Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Predavatelj leta 2006
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 18.11.2006

Hvala lepa!

diploma

Hvala vsem, ki ste glasovali zame!

Čestitam tudi organizatorju.

Ker so upoštevali "glas ljudstva" in naziv podelili tistemu, ki je dobil daleč največ glasov. Čestitam jim, ker


Hvala lepa!

diploma

Hvala vsem, ki ste glasovali zame!

Čestitam tudi organizatorju.

Ker so upoštevali "glas ljudstva" in naziv podelili tistemu, ki je dobil daleč največ glasov. Čestitam jim, ker naziva na tak ali drugačen način, kot je to v Sloveniji pač v navadi, niso podelili samemu sebi (recimo kakšnemu svojemu predavatelju). Naziv Predavatelj leta 2006 so podelili mag. Alešu Liscu. Aleš nikoli ni predaval zanje, pravzaprav Aleš prihaja iz konkurenčega podjetja. Pa so vseeno zbrali dovolj poguma in mu podelili naziv. Vsaka čast.

Vsa zadeva ima še en marketinški, PR-ovski in prodajni nauk. Jaz naziva seveda ne bi dobil, če ne bi svojih zvestih poslušalcev zaprosil, da naj glasujejo zame. Če jim za tekmovanje ne bi povedal, ne bi vedeli. In ne bi glasovali. Ker pa sem jim povedal in ker očitno verjamejo, da si naziv zaslužim, so glasovali zame. Nič na tem svetu se ne zgodi naključno. Novice se ne dogajajo, novice morate (pomagati) ustvarjati.

Pa še nekaj je zanimivo ... V življenju mi še nikoli nobena žirija ali komisija ni podelila priznanja. Sem pa recimo na Visoki strokovni šoli za podjetništvo (Gea College), že dvakrat dobil naziv "Najboljši profesor leta". Ker so o nazivu odločali študentje z anonimnim glasovanjem ...

Me želite videti in slišati v živo? Brezplačno? V ponedeljek 20.11. vas vabim v hotel Mons v Ljubljani. Pridete lahko ob 9. uri ali pa ob 17. uri. Samo povejte, da ste brali moj dnevnik in naša dekleta vas bodo prijazno spustila v predavalnico. Predavanje bo trajalo 90 minut. Govoril bom o 7 turbo idejah za povečanje prodaje in dobička v vsakem poslu.

Ne utegnete v ponedeljek? Hm ... itak bo velika gneča (2 krat po 350+ poslušalcev). Če želite odkriti kako s 17 enostavnimi kozmetičnimi popravki povečati učinkovitost vsakega prodajnega pisma za 30% in več, morate storiti naslednje: Odpravite se na www.lisac-lisac.si, na desni strani boste našli prijavnico za 22 brezplačnih nasvetov s področja direktnega marketinga. Prijavite se in v kratkem vam bom poslal navodila, kako do vstopnice na brezplačno predavanje, ki bo v dvorani Smelt 13. decembra!

Komentarji:

18.11.2006 @ 21:28 Miran
Aleš, čestitam!
Kar je res, je pač res in priznanje je zgolj potrditev tega, kar večina že ve ;-). Le tako naprej...
18.11.2006 @ 21:29 Miran
ja, pa rumeno poudarjen tekst bolj privabi, ne pusti da bi se ga spregledalo...
19.11.2006 @ 06:50 kitarist
a je res tako dober predavatelj ali je naziv posledica/primer dobrega marketinga?
19.11.2006 @ 11:04 barbara
Verjetno oboje. Če imaš zanič storitev, še tako dober marketing ne pomaga in če imaš odlično storitev, pa tega nihče ne izve, tudi ni nič. Aleš očitno obvlada oboje.
19.11.2006 @ 11:30 Žan Nekrep
kitarist - Aleš je res dober predavatelj, saj so njegova predavanja res zelo zanimiva. Večinoma sami primeri z prakse, smešna - res prideš od njih z kopico novih idej in enkratno predstavljena! Alešu se vidi, da se res potrudi na njih! Je pa ta naziv posledica tudi dobrega marketinga seveda... poglej kako je naslov bloga dnevnik... :):):)

Aja Aleš tudi vam čestitam...no sej sem že 2 tedna nazaj napisal, da ste zame najboljši predavatelj-zgleda sem prvi vedel, da boste zmagal :):)
20.11.2006 @ 09:37 Gregor
Aleš, čestitam!
20.11.2006 @ 14:28 Boštjanc
Aleš,
Čestitam.
20.11.2006 @ 15:40 BARBARA
ISKRENE ČESTITKE
na vrh