Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Turbo razprodaja, vse - 70%
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 05.07.2007
Če še ne veste, moški kupimo vse izdelke ali storitve, na katerih piše Turbo. Ženske se ne morejo upreti nobeni ponudbi, na kateri piše Razprodaja. To je splošno znano dejstvo. Praktično marketinški aksiom.
Ali to pomeni tudi, da bo kombinacija »turbo razprodaja« delovala?
Niti ne. Pred kratkim sem v avtu slišal oglas s približno takšno vsebino: »Slovenija hiti, senzacionalno, akcija, razprodaja …« ali nekaj podobnega. Nisem niti ujel za kakšno vrsto izdelkov ali storitev je šlo.
Nekaj podobnega lahko vidite vsakih nekaj dni na Rutarjevih in Lesnininih letakih. Mimogrede – ste opazili, da je Lesnina iz manj udarnih, dokaj normalnih letakov v celoti prešla na Rutarjev format?
Današnja marketinška lekcija? Določene besede v prodaji res dobro delujejo. Recimo: novo, akcija, razprodaja, -50%, itd. Ampak, če v enem oglasu uporabite VSE te besede, dobite zmazek, ki povrhu vsega tudi ne bo povečal prodaje!
Totalna, turbo, revolucionarna, dokončna, ekstra, super, akcijska razprodaja, bo v večini primerov prodala manj, kot recimo samo -50%. Ne pretiravajte torej!
No ja, tudi Rutar ne zaostaja prav dosti.
poleg tega pa je vse videti ceneno... morda bi se zamislili, ti trgovci, da bi povdarjali kvaliteto?? potem pa še omeniš nizko ceno... škoda se se ne spomijo, na to lastnost, ki tudi deluje pri kupcih...
Zagotovo bi se oblika reklamiranja spremenila, če bi videli, da ne zažge več.