Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Bi bili radi boljši ljubimci?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 23.01.2012

ljubimci

V soboto sem na tretji strani v Žurnalu opazil tale oglas. Poglejmo ga skozi oči marketinškega strokovnjaka. Najprej poglejmo, v čem je oglas dober:

- Očitno deluje. Če ne bi deloval, ga oglaševalec ne bi ponavljal. Oglas torej prodaja. Točnih številk seveda ne poznamo, ampak verjetno je število naročil dovolj veliko, da se vse skupaj vsaj začasno splača.
- Oglas vsebuje sliko. Napol golo dekle z velikanskimi prsmi vedno vzbudi pozornost.
- Iz oglasa je hitro jasno, da prodajajo tabletke, nudijo tudi 100% vračilo denarja. 100% garancija je odlična poteza, ker na ta način prodajalec prevzame tveganje nase in poveča prodajo.
- V levem okvirčku so na rumeni podlagi s črnimi črkami naštete prednosti izdelka. Veliko obljubljajo. Velika obljuba pa je tudi eden izmed receptov za uspeh pri prodaji. Če veliko obljubite, boste prodali več.
- Dodani sta dve mnenji slovenskih uporabnikov tabletk. Mnenja zadovoljnih strank vedno povečujejo prodajo. Izjavi zvenita pristno.
- Na veliko sta izpisani telefonska številka in tudi spletna stran. Poudarjeno je, da dežurni telefon deluje 24 ur na dan.
- Naročite lahko različne pakete. Od 6 pa vse do 34 tablet. Dejstvo, da je na voljo več paketov, povečuje prodajo. Ker bralec ne razmišlja, ali bi kupil ali ne, ampak razmišlja o tem, kateri paket bo vzel.
 

V čem pa je ta oglas slab:

- Nikjer ni razvidno, kdo je prodajalec. Ljudje radi kupujemo od uglednih prodajalcev, ki jih poznamo, jim zaupamo. Če bi na primer takšen oglas objavilo kakšno znano farmacevtsko podjetje, bi bilo kupcev več.
- Mnenji zadovoljnih strank sta lahko izmišljeni, ker sta zapisani pod psevdonimom. Izjave s sliko in polnim imenom in priimkom so bolj kredibilne in bolje prodajajo.
- V prodaji moramo trditve tudi dokazati. Razen mnenj dveh strank, drugih dokazov o tem, da izdelek deluje, ni (na primer mnenje kakšnega zdravnika ali inštituta).
- Mobilna številka za naročila ne vzbuja toliko zaupanja kot brezplačna številka 080 ali običajna številka.
 

In glavna slabost oglasa?
Tako oglasu kot  celotnemu poslu lahko očitamo pomanjkanje kredibilnosti. Kredibilnost pomeni, da podjetje izpolnjuje svoje obljube. Dolgoročno ljudje kupujemo pri trgovcih, ki imajo visoka etična merila. Pri tem oglasu že na prvi pogled nekaj smrdi. Prodajalec preveč obljublja, skriva se za mobilno številko, izjave zadovoljnih strank so anonimne. Skratka, prepričani smo lahko, da bo zadeva tako, kot se je pojavila, tudi izginila. Verjetno pa bodo taisti prodajalci čez nekaj časa isti izdelek ponudili pod drugim imenom. Dokler jih ne bodo spravili na hladno …
 


na vrh