Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
Pred leti sem sodeloval v resničnostnem šovu. Ne kot udeleženec, bil sem v vlogi tistega, ki je postavljal naloge.
Moje delo je bilo zabavno, ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Golota & prodaja 2.0
-
MarketingKomentarji: 6 05.07.2007
Moje zapise berejo tudi na Poljskem. Robert iz Poljske mi je poslal tale link http://www.nothing-to-hide.co.uk/ . Rekel mi je, da je tole zelo podobno akciji, ki so jo naredili v reviji O osebnosti. Saj se spomnite, nekaj zapisov nazaj. Kakšen komentar? V spotu podjetja nastopa tudi lastnica podjeta Joanna Gardnier. Upam, da ste starejši od 18. :)
Komentarji:
-
05.07.2007 @ 13:48
Aleš Lisac
- Tole zadevo si je v dveh mesecih ogledalo 340.000 ljudi.
-
05.07.2007 @ 16:10
Igor
-
Okusno napravljeno, suverena lastnica (ne glede na to da sedi za laptopom v ozadju).
Rezultat - od splavitve reklamne kampanije 500% porast prodaje (online in offline), pridobivanje dodatnih interesnih skupin iz ZDA, Kanade...kjer drugace nimajo trgovin.
Najbolj mi je vsec slogan 'Nothing to hide', ki sovpada s tem kar so hoteli povedati - da so njihovi proizvodi naravni in organski.
Popravek - 340.000 ogledov je bilo le preko Youtube.com, verjetno vsaj se dva do trikrat toliko neposredno na spletni strani podjetja. -
05.07.2007 @ 17:30
Super Tine
-
Uf, ta spot ima le 1 majhen - (minus)
Namreč, ne morem se skoncentrirat na izdelek, =D
se pa hitro spremeni v + saj sem mnenja, da se morajo vsi moji prijatelji seznaniti z " nego za telo in dušo" = povem naprej ..
=D -
05.07.2007 @ 21:02
Igor
-
Glede na impresivne prodajne rezultate, pa se Aleš še kar 'upira', da bi pokazal ženine bikinke :-)
Seveda se hecam, da ne bo nesporazumov. -
07.07.2007 @ 12:16
evelina
- hja, kr udarna reklama, edino kar je mene motilo je da ne morem pogledati sestavin izdelka, torej če imajo "nothing to hide" bi moralo biti tudi to omogočeno.
-
12.07.2007 @ 20:20
eva
- "nothing to hide" se mi zdi že višek arogance; poglejte, mi smo se slekli, res nam lahko verjamete ... Tak slogan in tak pristop sta dovolj samo za bedake.
Dodaj komentar