Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Skrivnostni predmet!
Dnevnik guruja
02.01.2008

Skrivnostni predmet!

Danes sem prvič učil smučat svojega sina! Ko sva pila čaj, sem s telefonom posnel tole zamegljeno fotografijo.

krpin

Gre za izjemno domiselno in učinkovito marketinško idejo! Gre za sistem, ki majhnemu podjetju zagotovi vsaj 1200 obiskov strank v letu dni!

Dragi moji, uganite, kaj je na sliki!

Gre za preprost gorenjski sistem, s pomočjo katerega prisilite stranke, da vas obiskujejo vsak teden in vsak teden pri vas nekaj kupijo!

Prvi, ki ugane, dobi moje tri NOVE knjige, ki bodo izšle do konca januarja. Da, napisal sem tri knjige … Jasno, da bom vse tri knjige srečnežu (morda ne gre za srečo …) tudi podpisal.

Ne velja, če ste z Gorenjske in ste v tem lokalu že bili.

P.S. STE SE ŽE PRIJAVILI NA MOJE NEPREKLICNO ZADNJE VELIKO BREZPLAČNO PREDAVANJE? HALA TIVOLI 17. JANUAR 2008. ZABAVNO IN POUČNO BO. BREZPLAČNO TUDI. IN ŠE ZASTONJ KNJIGA ZA VSAKEGA UDELEŽENCA! http://www.lisac-lisac.si/narocilnica_alesRD.php

Bodite uporniki!
Dnevnik guruja
27.12.2007

Bodite uporniki!

V letu 2008 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.

Bodite uporniki!

Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2008, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.

Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!

jelen

Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat.
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.

Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
 

NOVO!
Dnevnik guruja
17.12.2007

NOVO!

Ste opazili 3 novosti na Dnevniku marketinškega guruja?

1. NOVO: Rubrika "Nove objave na vaš mail". Če v to rubriko vpišete vaš elektronski naslov, boste sproti na vaš elektronski naslov prejemali moje zapise. Jaz nekaj novega napišem, vi prejmete sporočilo s tem zapisom. Enostavno in priročno. Če vam je ta rubrika všeč, vpišite svoj mail.

2. NOVO: RSS komentarji. Tisti, ki ste za RSS že slišali, veste za kaj gre. Ostali pa se ne pustite motiti.

3. NOVO: Zgoraj desno je rubrika: "Zadnji komentarji na objave". Kliknite na to rubriko in prikazali se vam bodo zadnji komentarji. Najbolj svež komentar, je vedno na vrhu. Priročno. Tole rubriko smo dodali, ker ste vi tako želeli.

Marketinška lekcija? Beseda NOVO ima magični učinek. Ampak to že itak veste. Če prodajate kaj, kar je novost, tega ne pozabite strankam povedati! To je pa drugi marketinški nauk tega zapisa. Ni dovolj, da nekaj dobrega in NOVEGA naredite, to morate strankam tudi povedati. 

Cash Only
Dnevnik guruja
12.12.2007

Cash Only

Danes zvečer bom prespal v hotelu na Češkem. Za rezervacijo sem se odločil, čeprav poslujejo samo na "solarno energijo". Prijatelji z juga bi rekli, poslujejo po sistemu "pare na sunce". Takole pravijo v mailu, ki sem ga pravkar prejel:

Hello again,

payment: cash only.

please if something changes, call us.
with many thanks
Zámeček pod hradem - HOTEL
Starý Jičín 111
74231
tel.: +420 556 752 262
fax.:+420 556 752 261
http://www.zamecek-hotel.cz/

Se bom moral pač ustaviti na kakšnem bankomatu. Hotel s štirimi zvezdicami + restavracija in edini način plačila "cash only". Zanimivo, mar ne?

Jaz njihov način podpiram, čeprav se morda komu zdi, da ni preveč prijazen do strank. Marketinški nauk?

Zdravniki, zdravniki ...
Dnevnik guruja
10.12.2007

Zdravniki, zdravniki ...

V prejšnjem zapisu sem pisal o zobozdravnikih. Sedaj pa še ena kratka zdravniška. Vaš guru je naredil znanstveno raziskavo. V raziskavi sem ugotavljal, v katerih panogah zaposleni vsak dan prepešačijo največ.

