Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Hitrost
-
Seminarji20.05.2010
Hitrost
Hitrost je v poslu pomembna. Hitrost sprejemanja odločitev in tudi hitrost izvedbe. V zadnjem času dobivam še več vprašanj podjetnikov kot običajno. Kriza vpliva na vsebino vprašanj, zato trenutno prevladujejo vprašanja z enim skupnim imenovalcem.
Hitrost!
»Aleš, kaj naj naredimo, da bomo hitro dosegli zastavljene cilje?« Poudarek je na besedi hitro.
Marsikaj je mogoče narediti HITRO, predvsem pa učinkovito!
In prav hitrost bo tema naše Marketinške superkonference, ki bo 15. in 16. junija 2010 na Bledu. Več kot 10 predavateljev bo govorilo o hitrosti. Vsi bodo na svojih področjih razkrili, kje je mogoče s hitrimi in poceni ukrepi doseči takojšnje rezultate.
Z Marketinške superkonference boste odšli s fasciklom hitrih rešitev za svoj posel. Več o konferenci, predavateljih in temah preberite na tem linku.
Letos bomo prvič na Marketinški superkonferenci gostili eminentnega gosta iz Anglije. Na Bled bo prišel Drayton Bird, človek s 50 leti izkušenj v marketingu. Človek, za katerega je David Ogilvy rekel, da o direktnem marketingu ve več kot kdor koli drug na svetu … Že samo Draytonove prezentacije se vam ne splača zamuditi!
Oglejte si moje osebno video vabilo na marketinško superkonferenco.
- Vrhunski prodajalci
-
Seminarji19.05.2010
Vrhunski prodajalci
so bili vedno zelo iskano blago. Poglejte si tale oglas, objavljen pred 85 leti. Iskali so starejšega prodajalca, ki govori več jezikov, z reprezentativnim nastopom, izkušenega, ki je že uspešno deloval v podobni panogi ... Iskali so »kapaciteto«.
Dobri prodajalci so zelo iskano blago. Pravi prodajalci ponosno povedo, da so prodajalci. Brez prodajalcev se ne zgodi praktično nič.
V vsakem poklicu dosežeš več, če znaš prodajati. Prodajne veščine so nekaj, kar bi moral znati vsak. Tudi poklici, kjer vam recimo prodaja nazadnje pade na pamet, bi morali več delati na izboljševanju te veščine.
Če bi bili na primer zdravniki boljši prodajalci, bi več pacientov prepričali v bolj zdrav način življenja. Predpisati tabletke je lahko, nekomu »prodati« idejo, da se splača shujšati, da se splača manj oziroma ne kaditi, da se splača bolj zdravo živeti, pa je precej težje.
Vsi bi se morali naučiti bolje prodajati. Potem bi se nam v življenju godilo bolje. Govorimo seveda o etični prodaji, o prepričevanju, ki ni manipulacija in kjer imajo na koncu korist vsi vpleteni. Prodajalec nekaj zasluži, kupec pa dobi nekaj, kar mu polepša, izboljša življenje. Živela prodaja!
Skupaj s podjetjem mojedelo.com smo pripravili zanimiv projekt. Če bi se želeli pridružiti projektu 100 vrhunskih tržnikov, preberite nadaljevanje tega zapisa.
- Prodajanje znanja
-
Seminarji11.05.2010
Prodajanje znanja
Jutri imam seminar na temo, kako prodajati informacije. Verjetno ste opazili, da se informacije in razna uporabna znanja čedalje bolje prodajajo. Če na primer gradite hišo … Zakaj bi se učili vsega od začetka, če pa lahko kupite zajeten fascikel z naslovom: »Vse, kar morate vedeti pred in med gradnjo hiše«? V fasciklu pa najdete nasvete o tem, kje najti prave obrtnike, kako delati z njimi, kakšne materiale izbrati in kje jih kupiti, kje in kako do vseh dovoljenj itn.
Ali če imate na primer doma vrt, sadovnjak ali sobne rastline. Se spomnite gospoda Zgonca, ki je po radiu dajal nasvete o tem, kako ravnati z rastlinami? Tudi gospod Zgonc, »guru rožic«, je prodajal informacije.
