Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Ena stara delavska!
Dnevnik guruja
09.01.2007

Ena stara delavska!

Sedita delavca na klopi in odvijata vsak svojo malico. »Spet ta sendvič s salamo, sirom in kumaricami,« reče prvi delavec drugemu.

Drugi mu odgovori:
»Zakaj pa ne rečeš ženi, naj ti enkrat za spremembo pripravi kaj drugega?«
Odgovor prvega:
»Ker si sendviče pripravljam sam.«

Pripravite si srečno in uspešno 2007. Vi odločate o tem, kaj boste odvili, vi odločate o tem, kaj boste jedli, kako vam bo šlo, kaj boste delali. Vi in samo vi! Vse je odvisno od vas in samo od vas.

Aleš Lisac
Dnevnik guruja
08.01.2007

Aleš Lisac

Aleš Lisac obožuje svoje ime. Tako, kot večina zemljanov. In to vedo celo v Mehiki, zato so mu z lahkoto prodali personalizirano razglednico.

Zadeva je enostavna. Ob večerji te prijazen možak v mehiški narodni noši vpraša za ime in ime članov družine, ki večerjajo s tabo. Potem pa čez nekaj časa prinese personalizirane razglednice. In praktično vsi v restavraciji kupijo.

Razglednica

4 razglednice – 20 dolarjev …

Zelo drag blog berete, dragi moji. Že tisti kuščar ni bil poceni, sedaj še te razglednice … Ampak kot v vseh drugih primerih, vas ne zanimajo produkcijski stroški, vas zanima končni rezultat. Naj tale Lisac piše pametne zadeve, koliko pa ga pisanje stane, je pa njegov problem …

»Do not talk labor pain, show me the baby,« :) pravijo.

Ulična prodajalka
Dnevnik guruja
08.01.2007

Ulična prodajalka

Ko sem zagledal tole ulično prodajalko hrane v Mehiki, sem pomislil na staro zgodbo o tem, zakaj se splača oziroma ne splača delati.

Ulična prodajalka

Prodajalka bi si recimo lahko postavila večji obcestni napis, lahko bi malenkost razširila parkirišče, potem najela še koga drugega, začela prodajati poleg sendvičev še spominke in še kaj.

Ampak le zakaj?

Zato vendar, da bi zaslužila več, da bi si lahko na koncu, ko bi imela verigo prodajaln po celi državi, privoščila več.

Kaj recimo?

Recimo ležala bi lahko cele dneve v viseči mreži in razmišlja o smislu življenja …

Ampak to počne že danes …

Odklop
Dnevnik guruja
26.12.2006

Odklop

Do zares dobrih idej ne boste prišli v pisarni. Preveč je motečih dejavnikov. Če želite stvari videti v pravi luči, morate stran. Daleč stran.

kuscar

Jaz se svojih nasvetov držim. In tudi zato, sem se z ženo in sinovoma odpravil stran. Daleč stran. Televizorja še nismo prižgali, interneta razen na ulici nimamo, telefon se mi je pa (čisto zares!) prvi dan po prihodu, pokvaril – noče se napolniti …

Skratka v letu 2007 lahko od mene pričakujete še več in še boljših idej. Aja, pa še nekaj …

Pretepajo se ...
Dnevnik guruja
18.12.2006

Pretepajo se ...

Košarkarji se včasih tudi pretepajo. In potem se vsi zgražamo. Ne moremo verjeti, da se kaj takšnega dogaja ... O včerajšnjem pretepu v ligi NBA so na Delovi spletni strani zapisali:
Žena je bila kriva!
Dnevnik guruja
16.12.2006

Žena je bila kriva!

Direktni marketing v soboto dopoldne ... Žena me je poslala v trgovino. Z listkom seveda. Poglejte si listek in ocenite, kdo je kriv, da iz trgovine nisem prinesel tudi žemljic.
Prioritete!
Dnevnik guruja
14.12.2006

Prioritete!

