Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dražja Elektrika
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 22.11.2007

Elektrika bo spet dražja. Sedaj, ko je 13.6% gospodinjstev dobilo brezplačno varčno žarnico (ostalih 72.4% gospodinjstev ni našlo dovolj volje in energije, da bi kakšnega člana gospodinjstva poslalo po brezplačno žarnico ...), je čas za podražitev elektrike.

Prodajalci elektrike vedo, da je v vsakem poslu možno zaslužiti samo na 3 načine:

1. pridobiš več strank - to opcijo so v glavnem že izčrpali, vsi smo že priključeni

2. stranko pripraviš do tega, da pri tebi kupuje pogosteje - tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, kupujemo ves čas ...

3. stranki prodaš več, tistega, kar prodajaš - in tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, čeprav se bi dalo še kaj narediti

Dvig cen, je lepo nadomestilo za točko 2 in 3. Za isto reč pač zaračunaš več. In zaslužiš več. Dolžnost vsakega podjetja je, da tisto kar prodaja prodaja čim dražje. S čim višjim dobičkom. Seveda morajo biti cene takšne, da dolgoročno (preveč) ne odganjajo strank.

Problem nastane, če ni konkurence. Tam, kjer konkurenčen trg deluje, ponudniki elektrike pridobivajo stranke tudi z NIŽJIMI CENAMI. Če ne verjamete, si oglejte spodnji oglas, ki sem ga pred tednom dni iztrgal iz ameriške revije.

elektrika

"very attractive electric rates"

Torej dragi moji, če vam cene elektrike pri nas niso všeč, veste kam morate preseliti svojo tovarno. :) Konkurenca je res lepa in zdrava stvar. V bistvu elektrika sploh ni draga. Ne ni. Če bi bila predraga, bi se vi lepo odpravili po brezplačne varčne žarnice. Tako se pa niste, ker vam je vseeno.

In dokler se kupci ne upirajo, do takrat je potrebno dražiti. Nasvet za tiste, ki imate v vaših podjetjih vpliv na cene. Če se vaše stranke ne pritožujejo nad vašimi cenami, potem ste prepoceni. Preprosto, mar ne? Če se ne upirajo, če ne odhajajo drugam, ste prepoceni. Amen. 



Komentarji:

22.11.2007 @ 22:25 Aleš Lisac
Če se sprašujete od kod mi podatek, da se je 13.6% gospodinjstev potrudilo in poslalo nekoga po brezplačno žarnico ... Vem, ker sem marketinški guru. :)

Ali pa morda drži, napis, ki sem ga dobil na embalaži za osvežilne robčke, v restavraciji Hooters.
22.11.2007 @ 23:42 Zvoni
Hja. Lepa in plemenita gesta, ampak na koncu se izkaže, da smo žarnice pošteno preplačali:-)...
22.11.2007 @ 23:46 Zvoni
Bomo pa sedaj porabili manj električne energije, če smo jo namontirali in če bomo tako kot nas poziva tv reklama prali takrat, ko bodo že vsi spali. Kar pomeni, da smo na istem kot pred podražitvijo:-)
23.11.2007 @ 08:00 jurij
No, pri tem pa ste nekaj pozabili. Aleš bo zagotovo znal dobro pokomentirati.
Predvsem je bil dober nekdo, ki je te žarnice prodal elektro podjetjem.
Kot pred letom ali dvema, ko je Tosama odlično prodala "neobhodno nujen in znanstveno dokazano potreben komplet prve pomoči". Pa če si imel celo lekarno v avtu, to ni bilio dovolj, potrebnno je bilo (je) imeti tisto škatlico od Tosame.
To pa je drugi del marketinga, ki s končnimi potrošniki načelno nima nič skupnega. Lobiranje pri zakonodaljalcih, v prvem primeru elektro podjetjih. A vendar ideja, ideja je tisto pravo.
23.11.2007 @ 12:29 Gjera
Pri nas so še elektrarne vedno v večinski državni lasti. Zato tudi enoten dvig cen. Verjetno je nekaj na tem kar elektrarne zatrjujejo, namreč da je električna energija prepoceni in se je s to podražitvijo cena samo normalizirala.
Če bi bile elektrarne čisto tržno usmerjene (brez diktata države) bi bilo (po 1. juliju je to mogoče) zelo enostavno menjati ponudnika električne energije. V takem konkurenčnem boju bi se sigurno našel kdo, ki bi iz takšnih ali drugačnih razlogov uspel imeti nižjo ceno od ostalih in tako večino uporabnikov. Dvomim pa da bi bile, četudi v takem poslovnem okolju, cene kaj nižje kot bodo zdaj.
24.11.2007 @ 10:25 Saso 2
Ko tole berem se mi postavlja vprašanje. Je možno, da so bile zastonj žarnice le en velik test ? Možno, da je izgledalo nekako takole:

1) Oglašujemo, da bomo podarili brezplačno varčno žarnico
2) Če bo odziv dober pomeni, da so cene previsoke in ljudje hočejo znižati stroške. Cene bomo pustili takšne kot so.
3) Če bo odziv slab pomeni, da ljudi mesečni račun za elektriko ne moti preveč in bomo cene še malo "našponali"

:)
25.11.2007 @ 03:01 Sašo
Zanimivo da je komaj 13,6% gospodinstev vzelo brezplačno žarnico.. No tele akcije kolikor videvam čedalje manj vžgejo, saj so non stop prileplene na oknih raznih trgovin - človek se enostavno navadi.

Glede konkurence se pa definitivno strinjam, okolje v katerem deluje neko podjetje ki ima vse pod nadzorom in ki nima prave konkurence, lahko svoje cene navija kolikor želi.
V našem primeru gre za elektrarno ki pa nam enostavno ne ponuja opcij izbire, ker je eletrika pomemben življenski vir brez katere na žalost ne moremo živeti, jo tako moramo vzeti po takšni ceni kot je (ali po 50€ ali 500€, v vsakem primeru bi jo plačevali).

Kje vidim konkurenco?
Sončna energija (kolektorji).
08.12.2007 @ 19:59 Marjana
...ovce so za striči... itak !
na vrh