Danes pa sem po radiu slišal za ločitveni sejem v Milanu. Na tem sejmu seveda prodajajo informacije. Informacije o tem, kako se ločiti. Ker človek tega ne počne ravno pogosto, je morda pametno prebrati kakšno knjigo, obiskati kakšen seminar, sejem, si najeti mentorja …
Prodajanje informacij je zabaven in donosen posel. Posel tudi ni težak, ker vsak od nas nekaj zna, česar drugi še ne znajo. Seveda pa je to tudi resen posel in bolje se je naučiti nekaterih trikov. Zakaj bi delali napake, če lahko na kratkem seminarju izveste, kakšni so poslovni modeli in pasti na tem področju, kako postaviti cene, katere medije uporabiti, v kakšni obliki prodajati znanje …
- Kako do več strank z minimalnimi stroški?
-
Seminarji08.04.2010
Kako do več strank z minimalnimi stroški?
S priporočili.
Ker je priporočilo dokazano najmočnejše prodajno orodje na tem planetu.Trenutno vam pišem iz Chicaga. Pri zajtrku sem prebiral Wall Street Journal in opazil tale celostranski oglas.
V isti številki sta bila dva celostranska oglasa na isto temo. V tem oglasu časopis priporoča Ipod, hkrati pa gre tudi za priporočilo Wall Street Journala s strani podjetja Apple. Podobnega principa priporočanja sem se spomnil prejšnji teden, ko sem v našo staro službeno laguno dolil olje. Dolil sem seveda Elfovo olje, saj že na laguninem pokrovčku, ki ga moramo odviti, če želimo doliti olje, piše Elf. In tudi na zadnjem steklu je napis Elf …
Ali pa danes v nakupovalnem centru. Prodajalec v trgovini Abercrombie&Fitch me je po tem, ko sem pri njih opravil nakup, poslal v trgovino Gilly Girls.
V roke pa mi je potisnil kupon za 30% popust. Priporočilo je delovalo magično, žena je dobila še dve malenkosti iz te trgovine.
Načinov priporočanja je seveda še veliko več. Vsaj 40 različnih sistemov priporočanja bom pokazal na našem seminarju Priporočila. Na seminar sem res ponosen, izvajal sem ga tudi že v dveh tujih državah.
Vabljeni! (trenutno imamo okoli 50 prijavljenih, sprejmemo lahko še 15 udeležencev) - Marketinški manevri
-
Seminarji29.03.2010
Marketinški manevri
Marketinški manevri
Mastermindovci so se ta vikend udeležili marketinških manevrov.
Bilo je zabavno, poučno, rezultat pa bodo dodatni evri na računih prisotnih.
Če se želite tudi vi kdaj udeležiti Lisac&Lisac Masterminda, se prijavite na www.lisac-lisac.si. Preverite, ali izpolnjujete pogoje. V letu 2010 bosta samo še dve priložnosti. Prva v aprilu in druga avgusta.
- Lisac v Hollywoodu!
-
Seminarji25.03.2010
Lisac v Hollywoodu!
Kdaj ste bili nazadnje v Sarajevu? Jaz bom Sarajevo prvič (tole priznam s težavo) obiskal 28. maja letos. Službeno. Če želite slišati, kako se mučim s srbohrvaščino, potem vljudno vabljeni na seminar. Predaval bom v hotelu Hollywood. Po seminarju pa nam tudi ne bo dolgčas, saj veste, posli v nekdanji Jugi so prvovrstni družabni dogodek.
Č e potrebujete še dodaten razlog za izlet v Sarajevo, pridite poslušat ta seminar. Sicer sem do sedaj predaval že v vseh nekdanjih jugoslovanskih republikah, razen v Črni gori. Prejšnji teden pa sem predaval v Prištini.
- Dišeči eksperiment – rezultati
-
Seminarji25.03.2010
Dišeči eksperiment – rezultati
Dišeči eksperiment – rezultati
Pogledal sem v računalnik in ugotovil, da je bila povprečna prodaja na »odišavljenih« seminarjih sicer malenkost višja, kot na tistih, kjer dišav nismo uporabljali. Zdi se mi, da razlika ni statistično dovolj velika, da bi lahko zanesljivo trdil, da je za višjo prodajo kriva odišavljenost dvorane in predprostora.
Predvsem pa je bilo občinstvo na različne dneve različno, tako da test res ne more biti statistično zanesljiv.