Zlato medaljo so si po pričakovanju prislužili (prihodili) poštarji. Bravo poštarji! Sicer zadnje čase tudi veliko kolesarijo, vendar poklic poštarja vseeno zahteva več hoje kot kateri koli drug poklic.

Na drugem mestu so se našle medicinske sestre, tesno za njimi pa so se uvrstili njihovi stanovski kolegi zdravniki. Srebrna medalja torej za medicinske sestre in bronasta za zdravnike.

Zobozdravniki in marketing
Dnevnik guruja
10.12.2007

Zobozdravniki in marketing

O zobozdravnikih se zadnje čase veliko govori. In tudi o njihovih kolegih zdravnikih. V glavnem iz napačnih razlogov. Ker je tema aktualna, se je bom tokrat lotil še jaz. Seveda s povsem drugega zornega kota kot vsi ostali. Kot se za guruja spodobi …

Za začetek vam bom povedal kratko zgodbico. O mojem sinu in njegovi zobozdravnici. Petletnega sina
"Neverjetni spodbujevalec sreče in denarja"
Dnevnik guruja
02.12.2007

"Neverjetni spodbujevalec sreče in denarja"

Zopet mi je pisala gospa Marie Casal. Gre za gospo, ki mi pogosto piše. Vedno mi pove kaj novega in seveda mi vedno poskuša kaj prodati.

casal

Tokrat pravi:

"Dragi Aleš, da bi se vam nasmehnila sreča ... morate hitro prebrati to pismo ... Vsebuje, verjemite mi, rešitev, s katero boste pregnali zlo usodo, ki vas vztrajno napada." 

"Včeraj sem za vas razgrnila karte in pri tem uporabila posebno tehniko, kombinacijo astrologije in vedeževanja iz kart ..."

"Prihajajoče leto bo za vas katastrofalno, če ne boste TAKOJ ukrepali! Zakaj bi še čakali? Na to morate misliti in poizkusiti z mojo pomočjo doseči srečo!" ... "Odločila sem se, da vam TAKOJ pošljem, z vašim privoljenjem seveda, križ treh sreč. Gre za zelo močan mitičen amulet, resničen spodbujevalec sreče in denarja, ki bo dobrodejno deloval na vas.

In tako naprej na dveh in pol gosto tipkanih straneh ... Na koncu pa ponudba za nakup KRIŽA TREH SREČ. Cena? Skromnih 24,99 evrov.

Zakaj zopet pišem o gospe vedeževalki? Ker se iz njenih pisem vsi, ki vas zanima direktni marketing, lahko veliko naučite. Pismo je vredno preučevanja. V bistvu bi lahko naredil 2-urno predavanje, kjer bi samo pojasneval vsak odstavek pisma, vsak poudarek ... Morda pa to kdaj naredim, morda celo tukaj na blogu marketinškega guruja (če boste tako zahtevali ... čakam komentarje :)).

Škoda, da snovalci teh pisem ne delajo na kakšnem etično in moralno manj spornem projektu ...

Dragi starši ...
Dnevnik guruja
29.11.2007

Dragi starši ...

Žena je včeraj naročila 10 otroških knjig. "Padla" je na spodnjo ponudbo. Obešeno na oglasni deski v vrtcu.

vrtec

Dober marketing. Nekdo v založbi, ki na ta način prodaja knjige, ni razmišljal samo o tem kako knjigo narediti, pač pa tudi kako jo prodati. Za razliko od mnogih podjetnikov, ki razmišljajo o izdelku, za razmislek o tem, kako ga prodati, pa jim zmanjka časa.

Zakaj je žena kupila knjige? Takole je rekla:

"Itak potrebujem darila za otroke, pa še dobrodelno je. In še vse je zelo enostavno. Učiteljici dam naročilnico in učiteljica mi bo potem dala knjige. Vse je zelo enostavno, knjige dobim kar v vrtcu. In od vsega skupaj ima tudi vrtec korist. Dobrodelna zadeva in vse je zelo enostavno, priročno."

