Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pinacolada!
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 14.01.2007

Sprašujem vas, zakaj ima Pinacolada, ki jo popijemo v »all inclusive« hotelu s petimi zvezdicami slabši okus, kot tista, za katero v baru plačam pet, osem, deset ali več dolarjev?

Razlog je čisto marketinški. V »all inclusive« hotelu lahko popijemo neomejeno količino katere koli pijače, seveda tudi pinacolade. Ljudje pa dobrin, ki jih imamo v izobilju, ne cenimo preveč. Česar je dovolj, in če je poleg tega še zastonj, tisto nima več prave vrednosti.


Vedno lahko dražje prodajate izdelke in storitve, ki jih vsaj na videz ni dovolj za vse. Spomnite se na primer Oplove 24-urne »razprodaje« avtomobilov. Pred dvema letoma so v Sloveniji v 24 urah prodali več kot 600 avtomobilov. Ker je bila cena ugodna in ker je priložnost trajala le zelo kratek čas.

Pri pinacoladi pomaga še embalaža. Tista, za katero morate plačati, ima ponavadi lepšo slamico, bolj razkošno dekoracijo, večji kos ananasa na večjem in dražjemu kozarcu. Ampak sestavine so v glavnem enake, okus tudi.

Čisto mimogrede. Poznate recept za pripravo pinacolade?

In še nagradno vprašanje:

Izumitelju pinacolade so postavili spomenik. Spomenik stoji v:

a) San Juan, Portoriko
b) Miami, Florida
c) Cozumel, Mehika

Nagrada? Prvega, ki ugane, ob priliki povabim na pinacolado.

Komentarji:

14.01.2007 @ 10:34 Super Tine
mogoče a - san juan portoriko?
14.01.2007 @ 10:39 Super Tine
... v hiši kjer jo je leta 1963 ustvaril (Piña Colada) Don Ramon,Portas Mignot ?
=)
14.01.2007 @ 11:04 Žan Nekrep
a) San Juan, Portoriko leta 1521 :) internet je medij prihodnosti...
14.01.2007 @ 11:05 Žan Nekrep
Ne, ne tm so jo izumili...kje pa stoji spomenik hmmm rečmo v Mehiki :)
14.01.2007 @ 12:35 Borut
b) Miami, Florida
14.01.2007 @ 15:08 Špela
c
14.01.2007 @ 18:45 Zdravko
Pojma nimam.
17.01.2007 @ 11:22 simon
Pravi odgovor je odgovor c. Pinacolada?
17.01.2007 @ 17:04 Aleš Lisac
San Juan!
20.01.2007 @ 09:55 Super Tine
Jupiiiii!!!!
na vrh