Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Prodajajte dražje - 4. del
Dnevnik guruja
19.02.2007

Prodajajte dražje - 4. del

Eden od načinov, kako povečati vrednost izdelku, je da ga RAZSTAVITE.

domina

V hotelu Domina so mi bruschete postregli razstavljene. Dodatno delo, ki sem ga imel z mazanjem na kruh, mi ni prineslo nobenega popusta ...

V dragih restavracijah naročite zrezek in na krožniku dobite zrezek. Ostalo je "dodatna oprema", ki jo tudi dodatno plačamo.

Če greste v Tivoli na Horsa z vsemi prilogami, dobite eno okusno mešanico vsega - nobenih doplačil za omake. In cel komplet je še cenejši, kot razstavljene bruschete. Priznajte, da je marketing zabavna igra. Prodajtati dražje pa spet ni tako težko, kot si nekateri mislijo. 

 

Andy Bounds
Dnevnik guruja
16.02.2007

Andy Bounds

Pravkar sem se vrnil iz Trevisa. Andya sem peljal na letališče. Še en odličen seminar, še ena velika skupina zadovoljnih podjetikov. Od danes naprej bodo prodali več in z manj truda.

andy

Priznam, jaz največ odnesem od pogovorov s kolegi guruji, ki jih vabim v Slovenijo. Plačam večerjo, jih peljem z in na letališče in mi priznajo vse kar vedo o poslu :) No zadeva deluje tudi v obratni smeri ...

Dva Andyeva nasveta za takojšnjo uporabo:

1. pokličite nekaj svojih strank in jih vprašajte zakaj kupujejo pri vas, vprašajte jih kakšne koristi vidijo pri poslovanju z vami. Ni pomembno, kaj se vam zdi koristno za stranke, pomembno je, kaj mislijo stranke.

2. "Zlato pravilo prodaje"? Ko enkrat stranka reče DA, utihnite!

Še več Andyevih nasvetov, tudi brezplačno na www.andybounds.com

 

Prodajajte dražje - 3.del
Dnevnik guruja
15.02.2007

Prodajajte dražje - 3.del

V Žurnalu so naredili lepo uslugo prijateljicam noči. Brezplačna objava na prvi strani in še zapis v notranjosti ... Takšne brezplačne publicitete bi si želel vsak ...

zurnal

Ampak ne bomo govorili o brezplačnem PR-u, pač pa o tem, kako prodajati dražje. Kot vidite, so dekleta omenjena v članku, poceni. Predstavljajte si nasledjo sliko:

a) recimo slika pocestnice nekje ob avtocesti na vhodu v Padovo. Preveč šminke, oblačila v stilu tipične prostitutke s ceste ...

b) prijateljica noči na barskem stolčku v igralnici. Uglajena, najbolši parfum, obleka znanega kreatorja ...

Vidite obe sliki? Si predstavljate?Obe dami ponujata enako storitev. Morda je celo prva dama boljša ... Ampak cena za drugo damo, bo vsaj petkrat višja. Nauk?

Embalaža je pomembna. Lokacija je pomembna. Na ceno storitev  vpliva marsikaj, včasih (ne preveč pogosto) tudi kakovost storitve ...

Pa smo spet pri Adriini zavesi, ki dvigne ceno vozovnice za trikrat. Za enako storitev ...

Prodajajte dražje 2. del
Dnevnik guruja
15.02.2007

Prodajajte dražje 2. del

Včeraj zvečer sem predaval v Novem mestu (Kmetijska šola GRM). Odlično občinstvo in organizacija. Za popotnico so me opremili z različnimi kmetijskimi izdelki - za poln prtljažnik.

jabolko

Kako nekajkrat povečati vrednost jabolka? Še posebej na včerajšnji dan (Valentinovo), pa tudi sicer ... Nekater znajo. Pa tako enostavno je, samo potruditi se je potrebno. Embalaža je pomembna ...