Popolnoma zanesljive rezultate lahko na primer dobijo večji trgovski centri po več mesecih testiranja. Vonj vpliva na razpoloženje ljudi, to je dokazano. Če koga zanima, kako kupiti aparat, ki bo v želeno razpoloženje spravil vaše goste, stranke, zaposlene … Še link - www.bhri.eu
- Skrivnost, ki diši!
-
Seminarji24.02.2010
Skrivnost, ki diši!
Tale video sem posnel med včerajšnjim predavanjem. Seveda v času, ko nisem predaval. Razkrivam vam skrivnost vplivanja na kupce, ki povečuje prodajo. Tudi za 20% in več. Tudi sam sem na svojih strankah testiral ta zanimivi pristop podzavestnega vplivanja na odločitev strank. Z vplivanjem na enega od petih čutil lahko stranke pripravimo do tega, da kupijo več.
Ne verjamete? Tudi sam nikoli ne verjamem na besedo, temveč raje testiram. In kaj sem testiral tokrat? Sicer pa zadevo, o kateri govorim, že od nekdaj uporabljajo tudi v cerkvah …
Med odmorom včerajšnjega popoldanskega seminarja so nam zaigrali fantje iz Tria Kranjc. Vzdušje je pomembno. Vsak podjetnik se mora vprašati, kako se počutijo njegove stranke. In na počutje vpliva marsikaj … osvetlitev, glasba, vonj, izbrane besede, prostor, število udeležencev itn. Fantje iz Tria Kranjc so tudi dokazali, da so dobro razumeli moje predavanje. Namreč po prvem seminarju so se oglasili in me vprašali, ali lahko nastopijo pred mojim občinstvom. Takoj so se lotili akcije, niso čakali. In seveda sem jih povabil.
Občinstvo je bilo navdušeno.
- Marketinški seminar leta - 2900 udeležencev
-
Seminarji12.02.2010
Marketinški seminar leta - 2900 udeležencev
Za nami so tri izvedbe seminarja »Kako z manj napora in manj sredstev do večje prodaje in dobička?«. Udeleženci so pohvalili moj izbor predavateljev (Rok Hrastnik, Franjo Radikovič, Dragica Korenjak, Aleš Lisac). Kot kaže bo na sedmih ponovitvah največjega marketinškega seminarja v Sloveniji več kot 2900 udeležecev!
Preverite (080 1509), ali imamo še kakšno prosto mesto. Naslednji štirje seminarji so v Ljubljani, najprej dve izvedbi na pustni torek 16.02. in potem še dve izvedbi 23.02. Vabljeni.
- Največji slovenski marketinški seminar
-
Seminarji01.02.2010
Največji slovenski marketinški seminar
Še nekaj dni manjka do prvega velikega marketinškega seminarja, ki bo 04. februarja v Ljubljani. Potem pa še najmanj trije termini. Več o terminih in seminarjih lahko preberete na spletni strani podjetja Lisac&Lisac.
Velike seminarje organiziramo zadnjih 5 let. Gre torej za že tradicionalno prireditev. Nikoli do sedaj nismo imeli manj kot 2000 udeležencev. Tudi letos kaže podobno. Danes, ko to pišem, imamo že več kot 2300 prijavljenih. Ponosen sem, da nam zaupa toliko ljudi. Mnogi se hvalijo z veliko e-mail listo, mnogi govorijo, da imajo veliko obiska na spletni strani, ampak elektronski obiski so eno … pripraviti ljudi, da se nekam odpeljejo in si za dogodek vzamejo cel dan, pa je nekaj drugega.
Kako mi je to uspelo? Dolga zgodba, polna malenkosti, mini skrivnost … Veliko trdega dela. Ampak, če bi moral povedati vso zgodbo v nekaj besedah, potem je odgovor, zakaj nam uspeva iz leta v leto, že 15 let … preprost.
Pomagali (moja ekipa in jaz) smo zelo velikemu številu slovenskih podjetnikov.
Kakorkoli štejem, vedno je številka večja od 45.000. Če enkrat pomagaš več deset tisoč ljudem, če več tisočim osebno pomagaš, narediš kakšno uslugo, ljudje tega ne pozabijo. V času, ko zvestobe ni praktično nikjer več, še najmanj pa so zvesti kupci, se jaz lahko pohvalim, da imam zelo veliko zvestih strank.
