Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pogovor dveh gurujev o direktnem marketingu
-
Direktni marketingKomentarji: 0 30.01.2011
Poleg mene stojita Drayton Bird in Ken McCarthy.
Drayton je človek, »ki o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu,« je izjavil David Ogilvy. Ken McCarthy pa je eden od pionirjev internetnega marketinga. Ken je bil prvi na svetu, ki je organiziral seminar o marketingu na internetu – že leta 1994.
Včeraj sta se Ken in Drayton pogovarjala po telefonu. O marketingu. Če želite, lahko njun pogovor slišite tukaj.
Ena izmed tem, ki sta se jih lotila Ken in Drayton, je bila, kateri medij uporabiti, kateri medij deluje najbolje … Draytonov odgovor je zanimiv, naredil je primerjavo med vojsko in marketingom. Če uporabljate en sam medij, je tako, kot bi imeli vojsko, v kateri deluje samo topništvo …
Sicer pa res prisluhnite pogovoru, veliko se boste naučili.