakonitosti pravi, da v vsaki skupini velja neke vrste hierarhija. Vedno in povsod naletimo na piramido in na neko obliko Paretovega pravila. Tako je v vsaki družbi približno 4 % ljudi zelo uspešnih, približno 20 % je nadpovprečno uspešnih, ostalih 80 % pa pobira drobtinice, ki padejo z mize.

Ta statistika velja v poslu, v športu, v politiki, povsod. Ne moremo je spremeniti. Edino, kar lahko naredimo, je to, da se uvrstimo v želeni razred. V športu nikoli ne bodo vsi uspešni. Prvak je običajno en sam. V poslu je vrh malo širši kot v športu, pa vendar je pravih zmagovalcev relativno malo. Nadpovprečno uspešnih je v vsaki panogi morda 20 %.
Edino, o čemer lahko vsak izmed nas odloča, je to, ali bo med 4 %, med 20 % ali med ostalimi.

Moja misija, moje poslanstvo je pomagati kolegom podjetnikom uspeti. Bolj neposredno povedano, pomagam podjetnikom zaslužiti več. Denar sicer ne osrečuje, pomirja pa. In z denarjem se da narediti marsikaj. Sam resnično verjamem, da lahko za začetek vsak izmed nas največ naredi za revne in za tiste, ki pomoč potrebujejo, tako da ni eden izmed njih. Tu se vse začne, potem pa lahko nadaljujemo.
V darila ne verjamem! Predvsem ne verjamem v materialna darila. Moje izkušnje kažejo, da so vsi, ki so imeli to »srečo«, da jim je nekdo podaril npr. avto, stanovanje ali večjo vsoto denarja, zaradi te »sreče« postali samo malo bolj leni ...

Edino darilo, v katerega res verjamem, je pravi nasvet v pravem času. Ali pa morda mentorska pomoč ali morda, da ti nekdo v pravem trenutku predstavi pravo osebo, ki ti ponudi priložnost.
Za vas tokrat nimam brezplačne knjige, brezplačnega DVD-ja, brezplačnega seminarja. Imam pa vseeno dve darili, ki sta v resnici PRILOŽNOSTI.
Vsi, ki želite izkoristiti PRILOŽNOST, prosim, odgovorite na moj mail ales@lisac-lisac.si.

Kaj je priložnost?

Petim, ki boste odgovorili na ta zapis, bom podaril 15-minutni pogovor. Preko starega dobrega telefona. Vprašali me boste lahko kar koli in morda vam bom lahko pomagal. Saj veste, dober nasvet je (vsaj po moje) največ vreden.

Enemu izmed vas, ki ga bom izbral, pa bom podaril 3-mesečno svetovanje. V treh mesecih bo ta oseba z upoštevanjem mojih nasvetov zaslužila najmanj 10.000 evrov. Edini pogoj je, da bo izbranec pripravljen izkušnjo deliti z vami, mojimi zvestimi strankami. Naredili bomo akcijo »prej in potem«. Zapisal bom, v kakšnem stanju je bilo izbrančevo podjetje pred začetkom svetovanja in kakšno je bilo njegovo podjetje po 3 mesecih mojega svetovanja.

Sedaj pa še nekaj zelo pomembnega.

Kaj bom za rojstni dan podaril sebi?

Nekaj, od česar je najbolj odvisno, ali bomo v življenju uspešni, srečni. Veste, kaj je to?

AKCIJA!

Kadar ne vemo, kaj narediti, je najbolje, da kar nekaj naredimo. Akcija je vedno boljša od vsega drugega. Znanje je pomembno, branje marketinških nasvetov vašega guruja je pomembno. Vendar samo branje nasvetov, če potem teh nasvetov ne upoštevamo, ne pomeni nič.

Pomembno je začeti. Če ne veste, kako napisati dobro ponudbo, za začetek vsak dan napišite eno ponudbo.
V enem letu boste napisali 365 ponudb. Ne glede na to, ali boste pisali dobre ponudbe ali ne, ne glede na to, ali boste ponudbe sploh poslali naprej, bo že samo dejstvo, da boste napisali 365 ponudb, naredilo iz vas boljšega človeka in boljšega podjetnika. AKCIJA je pomembna.

Če smo aktivni, se bolje počutimo, smo bolj samozavestni. Sama aktivnost povečuje samozavest. Aktivnost seveda povečuje verjetnost, da nam bo res uspelo. Vaja dela mojstra. Čez noč ni uspelo še nikomur!
Kaj si bom torej podaril za rojstni dan? 365 dni akcije. Vsak dan bom naredil eno dodatno ponudbo. Zase, ali pa za moje stranke. Vsak dan eno. Sem si pripravil super darilo, kajneda?
In seveda bom še naprej vlagal vase. Veliko bom bral … Tudi zato grem ta vikend na tečaj fotobranja. Vam bom sporočil, kako se bo zadeva obnesla.
Hvala, ker ste prebrali ta zapis. Če želite 15 minut mojega telefonskega svetovanja ali če želite kandidirati za 3-mesečno »popolno marketinško« preobrazbo, odgovorite na ta mail.
Preglejte tudi ponudbo na naši spletni strani. Posebej priporočam prijavo na našo marketinško superkonferenco, ki jo v partnerstvu z Microsoftom pripravljamo v novembru.
Lep pozdrav od vašega 47-letnega guruja.
 

na vrh