Še naprej se bom trudil pomagati čim večjemu številu podjetnikov. To je moje poslanstvo in to mi na koncu prinese tudi nekaj evrov. Evo, to je vsa skrivnost, za tiste, ki se sprašujejo, kako je to mogoče. Pa vztrajati je treba. Svoje prvo podjetje sem oprl leta 1989, Lisac&Lisac pa letos slavi 15. obletnico obstoja.
Letos bo seminar še boljši kot do sedaj. Dva dodatna predavatelja, ena predavateljica, več ur predavanj, več vsebine. Cena je še vedno nič evrov, ker nam pri organizaciji ponovno pomaga Toyota. Vstopnice je torej za vse udeležence kupila Toyota. Vabljeni tudi vi.
- Mastermind januar 2010
-
Seminarji19.01.2010
Mastermind januar 2010
Družiti se s pametnimi, uspešnimi ljudmi je koristno in zabavno.
Fotografija udeležencev našega Januarskega masterminda.
Bilo je lepo. Nova Lisac&Lisac masterminda bosta v marcu in aprilu.
- »Lisac me je nategnil!«
-
Seminarji25.11.2009
»Lisac me je nategnil!«
Priporočilo je najmočnejše marketiško orodje. Brez vsakega dvoma. Izziv vsakega podjetnika je doseči, da ga bodo stranke priporočale. In to takrat, ko bo to najbolj potrebno. Kako to doseči, učim na 4-urnem seminarju s preprostim naslovom Priporočila.
Seveda tudi sam priporočam izdelke in storitve, ki so mi všeč. Priporočam tudi knjige, ki jih ni izdala moja založba, priporočam tudi seminarje, ki jih ne organiziramo mi. Poslanstvo mojega podjetja je pomagati podjetnikom zaslužiti več. Zato je moja dolžnost priporočiti tudi katerega izmed konkurenčnih izdelkov. Vem, da mnogi te širine nimajo, jaz pa rad pohvalim tudi konkurenčne seminarje, knjige, izobraževanja. Ker vam želim pomagati!
In pred časom sem tudi na tem blogu pohvalil seminar, o katerem ne smem povedati skoraj ničesar … Na moje priporočilo se je seminarja udeležilo nekaj udeležencev. Priporočanje pa ima včasih tudi slabo plat medalje …
Potem ko se je ta oseba udeležila seminarja, je na svoj blog zapisala: »Lisac me je nategnil. Nategnil me je s stilom ...«
Kaj naj rečem? Priporočilo je najmočnejše marketinško orožje, samo uporabiti ga morate znati. Sem pa tja lahko nastane tudi kakšna kolateralna škoda. :) Lepo se imejte. O tistem seminarju pa vam še vedno ne smem povedati nič več, kot sem povedal v tem zapisu. Če boste želeli izvedeti, boste morali tvegati.
- Social proof - nadaljevanje
-
Seminarji23.11.2009
Social proof - nadaljevanje
Preberite moj zapis z naslovom »Social proof«. Čisto na kratko povedano … ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi drugi. V prodaji to zakonitost najbolje izkoristimo tako, da potencialnim strankam povemo, da se določen izdelek ali storitev odlično prodaja.
Aleš Lisac, 30. 10. 2009, v Banja Luki predavam 150 podjetnikom, direktorjem
Poslovna simulacija Zlato puščavskih kraljev, Trebnje, 11. november (podobno je bilo 12. novembra v Zagrebu in 13. novembra v Beogradu)
Delavnica Nemogoče, Ljubljana, 13. november – 123. ponovitev najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji
Terri Levine, Ljubljana, 17. november – več kot 300 udeležencev
Terri Levine, Zagreb, 19. november
Zakaj sem objavil te fotografije? Ker vam želim pokazati, da tudi v teh časih pravi vodje, direktorji, podjetniki investirajo vase in v svoje zaposlene. Ker se splača!
Izobražujte se, berite, obiskujte seminarje, potem pa s pridobljenim znanjem nekaj naredite.
Naredite nekaj!
- Seminar, o katerem vam ne smem skoraj nič povedati …
-
Seminarji22.10.2009
Seminar, o katerem vam ne smem skoraj nič povedati …
Dragi prijatelji,
vem, da se vam bo tole zdelo malo čudno. Vabim vas na seminar, ki ga ne organiziram jaz in tudi nobenih finančnih interesov nimam pri tem. Ampak mislim, da se vam tole splača prebrati.
