Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Baby center - prvič
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 01.11.2006
Prejšnji vikend je bil moj 4-letni sin neverjetno miren. Sedel je na kavču in bral. Ker brati seveda še ne zna, sem ga vprašal, katero revijo ima v roki, da je tako zanimiva. In mi je pokazal katalog, ki smo ga po pošti dobili od Babycentra.

Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem
Prejšnji vikend je bil moj 4-letni sin neverjetno miren. Sedel je na kavču in bral. Ker brati seveda še ne zna, sem ga vprašal, katero revijo ima v roki, da je tako zanimiva. In mi je pokazal katalog, ki smo ga po pošti dobili od Babycentra.

Takoj mi je tudi povedal, katero igračo si je izbral. Njegovo željo sem seveda ignoriral. Ker imamo igrač že itak preveč. Je pa napako tokrat malce pozneje naredila žena. Tudi njej je sin pokazal, katero igračo želi, in tudi ona se je pretvarjala, da ne sliši dobro. Ko samo nekaj trenutkov zatem ni ubogal, ga je podkupila z obljubo, da bo dobil izbrano igračo. Sine je seveda ubogal, z ženo pa sva morala v ponedeljek, tik pred zaprtjem trgovine po obljubljeno igračo …

Marketinški nauk?

Vedno, ko kaj prodajate, se morate vprašati, kdo je kupec, kdo je tisti, ki bo zadevo plačal – in kar je še pomembneje, kdo je tisti, ki na nakupno odločitev vpliva. V našem primeru, name katalog Babycentra ni naredil nobenega vtisa. Ničesar ne bi kupil. Je pa katalog naredil vtis na mojega sina. In ker ima on močan vpliv na to, kaj mu bo njegov dragi tati kupil, smo na koncu igračo res kupili. Premislite, kdo v vašem poslu kupuje in kdo na odločitev o nakupu vpliva. Potem pa pripravite ponudbo, ki bo privlačna za vse vpletene.

Komentarji:

01.11.2006 @ 16:13 Bicikel
Skratka pošta je prišla v prave roke, do tistega, ki ima močan vpliv. Predvsem to, da pride pošta v prave roke je največja težava.
na vrh