Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Direktni marketing - garantirano 15% višji odziv!
Direktni marketing
Komentarji:   3 08.11.2009

Dokazano je, da 3M oziroma pri nas Aero listki povečujejo odziv na direktno pošto. Robert Cialdini je dokazal, da je odziv, če uporabite takšen listek, vsaj 15% višji. Jaz to že dolgo vem in takšne listke uporabljam že vsaj 10 let.

aero1

Poglejte nekaj listkov, ki so jih za nas natisnili v Aeru. Včasih smo v nekaj mesecih porabili tudi več kot 30.000 takšnih listkov. Študentje so pridno lepili listke na našo množično direktno pošto.

Da, tudi jaz sem izmeril učinek in strinjam se, da je odziv višji. Tam med 10% in 30%.

Prejšnji teden pa sem od Aera dobil novo ponudbo. Tokrat za dezinfekcijske robčke.

aero2

Prava ponudba za čas prašičje gripe. Prepričan sem, da tudi dezinfekcijski robčki povečujejo odziv na direktno pošto.

Všeč mi je, da je Aero za povečanje prodaje svojih robčkov uporabil direktno pošto. Tako najbolje dokazujejo, da verjamejo v svoj izdelek. Nasprotno nas mobilni operaterji veliko raje, kot da bi nas nagovarjali po telefonu ali SMS-u (to so vendar njihove storitve), nagovarjajo tako, da plačujejo za oglasni prostor televiziji ali nam pošiljajo direktno pošto.

Ste se kdaj vprašali, zakaj vam Telekom pošlje opomin po pošti, namesto da bi vas kar poklicali? Ali zakaj vam podjetje, ki vam je prodalo prenosni računalnik, nikoli ne pošlje elektronske pošte s ponudbo novega prenosnega računalnika?

Ampak to so že druge teme. Današnji nasvet je zelo enostaven. Odziv na direktno pošto boste povečali z uporabo listkov ali z uporabo kakšnega »aktivatorja«, kot je recimo dezinfekcijski robček.

Več »neumnosti« nastavite v vašo direktno pošto, dlje se bo prejemnik z njo ukvarjal in večja je verjetnost za odziv.
 


Komentarji:

08.11.2009 @ 19:39 Barbara Cerar
Energija, ki jo oddajamo.
16.11.2009 @ 17:53 Zvonko Pukšič
Bom poskušal s temi listki, da vidimo, če res deluje.
30.11.2009 @ 11:25 Miran B. Žotnik
..."več neumnosti" lahko pomeni tudi takojšnje romanje v koš za smeti. Pošto je treba prilagoditi tistemu, ki je namenjena in dobro je tudi, da se pošiljko najavi. Določena podjetja, ki prejmejo enormno količino pošte vsak dan, včasih vse kar ni priporočeno, najavljeno oz. "znano", sortirajo - vržejo v smeti.
na vrh