Založba je na svojo stran pridobila vzgojiteljice. Namesto, da bi plačevali provizijo knjigarnam, raje s knjigami nagradijo vrtec (posredno vzgojiteljice). Starši se dobro počutijo, ker z nakupom pomagajo vrtcu, vse pa je tudi zelo enostavno in priročno. Založba se je tudi postavila na pravo mesto. Otroške knjige kupujejo starši. Starši pa vsak dan pridejo po svoje otroke v vrtec ... Spretno in učinkovito. :)

Osebne poštne znamke - drugič
Dnevnik guruja
27.11.2007

Osebne poštne znamke - drugič

Se spomnite zapisa o tem, kako smo se morali potruditi, da smo prišli do osebne poštne znamke? Nataša se je morala pošteno potruditi. In na koncu nam je uspelo. Kupili smo osebno poštno znamko. Premagali smo poštni oddelek za preprečevanje prodaje.

znamka

Vendar pa nismo edini. V letu dni se je več kot 130 srečnežev prebilo skozi zakompliciran postopek. Seznam osebnih poštnih znamk, si lahko ogledate na tem naslovu: http://www.osebneznamke.org/. Glasujete lahko za znamko, ki vam je najbolj všeč. Naša znamka ima zaporedno številko 131. :) Koliko bi šele bilo osebnih poštnih znamk, če bi se jih dalo malo bolj enostavno kupiti ...

 

Dražja Elektrika
Dnevnik guruja
22.11.2007

Dražja Elektrika

Elektrika bo spet dražja. Sedaj, ko je 13.6% gospodinjstev dobilo brezplačno varčno žarnico (ostalih 72.4% gospodinjstev ni našlo dovolj volje in energije, da bi kakšnega člana gospodinjstva poslalo po brezplačno žarnico ...), je čas za podražitev elektrike.

Prodajalci elektrike vedo, da je v vsakem poslu možno zaslužiti samo na 3 načine:

1. pridobiš več strank - to opcijo so v glavnem že izčrpali, vsi smo že priključeni

2. stranko pripraviš do tega, da pri tebi kupuje pogosteje - tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, kupujemo ves čas ...

3. stranki prodaš več, tistega, kar prodajaš - in tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, čeprav se bi dalo še kaj narediti

Dvig cen, je lepo nadomestilo za točko 2 in 3. Za isto reč pač zaračunaš več. In zaslužiš več. Dolžnost vsakega podjetja je, da tisto kar prodaja prodaja čim dražje. S čim višjim dobičkom. Seveda morajo biti cene takšne, da dolgoročno (preveč) ne odganjajo strank.

Problem nastane, če ni konkurence. Tam, kjer konkurenčen trg deluje, ponudniki elektrike pridobivajo stranke tudi z NIŽJIMI CENAMI. Če ne verjamete, si oglejte spodnji oglas, ki sem ga pred tednom dni iztrgal iz ameriške revije.

elektrika

"very attractive electric rates"

Torej dragi moji, če vam cene elektrike pri nas niso všeč, veste kam morate preseliti svojo tovarno. :) Konkurenca je res lepa in zdrava stvar. V bistvu elektrika sploh ni draga. Ne ni. Če bi bila predraga, bi se vi lepo odpravili po brezplačne varčne žarnice. Tako se pa niste, ker vam je vseeno.

In dokler se kupci ne upirajo, do takrat je potrebno dražiti. Nasvet za tiste, ki imate v vaših podjetjih vpliv na cene. Če se vaše stranke ne pritožujejo nad vašimi cenami, potem ste prepoceni. Preprosto, mar ne? Če se ne upirajo, če ne odhajajo drugam, ste prepoceni. Amen. 

Whisky (dvojni)
Dnevnik guruja
21.11.2007

Whisky (dvojni)

Kaj je sedaj to ... Obisk na dnevniku marketinškega guruja raste, komentirate pa ne. Vas bom moral spet podkupiti, ali kaj? :)

Bom za začetek raje poizkusil z dvema oglasoma za whisky. Sprašujem vas kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč. Pa prosim pojasnite svoj glas.

mama

Še ena zanimivost. Oglas, ki ga gledate, je bil v reviji Playboy malce spremenjen. Pisalo je YOUR DAD WASN'T YOUR MOM'S FIRST. Opazite razliko? He, he, he ...

aged

Z leti stari postajajo boljše, mar ne? :) No kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč? Predvsem pa me zanima, kaj si mislite o prvem oglasu.

Cene niso pomembne, kakovost tudi ne!
Dnevnik guruja
20.11.2007

Cene niso pomembne, kakovost tudi ne!

