Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 12. oddaja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 10.10.2012
Iz vsebine današnje oddaje:
- Kako prodajati dražje? Cenovni razredi obstajajo povsod, izberite cenovni razred, v katerem želite tekmovati.
- Intervju z Zvonkom Pukšičem, biokmetovalcem. Med drugim boste izvedeli, da celotno klasično kmetijstvo temelji na napaki, napačnem znanstvenem zaključku. Umetna gnojila in pesticidi so marketinški izum in so kot droge, ko enkrat začneš, jih potrebuješ vedno več in več.
- Intervju z Matejo Zorko o knjigi, ki jo je napisala skupaj s Francijem Pliberškom. Videli pa boste tudi njenega sina Maja, ki ga je pred nekaj meseci posvojila v Gani.
- Za vas sem pripravil poseben prispevek, posnet na zobozdravniškem stolu. Govorim o razlikah med (marketinško) dobrimi zobozdravniki in običajnimi zobozdravniki.
- QR koda, zgodovina, kaj je to, kako jo uporabiti za pospeševanje prodaje.
- Odgovori na vprašanja gledalcev. Tokrat sta me gledalca vprašala, kje dobiti dobrega prodajalca in kaj narediti, če je strank vse manj in manj.
Kliknite in si oglejte oddajo.