Malenkosti
Dnevnik guruja
14.02.2007

Malenkosti

Posneto na Rijeki, v začetku meseca ...

rijeka

Posnetek je tako slab, da se nič ne vidi. No, na plakatu piše, da je to primerno mesto za objavo oglasa. Brez telefonske številke, brez imena podjetja ...

Kot, da vam dekle v baru na prtiček s šminko napiše: "Pokliči me!" in pozabi dopisati telefonsko številko ... Malenkosti, malenkosti ...

Poljski letalski marketing
Dnevnik guruja
14.02.2007

Poljski letalski marketing

Poljski letalski marketing

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v letalu poljske letalske družbe LOT na sedežu 5B in razmišljam … O marketingu seveda.

Potem mi prinesejo večerjo. Lična kartonska škatla s klasično letalsko hrano. Vendar je bil LOT-ov paket s hrano nekaj posebnega. Če si ga pravilno raztrgal,
Prodajajte dražje!
Dnevnik guruja
14.02.2007

Prodajajte dražje!

Prodajajte dražje!

Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v Adriinem letalu na sedežu 7A in razmišljam … Razmišljam o tem, kako ustvariti vrednost iz nič ...

Večerni let z Dunaja v Ljubljano. Pred menoj v drugi in tretji vrsti sedijo štirje potniki. Trije moški in ena ženska. Po govoru sodeč, dva tujca in dva Slovenca. Na videz čisto navadni ljudje …

Ampak moram priznati, zavidam jim.

Za vozovnico so plačali (ali pa nekdo drug v njihovem imenu) trikrat več kot jaz. V Ljubljano bomo seveda prileteli skupaj … Oni bodo popili kozarec penine, jaz pa pomarančni sok.

Svet (marketinga in prodaje) ni pravičen. Oni lahko plačajo trikrat več kot jaz. Trikrat več, samo zato, da je med nami majhna neugledna zavesa. Zavesa, ki prevozniku omogoči, da isto storitev proda trikrat dražje.

Kaj bi vi, dragi moji prijatelji, lahko naredili v vašem poslu, da bi delovalo tako neverjetno dobro, kot deluje zavesa v Adriinem letalu?

Ustvariti vrednost iz nič, to je prava (marketinška) umetnost!
Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!
Dnevnik guruja
10.02.2007

Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!

Ljudje naredimo veliko napak.
Največ takrat, kadar nujno potrebujemo denar.

Enako lahko rečemo za podjetja. Ko potrebujejo denar, so pripravljena popuščati pri cenah in sprejeti vsak posel. Napaka!

Napaka, ki sem jo nekajkrat naredil tudi sam. Recimo pride stranka, ki je za svetovanje pripravljena plačati res lepe denarce. Ampak za svoj denar seveda zahteva nekaj, kar je še bolj dragoceno. Čas! Ampak zaradi čedne vsotice človek projekt sprejme. Namesto da bi se ukvarjal s projekti, ki bodo dolgoročno donosnejši.

Napaka!

Vsak človek, vsako podjetje bi moralo nekje, na kakšni banki, imeti dovolj »j_ _i se« denarja. Ko imaš enkrat dovolj tega »j_ _i se« denarja, je vse lažje:

Pride stranka in hoče nizke cene … Lepo vljudno in prijazno ji pojasniš, da imajo nižje cene pri konkurenci in da nimaš nič proti, če jih preizkusi. Ti pa cene pač ne boš znižal.

Če si zaposlen in šef s tabo slabo ravna, mu enostavno daš odpoved. Ker imaš dovolj »j_ _i se« denarja. In potem tudi ne sprejmeš prve ponudbe, ki se pojavi, pač pa počakaš na pravo priložnost.

Ja, denar ne osrečuje … Pomirja pa.

Lažje se je pravilno odločati, če otroci niso lačni. Ko boste naslednjič kupovali kakšno neumnost, se spomnite tega zapisa. In denar raje nakažite na svoj »j_ _i se« tekoči račun (vzajemni sklad, itd. ).
Cilj pisanja?
Dnevnik guruja
09.02.2007

Cilj pisanja?

