Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poslikani tovornjaki
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 29.10.2006
Moj prijatelj Art Jonak, mi je pravkar poslal tole. Zanimivo, kreativno ...
http://get.thefunlist.com/truckart.htm
Komentarji:
- 29.10.2006 @ 17:00 Dejan
- Tole je računalniško obdelano - bi blo zanimiv vidt, če bi tko dobr zgledal tud v realnosti. Drugače pa odlične ideje!
- 30.10.2006 @ 11:56 luka
- Ja točno tko. Gre v bistvu za en in isti tovornjak, zadeva pa deluje izključno iz enega samega vidnega polja, sicer je zelo popačena, ampak ideja je OK.
- 03.11.2006 @ 07:25 borut
- Ja, ideja je res čudovita. Tudi sam efekt oglaševanja je kr izkuriščen. Bi pa se pri teh poslikavah morali verjetno vprašati, kako to vpliva na varnost v cestnem prometu? Namreč tudi sam sem veliko na poti in srečam kr nekaj t.i. 3d efektov na kamionih ali ob cesti, ki kr precej motijo vidljivost na cesti. Potrebno je tudi o tem razmiščjat, predvsem oglaševalci, ali?
- 04.11.2006 @ 19:22 Sašo
- Tistega, kjer piše "Auf dem falschen Weg?", narisan pa je narobe obrnjeni tovornjak, sem videl v Nemčiji in v živo izpade prav noro - sprva mi ni bilo nič jasno.