Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

18.11.2009 @ 17:42 Tomaž
Jaz sem tudi dobil tole obvestilo, vendar so bili žal prepozni. Ravno zaradi nogometne tekme, sem si drugače splaniral dan in žal ne bom šel. Podjetnik leta bo še, kfalifikacije za na SP pa so samo vsake štiri leta, pa še ni nujno da pridemo tako daleč.
18.11.2009 @ 17:38 Tomaž
Gospod Anton je zelo simpatičen možakar! Sem vsel, da je nagrado dobil ravno on!
18.11.2009 @ 16:45 Kitaj
Mleku iz mlekomata ne manjka nič. Ostala mleka imajo preveč. Zaradi marketinga smo se znašli v situaciji, ko o popolnoma naravni stvari govorimo kot o pomankljivem izdelku.
18.11.2009 @ 16:21 Domen
Ideja kolikor je meni poznana niti ni preveč nova. Že pred 3 leti sem bil v Švici in tam velja tak sistem že kot uveljavljena praksa.
18.11.2009 @ 10:58 Jana
Jaz se za enkrat še ne spomnim kaj bi.....ampak vem za primer, iz mojega okolja, ko je en kmet za male pare pokupil od ostalih kmetov drobni krompir, ki ga kuhajo prašičem.....pa je ta krompir za drag denar prodal v Ljubljani pod oznako BIO, pa so Ljubljančani vse pokupili......no saj v resnici je bil BIO....ampak......LP
18.11.2009 @ 08:50 Tine
Včerajšnjega seminarja ne bo noben pokomentiral? Vedno imaš nek odstotek ljudi, ki jim neka zadeva ni všeč. Ne vem kako je ponavadi, ampak proti koncu je biila zadeva za marsikoga že kar nevzdržna, zato so tudi odhajali (10 video pričevanj, kako je ona najboljša?). Sam sem pomislil (glede na to, da spletna stran o coachingu ni ne vem kaj - najbrž je to tudi kakšen ameriški trik) - da obstajajo prav predavatelji, ki se koncentrirajo na CEE regijo, kjer brijejo norce iz udeležencev (oz. pridejo čez pri tistih, ki se jim zdi nekdo, ki govori angleško "kul":)

Tudi backstreet boys so najprej zasloveli v Evropi.

Ne rečem, da določeni deli predavanja niso bili uporabni... vendar na koncu je izpadlo kot, če kupite moje DVDje (ga je kdo kupil?), potem boste pa res znali. Za tako vrsto seminarja bi pričakoval da je brezplačen (če bi plačal 400 eur bi prosil, če lahko dobim najmanj toliko tudi nazaj).
17.11.2009 @ 07:38 Lojze
Priznam,tudi meni je zadeva pritegnila pozornost na ¨prvo žogo¨zaradi izstopajoče utripajoče lučke,samo že v naslednjem trenutku mi je bilo vse skupaj vsiljivo, odbijajoče...tako,da mene niso prepričali.
17.11.2009 @ 00:02 borut
Ljudje padamo na vse kar se sveti, je lepo zapakirano, na lučke itd... kot opice... dobesedno nismo nič boljši od njih. Je pa pri tovrstnih akcijah res vse pomembno, se pravi AIDA v popolnosti, drugače ni prodaje...
Še zanimivost - pred leti, ko sem prodajal računalnike, sem imel priložnost videti "opice" na delu. Na polici sem imel iste diskete, pol v rumeno-modri embalaži in drugo polovico v taki lepi rdeči... Rdeče so šle za med, rumeno-modre pa sem moral šenkavat ob nakupu računalnika, da sem se jih znebil... Ne moreš verjamet...
16.11.2009 @ 17:53 Zvonko Pukšič
Bom poskušal s temi listki, da vidimo, če res deluje.
16.11.2009 @ 17:51 Zvonko Pukšič
Ja, pozornost. Tisto, čemur namenjamo svojo pozornost, privlačimo v svoje življenje. Zakon privlačnosti je vedno bolj poznan in prisoten v zavesti ljudi. In zagotovo si tega želi vsak proizvajalec. Močno se strinjam s trditvijo guruja, da je zelo pomembno pritegniti pozornost potencialnih kupcev. Kako pa sprožiti še namero?
na vrh