Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prodajajte dražje - 3.del
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 15.02.2007
V Žurnalu so naredili lepo uslugo prijateljicam noči. Brezplačna objava na prvi strani in še zapis v notranjosti ... Takšne brezplačne publicitete bi si želel vsak ...
Ampak ne bomo govorili o brezplačnem PR-u, pač pa o tem, kako prodajati dražje. Kot vidite, so dekleta omenjena v članku, poceni. Predstavljajte si nasledjo sliko:
a) recimo slika pocestnice nekje ob avtocesti na vhodu v Padovo. Preveč šminke, oblačila v stilu tipične prostitutke s ceste ...
b) prijateljica noči na barskem stolčku v igralnici. Uglajena, najbolši parfum, obleka znanega kreatorja ...
Vidite obe sliki? Si predstavljate?Obe dami ponujata enako storitev. Morda je celo prva dama boljša ... Ampak cena za drugo damo, bo vsaj petkrat višja. Nauk?
Embalaža je pomembna. Lokacija je pomembna. Na ceno storitev vpliva marsikaj, včasih (ne preveč pogosto) tudi kakovost storitve ...
Pa smo spet pri Adriini zavesi, ki dvigne ceno vozovnice za trikrat. Za enako storitev ...
Za enako storitev ...
Bom začel bolj razmišljat!!!