Cene pri nakupni odločitvi za večino izdelkov in storitev nimajo pomembne vloge. Pa tudi kakovost ni tako pomembna, kot bi si kdo mislil. Kupci smo v glavnem lena, predvidljiva bitja. Običajno kupimo tisto, kar je dovolj dobro, ne pa tistega, kar je najboljše. Ne potrudimo se, da bi poiskali tisti izdelek, ki za postavljeno ceno nudi največ. Ustavimo se pri izdelku in storitvi, s katerim smo zadovoljni.

Posebej velika pa je elastičnost cen pri storitvah. Ker gre pri storitvah v glavnem za subjektiven občutek. Na letalu, ki se vrača iz turističnega potovanja po Egiptu, je lahko 91% zelo zadovoljnih potnikov, 3% pa bo zelo nezadovoljnih. Čeprav so vsi dobili, izkusili natančno isto storitev.

Poglejmo sedaj, kako na zadovoljstvo tistih, ki jedo v newyorških restavracijah, vpliva vrsta hrane in lokacija restavracije.

harvard

V ugledni poslovni reviji (Harvard Business review) ugotavljajo, da na zadovoljstvo strank vrsta hrane, ki jo strežejo vpliva s 3,5%, lokacija pa prispeva le 2,5%. Najpomembnejša je celostna izkušnja stranke (73%), na to izkušnjo pa vplivajo dekoracija, okus in storitev osebja.

Da, »celostna izkušnja« je najpomembnejša. Prav zato, ni vseeno ali ti v hotelu podarijo komplet šivank z vtaknjenim sukancem, ali ne. Na »celostno izkušnjo« stranke v vsakem poslu vpliva marsikaj. Vplivajo
Inflacija napisov
Dnevnik guruja
19.11.2007

Inflacija napisov

Američani so mojstri napisov. Prav na vsak izdelek, na vsak aparat, na vsak predmet, ki ima prostor za napis, nekaj napišejo. Nam Evropejcem se to zdi pretirano. Moramo res na vsako avtomobilsko ogledalo napisati, da ogledalo navidezno približa vse, kar vidimo v njem? Mora res biti okno v taksiju tako popisano, da se komaj vidi skozi?

taxi

Krivi za to množico napisov so verjetno odvetniki … Seveda pa Američani vedo, da besede prodajajo. Zato je mnogo napisov takšnih, da nekaj povedo ali da kaj prodajajo. Sedaj sem že znan po tem, da skoraj v vsakem javnem stranišču kaj poslikam. Tale napis sem našel na sušilcu za roke. Če želite rešiti kakšno drevo, si roke raje sušite, kot da bi si jih brisali s papirnatimi brisačami!

dryer

Nauk? Vsaka površina je lahko tudi površina za sporočanje, površina za oglaševanje. Ampak tako kot velja pri hrani in povsod drugje, naj prevlada zmernost. Malo zmernosti, prosim.
Hummer H3 ali Cadillac Escalade za marketinškega guruja
Dnevnik guruja
16.11.2007

Hummer H3 ali Cadillac Escalade za marketinškega guruja

Diners Club Slovenija je ponosnim lastnikom črne kartice poslal tale dopis:

hummer

3 kratke marketinške lekcije:

1. Izbira ciljne skupine je zelo pomembna. Takšne ponudbe ne bi bilo pametno poslati komur koli. Odziv bi seveda bil precej dober  - marsikdo bi se rad cel vikend zastonj vozil s Hummerjem ali Cadillacom (plus dodatne motorne sani, ali štirikolesnik na vpetem priklopniku), ampak, če ponujaš izdelek nekomu, ki si ga ne more privoščiti, nisi veliko naredil. Imetniki črne Diners kartice, naj bi imeli denar. In verjetno ga imajo, vsaj večina.

2. Sodelovanje se izplača. Poiščite partnerja, ki ima bazo kupcev, ki vas zanima in se dogovorite za sodelovanje. To je lep primer sodelovanja, kjer je podjetje SKI&SEA d.o.o. iz Celja na legalen in etičen način prišlo v stik z imetniki črne Diners kartice.