Prioritete so v življenju pomembne. Delajte tisto kar je pomembno in ne samo tisto kar je nujno. Sam sem trenutno v takšni gužvi, da nimam časa za skoraj nič. Pred petimi minutami pa me je poklical prijatelj Boštjan:

"Aleš, si kaj naredil za tisti moj poljski projekt? Maš čas za sestanek?"

Katerim številkam verjamemo?
Dnevnik guruja
11.12.2006

Katerim številkam verjamemo?

Prihaja evro. Cene bomo zaokrožili, spremenili. Jaz večinoma navzgor, priznam. Ker smo vsako leto boljši, ne zato, ker prihaja evro. Pomembno pa je, da se zavedamo, da nekatera števila zvenijo bolj verjetno, druga manj. V petek sem imel avto (tokrat za spremembo samo redni servis :)) zopet na servisu. In naključje je hotelo, da se je števec ravno pred servisem postavil na okroglih 60.000.

saab 

In sem raje napravil še en krog, da mi v servisno knjižico slučajno ne bi vpisali okroglih 60.000. Ker okrogla cifra, enostavno ne zveni verjetno. Se strinjate, mar ne?

Parkirni prostor za najboljšega
Dnevnik guruja
05.12.2006

Parkirni prostor za najboljšega

Letos poleti v Clevelandu (ZDA). Najboljše parkirno mesto ni za šefa, pač pa za uslužbenca, ki se je ta mesec najboj izkazal. Parkirno mesto tik pred vhodom v stavbo, je lepa nagrada, sploh v ZDA :)

parking

Kako radi imajo nekateri šefa, je nazorno pokazal Iztok Bevk v svojem kratkem videu. Zabavno! Oglejte si video na njegovi spletni strani.

Motivirani sodelavci

Nogavice z vitaminom E
Dnevnik guruja
04.12.2006

Nogavice z vitaminom E

Včeraj sem kupoval nogavice za nogomet. Zmanjkalo. In sem pač kupil tiste za "Indoor sports".

Bi pa kupil tudi posebne nogavice z vitaminom E, če bi imeli mojo številko! Da, tudi takšne nogavice prodajajo. Ko sem vprašal trgovko, če ve, da imajo tudi nogavice z vitaminom E, se je nasmehnila in rekla, da to pa že ne. Ko sem ji pokazal, da res prodajajo takšne nogavice, je rekla, da to z vitaminom E morda drži do prvega pranja ...

Marketing je res zabavna reč, mar ne? Jutri grem v Maribor. Predavam. Oblekel bom srajco z dodatkom Aloa Vere. Ne, ne šalim se, res imam takšno srajco. Aja, nogavice z vitaminom E so bile povrhu vsega še znižane za 50%!

aloa

Skoraj gola dekleta in marketing
Dnevnik guruja
04.12.2006

Skoraj gola dekleta in marketing

Jure mi je poslal tole fotografijo. Komentiral je, da lepa dekleta vedno naredijo vtis.
Munchen

Se strinjam, vendar POZOR! Golota seveda vedno pritegne pozornost. In v mnogih primerih (sploh če gre recimo za Lisco ali Palmers) je uporaba skoraj golih lepotic smiselna. Če prodajate kaj drugega, pa ni nujno, da je uporaba razgaljenih lepotičk dobra ideja.

Recimo, da prodajate tiskalnike. Objavite tiskani oglas, v katerem razgaljena lepotica v rokah drži vaš novi model tiskalnika. Vaš oglas opazi veliko ljudi. Vendar pa 95% tistih, ki oglas opazijo, na vprašanje, kaj so videli, odgovorijo: »Lepa punca je v rokah nekaj držala.« 4% vprašanih se spomni, da je v rokah držala tiskalnik, 1% pa pravi, da je bil tiskalnik Epsonov, čeprav je bil v resnici Hp-jev ...

