Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Najprej vzbudite pozornost
-
MarketingKomentarji: 11 15.11.2009
Stara marketinška formula (AIDA – Attention, Interest, Desire, Action) pravi, da moramo, če želimo kaj prodati, najprej vzbuditi pozornost potencialne stranke. To pa je dandanes čedalje težje. Ker je količina informacij, do katerih imamo dostop v vsakem trenutku, vse večja in večja.
Nekje sem bral, da smo ljudje danes v enem dnevu izpostavljeni toliko informacijam, kot so jim bili pred 200 leti ljudje v enem letu.
Bodite torej inovativni v prvi črki AIDA formule. Poiščite način za pritegovanje pozornosti. Zadnjič sem pri blagajni v Mercatorju zagledal tole.
Nič posebnega, oglas za žvečilne gumije. Ampak mojo pozornost je vzbudila lučka na embalaži, ki je utripala. Elektronika je vse cenejša in očitno ena lučka na embalaži ne stane veliko. Vsekakor so pritegnili mojo pozornost. Izvlekel sem telefon in lučko na embalaži slikal.
Ne, kupil nisem. Za nakup moramo pravilno zadostiti tudi ostalim trem točkam formule AIDA.
Kaj pa ste vi naredili posebnega, da ste vzbudili pozornost pri svojih potencialnih strankah?
Zavedati se morate, da vaše potencialne stranke ne zanimate niti vi niti vaši izdelki.
Za pozornost strank moramo zadnje čase plačevati vse višjo in višjo ceno. Naj vam povem še po angleško – pay attention please! Poudarek je seveda na besedi PAY …
Hvala, ker ste prebrali ta zapis. Najlepša hvala.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Da smo kar malce siti in naveličani, ko se je o Humarju govorilo celih 4 ali 5 dni. Da se nas naslednja vest o cunamiju z 200.000 mrtvimi ne bo več dotaknila.
Da nas tudi tistih 20, ali 200, ki bo v Sloveniji umrlo za novo gripo, ne bo prizadelo, češ: meni se pa to že ne more zgoditi.
Če postajamo NEobčutljivi za tujo nesrečo, zagotovo postajamo manj občutljivi tudi za "sporočilnost" reklam.
Osebno si sicer poskušam zapomniti tudi, ali predvsem slabe reklame in tiste artikle iz teh reklam zagotovo ne bom kupoval.
Četudi bo na njihovi embalaži utripala lučka, ali jih po sredi Müllerja promovirala razgaljena mladenka...
Na srečo pa verjetno kakšen % ljudi še "pade" na utripajočo lučko, ali na razgaljeno mladenko...
Enkrat smo se neki štosiral med hojo in oponašal elektronske signale, pa na nobenega človeka nismo hotl vplivat, kar tko.
En tip pa je šel pred nami, ga še opazil nismo.
In potem jaz začnem kar tako brez veze piskati: "Tu, tu, tu..."
In tip se ustavi, ker se je na podlagi signala očitno nekaj spomnil, se obrne za 45 stopinj in nadaljuje pot v drugi smeri.
In isto je s to lučko, povzroči reakcijo.
Ni pa jim uspelo narediti najbolj inteligentne akcije...
Še zanimivost - pred leti, ko sem prodajal računalnike, sem imel priložnost videti "opice" na delu. Na polici sem imel iste diskete, pol v rumeno-modri embalaži in drugo polovico v taki lepi rdeči... Rdeče so šle za med, rumeno-modre pa sem moral šenkavat ob nakupu računalnika, da sem se jih znebil... Ne moreš verjamet...
Tudi backstreet boys so najprej zasloveli v Evropi.
Ne rečem, da določeni deli predavanja niso bili uporabni... vendar na koncu je izpadlo kot, če kupite moje DVDje (ga je kdo kupil?), potem boste pa res znali. Za tako vrsto seminarja bi pričakoval da je brezplačen (če bi plačal 400 eur bi prosil, če lahko dobim najmanj toliko tudi nazaj).