3. Seveda je pomembno, da kupcu damo kakšen dober razlog za nakup. Včasih pa je še pomembneje, da naredimo IZSTOP čim bolj neatraktiven. Letna članarina za Diners kartico je visoka. Pozabil sem točno koliko je, ampak mislim, da je bila prvo leto čez 100.000 SIT! Vsakega člana mora Diners tako razvajati, da si ob prihodu letne položnice za članarino, član sam pri sebi reče: "Splača se ravno ne, ampak če se izpišem, če članarine ne obnovim, bom izgubil toliko lepih privilegijev. Bom še raje nekaj časa ostal član." Čeprav ta isti član ni utegnil priti na sprejem z Naomi in tudi s Hummerjem se ni šel vozit, ker ni utegnil ... Ne razumete o čem govorim? Potem pa vas vprašam zakaj ste še vedno naročeni na Delo? Zato, ker vsak dan preberete 218 člankov objavljenih v tem časopisu, ali morda zato, da vam ne prenehajo pošiljati dodatne revije (Ona, Polet, FT, Vikend ...) vsak dan v tednu? Vse jasno, mar ne? Diners razvaja svoje črne člane, s tem povečuje zvestobo članov. Članom otežuje (psihološko) izstop. Najbolje pri vsem tem pa je, da mu partnerska podjetja, to razvajanje celo plačajo. Nice. :)

Če boste prenehali brati dnevnik marketinškega guruja, boste ostali brez veliko uporabnih in dobičkonosnih idej. Kakor koli pogledate na stvar,

Jay Leno je utihnil
Dnevnik guruja
15.11.2007

Jay Leno je utihnil

Obožujem komedijante. Enega lepega dne bom tudi sam poizkusil izvesti kakšen  "stand up comedy show". Nasmejati ljudi je zelo težko. Če pa jih moraš (standard panoge v kateri si denar služi Jay Leno) nasmejati vsakih 10 sekund, potem je naloga res težka.

Jay Leno in ostali zvedzniški komedijanti, tekste ne pišejo sami. Tekste za šale, ki jih vsak dan stresa Jay Leno, pišejo profesionalci. Tekstopisce pa očitno plačujejo slabo. Ameriški tekstopisci so se  namreč odločili za stavko. Želijo večji kos pogače. In po mojem imajo prav. Celo Jay Leno se strinja, da brez tekstopiscev ni smešen: "Without [the writers] I'm not funny. I'm a dead man without them. There are a lot of misconceptions about how much these people make. Most of them are not highly paid. Some are, but the average make about 30 grand a year. I'm out here to support the writers. I'm on the writers' side."

leno

Na fotografiji je Jay Leno, ko je bil še malo mlajši. Ko sem izvedel za novico o stavki tekstopiscev, sem še enkrat preletel knjigo, ki je že dolgo na moji polici. Itak zelo rad berem in kupujem :) biografije znanih osebnosti. Priporočam. Marketinški nauk te novice? Berite dalje ----->

 

Malenkosti
Dnevnik guruja
15.11.2007

Malenkosti

V boljših hotelih so gostom na voljo lični kompletki šivank, sponk in sukancev. Pozorno do gostov, mar ne? Nikoli ne veš, kdaj ti lahko odpade kakšen gumb s srajce ali suknjiča.

sukanec

Veste kaj me je pri tem kompletu, ki sem ga dobil v Ceasars Palace v Las Vegasu, še posebej navdušilo?
Sukanec je že vtaknjen skozi šivankino uho! Kako pozorno. Tisti, ki je ta komplet sestavil, natančno ve, da mnogi ljudje slabše vidimo. In da je luknjico v šivanki težko zadeti.

Če se boste postavili v kožo kupca, ne boste nikoli naredili napake. Hotelski gost, ki mu odpade gumb, si ne želi šivanke, niti sukanca. Želi imeti prišit gumb. Šivanka, v kateri je sukanec že potegnjen skozi luknjico, je najboljša možna bližnjica k zašitemu gumbu. Naslednja možnost, ki seveda tudi obstaja, pa je hotelski krojač.