Kolikokrat naj še povem ... edini cilj oglaševanja je PRODATI! Ne, na prav noben izgovor, ne pristanem. Če oglas ne prodaja, ni dober in pika. Pa kaj potem, če so oglas vsi opazili, prodaje pa ni? Pa kaj potem, če je ljudem všeč, kupujejo pa ne?

Preden objavite naslednji oglas, si zamislite, da je od tega oglasa odvisno, ali bodo vaši otroci jutri jedli, ali ne. Jim boste privoščili en lep, zdrav, topel obrok, ali boste raje še naprej modrovali o priklicu, utrjevanju blagovne znamke in podobnem? Otroci bodo pa lačni jokali ...

Pa še ena na temo tekstov in cilja pisanja. Ker je bil včeraj kulturni praznik, preberite nekaj izpod peresa Srečka Kosovela:

»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«

Kam investirati?
Dnevnik guruja
01.02.2007

Kam investirati?

Spomnil sem se zapisa v knjigi Commonsense Direct Marketing, avtorja Draytona Birda.

Drayton pravi, da ima 1 funt investiran v zaposlene, enak učinek kot 10 funtov investiranih v prodajno mrežo in enak učinek kot 100 funtov investiranih v pridobivanje kupcev.

Dragi kolegi podjetniki, kam boste investirali naslednjih nekaj tisoč evrov?

Kako (p)ostati povprečen?
Dnevnik guruja
29.01.2007

Kako (p)ostati povprečen?

Preberite mojo novo kolumno v Večeru. Večer. Če želite v marketingu uspeti, morate prekršiti vsaj kakšno napisano ali nenapisano pravilo vaše panoge.

Ljudski marketing
Dnevnik guruja
27.01.2007

Ljudski marketing

Včeraj sem predaval v Rogaški Slatini na 10. srečanju lokalnih tiskanih medijev Slovenije. Po predavanju je bila degustacija vin ... (jasno :)) potem pa še kosilo. In med kosilom sem se pogovarjal z ljudskim ustvarjalcem Nanijem Poljancem.

corleone

Oglejte si njegovo stran in v četrtek glasujte za njegovo pesem. Corleone poje! Nani si zasluži vaš glas. Zakaj? Za dobro idejo, za štos in ker se je vsega lotil drugače kot običajni pevci.  

Nani mi je tudi podaril katalog Ljudskega muzeja - leta 2005 je postavil muzej samemu sebi. Marketinško zanimiva je tudi njegova pesniška zbirka, ki jo je izdal v dveh izvodih, en izvod je v knjižnici, drug pa pri Naniju. Cena za tako redko pesniško zbirko?

Zaloga hrane za vašo družino!
Dnevnik guruja
24.01.2007

Zaloga hrane za vašo družino!

Trenutna, ne še ravno množična, moda v ZDA, je nakup celoletne zaloge hrane za vašo družino. Obstaja nekaj specializiranih podjetij, ki prodajajo posebej pripravljeno hrano, ki mirno zdrži več let. Kaj pravite na: "Ohhh boy, this is the ULTIMATE EMERGENCY PREPAREDNESS RESERVE ..." za samo $8,299.00 bo vaša družina varna in sita, hrana, ki jo boste kupili, pa zdrži vsaj 25 let ... Ultimate

V intervjuju za znano ameriško televizijsko mrežo je eden od kupcev izjavil, da se mu glede na to, kar posluša in gleda po televiziji, zdi takšen nakup smiseln. V pogubo drvimo in bilo bi neodgovorno, ne vsaj na nek način poskrbeti za svojo družino.

Varnost je ena od človeških osnovnih potreb. Za svojo družino bomo naredili vse, mar ne? Če nas nekdo dovolj prestraši, se s pick upom odpeljemo po celoletno zalogo hrane. Vsaj lačni ne bomo.