Prepričan sem, da večina obiskovalcev sejma, ki sta jim v spominu ostali poslikani dekleti, ne ve, na katerem štantu so se nahajale in za kaj so delale reklamo ... Skratka, previdno z goloto. Gola dekleta vedno opazimo, vendar ob gledanju zelo redko pomislimo na prave stvari. Prava stvar v tem primeru je oglaševan izdelek ali storitev. 

Marketing leta 2025
Dnevnik guruja
28.11.2006

Marketing leta 2025

Marketing leta 2025

Včeraj sem pogledal v svojo marketinško kristalno kroglo. Veste kaj sem videl?
Za večjo rodnost - drugič
Dnevnik guruja
27.11.2006

Za večjo rodnost - drugič

Za večjo rodnost – drugič!

nagica

Šala. Tokrat ne bomo govorili o rodnosti, pač pa o slikah lepih, golih deklet. Slike so zelo poučne. Predvsem za vse, ki se ukvarjamo z direktnim marketingom in oglaševanjem.

Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor …

Nauk?

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite.

Če v vašem prospektu pod slikam niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali pa »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo.

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.

Za večjo rodnost
Dnevnik guruja
25.11.2006

Za večjo rodnost

Za večjo rodnost

Vaš marketinški guru ima učinkovito, takojšnjo in dobičkonosno rešitev problema premajhne slovenske rodnosti.
Turneja je končana
Dnevnik guruja
22.11.2006

Turneja je končana

Turneja je končana!

3077 prijavljenih udeležencev, 9 predavanj, 5 slovenskih mest. Užival sem, udeleženci pa tudi. Prepričan sem, da je bilo koristno. Turneja je bila velik organizacijski zalogaj, tudi poceni ni bila …

Oglejte si nekaj fotografij.

Svetovni dan stranišča
Dnevnik guruja
20.11.2006

Svetovni dan stranišča

Včeraj smo praznovali svetovni dan stranišča. Tako sem slišal na enem radiu. Stranišča so seveda pomembna. So del ponudbe vašega podjetja, sploh, če se ukvarjate s turizmom, hotelirstvom, gostinstvom ... Če imate stranišče za stranke, ni vseeno kakšno je. Moja mama je pred nekaj desetletji, po obisku igralnice v Avstriji, še dolga leta govorila o čistoči WC-ja, zlatih pipah, brisačah ...

Francozi pa imajo celo spletno stran na kateri ocenjujejo stranišča! http://www.baignade-interdite.com/

Najslabši prodajalec v Sloveniji
Dnevnik guruja
19.11.2006

Najslabši prodajalec v Sloveniji

Najslabši prodajalec v Sloveniji

Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni
Predavatelj leta 2006
Dnevnik guruja
18.11.2006

Predavatelj leta 2006

Hvala lepa!

diploma

Hvala vsem, ki ste glasovali zame!

Čestitam tudi organizatorju.

Ker so upoštevali "glas ljudstva" in naziv podelili tistemu, ki je dobil daleč največ glasov. Čestitam jim, ker

Juha za guruja - drugič
Dnevnik guruja
17.11.2006

Juha za guruja - drugič

16.11.ob pol enih zjutraj je pravilno odgovoril Radoš. Sedaj mu dolgujem 10.000 SIT. Z juhico je bilo torej vse v redu, še veliko bolje pa bi bilo, če bi juhi priložili, recimo kupon s popustom in navodili, kje se juho da kupiti.

kupon

vzorec kreme s kuponom, ki sem ga dobil letos poleti v drogeriji v Clevelandu

Nikoli ne računajte na to, da se bo stranka sama domislila, kaj mora narediti. Če želite prodati več, morate stranki natančno povedati kaj mora narediti in jo tudi motivirati.

Vsi, ki strankam podarjate vzorčke ... priložite natančna navodila, kaj mora stranka narediti in za boljši učinek dodajte "podkupnino". Američani seveda to vedo. Na ta način je prodajal marketinški genij Claude Hopkins. Njegovo knjigo Scientific Advertising, si lahko brezplačno presnamete iz spleta. Gospod je namreč že tako dolgo mrtev (knjigo je napisal leta 1923), da je copyright potekel. Uživajte v branju, gre za najboljšo marketinško knjigo vseh časov. Tako vsaj misli vaš marketinški guru.

