Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Jelinčič ali Pahor?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 2 06.07.2007
To je marketinški dnevnik, zato seveda ne bo govora o politiki. Vsaj ne na tak način, da bi se jaz opredeljeval do katere koli strani …
Torej, Jelinčič ali Pahor? V čem je glavna razlika med njima?
Jelinčič nagovarja manjšo skupino ljudi. Jelinčič s svojo ciljno skupino komunicira drugače kot Pahor s svojo. Ker si to tudi lahko privošči. Jelinčičev namen je 100% prepričati, recimo 5% volivcev. Pahor bi rad prepričal veliko večji odstotek državljanov. Ampak če prepričuješ zelo veliko ljudi, jih nikoli ne boš vseh 100% prepričal.
Tisti, ki prepričujejo vse ljudi, težko prepričajo večino. Ker so njihove obljube preveč splošne, ker so njihove obljube medle, ker se ne smejo zameriti nikomur. V marketingu je prepričevanje VSEH najtežja naloga. Zato sem – marketinško gledano – jaz veliko raje Jelinčič.
Bolje je 100% prepričati 5% strank kot pa 40% prepričati 60% strank. V drugem primeru se vam lahko zgodi, da kar naenkrat ostanete brez strank. V prvem primeru pa imate lojalno bazo strank, od katere lahko udobno živite.
Še en povsem marketinški primer, čisto nič povezan s politiko: Donat! Donat pomaga, no, saj veste zakaj … Odpira. S svojo obljubo so 100% prepričali tiste, ki želijo biti odprti, ki imajo težave s prebavo. Na ta način so se verjetno odrekli kakšnemu pivcu vode, ki ni zaprt. Ampak kot rečeno, bolje je trdno prepričati manjšo skupino ljudi, kot pa nagovarjati vse in biti zato manj prepričljiv.
Glede na to, da je 90% vseh podjetij na svetu majhnih, je moj nasvet za veliko večino tistih, ki to berete, 100% zanesljiv. Bodite Donati, bodite Jelinčiči. S svojimi obljubami 100% prepričajte manjšo skupino kupcev. Ker je lažje, ker se splača.
Ponavadi vsak pomisli, ali bo všeč ljudem če bom rekel-la to in naredil-a tako? Šele potem ukrepajo, glede na predvidevanja. Prav tako podjetja. Oglašujejo kar mislijo, da bo ljudi prepričalo in ne tisto, kar je prepričalo njih.
Jelinčič je znak samozavesti, prepričanja vase, v svojo filozofijo in z željo po uspehu. Zraven pa seveda ob vsem tem uživa, resnično uživa. Zato je dobro prodajan. Obstaja kje kdo, ki ne bi poznal Jelinčiča? Res je...vsi ga poznamo (česar ne moremo trditi za vse druge politike). Pravzaprav je njegov uspeh po mojem mnenju kar nekje 95%. Saj njegov cilj niti ni prevzeti oblast, ampak le malce mešati štrene na vrhu. Po moje svoj pravi cilj kar dosega. Le slovensko zavest želi še vcepiti v naše "trde buče", a pri tem bomo morali tudi ostali malce sodelovati...
Sama sem vsekakor raje "Jelinčič" kot Pahor ali kak drug politik, še najraje pa sem seveda sama, ki sem spet nova zgodba :).
Vsaka stvar, storitev, filozofija, ki se prodaja z dušo in prepričanjem v izdelek, storitev, miselnost ima po moje kar zagarantiran uspeh.
lp