Vse se je začelo pred 3 leti. Priletel sem v Las Vegas. Taksistu sem pomolil listek in mu rekel, naj me pelje na naslov, ki je bil napisan na listku.
Taksist je pogledal listek in takoj rekel: »Ah, the best kept secret in town …« Naj njegove besede povzamem v slovenščini: »Na ta naslov sem peljal že več deset ljudi. Na ta naslov in potem še nazaj na letališče. Ampak nihče mi ni nikoli povedal, za kaj gre. Vsi govorijo samo o nekem seminarju, o neverjetni izkušnji, o tem, da gre za čustveno doživetje … In vsi rečejo, da kaj več ne smejo povedati.«
Taksist me je odložil pred pritlično zgradbo v mirnem delu Las Vegasa. Tam se nas je zbralo nekaj deset. Gledali smo se in ugibali, kaj se bo zgodilo,
- Aleš Lisac predava in predava in predava ...
-
Seminarji07.10.2009
Aleš Lisac predava in predava in predava ...
V zadnjih 30 dneh sem predaval več kot 900 ljudem …
Na 9 različnih seminarjih. V oktobru bo predavanj manj, bom pa zato predaval v treh različnih državah. Danes odhajam v London. Predaval bom na EADIM, Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga).
Londona se veselim predvsem zato, ker bom več poslušal, kot predaval. Tam bom slabe štiri dni, predaval bom dobre 4 ure. Preostali čas pa bom jaz tisti, ki se bom učil od zares odličnih predavateljev, ki jih je ponovno spravil na kup prijatelj in marketinška legenda Drayton Bird.
Slika z včerajšnjega seminarja »Kreativnost za podjetnike«.
Tako pa je bilo na predavanju za Vizija poslovni klub, 30. septembra v Monsu.
- Lisac & Lisac Mastermind
-
Seminarji31.08.2009
Lisac & Lisac Mastermind
Od srede do nedelje, 14 podjetnic in podjetnikov. Posestvo Herk.
Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel. Misija je uspela. Vsak izmed nas ima sedaj v svojem mobilnem telefonu 13 novih prijateljev, v zapiskih in v računalniku pa konkretne rešitve za svoj posel. Da o pohodih, nabiranju gob in masažah niti ne govorimo. Imeli smo se fino.
Prav vsak podjetnik bi moral investirati v nekaj podobnega. Saj ni nujno, da sem jaz zraven, pomembno je, da se nekje stran od civilizacije s skupino pametnih in izkušenih ljudi vodeno pogovarjate o poslu. Vam bom v kratkem napisal še kaj več o našem prvem Lisac&Lisac Mastermindu. Če vas morda zanima, če želite sodelovati pri naslednjem, je datum med 2. in 6. decembrom. Za največ 12 udeležencev.
- Mobilni marketing
-
Seminarji17.06.2009
Mobilni marketing
Mobilni marketing – 2. konferenca mobilnega marketinga
100% sem prepričan, da imate vedno pri sebi ali na sebi naslednji dve stvari: mobilni telefon in spodnje perilo. Vsak Slovenec ima mobilni telefon. Mnogi imajo dva …
Mobilni telefon je medij, ki ga nihče, ki se ukvarja z marketingom, ne sme ignorirati. Ker je izjemno učinkovit medij. Seveda pa ga moramo znati uporabljati. Prav zato, ker gre za zelo oseben medij, moramo biti še posebej previdni.
Vsi, ki smo bili na 2. konferenci mobilnega marketinga, smo dobili veliko zelo uporabnih idej in nasvetov za dobičkonosno uporabo mobilnega marketinga. Predavatelji so nam pokazali več kot 100 slovenskih in nekaj tujih primerov uporabe mobilnega marketinga. Vse seveda izpeljano tako, da je etično, moralno, da povečuje prodajo, dobiček in, kar je najpomembneje, tudi zvestobo strank.
Poglejte nekaj fotografij s konference:
- PR – odnosi z javnostmi za povečanje prodaje, ugleda in dobička!
-
Seminarji15.05.2009
PR – odnosi z javnostmi za povečanje prodaje, ugleda in dobička!
