Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Klopni meningitis
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 15.02.2012

Mamica je pri svojem 6-letnem sinčku našla klopa. Pod levo pazduho. Klop je bil že kar velik in zelo dobro pritrjen. Očitno se je gostil na sinčku že dan ali dva. Mamica je bila precej panična, takoj je videla črn scenarij.
 

Kaj pa, če je klop okužen?! Kaj je naredila takoj, ko je našla klopa?


- Poklicala je svojo mamo in jo vprašala, kako odstraniti klopa.
- Poklicala je taščo, upokojeno medicinsko sestro in jo vprašala, kako odstraniti klopa in kako ugotoviti, ali je okužen.
- Prebrskala je nekaj strani na internetu.
- Pogledala je v medicinski leksikon.
- Poklicala je otroško zdravico.
 

Kakšna je verjetnost, da bi mamica vse to naredila, če ne bi našla klopa na sinu?


Vidite, kako težko je prodajati preventivo?

Ljudje kupujemo takrat, kadar imamo občutek, da nekaj res potrebujemo.

Ali kadar si nekaj res želimo.
 

Ljudje zelo radi kupimo takrat, ko zelo boli. In kupimo marsikaj, samo da ne bi več bolelo.
 

Preden vas še enkrat – vem, da sem vas že večkrat – povabim na naš Največji marketinški seminar, samo upam, da niste v takšnem položaju kot mamica iz zgornje zgodbe. Upam, da v tem trenutku še (nujno) ne potrebujete pomoči strokovnjaka.
 

Iz izkušenj vam povem, da se večina mojih strank deli v dve veliki skupini:
 

1. V prvi skupini so tisti, ki pomoč nujno in takoj potrebujejo. Ker jim prodaja nikakor ne gre, ker že dihajo na škrge, ker jim za vrat dihajo banke in stečajni upravitelj že brusi svojo tipkovnico.
 

2. V drugi skupini so tisti, ki jim gre odlično. Ampak se vseeno zavedajo, da se splača investirati v znanje.
Še najmanj je tistih vmes.
 

Čeprav je ravno v vmesni skupini veliko takšnih, ki bi z dodatnim nasvetom lahko hitro prišli v drugo skupino ali pa vsaj za dlje časa pobegnili prvi.
Sprejmite moje povabilo na Največji marketinški seminar in se vprašajte, kateri skupini ste bližji.
Upam, da drugi.
 

Verjamem tudi, da se kmalu vidimo. In ne pozabite: vsem udeležencem bom osebno pomagal pripraviti ponudbo, ki je nihče ne bo mogel zavrniti. Vi mi pošljete svojo ponudbo, jaz pa vam komentar za izboljšave. Brezplačno. Samo prijavite se čim prej. Preden se pojavi kakšen klop …

Da, tudi strah prodaja. Cepljenje proti klopnemu meningitisu nam prodajajo tako, da nas poskušajo prestrašiti. Deluje. Ampak ne preveč dobro. Ker se nam zdi, da je verjetnost majhna, ker se ne bo danes nič zgodilo, če ne ukrepamo. Na Največjem marketinškem seminarju bomo govorili tudi o tem, kdaj se splača uporabiti strah za povečanje prodaje in kdaj je uporaba strahu kontraproduktivna. In še o veliko drugih temah, vse pa bodo povezane s tem, kako pripraviti ponudbo, ki je vaše stranke ne bodo zavrnile.
 

na vrh