Sukanec potegnjen skozi šivankino uho. Pozornost, ki je izvabila nasmeh na mojih ustnicah. :)
Kisik
Dnevnik guruja
15.11.2007

Kisik

V Las Vegasu prodajajo tudi kisik. Tisti, ki izgubljajo na stotine in tisoče dolarjev, si seveda lahko privoščijo še nekaj deset minut vdihavanja kisika z okusom. Pa da ne boste mislili, da to zadevo prvič vidim. S prodajo kisika je pred leti poskusil tudi eden od bralcev mojih marketinških nasvetov.

kisik

Skupaj sva potem ugotovila, da zadeva pri nas pač ne bo dobičkonosna. V Las Vegasu pa je zgodba drugačna. Če se mimo tvoje stojnice, kjer prodajaš kisik, sprehodi 32 milijonov ljudi letno, je verjetnost, da se bo vse skupaj izplačalo večja, mar ne? Nauk? Preden se lotite katerega koli projekta, si postavite naslednja vprašanja:

1. Koliko želim s projektom zaslužiti?

2. Koliko moram prodati, da bom prišel do zaslužka?

3. Je sploh dovolj kupcev z denarjem?

4. Bom lahko do kupcev prišel dovolj poceni, da se bo vse skupaj izplačalo?

Potem pa globoko vdihnite in če ste dvakrat odgovorili natančno, dvakrat pa pritrdilno, ste na pravi poti.

Hooters
Dnevnik guruja
15.11.2007

Hooters

Seks prodaja. Brez dvoma. Moški pa tudi ženske v Hooterse radi zahajamo. Pa ne samo zato, ker tako dobre hrane nimajo niti v Parizu. J

hooters

Pokojni lastnik verige Hooters je študiral na isti univerzi kot jaz. Na univerzi Clemson v Južni Karolini. Razpoznavna barva restavracij Hooters je oranžna. Barva Clemson University (GO Tigers!) je tudi oranžna. Čisto po naključju je oranžna tudi lisička v znaku Lisac&Lisac.

clemsonmug

Zakaj pišem o tem? Ker želim poudariti, da imajo uspešni podjetniki pogum in vztrajnost, da svoje ideje tudi uresničijo. Prav gotovo so študentje v večini ameriških univerz sanjali o tem, da bi jih stregle seksi oblečene natakarice. Vsi so se v svojih debatah ob pivu strinjali, da je to genialna ideja. Kot smo ugotovili že večkrat, idej je veliko. Tisti, ki znajo, si upajo in imajo dovolj potrpljenja idejo uresničiti, so pa redki. Go Hooters!
Si upate priznati napako?
Dnevnik guruja
04.11.2007

Si upate priznati napako?

Verjetno ste opazili, da sem trenutno v ZDA. Včeraj sem v USA Today videl spodnji oglas. Oglas za gume Michelin.

michelin

Dobro poglejte oglas. Naslov (headline) pravi: »We hate losing, but we love competition. Just wait for 2008, 2009.«

V oglasu Michelin odkrito prizna, da letos niso zmagali! Celo zapišejo, da jih je premagal Bridgestone! In seveda napovedujejo, da bo leta 2008 in 2009 drugače. Objavili so oglas v katerem na veliko priznavajo, da jih je konkurenca letos premagala!
Cilj
Dnevnik guruja
04.11.2007

Cilj

Človek mora imeti cilj. Če natančno veš kam želiš priti, potem s tem povečaš verjetnost, da boš tja tudi res prišel.

wc_munchen

Nemci so ugotovili, da smo moški pri ciljanju bolj natančni, če nam v pisoar narišejo muho. Da, v vsak pisoar na Munchenskemu letališču so v narisali muho.

Zato, da imajo snažilke manj dela. Nemci so prav gotovo testirali opcijo z in opcijo brez muhe. In pokazalo se je, da muha pomaga. Če ima človek ves čas cilj pred očmi, če ga tako rekoč drži na muhi, potem cilj tudi zadane. :)

Imate cilje? So vaši cilji konkretni? Ste jih zapisali? Jih pogosto pregledate, jih imate (vedno) pred očmi?

Vajenka
Dnevnik guruja
04.11.2007

Vajenka

Seminarji so odlična zadeva. Ker so bližnjica do znanja. Pa ne gre samo za znanje. Na seminarjih lahko srečaš podobno misleče ljudi, celo skleneš kakšen posel.

kristi_frank

Kaj mislite kdo je dekle na sliki?

Tudi ona se zaveda, da je znanje o marketingu zlata vredno. Zato je tudi prišla na marketinški seminar. Očitno jo je Donald Trump naučil, da se v znanje splača vlagati. Tisto, kar imaš v glavi ti ne more vzeti nihče.

Kako moramo prodajati?
Dnevnik guruja
30.10.2007

Kako moramo prodajati?