Poiščite razliko!
Dnevnik guruja
15.11.2006

Poiščite razliko!

Včeraj sem v nabiralnik dobil barvna časopisa dveh trgovskih centrov. In tudi predvčerajšnjim in tudi danes ... Ampak o tem kdaj drugič.

Poglejte spodnja oglasa. Poiščite razliko. V bistvu gre za dve razliki. Vidite, ste takoj opazili?

igraca1, igraca2

Razlika je v ceni in v imenu izdelka. Če že tekmujete s konkurenco v ceni, poskrbite za to, da boste res cenejši, ali pa da vsaj razlika ne bo drastična.

Pa bolje je, če lektor ni Francoz.

Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
15.11.2006

Gobova juha za guruja

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)

Siddharta
Dnevnik guruja
11.11.2006

Siddharta

Včeraj sem predaval v koprskem Koloseju. Dvorana je bila polna, vzdušje odlično. Po predavanju mi je eden od udeležencev zastavil zanimivo vprašanje. Povedal mi je, da ima glasbeno skupino.

Zanimalo pa ga je, kako v glasbenem poslu uspeti.

Moj odgovor je bil kratek: Sidartha.

Naša mala klinika
Dnevnik guruja
08.11.2006

Naša mala klinika

veterina

Tole mi je pravkar poslal Žiga. Zanimivo, mar ne? Včasih za živali poskrbimo bolje, kot za ljudi. Če potencialnim kupcem za začetek ponudite nekaj brezplačno, ne boste naredili napake. K novemu dekletu tudi pridemo z rožami ...

Donald Trump
Dnevnik guruja
06.11.2006

Donald Trump

Donald in Aleš skupaj v istem članku ... He, he.

http://www.dnevnik.si/novice/dnevnik/210171/

Marketinška amnezija
Dnevnik guruja
06.11.2006

Marketinška amnezija

Na www.vecer.si/marketing je pravkar objavljena moja nova kolumna. Govorim o nepremičninarjih, ki mečejo denar skozi okno. Preberite in komentirajte.
190 SIT za zvestobo
Dnevnik guruja
04.11.2006

190 SIT za zvestobo

Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.

Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse,
Baby center - drugič
Dnevnik guruja
01.11.2006

Baby center - drugič

No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT.
Baby center - prvič
Dnevnik guruja
01.11.2006

Baby center - prvič

Prejšnji vikend je bil moj 4-letni sin neverjetno miren. Sedel je na kavču in bral. Ker brati seveda še ne zna, sem ga vprašal, katero revijo ima v roki, da je tako zanimiva. In mi je pokazal katalog, ki smo ga po pošti dobili od Babycentra.

Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem
Drayton Bird
Dnevnik guruja
29.10.2006

Drayton Bird

Začetek prvega državnega prvenstva v direktnem marketingu je pred vrati. Morda je sedaj pravi čas, da si tekmovalci in vsi mi pogledamo domačo stran človeka, "ki ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug"*.

http://www.draytonbird.com/

Na 457 straneh, boste našli odgovore na 276 marketinških vprašanj, ogledali pa si boste lahko tudi 52 kratkih primerov in 62 člankov. Brezplačno seveda. PRIPOROČAM. Primerno tudi za vse študente, ki pripravljajo seminarske, diplomske ... 

*to, da Drayton ve o direktnem marketingu največ na tem planetu je izjavil David Ogilvy.

Vas zanima, kaj je Drayton Bird izjavil o državnem prvenstvu v direktnem marketingu? www.prvak.si

Poslikani tovornjaki
Dnevnik guruja
29.10.2006

Poslikani tovornjaki

Moj prijatelj Art Jonak, mi je pravkar poslal tole. Zanimivo, kreativno ...

http://get.thefunlist.com/truckart.htm

 

na vrh