Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Samo tej stvari, ki si jo farmacija polni z evri in dolarji, se ne reče šparovček. :-)
Dejstvo je, da se mora vsak sam pri sebi odločiti, ali se bo cepil ali ne. Vsak sam pri sebi. Mogoče mu bo na podlagi tega Aleševega članka lažje, ker bo lažje pretehtal obe plati.
In drugo dejstvo:
če se z mislimi in čustvi na kakršenkoli način v kakršnikoli obliki osredotočaš na g _ _ _ o in na vse, kar je povezano z njo, potem si vede ali nevede na vibraciji, v okviru katere lahko deluje ta šment. To je past.
Kar z drugimi besedami pomeni, da je bolj pametno osredotočati se na zdravje, ker potem si na vibraciji zdravja. Kar seveda ne vpliva na to, ali naj se posameznik gre cepiti ali ne, dobro pa je biti na vibraciji zdravja.
Spomnite se, kaj je rekla pred 14 dnevi Terri Levine: "What's Right Meeting". Se pravi vsakodnevni 15 minutni jutranji sestanek, na katerem je dovoljeno govoriti samo o tem, kar gre v firmi dobro. In to deluje, še posebej, če se "What's Right Meeting" raztegne čez ves dan.
lp
Cepivo se ne prodaja, ampak gre za preventivni ukrep glede preprečitve pandemije v Sloveniji.
Glede na vsa dogajanja po izbruhu gripe in načinu plasiranja cepiva na trg, pa je rezerviranost državljanov povsem pričakovana.
moje "teze" vsekakor držijo. Bistvo vsega, kar sem hotel povedati je to, da si popolnoma vsak človek lahko ustvari prihodke, kot si jih želi. In na problematiko, o kateri govorimo, gledam skozi posameznika, ne skozi množico delavcev. Ne smemo pozabiti, da nizka plača ni problem, ampak posledica. Problem je nekaj drugega. Problem je tisto, kar posameznik ni naredil, da bi imel lahko višjo plačo.
Se pa strinjam, da sem z uporabo besede "zadovoljstvo" malo zgrešil. Ker, tako kot pravite, je nezadovoljstvo ali povedano drugače - višji cilji - lahko res motivator za akcijo.
Obilo radosti želim in zadovoljstva in tudi hvaležnosti:)
Sicer pa odličen prispevek - ob pravem času o temi ki zanima vse (četrta marketinška lekcija).