Če tudi vas zanima, kako do te posebej za krizne razmere pripravljene hrane, kliknite na tole spletno stran. www.Spletna stran In če bo kdo kaj naročil, me, prosim, obvestite, kakšen okus ima hrana.

Marketinški in življenjski nasvet? Prenehajte gledati televizijo! Razen v znanstvene namene, da recimo odkrijete kakšno poslovno priložnost. Pa nogomet tudi lahko gledate in Top Gear na BBC-ju tudi.
Prodaja
Dnevnik guruja
22.01.2007

Prodaja

Sprehajam se po nakupovalnem predelu majhnega turističnega mesta v Mehiki. Prodajalci so dokaj umirjeni, recimo desetkrat manj nasilni od tistih v Egiptu. Vendar vseeno kdaj pa kdaj kakšnega turista tudi ogovorijo:

»You've got two beautiful kids, mister! Where do you come from?”
Loterija
Dnevnik guruja
21.01.2007

Loterija

Na loteriji v ameriški državi Ohio je pred leti tip zadel hudo veliko denarja. Takoj ko je videl, da je dobil glavni dobitek in so po televiziji objavili, za koliko denarja gre, je poklical nekaj čez sto prijateljev, sorodnikov in sodelavcev iz službe.

Vsem je postavil isto vprašanje:

»Nujno in takoj potrebujem tisoč dolarjev, mi jih, prosim, posodiš? Ne, ne morem ti povedati, zakaj potrebujem denar in trenutno ne vem, kdaj ti bom denar lahko vrnil. Ampak res mi boš naredil uslugo, če mi posodiš tisoč dolarjev.«

Ko je opravil s klici, je odšel na loterijo in prevzel dobitek.
Javno.
Dajal je intervjuje, se pustil snemati …

Je potrebno razlagati naprej? Zgodbico mi je povedal sorodnik iz ZDA, pravi, da se je res tako zgodilo. Kakor koli že, dobra zgodba za razmislek, mar ne?
Policisti
Dnevnik guruja
19.01.2007

Policisti

Kraj in čas dogajanja: Mehika, 16.01.2007. S taksijem sem se odpravil po nakupih. Ob cesti sem opazil približno 20 policistov, postrojenih v dve vrsti, kako vdano poslušajo komandirja, ki jim razlaga, kaj bodo tisti dan počeli. Čez približno 45 minut sem se vračal iz trgovine in posnel tole sliko. Policisti so še vedno lepo poravnani poslušali navodila šefov.
policisti
Brez dogovora, brez natančnih pojasnil ni uspeha, dragi moji. Nekaj podobnega se na primer dogaja med košarkarskimi tekmami, ko trenerji vzamejo minuto odmora in igralcem razložijo, kako naprej. No, policisti potrebujejo nekoliko več časa, pa tudi na hudi mehiški vročini je v zapeti uniformi težko zbrano poslušati (mislim, da je slovenska policija problem rešila z natančnimi delovnimi nalogi … :).

Tudi vi si vzemite čas in svoji ekipi pojasnite, kaj počnete, dodajte natančna navodila vsakemu posamezniku in povejte tudi, zakaj delate, kar delate. Delali bodo bolje in z več dobre volje.

Ker sem se jaz samo peljal mimo, ne vem, kaj je komandir v resnici počel s svojimi podrejenimi. Morda jim je res razlagal, kaj morajo narediti, morda jih je samo prešteval … Kdo bi vedel …
Grdi natikači
Dnevnik guruja
19.01.2007

Grdi natikači

Kako prepoznaš Američana na mehiški plaži?

No, znakov je več, ampak eden od očitnejših so grdi živobarvni plastični natikači. Vsi jih nosijo. Na njih piše Croks. Na sliki vidite nogice mojega dveletnega sina, ki si je par natikačev sposodil od nekoliko starejše ameriške deklice, ko je za trenutek zaspala na sosednjem ležalniku.

sandali

Ti sandali so odličen prikaz delovanja t.i. celebrity marketinga in tudi prikritega oglaševanja. Kar obuje Robert De Niro, mora pa že biti cool, kajne?

