Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 22.01.2007
Sprehajam se po nakupovalnem predelu majhnega turističnega mesta v Mehiki. Prodajalci so dokaj umirjeni, recimo desetkrat manj nasilni od tistih v Egiptu. Vendar vseeno kdaj pa kdaj kakšnega turista tudi ogovorijo:

»You've got two beautiful kids, mister! Where do you come from?”
Prodaja

Sprehajam se po nakupovalnem predelu majhnega turističnega mesta v Mehiki. Prodajalci so dokaj umirjeni, recimo desetkrat manj nasilni od tistih v Egiptu. Vendar vseeno kdaj pa kdaj kakšnega turista tudi ogovorijo:

»You've got two beautiful kids, mister! Where do you come from?”

me je nagovoril eden od prodajalcev. Ja, prav tisti, pri katerem smo potem kupili visečo mrežo. Tip je pohvalil moja sinova. Je še kakšen boljši način za začetek pogovora kot iskrena pohvala stranke?

Oglejmo si še dva slovenska primera.

Scenarij A
Po telefonu me pokliče: »Živjo, stari! Kako si kaj, že sto let se nisva videla, morava v kratkem na kakšno kavo. Veš, kolega iz moje bivše službe sta zelo pohvalila tvoje brezplačno predavanje v Smeltu. Baje si imel polno dvorano. Vsaka čast, stari. Ni čudno, da te je tvoj francoski direktor klical »Marketing God«. Veš, zakaj te kličem? Ne, v bistvu jaz nič ne rabim, ampak imam prijatelja, ki se ukvarja s prodajo zanimivega izdelka. In prodaja ne steče. Je že poskušal priti do tebe, pa imaš dolgo čakalno vrsto. Bi mi naredil uslugo in samo popil eno kavo z njim, da vidiš, ali mu lahko pomagaš ali vsaj daš kakšen hiter nasvet? Sem mu obljubil, da si bom poskusil izboriti pol ure tvojega časa. Bo šlo, Aleš?«
»Veš, da bo šlo, daj mu mojo številko, pa naj kar takoj pokliče. Ciao …«

Scenarij B
Tajnica Mojca mi preveže tajnico direktorja dokaj velikega slovenskega podjetja, ker so menda zelo vztrajni in danes v dveh urah kličejo že tretjič, čeprav smo jim obljubili, da jih ob 11.30 pokličemo nazaj: »Gospod Lisac?«
»Da, Aleš Lisac pri telefonu, kaj lahko naredim za vas?«
»Veste, v našem podjetju pripravljamo novo oglasno akcijo. Naš direktor bo jutri v Ljubljani. Med 11.00 in 12.30 ima čas med dvema sestankoma in takrat bi se rad dobil z vami. Bi lahko prišli ob enajstih v kavarno X? Direktor vam bo pokazal, kaj pripravljamo, vi pa bi povedali, kaj si o vsem mislite. Boste lahko prišli?«

Aleš v računalniku poišče podatke o stranki, v trenutku se prikažejo vse transakcije in vsa komunikacija s to stranko od leta 1996 naprej ... Nato pogleda še na svoj koledar za naslednji dan, potem pa tajnici prijazno odgovori:

»Vašemu direktorju bi rad pomagal, ampak jutri sem žal že zaseden. Prosim, pošljite, kar imate, po mailu, pa bom pogledal in v kratkem odgovoril. Kašen teden ali dva bo za počakat.«

Je možno pogovor začeti še bolje kot z ISKRENO pohvalo stranke?

Kako osvajate, ali kako ste osvajali?

S komplimenti, mar ne? Osebo, ki jo osvajate, ali ste jo osvajali (velja tudi za že poročene ), čim večkrat pohvalite. In če bodo pohvale iskrene, od srca in ne preveč skregane z realnostjo, boste uspeli.

Komentarji:

23.01.2007 @ 10:03 Gregor
Aleš, vi ste legenda!
23.01.2007 @ 10:05 Aleš
Gregor, ne pretiravajte. :)
Aja ...
Kaj lahko naredim za vas, ki imate tako nepristransko in seveda pravilno mnenje o meni? :) he he
04.02.2007 @ 16:10 Zdravko
Vedno znova me preseneča kako dobro povežeš marketing z življenjem nasploh... nauki padajo, še posebej za nas "mulce" :) hvala
na vrh