Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 12. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 10.10.2012

Iz vsebine današnje oddaje:

-        Kako prodajati dražje? Cenovni razredi obstajajo povsod, izberite cenovni razred, v katerem želite tekmovati.

-        Intervju z Zvonkom Pukšičem, biokmetovalcem. Med drugim boste izvedeli, da celotno klasično kmetijstvo temelji na napaki, napačnem znanstvenem zaključku. Umetna gnojila in pesticidi so marketinški izum in so kot droge, ko enkrat začneš, jih potrebuješ vedno več in več.

-        Intervju z Matejo Zorko o knjigi, ki jo je napisala skupaj s Francijem Pliberškom. Videli pa boste tudi njenega sina Maja, ki ga je pred nekaj meseci posvojila v Gani.

-        Za vas sem pripravil poseben prispevek, posnet na zobozdravniškem stolu. Govorim o razlikah med (marketinško) dobrimi zobozdravniki in običajnimi zobozdravniki.

-        QR koda, zgodovina, kaj je to, kako jo uporabiti za pospeševanje prodaje.

-        Odgovori na vprašanja gledalcev. Tokrat sta me gledalca vprašala, kje dobiti dobrega prodajalca in kaj narediti, če je strank vse manj in manj.

Kliknite in si oglejte oddajo.

 


na vrh