No, in to je vsa zgodba. Ko so ljudje videli v takšne natikače obutega Roberta De Nira, se je sprožil plaz. In grdi plastični natikači so postali zelo cool modni dodatek.

Marketinški nasvet?

V Sloveniji premalo uporabljamo znane osebnosti v takšne namene. In to neupravičeno. Res je sicer, da slovenske znane osebnosti še zdaleč ne delujejo (nimajo tako močnega vpliva na ljudi) tako dobro kot ameriške, so pa zato neprimerno cenejše. V Sloveniji bo večina bolj ali manj znanih slovenskih osebnosti za vas naredila kar koli, če boste le pokazali nekaj tisoč evrov.

Običajno pa boste plačali manj. Velikost trga …

Izjeme?

Seveda, na vrhuncu popularnosti kdo zahteva (in kdaj pa kdaj dobi) tudi več. Najvišja ponudba za uporabo slovenske znane osebnosti (športnica rekorderka), ki sem jo držal v rokah pred leti, je imela v pogodbi zapisano 50.000 evrov.

Vendar na primer znano slovensko pevko lahko dobite tudi za stokrat manj denarja. Preverjeno. Razmislite torej, ali bi se vaš izdelek prodajal bolje, če bi ga uporabljala katera od znanih slovenskih osebnosti.

Condom Tester Wanted
Dnevnik guruja
19.01.2007

Condom Tester Wanted

Potencialne stranke se včasih splača vključiti v razvoj novega izdelka. :)

Kako postati uradni preizkuševalec nove vrste kondomov? Condom Tester Wanted! Igrajo na radovednost, vse skupaj se širi virusno. Mislite, da bo res delo dobilo 30 prostovoljcev? 

Kako v letu 2007 postati desetkrat bolj kreativen?
Dnevnik guruja
16.01.2007

Kako v letu 2007 postati desetkrat bolj kreativen?

Če ne zaradi vseh drugih zapisov, se vam je splačalo priti na dnevnik marketinškega guruja zaradi tega zapisa …

Želite postati v letu 2007 desetkrat bolj kreativni, kot ste bili do sedaj? Meni vsi pravijo, da imam veliko idej, da sem kreativen. Morda … Morda pa le vem za skrivnost … Kako torej povečati kreativnost v letu 2007 za desetkrat?

Zaupanje
Dnevnik guruja
15.01.2007

Zaupanje

Pred 11 leti me je poklical prijatelj.

»Ej stari, zate imam eno super podjetje.«
»Aja, kaj pa?«
»Založba stari. Ti se na to spoznaš, knjige izdajajo, ampak ne samo knjige?«
»Kaj pa še poleg knjig?«
»Strip, ampak ne kateri koli strip. Izdajajo Alan Forda! Rečem ti, že samo zaradi Alan Forda te priložnosti ne smeš spustiti iz rok«
»Cena?«
»Sitnica, he, he, saj veš samo zate prijatelj!«

In posel je bil sklenjen.
Skrbni pregled podjetja je trajal 24 sekund.
Tudi cena je bila določena v 24 sekundah pogovora.

Zakaj tako hitro?

Ne glejte televizije!
Dnevnik guruja
15.01.2007

Ne glejte televizije!

Negativne novice dokazano slabo vplivajo na fizične in psihične sposobnosti ljudi. Dokazano! Enkrat prihodnjič bom naštel knjige, katerih tema so raziskave, ki to dokazujejo.

Tako negativnost v medijih kot negativno razpoloženi ljudje nam samo škodijo!

Vsaj negativnosti, s katerimi nas vsak dan bombardirajo mediji, se lahko izognemo. Kot veste sem v toplih krajih, pojma nimam, kaj se dogaja doma. In prav fino se počutim. Pod palmami človek na vse gleda drugače. Nekje sem slišal zgodbo, da je bog, ko je ustvarjal zemljo, s palmami označil področja, primerna za življenje ljudi. Ampak boga itak premalo poslušamo.