27. maja nam bodo Franci Zavrl, Vida Petrovčič in Nina Orel povedali, kako povečati prodajo, dobiček, ugled podjetja in posameznika s pomočjo spretnega PR-a.
Poglejte tri kratke video posnetke, ki so jih pripravili predavatelji. Predvsem Francijev posnetek zna biti zanimiv. Je malo daljši, ampak v njem nastopa 16 direktorjev, predsednikov uprav, članov nadzornih svetov in predsednik vlade ... Poučno, morda tudi zabavno (odvisno na kateri strani ste).
Franci zavrl v 5 minutnem videu samo 7 sekund prodaja seminar, vse ostalo so koristne informacije, če vas seveda zanima komuniciranje. :)
Več o seminarju boste našli, seveda če boste tako želeli, TUKAJ.
- Sistem prodaje in Internet 1
-
Seminarji14.04.2009
Sistem prodaje in Internet 1
Slike z dveh razprodanih seminarjev. Sistem prodaje danes na Brezovici, predaval je Franjo Radikovič, malo pa sem mu pomagal tudi jaz.
Polna predavalnica, nov termin za isti seminar je že določen. Seveda pa je možno pridi do posnetka celega seminarja na DVDjih.
Nabiranje znanja zna biti zabavno za publiko in predavatelja.
Rok Hrastnik je prejšnji četrtek navdušil polno dvorano na Gospodarskem Razstavišču v Ljubljani. Udeležencem je povedal toliko stvari, da še do danes nismo vsega "prebavili". Bravo Rok. Tudi za ta seminar (Internet1) imamo že nov termin.
Rok je komentiral tudi spletne strani udeležencev. Vsi smo domov odšli z domačo nalogo ...
Splača se družiti z ljudmi, ki vedo več od vas. Splača se izobraževati. Splača se investirati vase!
- Lisac TV - naš prvi webinar
-
Seminarji18.03.2009
Lisac TV - naš prvi webinar
Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)
Miran pravi:
"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?
Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!
- Direktni marketing 1
-
Seminarji11.03.2009
Direktni marketing 1
Takole je bilo danes na predavanju "Direktni marketing 1"
Danes teden bo nadaljevanje tega predavanja z naslovom "Direktni marketing 2". Očitno je med mojimi "navijači" več zanimanja za nadaljevalne tečaje, za drug teden imamo namreč 110 prijav ... Kaj bi z osnovami, povejte nam raje vse umazane podrobnosti. :)
- "Recesijsko odporen marketing" - zadnjič
-
Seminarji10.03.2009
"Recesijsko odporen marketing" - zadnjič
Tudi tokrat je bila dvorana polna.
Morda smo prodali kakšen sedež preveč. :)
- Dobri naslovi prodajajo ...
-
Seminarji26.02.2009
Dobri naslovi prodajajo ...
V ponedeljek 2. marca predavam bodočim pravnikom in pravnicam na Mariborski fakulteti. Menda je v tem trenutku že 149 prijavljenih, organizatorka Vesna pa pravi, da številka še vedno raste. Vesna pravi, da je bodoče pravnike, naslov mojega predavanja » vsakega po svoje ganil :)«. Kako sem opisal svoje predavanje, ki bo v ponedeljek ob 13. uri?
Slovenski marketinški guru, mag. Aleš Lisac predstavlja predavanje ekskluzivno pripravljeno samo za bodoče pravnike! Naslov predavanja je:
"Kako v Sloveniji v 120 dneh postati najbolj znan in iskan (malo pozneje pa tudi najbogatejši) pravnik na svojem področju?"
In še 19 hitrih, enostavnih (da jih celo pravniki razumejo) nasvetov za povečanje prodaje in dobička, v vsakem poslu.
Ne, dragi moji, vaš posel ni čisto nič drugačen od prodaje bureka, jedrskih elektrarn, pasjih piškotov ali najstarejše obrti. Vaš poklic ni specifičen!
Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo v svojem poklicu uspeti, vsem, ki uživajo v svojem delu, in vsem, ki vedo, da denar sicer ne osrečuje, pomaga pa.
Udeležbo na predavanju odsvetujemo tistim, ki ne prenesejo kritike na svoj račun, predvsem pa predavanje ni primerno za tiste, ki želijo postati čisto navadni povprečni pravniki.
Prvih 20, morda tudi več komentarjev, bom nagradil z brezplačnim CD-jem s posnetkom tega predavanja.
