Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Usodna napoved
Obujamo spomine
Komentarji:   0 24.11.2010

»V prvem desetletju delovanja ŠD Kočevje je veljal za najboljšega šahista Matija Lisac. Poleg precejšnje mere šahovskega znanja je imel tudi velik smisel za psihoanalitično ocenjevanje svojih nasprotnikov. Natančno je vedel, kdo je po značaju labilen, naiven, zasanjan, boječ, in kdo stvaren, korekten, preračunljiv, samozavesten … Za vsakega nasprotnika je imel pripravljen ustrezen slog igre, kar je pomenilo, da jih je lažje obvladal in se včasih z njimi celo poigral.

Bilo je na prvenstvu Dolenjske v hotelu Pugled leta 1958. Lisac je igral s takratnim političnim funkcionarjem, ki je bil na najbolj odgovornem družbeno-političnem položaju. Bil je sicer soliden igralec, vendar brez večjih šahovskih izkušenj. Lisac se je odločil, da bo z njim opravil na poseben način in po hitrem postopku. Igra se je nagibala v končnico. Stopil je do najbližjega igralca Mirka Škofa in mu polglasno šepnil:

»Matiral ga bom; v četrti potezi bo dobil mat.«

Povedano je bilo sicer šepetaje, vendar toliko glasno, da je Liščevo napoved visoki funkcionar slišal in jo razumel. Najprej ga je objela panika, potem se je poglobil v igro. Iskal je štiripotezno matno kombinacijo. Ker je ni našel (saj je tudi ni bilo!), je postajal vse bolj vznemirjen. Pozabil je na uro, pozabil na poteze, pozabil na tekočo igro. Le kje so skrite štiri napovedane poteze z učinkovitim in neubranljivim matom? Med odkrivanjem štiripotezne kombinacije, mu je padla zastavica. Lisac se je »tovarišu z vrha« hudomušno nasmehnil in mu tako dal vedeti, da je tu on gospodar.«

fotrsah

Pravkar ste prebrali odlomek iz knjige »60 let ŠD Kočevje«, ki jo je napisal Ive Stanič. Ja, tale Lisac, ki nastopa v zgornjem odlomku, je moj oče. Srce mi je zaigralo, ko sem videl tale zapis. Žal mojega očeta ni več, da bi tole prebral. No, ampak saj je bil glavni igralec v tej anekdoti. Ruski pregovor pravi, da ljudi spoznate, ko z njimi igrate šah.

Marketinška lekcija tega zapisa? Moj oče je bil po poklicu trgovec. Pri prodaji pa je tako kot pri šahu pomembno, da poznaš stranko. Če stranko dobro prodaš in ustrezno prilagodiš prodajni nagovor, boš tudi prodal. Moj oče je imel, kot ste prebrali zgoraj, »za vsakega nasprotnika pripravljen ustrezen slog igre«.
 

Kaj pa vi, pred vsako prodajo, pred vsakim sestankom, pred pogajanjem, naredite domačo nalogo? Se pripravite na »nasprotnika« na drugi strani mize? V času interneta, googla, najdi.si ni izgovorov. Pripraviti se morate!
 


na vrh