Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Gobova juha za guruja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 60 15.11.2006
Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.
- ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
- ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
- ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
- ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek
Skratka same pohvale ...
Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.
Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.
p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)
Komentarji:
- 15.11.2006 @ 11:10 matevž
- Ugibam ! In sicer da vrečka z juho prekriva ime Finance ter udarni naslov na prvi strani ...
- 15.11.2006 @ 11:21 lili
- Mogoče so naredili napako, ker od naročnikov, ki so prejeli to juho niso zahtevali povratne informacije. Oziroma lahko bi jih poklicali, pa vprašali, kakšna se jim je zdela juha? Mogoče bodo to še storili? Poleg tega poleg juhe gotovo ni bilo nobenega spremnega dopisa!
- 15.11.2006 @ 11:52 Aleš Lisac
- Matevž in Lili. Hvala za odgovor, ampak to še ni to. :)
- 15.11.2006 @ 12:03 Matevž
- To je bil logičen odgovor, ki se se je pač porajal zaradi članka "natančnost" . Saj kako bodo prodajali časopis po trgovinah, ko pa vemo da prodajo dvigujejo udarni naslovi. Seveda je tudi vidnost revije na policah slabša (zakrita). Posledica - manjša prodaja, kar pa lahko pomeni tudi draga napaka (manj prodanih izvodov). Pozdrav.
- 15.11.2006 @ 12:06 Aleš Lisac
- Matevž, oba z Lili sta odlično odgovorila. Samo ni to na kar mislim jaz. :)
- 15.11.2006 @ 12:15 Alen
- Ker so dali notri samo juho brez kakršnega koli dodatnega promocijskega sporočila in tako marketinška akcija nima popolnoma izkoriščenega pomena? Ker dejansko vsaki, ki bi pogledal juho, bi dodatno še prebral kar bi napisali in s tem se bi dalo še marsikaj izvleči tukaj ven.
- 15.11.2006 @ 12:35 Aleš Lisac
- Alen, dobra pripomba, vendar so jo upoštevali. Spremni tekst je bil zraven, juha je v posebnem ovitku.
- 15.11.2006 @ 12:43 Žan Nekrep
- Niso povedali, zakaj jo podarjajo - torej napisali zgodbico :)
- 15.11.2006 @ 13:05 Mojca
- Niso napisali, da je to gobova juha. Samo napisali so prija vedno in povsod.
- 15.11.2006 @ 14:07 olga jerovšek
- pozabili so na lonček za juho