No, in čisto slučajno sem prižgal TV v hotelski sobi. Kaj sem zvedel v 3 minutah, preden sem utegnil ugasniti hudiča?

Kako pripraviti dobre palačinke?
Dnevnik guruja
14.01.2007

Kako pripraviti dobre palačinke?

Pomaga dober recept, pomagajo izkušnje. Tudi prostor za pripravo potrebujete in osnovne sestavine je treba kupiti, pa še nekaj časa si morate vzeti za vse skupaj.

Kot vse v življenju tudi tako preprosta zadeva, kot je priprava palačink, zahteva nekaj znanja, načrtovanja in dobro izvedbo. Kako to, da se nam vse to, ko govorimo o palačinkah, zdi tako logično, pri nekaterih drugih stvareh pa se zaplete …

Omega 3 moda.
Dnevnik guruja
14.01.2007

Omega 3 moda.

Prihaja, moda Omega 3. V kratkem se bodo vsi, ki se spoznajo na hrano, spomnili (nekateri so se že), kako pomembna je Omega 3. Poudarili bodo, da to zadevo itak dobimo v hrani, da je recimo v pomarančnem soku, pa v lososu, pa ne vem še kje. Ampak tudi dodatno uživanje tablet z Omega 3 je priporočljivo.

Potem pa pridejo na vrsto zviti trgovci, ki bodo na določene izdelke napisali + Omega 3. In prodaja se jim bo tudi v resnici vsaj za nekaj časa povečala.

isti, ki prvi na embalažo mleka napiše »sveže«, bo prodal več. Čeprav je njegovo mleko enako sveže kot vsako drugo mleko … Nič ni lagal, samo napisal je, kar je res. In če vaš pomarančni sok vsebuje Omega 3 in če bo ta zadeva kmalu v modi, je res nespametno tega ne poudariti z malo večjimi črkami, mar ne?

Konča pa se kot z aloja vero, ki jo sedaj dodajajo že tekstilu. Saj se spomnite mojega zapisa o tem, da so mi prodali srajco, impregnirano z aloja vero, mar ne?

Pinacolada!
Dnevnik guruja
14.01.2007

Pinacolada!

Sprašujem vas, zakaj ima Pinacolada, ki jo popijemo v »all inclusive« hotelu s petimi zvezdicami slabši okus, kot tista, za katero v baru plačam pet, osem, deset ali več dolarjev?

Razlog je čisto marketinški. V »all inclusive« hotelu lahko popijemo neomejeno količino katere koli pijače, seveda tudi pinacolade. Ljudje pa dobrin, ki jih imamo v izobilju, ne cenimo preveč. Česar je dovolj, in če je poleg tega še zastonj, tisto nima več prave vrednosti.

Kdo je podjetnik?
Dnevnik guruja
13.01.2007

Kdo je podjetnik?

Podjetnik je človek, ki:

1. opravlja delo devetih zaposlenih;
2. gre lahko na dopust kadar koli, si vzame prost dan, kadar si to zaželi, v službo lahko pride ob kateri koli uri, vendar nobene od naštetih možnosti običajno ne izrabi;
3. probleme, na katere naleti, reši, še na misel mu ne pride, da bi o vsem le pisal elektronska sporočila sodelavcem;
4. iz nič naredi milijone, ustvarja delovna mesta, ustvarja izdelke, storitve, trg, ideje, ki spreminjajo svet;
5. bolj kot v denarju uživa v svojih stvaritvah in delu;
6. samo skomigne z glavo, ko posluša, kako modrujejo profesorji, politiki, sindikalisti, novinarji in ostali, ki pojma nimajo, kako je, če si podjetnik in moraš skrbeti za celotno gospodarstvo …;
7. mora priganjati sam sebe. Nihče mu ne teži, če odlaša … odlašanje in neaktivnost vodita v propad podjetja in tega si podjetnik ne more dovoliti;
8. ima pravico razmišljati o tem, ali se mu bolj splača plačevati leasing obrok za novega jaguarja ali zaposliti še eno tajnico. Jaguar je običajno cenejši in glede na prvo točko si mirno lahko privošči zaposlenega manj. No, običajno se vseeno odloči za tajnico in ne za jaguarja.
9. v svojem delu uživa in nikoli ne bi zamenjal svoje vloge za kakšno drugo.

