Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj PR – odnosi z javnostmi za povečanje prodaje, ugleda in dobička!
-
SeminarjiKomentarji: 7 15.05.2009
27. maja nam bodo Franci Zavrl, Vida Petrovčič in Nina Orel povedali, kako povečati prodajo, dobiček, ugled podjetja in posameznika s pomočjo spretnega PR-a.
Poglejte tri kratke video posnetke, ki so jih pripravili predavatelji. Predvsem Francijev posnetek zna biti zanimiv. Je malo daljši, ampak v njem nastopa 16 direktorjev, predsednikov uprav, članov nadzornih svetov in predsednik vlade ... Poučno, morda tudi zabavno (odvisno na kateri strani ste).
Franci zavrl v 5 minutnem videu samo 7 sekund prodaja seminar, vse ostalo so koristne informacije, če vas seveda zanima komuniciranje. :)
Več o seminarju boste našli, seveda če boste tako želeli, TUKAJ.
Ona dva pa sta živ primer, kako se na javnost ne smeš obračati. Zavrl zavija tiste svoje izbuljene oči kot kakšen debil, zraven pa čeblja kot prvošolček na silo naučeno pesmico. Da pa je njegov nastop še večja katastrofa, uporablja posiljeno in slabo naučeno gesto s kazalcem, ki ga nespretno usmeri v poslušalca.Nekje je prebral, da to \"pali\".
Nina je za odtenek boljša, čeprav je njen nastop s prekladanjem glave levo in desno in popevanjem še najbolj podoben vremenski napovedi Katje Jevšek na POP-u. Skratka, preosladno še za otroke v vrtcu.
Kako verjeti teoriji nekoga, če sam v praksi tega ne obvlada?
Aleš, če že vabite takšne priučene predavatelje pod svoje okrilje, jih vsaj predhodno ne predstavljajte na posnetkih. Mogoče bi šel potem tja kdo vsaj pomotoma.
l.p.
Pristop skupina
Osnovni finančni podatki
Čisti prihodki od prodaje 1.995.542 EUR
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja 1.114.281 EUR
Vir: AJPES - podatkovna baza letnih poročil 2007
Tukaj naj povem samo to, da video prodaja. Franci Zavrl zelo dobro ve kaj dela, če bi se tako odločil, bi mi poslal vrhunsko obdela in "speglan" video. Ampak se je odločil drugače. Po mojem mnenju nihče v Sloveniji ne ve o PRu toliko kot Franci. Kot kaže bo seminar itak razprodan. Tisti, ki so se prijavili, že vedo zakaj.
Redno berem vaš blog in prispevke, občudujem vaš tenkočuten talent tudi za filigranske malenkosti, ki jih normalen človek ne opazi, če pa že, ne ve, kaj bi si z njimi lahko pomagal.
Moja kritika ni bila faušija ampak nekakšno opozorilo, da lahko postane še tako dober prodajni guru sčasoma površen, ker se preprosto prodaja vse, kar ON ponudi.
Vaš stavek: "Morda o tem pripravim kakšno kratko predavanje ... če me ne bo prehitel kakšen moj posnemovalček, ki seveda niti bloga, niti videa, niti facebooka ... še ni uporabil, bo pa o tem napisal prodajno pismo in modroval o tem kako vse ve. "
že kaže na to, da se pripravlja vaša verzija pravljice Cesarjeva nova oblačila.
In še ...nimam nobenih ambicij postati marketinški guru, ker grem počasi že v penzijo. Imam pa kar nekaj izkušenj iz takšnih in drugačnih časov in mi je prebiranje vašega bloga v glavnem hobi in zanimiva zabava.
l.p.
Prav imate, če bi nekdo drug na enak način in z istimi besedami, kretnjami povedal isto kot Franci Zavrl, enostavno ne bi delovalo ... Pomembno je kdo si, KREDIBILNOST je pomembna. Prav to pa je tudi najtežje, iz sebe narediti produkt, ki ga želijo kupiti, slišati, videti. Aleš hvala, ker berete moj blog, hvala za komentar. Še naprej dobrodošli.
če prispevam še k tej debati - meni osebno je Franci car, ne glede na to, da včasih kakšno pihne... gospa Vida tudi profesionalka, mogoče mi edino Nina ne paše v to kombinacijo...