Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

07.11.2009 @ 12:49 Mojca
Tretji najmočnejši način bi na primer lahko bil tisti. ki deluje že od nekdaj in je povrh vsega še najcenejši: priporočilo prijateljev, znancev, sodelovavsev - najboljša reklama za podjetje - reklama od ust do ust.
07.11.2009 @ 00:09 mojca
Zraven izdelka, v vašem primeru zaraven čevljev, dodamo kakšno zadevo, ki je v neki povezavi s tem izdelkom. Npr. brezplačno dobite đe sprej za impregnacijo.
07.11.2009 @ 00:07 Senad
Garancija na zadovoljstvo z izdelkom ali/in storitvijo z vračilom denarja brez časovne omejitve in brez vprašanj. Da, tudi za že ponošene čevlje čez dve leti, z računom in garancijo.
06.11.2009 @ 23:31 Helena
Tudi mislim priporočilo prijateljev, sorodnikov, ljudi ki jim zaupamo, ker jih poznamo.
06.11.2009 @ 23:21 Nina Kolar
Morda ta odgovor ne bo posegel ravno po nagradi, pa vendar želim podeliti svoje razmišljanje glede tega, kako lahko zaupanje kupcev še povečamo - tako, da:

- jim ponudimo možnost dvosmerne komunikacije v smislu 7 dni v tednu, 24 ur na dan, pri čemer jim zagotovimo odziv in odgovore na vsa njihova vprašanja, mnenja, predloge in pomisleke glede izdelke (tudi v smislu FAQ ipd.

K temu pripomorejo tudi možnost naročila na e-novice, sodelovanje v discussion boardih (kot je npr. prav tale :), na forumih ter raznih spletnih skupnostih, kjer dobijo občutek, da niso "same" oz. osamljene v svoji nakupni izkušnji, da niso na neznanem teritoriju - prav pri slednjem gre namreč za enega izmed temeljnih strahov naše družbe, ki se ga lahko verjetno aplicira tudi na razmišljanje povprečne stranke.

- se pridružujem v naslednjem predlogu tudi vsem, ki omenjate 100% garancijo na zadovoljstvo - ta rešuje problem še enega izmed strahov stranke - "biti sprejet ne glede na vse", tudi če si stranka premisli

- še ena stvar lahko poveča zaupanje, in ta je, da si kot prodajalec iskren do stranke in ji "zaupaš" tudi kakšno pomanjkljivost izdelka, če jo le-ta vsebuje. Kaj je bolj kredibilnega kot to, da priznaš lastno nepopolnost? :o) Navsezadnje smo vsi samo ljudje in krvavi pod kožo.

Zdaj pa grem prebrat še kakšen komentar zgoraj, da se še sama česa novega naučim.
LP
06.11.2009 @ 22:39 Sonja Kreslin
HOFER vztrajno in redno "pošilja" na dom katalog izdelkov, ki so "aktualni" oz. sezonski, torej ob pravem trenutku, in le v omejenih količinah (če ne greš takoj, ostaneš brez). TAko vzbujajo občutek, da so za nas "izbrali" izdelke in nam ni potrebno "letati" od trgovine do trgovine. Zdijo se dokaj prepričljivi, da nam prihranijo čas in denar.

LP, Sonja
06.11.2009 @ 21:36 Milč
Garancija za časovno neomejeno VRAČILO denarja, če z izdelkom niste zadovoljni. (obvestilo na poslovalnici v BTC)
06.11.2009 @ 20:52 Silva
Mene bi najbolj pritegnila izjava vodilnega proizvajalca/prodajalca, da je reklamirani izdelek/storitev že resen konkurent najboljšemu izdelku ta hip.

Primer: Gorenje prizna, da je bila načrtovana prodaja hladilnikov nižja za x%, ker se je na trgu pojavil hladilnik proizvajalca xx (oblikovalca yy), ki v segmentu trendovsko oblikovanih hladilnikov pomeni veliko novost, ker.........

Zaključek: Nekdo, ki je dober na svojem področju - predvsem je zaželjena konkurenca, izrazi pozitivno mnenje o mojem izdelku ali storitvi. Od tega si jaz največ obetam.


Lp,

Silva
06.11.2009 @ 20:46 Bojana
Skoraj zagotovo je to garancija na zadovoljstvo - "Če z izdelkom niste zadovoljni, vam denar vrnemo."

So podjetja, ki imajo 90-dnevno garancijo na zadovoljstvo strank za vse izdelke (tudi potrošne) in mislim, da je to, poleg priporočila osebe, katere mnenje nam veliko pomeni, res zagotovilo za kvaliteten izdelek.
06.11.2009 @ 20:37 anton rozman
priporočilo da so ta izdelek preiskusili slavni ljudje in ga uporabljajo še naprej.
na vrh