Sedaj grem pa spat, potem pa smučat za tri dni, da se bom na predavanje dobro pripravil. Mislite, da bom prišel živ iz predavalnice? Predlagate, da oblečem novo obleko, ali raje kakšno staro, odporno na paradižnik?
- Just do it!
-
Seminarji19.02.2009
Just do it!
Scott Bedbury, Sheraton Zagreb, 13.02. 2009.
Odličen seminar! Nekaj kratkih stavkov iz moje beležnice samo za vas, bralce dnevnika marketinškega guruja:
- Kako prodati skupini?
-
Seminarji18.11.2008
Kako prodati skupini?
Prodajati skupini ni enako kot prodajati na štiri oči.
Vsak način prodaje ima svoje značilnosti. Vsi so zabavni. Res pa je, da prav obvladanje veščine prodaje skupinam postaja vse bolj pomembno.
Vse več je dogodkov, kjer moramo predstaviti svojo storitev, svoj izdelek ali morda sebe. Prodaja skupinam ima svoja pravila, svoje zakonitosti. Jaz prodajam skupinam že od leta 1989.
Na sliki lahko vidite, kako sem leta 21. novembra 1994 prodajal čistila in poslovno priložnost prodaje čistil s pomočjo mrežnega marketinga v Bolgariji. Ja, zanimivo je bilo.
Kot je nekoč izjavil Niels Bohr, je strokovnjak tista oseba, ki naredi vse mogoče napake v neki ozko specializirani niši. Če je javno nastopanje takšna ozka niša, če je prodajanje skupinam takšna niša, potem sem vsekakor strokovnjak na tem področju. Predaval sem že več kot 25.000 ljudem, v 8 državah. In vedno sem jim nekaj prodajal. Izdelke, storitve, poslovno priložnost, znanje, ideje … Priznam, da mi kar gre. In kar je še pomembneje, drugi pravijo da mi gre. In kar je še najpomembneje – tudi prodajni rezultati kažejo, da mi gre.
Moj trenutni rekord, dosegel sem ga v Novem mestu pred dvema letoma, je 65%! Da, 65% prisotnih (bilo je več kot 200 slušateljev) sem med odmorom prepričal v nakup knjige.
V četrtek bom precej manjši skupini ljudi priznal vse, kar vem o javnem nastopanju in prodajanju skupinam. Eno ali dve prosti mesti bi se še našli. Vabljeni.
- EADIM in CIMBA
-
Seminarji16.09.2008
EADIM in CIMBA
Dve šoli, ena v Italiiji in ena v Belgiji, na katerih sem predaval tudi sam in ju priporočam. Če vas zanima več, mi seveda pišite.
Če vas zanima zanima management, priporočam Executive Certificate in International Management. Program se izvaja v Asolu, približno 4 ure vožnje iz Ljubljane. V glavnem bodo vaši sošolci direktorji iz severa Italije.
Če pa vas zanima direktni marketing, potem pa priporočam, da se drug leto (letos ste že prepozni) vpišete na The EADIM European Certificate in Direct and Interactive Marketing. Sošolci in predavatelji prihajo praktično iz vseh evropskih držav in tudi ZDA in Avstralije!
- Poletna šola direktnega marketinga 2008 bo!
-
Seminarji16.03.2008
Poletna šola direktnega marketinga 2008 bo!
Pred tremi leti sem sredi poletja organiziral "Poletno šolo direktnega marketinga". V štirih dneh intenzivne delavnice, sem priznal praktično vse kar o direktnem marketingu vem.
Tri leta pozneje seveda o tej temi vem še več, zato zna biti tokrat še bolj zanimivo, poučno in dobičkonosno. Delavnico bom ponovil tudi to poletje. Če vas zanima, mi pišite. Bo pa zadeva draga. Že pred tremi leti je bila vstopnina 400.000 SIT + DDV. Seveda je veljala Aleševa 100% garancija zadovoljstva. Ampak vsi (100%) udeleženci so rekli, da se je splačalo.
Včasih pa kaj o direktnem marketingu povem tudi zastonj. Recimo v sredo sem predaval študentom ekonomske fakultete. Dobro, da je bilo predavanje zvečer, kajti cel dan sem ležal doma bolan ...