Leta 1925 so v Sloveniji zapisali:

"Na bencinskem postajališču v N: je bil uslužbenec, ki je bil tam že dalj časa v službi.
Kadarkoli je privozil avtomobil, je malomarno vprašal: "Koliko bencina želite?"
Voznik je nato po navadi zahteval le 10 litrov.
Ko je uslužbenec kotel napolnil, je še vprašal: "Potrebujete tudi kaj olja?"
Navadno ga je vsak zahteval samo četrt kilograma.
To ni ušlo bistrim kontrolorjevim očem. Najel je drugega uslužbenca, ki je bil pazljivejši.
Kadarkoli je poslej privozil avtomobil mimo, je uslužbenec prijazno vprašal: "Ali vam smem kotel kar napolniti?"
Šofer je običajno privolil. "Tudi rezervoar vam napolnim z oljem, če dovolite?" se je ponudil novi prodajalec.
Skoraj vedno je bil voznik s tem zadovoljen. Podjetje je vidno uspevalo. Taka je moč sugestije pri prodaji."

Tole sem še enkrat napisal, kot pomoč Alexu Van der Volku pri boju za Petrolov naslov  Naj prodajalec 2007. :)

Vidite, zgodovina se ponavlja. Bravo Petrol.

Elektro Ljubljana se trudi zmanjšati prodajo
Dnevnik guruja
30.10.2007

Elektro Ljubljana se trudi zmanjšati prodajo

Sedim v pisarni in podpisujem račune. Delo, ki ga ne opravljam preveč rad. No in med danajšnjimi računi, se je našel tudi račun za elektriko. Zraven pa je bil priložen tale letak.

svetilka

Elektro Ljubljana in Holding Slovenske elektrarne, podarjata kupcem električne energije varčno sijalko. ZASTONJ varčna sijalka torej. Investicija, ki se mi bo povrnila še prej kot v 6 mesecih, kot piše na letaku.

Sedaj pa prvo ključno vprašanje. Bom izkoristili to ponudbo? Bo beseda ZASTONJ delovala tudi name? Kolikšen bo odziv na tale letak? No povejte, koliko od 100 kupcev elekrične energije, se bo odpravilo po ZASTONJ žarnico?

20%?            40%?            60%?

Več?  Morda celo manj kot 20%?

Kot vidite tudi ZASTONJ izdelke ni enostavno "prodajati". Beseda ZASTONJ na določene ciljne skupine nima vpliva. Recimo na otroke sploh ne deluje. Ker itak dobijo vse zastonj. :) Deluje pa na otroke druga magična marketinška beseda - NOVO.

Tele sijalke so problematične še zaradi enega razloga!

Juha za guruja ...
Dnevnik guruja
18.10.2007

Juha za guruja ...

Včeraj sem priloženo v Finance zopet dobil juho. Pisano juho z deviškim oljčnim oljem in zelišči. 80% zelenjave! Sedaj, za uživanje v zelenjavi, ne potrebujem svojega vrta!

knorr

V iskalnik (spodaj levo) vtipkajte "juha" in poglejte kaj sem o tem zapisal pred približno enim letom, ko se je Knorr lotil podobne akcije. Na zapis sem dobil 60 komentarjev. Knorrova akcija je odlična. Morda pa bi z mini spremembo zaslužiil kakšen evro več. :) V iskalnik vpišite "juha", ali pa kliknite.

Al Gore in Joe Sugarman
Dnevnik guruja
12.10.2007

Al Gore in Joe Sugarman

Al Gore in Mednarodna skupina Združenih narodov o podnebnih spremembah (IPCC) sta letošnja dobitnika Nobelove nagrade za mir. Kočno je Al Gore v eni od panog, kjer tekmuje prišel na vrh. :)

Sedaj je pravi čas, da vam povem eno zanimivo marketinško zgodbico. Zgodbico o marketinškem geniju Jou Sugarmanu in bivšem podpredsedniku ZDA, Alu Goru. Al Gore je med drugim izjavil tudi: "Sugarman has a real talent for promotion and writing advertisments." Vas zanima kako je do izjave prišlo? Tole vam bo všeč, berite dalje ...

Naslovi so pomembni!
Dnevnik guruja
10.10.2007

Naslovi so pomembni!

Verjetno ste opazili, da sta dva prejšnja zapisa enaka, zamenjal sem le naslov. Naslov prispevka je pomemben. Nekateri slovenski blogerji to zelo dobro vedo. In izbirajo takšne naslove za svoje prispevke, ki povečujejo število klikov na njihove zapise.

