Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Jasnovidka ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 28.02.2007

Vedeževalka Viviana – nadaljevanje ...

Evo, samo za vas trošim dragocene evre. Viviana mi je (za €18.79) poslala štiriperesno deteljico. Dobil sem jo ravno dan po tem, ko so lopovi na ženinem avtu naredili za €10.450 škode. Skratka prvi učinki se že kažejo. No, poleg deteljice, sem seveda dobil novo ponudbo.

Viviana je moj primer predala prijateljici Donni Dondani!

donna


Donna mi je napisala: »Vaša astrologinja se je odločila, da vas osreči. To je dokazala že s tem, ko je v celoti financirala študijo, ki sem jo opravila, da bi preverila vašo energijo in analizirala vašo avro. Povedala mi je, da je to storila za vas in da vam ne bo ničesar zaračunala. Kako prijazno z njene strani!«

No, na kratko povedano, je Dona Dondana ugotovila, da sem v težavah in da vse moje probleme lahko reši kamen – avrični kristal.

Bom kupil tudi to, da vam bom lahko poročal naprej. Marketinški nauk? Stranki, ki je vroča, ki kupuje pri vas, morate ob vsaki priložnosti ponuditi še kaj več, kaj novega. Gremo stavit, da bom naslednjič poleg kamna dobil novo ponudbo za še eno magično orodje, ki bo pa čisto za res napravilo konec vsem mojim problemom.

Vedeževalke so pametne … Ko enkrat v svoj primež nekoga dobijo, ga ne izpustijo iz rok. Večina drugih podjetij, ves čas išče nove stranke, na stare stranke pa pozabijo.


Komentarji:

28.02.2007 @ 08:21 Aleš Lisac
Včeraj zvečer so o vedeževalki govorili na POP TV. Jasno, da so ugotovili, da gre za neetinčno in nemoralno početje. Se strinjam.

Ne vem pa, če bi do istega prispevka prišlo, če bi vedeževalke oglaševale na televiziji ... :)) Za en oglas v Oglasni pošti plačajo preko €10.000, oglasi v revijah tudi niso poceni ... skratka dober bizniz za tiskane medijie, ki jim ga je sedaj morda televizija s prispevkom pokvarila. Če se bodo vedeževalke pustile motiti ...
28.02.2007 @ 12:53 katica
Aleš, razmišljam o tej vedeževalki ... in zdi se mi, da ta pisma nimajo kaj veliko z vedeževanjem ... da gre za zavajanje potrošnikov ... kako gledate vi na to (govorim za primer vedeževalke)?
28.02.2007 @ 15:21 goldi
Hehe... Največji štos je v tem da zadeva marketinško res deluje. Vendar bi si od marketinške akcije v katero bi se sam osebno ujel, želel vsaj kaj malo pametnega in morda celo koristnega, ne pa tako kot v tem primeru kjer dobiš samo prazno besedičenje (ok no... + plevel & pesek). Smo pa te sreče, da imamo Aleša, ki troši za nas, in se v našem primeru lahko iz tega naučimo kakega marketinškega prijema. Vendar pač tako je, dokler obstajajo ljudje, ki na take in ostale podobne pravljice nasedajo, ji bo biznis čist fajn cvetel (če jo slučajno kaka nepremišljena poteza ne spravi za zapahe). Ima pa ta zadeva še eno komponento, ki je v odgovornem in etičnem marketingu ponavadi ni, in to je vnesti strah v ljudi, ker se ti taki potem lažje vdajo in ti sledijo (spotoma še financirajo ;). Nič novega pač... zadeva funkcionira že tisočletja. :) Drugače pa, Aleš, prepričan sem, da ti bo prihodnost naklonjena, pa ne rabim za to nobene vedeževalke :)
11.06.2007 @ 12:04 halo
Ahoj.Aleš,a si že sprobal kristal?Me res zanima....tudi jaz sem nekje tam.Sem bila pred 2 letoma pod podnom...pa sem se tolazila z njo,kljub temu,da vem-vse je odvisno od samega sebe!!!Ne recem,da jutranje tuširanje in lepe besede ne dajo samozavesti,tudi deteljica me je dobro vzpodbudila k dodatnemu zaslužku,...je samo posredniško,vzpodbuda za nas,ki še imamo voljo,čeprav so nas nekateri že pokopali pravim.Velikokrat pa si preračunam,ker je 20 in več e na mesec lahko velik dod.strošek,če jih nimaš.No,bom še sledila,da vidim kako s kamenjem....20e je že en dan morja,a ne?lp
26.08.2009 @ 11:17 Suzi
Kako mogu supiti u kontakt sa Gospodjom Donna...????
na vrh