Novoletne obljube
Dnevnik guruja
13.01.2007

Novoletne obljube

Prišel je tisti čas leta, ko si obljubimo, da bomo nekaj stvari v svojem življenju, zasebnem ali poslovnem, spremenili. Pri večini ljudi je rok novoletnih zaobljub precej kratek. Traja tja do sredine februarja …

Takrat obisk v fitnes klubih spet upade na normalo …

Če želite povečati verjetnost, da boste svoje zaobljube uresničili, pomaga javna objava.

Zato na tem mestu, javno sam sebi (pa tudi malo vam …) obljubljam, da bom v letu 2007 vsak teden prebral 5 knjig in na tem mestu objavil kratke povzetke, vsaj kakšno zanimivost iz vsake prebrane knjige.

Novost te obljube ni toliko v številu prebranih knjig … približno pet na teden jih itak preberem. Problem je v zapiskih … če si človek ne naredi zapiskov, kmalu večino pozabi … In do sedaj sem bil pri zapiskih len, tale blog pa mi bo prišel zares prav.

Pa tudi vi boste videli, kaj bere vaš guru, povzetki bodo zanimivi in morda boste še vi prebrali kakšno od knjig, ki jih berem jaz.

Začnem pa s februarjem … Ej, tudi z dieto se ne začne takoj, ampak šele naslednji teden … :) V resnici nisem v Sloveniji in knjig nimam s sabo …

Se bliža propad naše civilizacije?
Dnevnik guruja
13.01.2007

Se bliža propad naše civilizacije?

Ena od teorij pravi, da civilizacije propadejo takrat, ko se jim nagrmadi preveč nerešenih problemov in voditelji zadeve enostavno ne obvladajo več. Le zakaj so sicer propadle tako bleščeče in napredne civilizacije, kot so bile Grška, Rimska, Majevska …

Preveč nerešenih problemov, dragi moji …

Morda pa isto kot za civilizacije velja za podjetja, projekte, morda celo za zakonske zveze?

NOVO!
Dnevnik guruja
11.01.2007

NOVO!

Tudi zdravniki vedo, da je beseda NOVO še vedno zanesljivo med prvimi petimi najbolj učinkovitimi marketinškimi besedami.

NOVO
Tržno obnašanje Dr. O'Connorja, na cesti proti Key Westu, Florida

Cena?
Dnevnik guruja
10.01.2007

Cena?

Ceno vsakega izdelka ali storitve lahko navidezno znižamo tako, da povemo, koliko stane določen izdelek ali storitev na dan.

2.555 dolarjev za oglaševanje na tem ne preveč uglednem mestu? Ne, hvala.

7 dolarjev

A samo 7 dolarjev na dan? Hm … to bi se nam pa utegnilo splačati. Če samo vsak tretji dan dobimo eno stranko, se nam oglaševanje več kot splača …

Mercedes? Predrag.
Praviš, da ga lahko dobiš za samo 4,99 evra na dan?
Prodano!

Pozor hud pes!
Dnevnik guruja
10.01.2007

Pozor hud pes!

Besede so pomembne! Natančen opis pomaga. Več napisov z isto vsebino tudi. Se strinjate, da si bo vsak (pismen) lopov raje izbral lažjo tarčo?

Hud pes

Pes pride do ograje v treh sekundah, kaj pa vi?

Tole sem poslikal na jugu Floride, za vsak slučaj kar iz avtomobila …

na vrh