Za ta moj mali eksperiment se opravičujem, prepričan, pa sem, da si bomo ravno zaradi tega, ta članek še bolj zapomnili.

Sicer pa nosi drugi naslov "Plačaš dva, dobiš enega" pomembno marketinško lekcijo. Nicholas Negroponte je koncept, ki ga vidite v vsaki trgovini (plačaš enega, dobiš dva), OBRNIL. Včasih, je dovolj, da narediš ravno obratno, kot delajo vsi ostali. Dodaš še malo soli in dobiš zmagovit marketinški koncept.

Vsaka beseda je pomembna. Negroponte pravi: "Give 1 Get 1", kar je verjetno bolje, kot Plačaš 2 dobiš 1. :) Drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, se bo kmalu začelo. Odločale bodo malenkosti. :)

Kupiš dva, dobiš enega!
Dnevnik guruja
10.10.2007

Kupiš dva, dobiš enega!

Kupiš dva, dobiš enega!

Nicholas Negroponte se je lotil zahtevnega projekta, ki vam bo všeč. Projekt je humanitarne narave. Nicholas se je odločil, da bo otrokom v nerazvitem svetu priskrbel laptop. En laptop na otroka. Prvi laptopi bodo na voljo novembra letos.
Laptop za 100 dolarjev!
Dnevnik guruja
10.10.2007

Laptop za 100 dolarjev!

Laptop za 100 dolarjev!

Nicholas Negroponte se je lotil zahtevnega projekta, ki vam bo všeč. Projekt je humanitarne narave. Nicholas se je odločil, da bo otrokom v nerazvitem svetu priskrbel laptop. En laptop na otroka. Prvi laptopi bodo na voljo novembra letos.
Nicholas Negroponte
Dnevnik guruja
08.10.2007

Nicholas Negroponte

Pred skoraj enajstimi leti (11. novembra 1996) sem v Ljubljano pripeljal Nicholasa Negroponteja. Leto pred tem (1995) je Nicholas Negroponte napisal knjigo Being Digital. Knjiga je takoj postala uspešnica. Nicholas Negroponte je zaslovel kot velik futurist, ki je že takrat znal predvideti, kaj nam digitalna revolucija v resnici prinaša. Njegova knjiga je še vedno aktualna.

Predvsem, ko govori o razliki med atomi in biti. Enostavno povedano, svet še vedno ne razume, da smo prišli v digitalno dobo.

Še posebej tega ne razumejo cariniki. Če na primer kupim zvočno (ali navadno) knjigo in mi jo Amazon pošlje iz ZDA, bom moral plačati carino. Če isto knjigo uvozim v digitalni obliki, če si jo presnamem na svoj računalnik in nato natisnem, cariniki tega ne bodo nikoli izvedeli, pa tudi če izvedo, jim niti na misel ne bo prišlo, da bi vam takšno knjigo carinili.

Za carinike je knjiga nekaj vredna samo, če je zapečena na CD ali natisnjena na papir. Vsi pa vemo, da ni čisto tako. Jaz plačam za vsebino knjige, medij ni toliko pomemben.

Nicholas Negroponte je bil velika zvezda že leta 1996. Bil je ustanovitelj Media Lab in kultne revije Wired. Imel je zelo dobre zveze v Beli hiši. Takrat sem bil še precej zelen in sem se čudil, ko je Nicholas med večerjo poklical ameriškega zunanjega ministra (»Živjo stari … ja, v Sloveniji sem, vse ok …«).

A zakaj vam pišem o vsem tem?
Slišite, vidite, vohate, čutite, okušate?
Dnevnik guruja
08.10.2007

Slišite, vidite, vohate, čutite, okušate?

Tole je pravkar priletelo v moj e-poštni predal:

Širite vonjave po uspehu!

Aleš, upam da niste lačni ...

Vstopite v kuhinjo in zavohate slasten vonj. Ko se vonjave širijo po kuhinji vas začne ščemeti v nosu in vonj vas ponese v kuhinjo babice, iz katere so se od nekdaj širile izvrstne vonjave.

Pogledate v pečico in vidite, da se v njej pečejo slastni buhteljni. To so buhteljni, kot jih je nekoč znala peči le babica. Slastni buhteljni, ki kar kipijo od

na vrh