Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodajajte dražje - 3.del
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 15.02.2007

V Žurnalu so naredili lepo uslugo prijateljicam noči. Brezplačna objava na prvi strani in še zapis v notranjosti ... Takšne brezplačne publicitete bi si želel vsak ...

zurnal

Ampak ne bomo govorili o brezplačnem PR-u, pač pa o tem, kako prodajati dražje. Kot vidite, so dekleta omenjena v članku, poceni. Predstavljajte si nasledjo sliko:

a) recimo slika pocestnice nekje ob avtocesti na vhodu v Padovo. Preveč šminke, oblačila v stilu tipične prostitutke s ceste ...

b) prijateljica noči na barskem stolčku v igralnici. Uglajena, najbolši parfum, obleka znanega kreatorja ...

Vidite obe sliki? Si predstavljate?Obe dami ponujata enako storitev. Morda je celo prva dama boljša ... Ampak cena za drugo damo, bo vsaj petkrat višja. Nauk?

Embalaža je pomembna. Lokacija je pomembna. Na ceno storitev  vpliva marsikaj, včasih (ne preveč pogosto) tudi kakovost storitve ...

Pa smo spet pri Adriini zavesi, ki dvigne ceno vozovnice za trikrat. Za enako storitev ...


Komentarji:

15.02.2007 @ 18:16 Super Tine
Ali so še en tak primer tudi vrtci?
Za enako storitev ...
16.02.2007 @ 10:28 Blaž
Ja, samo včasih se jaz ne spomnim razloga zakaj naj bomo dražji in potem se s ceno tekmujemo.
Bom začel bolj razmišljat!!!
16.02.2007 @ 15:46 Simon
Ja verjetno je po eni stran inajlažje s ceno tekmovat. Ni treba razmišljat kaj bi izboljšal itd.. najmanja razmišljanja, cena dol. Najnižje kar gre. Kratkoročno verjetno vredu, dolgoročno pa... Lp
16.02.2007 @ 18:29 Aleš
Dolgoročno je lahko najcenejši samo eden ...
18.02.2007 @ 13:38 Nikola
Že, že, stare marketinške modrosti, ki jih najdete v vsaki tovrstni knjigi, a kaj ko vsakokrat, ko opravijo analizo nakupovalnih navad v Sloveniji, se izkaže, da je cena ena izmed najvišje uvrščenih vrednot (kakovost in blagovna znamka sta rangirana precej višje celo na vzhodnih-revnejših trgih).
19.02.2007 @ 07:53 Aleš Lisac
Ne verjemite raziskavam! Če sprašuješ kaj vpliva na njihovo nakupno odločitev, bodo vedno rekli, da cena. Tako bodo rekli, v resnici pa NI tako. Celo najbolje prodajani pralni prašek ni tisti najcenejši, da ne govorimo o avtomobilih, oblačilih, igračah ... Ko nas anketirajo se delamo pametne ali pa preprosto lažemo. En zabaven dokaz, da lažemo ... Če vprašate 1000 naključnih moških in žensk, s koliko partnerji so imeli spolne odnose, bodo moški lagali navzgor, ženske pa navzdol. V nobenem primeru, pa številka v povprečju ne bo enaka pri moških in pri ženskah, čeprav bi po matematičnem verjetnostnem računu morala biti. Ja, dragi moški kolegi, verjetnost, da ste bili drugi ali tretji je zelo majhna :)
na vrh