Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tudi vi ste lahko jasnovidec!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 29.01.2007
Tudi vi ste lahko jasnovidec!

Vas zanima, kako 100% zanesljivo ugotovite, ali bo vaš oglas deloval?

Kako postati marketinški jasnovidec, ki ga vsi občudujejo in se čudijo 100% pravilnim napovedim?
Tudi vi ste lahko jasnovidec!

Vas zanima, kako 100% zanesljivo ugotovite, ali bo vaš oglas deloval?

Kako postati marketinški jasnovidec, ki ga vsi občudujejo in se čudijo 100% pravilnim napovedim?

Če vas obiskuje veliko strank, če imate recimo trgovino ali pa tudi, če so vaše pisarne v poslovni stavbi, ki jo obišče veliko strank, je ta nasvet kot nalašč za vas.

Veliko boste prihranili in še več zaslužili, če boste izvedli, kar vam svetujem danes.
Torej, ste pripravljeni na skrajno enostaven, poceni in učinkovit nasvet?

V vaši trgovini, v sprejemnici poslovne stavbe, v čakalnici, skratka, povsod, kjer se zadržuje veliko ljudi, na steno obesite A3 plakat z oglasom vašega podjetja. Osebi (vratar, prodajalka, tajnica …), ki je v prostoru, kjer se nahaja vaš oglas, naročite, naj opazuje ljudi, ki se sprehodijo mimo oglasa. Zabeleži naj si, koliko ljudi se pri njem ustavi in ga začne brati.

Recimo, da gre za banko. Pri vhodu v banko nekje na vidno mesto nastavite oglas. Vratar naj spremlja, koliko ljudi je stopilo k oglasu in ga prebralo. Recimo da v enem dnevu od 1000 strank, oglas podrobno prebere 24 strank. Naslednji dan oglas zamenjajte z drugim in ponovite vajo. Morda se bo izkazalo, da bo drugi dan od 890 obiskovalcev oglas podrobno prebralo 67. Kateri oglas je torej boljši?

Vajo ponovite še tretji dan s tretjo različico oglasa …

Gre za izjemno enostaven in zanesljiv način testiranja oglasov. Na ta način boste ugotovili, kateri od oglasov, ki se vam zdijo dobri, res pritegnejo pozornost strank. Videli boste, kateri oglas prepriča več strank v to, da ga v celoti preberejo. Več strank oglas prebere, večja je verjetnost, da bo oglas tudi dobro prodajal.

Vaša naloga je torej pripraviti več verzij oglasa in naročite vratarju, prodajalki ali tajnici, da za vsakega obiskovalca naredi križec, pri obiskovalcih, ki si oglas podrobno ogledajo, pa poleg križca naredi še klicaj. Vsak dan boste tako vedeli, koliko (potencialnih) strank se je sprehodilo mimo vašega oglasa in koliko jih je oglas tudi prebralo.

Pravi marketinški strokovnjaki testirajo. Stranski učinek testiranja je jasnovidnost. Na koncu objavite tisti oglas, ki se je na vašem mini testu odrezal najbolje.

Lep pozdrav,

mag. Aleš Lisac

p.s. Vem, vem … tale nasvet vašemu vratarju ne bo všeč, prodajalka vam bo rekla, da nima časa, tajnica … Brez izgovora, prosim. Saj želite za svoj denar dobiti čim več, mar ne? Vedno znova in znova citirani John Wanamaker (mimogrede, on si je izmislil nalepke s cenami na izdelkih, odprl je prvo veleblagovnico na svetu, leta 1889 si je izmislil razprodaje, za svoje izdelke je ponudil garancijo z vračilom denarja itd.) je trdil, da gre polovica denarja, ki ga vložimo v oglaševanje, v nič. No, vam denarja ni treba metati skozi okno. Raje testirajte in svojemu vratarju naložite malo dodatnega dela.

Komentarji:

30.01.2007 @ 21:11 Super Tine
Recimo, da gre za banko.**
15.v mesecu plače,1.penzije,če damo oglas 15. ko je v banki nabito ljudi si bo oglas A pobližje ogledalo 16 ljudi, 23-etega-oglas B si bojo pobližje ogledali le 3 ampak je boljši od oglasa A ..(saj je na ta dan občutno manj ljudi)
Pozorni moramo biti na obseg "vrsto" obiskovalca- kdaj in kje testiramo
OPA!!
**Spregledal sem 4.odstavek...
Aleš tebi res ne morem (še) priti do živega... .
=D
na vrh