Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

02.01.2010 @ 16:19 sivolasi
Prujaznost v Sloveniji žal ni sama po sebi umevna. Je bolj izjema, kot pravilo.

In očitno jo ne učijo v nobeni šoli, ne v šoli za prodajalce, ne kje drugje.

Ali pa jo mogoče celo učijo, vendar večina slušateljev pouk takrat šprica, ker se jim tema ne zdi pomembna...
02.01.2010 @ 16:16 sivolasi
Ob tej zgodbi me žalosti le to, da takim, ki delajo tako, kot je opisano, posel kljub vsemu "laufa". Če bi bilo na trgu kaj pravice (pa je očitno ni), bi tak frizeraj moral v nekaj mesecih propasti. Pa žal ne...
02.01.2010 @ 16:13 sivolasi
Res je kar neverjetno...

Očitno imajo nekje v firmi človeka (ali pa kar manjši oddelek), ki opravičuje svoj obstoj s tem, da producira takšne neumnosti.

Se pa čudim, da nihče od vodilnih tega ni opazil. In osebo (glede na take dosežke) nagnal (ali šutnil, če vam je ljubše).

Nekaj mi pravi, da je teh oddelkov za preprečevanje prodaje v Sloveniji precej več, kot v Avstriji, ali Nemčiji.
30.12.2009 @ 10:48 Srečko
Strinjam se v bistvu z vsemi trditvami, ki so navedene v tem članku. Najbolj pa z zadnjo, ki glasi: "internet je v svojem bistvu direktni marketing"
23.12.2009 @ 06:25 Lojze
Pri meni vseeno zmaga jota...lahko je tudi bez šinka;))))
21.12.2009 @ 12:33 Zvonko Pukšič
Bravo za kuharja, ki je poslušal in BRAVO!!! za pobudnice, ki se zavedajo, da zdravje ni ravno samo po sebi umevno.
18.12.2009 @ 08:13 Aleš Lisac
Tudi včeraj se je zdrava prehrana najbolje prodajala ...
17.12.2009 @ 17:28 Emeta
Ob površnem pregledu slike sem že mislila, da je zdrava prehrana "ocvrte bučke in melancane" :) , komaj potem sem na dnu našla zapis "Zdrava prehrana" :) . Bravo za kuharja in njegovo denarnico. Uporabil je drugo barvo in prostorsko nekoliko ločeno "oglaševal" novost na jedilniku. Upam, da bo še naprej poslušal glasovanje in premogel dovolj domišljije za vedno pestro zdravo hrano.
16.12.2009 @ 14:52 Igor B.
Zanimivo bi bilo videti rezultate, če nebi dodali napisa Zdrava prehrana.

Verjamem, da se je največ prodalo prav tega menija , vendar bo čas pokazal ali je bil to korak v pravo smer. V raznoraznih menzah/restavracijah ponavadi strežejo eno in isto hrano in je vsakršna novost dobrodošla.

Keep us posted :)
16.12.2009 @ 14:13 Andreja
Menim, da se iz gostov, kakršni so Murko in nedeljska kompanija ni težko še malce bolj ponorčevati. Bi pa z veseljem pogledala, kako bi bila Lado in Jure kos Slavoju Žižku.
na vrh