Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodajajte dražje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 14.02.2007
Prodajajte dražje!

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v Adriinem letalu na sedežu 7A in razmišljam … Razmišljam o tem, kako ustvariti vrednost iz nič ...

Večerni let z Dunaja v Ljubljano. Pred menoj v drugi in tretji vrsti sedijo štirje potniki. Trije moški in ena ženska. Po govoru sodeč, dva tujca in dva Slovenca. Na videz čisto navadni ljudje …

Ampak moram priznati, zavidam jim.

Za vozovnico so plačali (ali pa nekdo drug v njihovem imenu) trikrat več kot jaz. V Ljubljano bomo seveda prileteli skupaj … Oni bodo popili kozarec penine, jaz pa pomarančni sok.

Svet (marketinga in prodaje) ni pravičen. Oni lahko plačajo trikrat več kot jaz. Trikrat več, samo zato, da je med nami majhna neugledna zavesa. Zavesa, ki prevozniku omogoči, da isto storitev proda trikrat dražje.

Kaj bi vi, dragi moji prijatelji, lahko naredili v vašem poslu, da bi delovalo tako neverjetno dobro, kot deluje zavesa v Adriinem letalu?

Ustvariti vrednost iz nič, to je prava (marketinška) umetnost!

Komentarji:

14.02.2007 @ 13:14 natalie
Adriina zavesa je po mojem mnenju prav ekstremen primer, kako ustvariti vrednost iz nič - že kar na meji arogance ... ampak deluje
na vrh