No zvečer sem bil že pri sebi. Po slikah, vprašanjih in komentarjih sodeč, je bilo študentom všeč. Nekaj slik in mnenje o predavanju lahko vidite tukaj. Pohvala organizatorjem, ki so me vztrajno vabili in na koncu privabili.
- Dan Kennedy
-
Seminarji30.10.2007
Dan Kennedy
Jutri zjutraj letim v ZDA. Pred mano sta dva tridnevna seminarja. Najprej Dan Kennedy. Spodaj je stara slika, posneta v Clevelandu (OH).
Če boste prebrali kakšno Danovo knjigo, ali se udeležili kakšnega njegovega seminarja, ne boste naredili napake. Po tem seminarju, se odpravljam v Las Vegas. Na še en seminar. V Las Vegasu tema ne bo marketing, pač pa leadership. Seminar je nekaj posebnega. Dogajal se bo v puščavi, udeležiš pa se ga lahko, le na priporočilo nekoga, ki je na seminarju že bil.
Po Las Vegasu grem na vikend semiar v Asolo v Italiji. Tema seminarja - reševanje problemov, poslovno odločanje. Zakaj bom v treh tednih za vse tole porabil približno 7.000 evrov samo za kotizacije?
Dodati pa moram še stroške prevoza in hotelov.
Odgovor je amortizacija. Če v vaš avto nič ne vlagate, bo v 15 letih razpadel. Če v zaposlenega ne vlagate, bo po 15 letih njegovo znanje zastarelo. Skratka izobraževanje je vlaganje. In to vlaganje, ki prinaša najvišje donose. V koga pa naj vlagam, če ne vase. Če ne bi vlagal vase, bi izgledao, da mislim, da sem slaba naložba.
In tudi zaradi takšnih rednih vlaganj, je vaš guru čedalje dražji. Ker tisti, ki plačujejo za moje seminarje in moja svetovanja vsako leto dobijo več.
- Kdo so vaši marketinški vzorniki?
-
Seminarji29.10.2007
Kdo so vaši marketinški vzorniki?
Andy Owen je bil v sredo v Ljubljani, v četrtek pa smo ga odpeljali še v Zagreb. Ne vem, ali veste, ampak tudi v sosednji državi imam podjetje.
In tako je Andy Owen predaval tudi v Zagrebu. Je kakšna razlika med udeleženci Andyjevega seminarja v Ljubljani in Zagrebu?Nekaj sem pa le opazil. V Zagrebu nam je na seminar uspelo privabiti tudi marketinške agencije. In to celo najboljše. V Ljubljani je bila dvorana sicer polna, ampak prav nobenega udeleženca, ki bi delal za marketinško agencijo, ni bilo.
Andy pravi, da je to pogost pojav. Pravi, da agencije ne pošiljajo zaposlenih na podobne seminarje, ker se bojijo, da bi jih tam videli klienti. In si mislili, da so na seminarju, ker še ne vedo vsega. Morda pa tisti, ki delajo v marketinških agencijah, mislijo, da itak že vse vedo …
Vsak športnik ima vzornika. Od Rogerja Federerja, Luisa Hamiltona, pa do desetletnega dečka, ki trenira nogomet.
Če pa vprašaš večino zaposlenih v marketinških agencijah, kdo so njihovi vzorniki, bodo ostali brez besed. Ker ne berejo marketinških knjig, ker …
Moji marketinški vzorniki? - Andy Owen
-
Seminarji26.09.2007
Andy Owen
Pravkar mi je pisal Andy Owen. Pohvalil se je, da so ga to soboto v Rusiji proglasili za "Rusko osebnost leta s področja direktnega marketinga". In Andy bo 24. oktobra predaval v Ljubljani.
Zelo, zelo zanimivo bo. Pokazal bo več kot 100 svežih primerov akcij direktnega marketinga. Škoda, da se takšnega seminarja, ne morejo udeležiti vsi, ki jih ta tematika zanima. Seminarji so bližnjice - bolje se je učiti od mojstrov, kot pa čisto vse odkriti na lastnih napakah. Problem učenja na lastnih napakah ni samo to, da je takšno učenje drago. Problem je v tem, da se vsega preprosto ne moremo naučiti na lastnih napakah. Ker ni dovolj časa in denarja.
Če vas direktni marketing zanima, če bi radi zaslužili več, prodajali bolje, potem veste kaj morate narediti. Andy Owen.